Dank u.quote:
Connie Palmen de belangrijke-mannen geilsterquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Vond het héérijk, hoe Connie Palmen op d'r flikker kreeg met d'r snobistische gewauwel over "literatuur", van zo'n chicklit-mevrouw bij DWDD vorig seizoen.
Het is niet vervelend om te lezen verder. Maar het pakt je niet ofzo. Maar misschien dat jij er geen last van hebt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:52 schreef Deisyy het volgende:
Mooi dat ik dat weet![]()
Ik heb van het weekend Stieg Larson 1 gekocht
Jij bent maar een kleine beetje verslaafdquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is niet vervelend om te lezen verder. Maar het pakt je niet ofzo. Maar misschien dat jij er geen last van hebt.die andere 2 delen (1300 blz samen) had ik dus binnen twee weken uit.
En als ik deel 1 nu gewoon oversla? Of kan ik de rest dan niet meer volgen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is niet vervelend om te lezen verder. Maar het pakt je niet ofzo. Maar misschien dat jij er geen last van hebt.die andere 2 delen (1300 blz samen) had ik dus binnen twee weken uit.
Neeneeneenee, je kán gewoon niet zonder deel 1. Zonder deel 1 is het niet leuk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
En als ik deel 1 nu gewoon oversla? Of kan ik de rest dan niet meer volgen?![]()
Heb je weer gezumbaad?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:56 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij ben ik hier in de SC voor Stieg Larson getipt.
Nou, dan moet het maar hè?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Neeneeneenee, je kán gewoon niet zonder deel 1. Zonder deel 1 is het niet leuk.Jups, weer klaar met heupdraaien
![]()
Laat ze het maar niet lezen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
Goffer, dacht ik het laatste anderhalf uur van deze werkdag een beetje met niksen en uren boeken te kunnen vullen, heb ik spontaan een klus op mijn bord gekregen waarvoor du moment in allerijl een briefing wordt geschreven.
Naar Assen, op de fiets.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Dat heeft ze me onderweg in de auto net nog kunnen vertellen, ze heeft het leuk gehad, een beetje te leuk denk ik, want er zit volgens mijn nog een klein katertje in![]()
Schoolreis is leuk en spannend, voor kind en mam, ik werd elke keer weer emotioneel bij het uitzwaaien![]()
Waar gaat zoonlief naartoe?
Ik woon niet in Drachten hoor, nee.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:11 schreef Deisyy het volgende:
Het is even wennen ja, maar ik ga er maar vanuit dat het bij het groeiproces hoort zolang het binnen de perken blijft.
Jij woont toch in Drachten?! Dan is Assen toch zeker 50 km fietsen?!![]()
En dat is leuk?!
Kweenie? Het is wel redelijk vlakbij hoor, dat wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:18 schreef Deisyy het volgende:
Hoe kom ik nou weer bij Drachten![]()
Ik vind dat schoolreisjes leuk moeten zijn en niet om groot en sterk van te worden
Ook ooit een schoolreisje gehad per fiets.. Een tering eind weg (ik weet niet meer waar het was) Het regende ook nog en we zaten allemaal met een soort plastic burka's op de fiets.. (de bagage kwam per auto)quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:18 schreef Deisyy het volgende:
Hoe kom ik nou weer bij Drachten![]()
Ik vind dat schoolreisjes leuk moeten zijn en niet om groot en sterk van te worden
Wennen, eraan,..eigenlijk went het nooit, maar zal wel moeten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:11 schreef Deisyy het volgende:
Het is even wennen ja, maar ik ga er maar vanuit dat het bij het groeiproces hoort zolang het binnen de perken blijft.
Jij woont toch in Drachten?! Dan is Assen toch zeker 50 km fietsen?!![]()
En dat is leuk?!
Dat zijn paaltjes met magneten erin daar heb ik nog steeds last vanquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:29 schreef Dementor het volgende:
Haha schoolreisjes, 20 keer horen dat er een paaltje op het fietspad staat en er dan alsnog op klappen (ik heb het zien gebeuren).
Dan heb je het over de ouders die over me ditjes en me datjes gaan zitten kletsen in jouw tijd?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Intervisie...
Helemaal in wateringen!![]()
En pas om 8 uur, want iedereen heeft kinderen enzo.
Dus kan ik me nu eerst nog ruim een uur "niet vrij" zitten te voelen.
En me bij voorbaat al druk maken, om het feit dat ze ws eerst uuuren over de vakantie, de kinderen en het werk gaan zitten kletsen. Ik kom daar niet voor de gezelligheid, wil gelijk beginnen en zsm weer weg
Bah!
NIet de ouders, maar mijn "groepje" van school.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je het over de ouders die over me ditjes en me datjes gaan zitten kletsen in jouw tijd?
Meteen duidelijk aangeven wat je wilt en wat je bedoeling is, leuten doen ze maar na afloop.... buiten![]()
Dat klinkt wel streng he
Zo hoort dat, de enthousiaste verhalen komen later welquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Gezellig, mijn dochter is terug van introductiekamp.
Binnen 5 minuten lag ze op de bank te slapen
Iid mijn moeder baalde van me omdat ik niks los liet maar mondjes maat kwamen de verhalen er wel..quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo hoort dat, de enthousiaste verhalen komen later wel.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoor, en net nu ik weg moet, plensbui!
Je hebt je smiliey weer terugquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Iid mijn moeder baalde van me omdat ik niks los liet maar mondjes maat kwamen de verhalen er wel..
Tis nog steeds zo[ afbeelding ]
NZ
Netjes afsluiten i.p.v opnieuw opstarten en vervolgens de laptop aanzetten wil wel eens helpen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:15 schreef Copycat het volgende:
Damn.
Nu is mijn laptop ook van slag. Ik heb zo'n enorm groot 'veilige modus' beeld en ik weet niet hoe dat te verhelpen.
Mijn aloude remedie opnieuw opstarten helpt niet en ik kreeg net ook een of andere melding dat bepaalde aan windows gekoppelde programma's niet worden opgestart. Of zoiets.
HELP
Volgens mij bestaat dat in Enschede niet en hier bij de plaatselijke Imbiss hoef ik denk ik ook niet met een Friseursalon aan te komen denk ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:18 schreef Copycat het volgende:
On a happier note heb ik dan net wel een Kapsalon besteld. Dat dan weer wel. Voor het noodlot onverbiddelijk toesloeg.
Met de mijne gaat het iets beter nu en er is niets aan gedaan. Behalve dat ik hem voor de verandering eens een hele dag uit heb laten staan i.p.v. hem gewoon dicht te klappen met 5 tabbladen internet openquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:15 schreef Copycat het volgende:
Damn.
Nu is mijn laptop ook van slag. Ik heb zo'n enorm groot 'veilige modus' beeld en ik weet niet hoe dat te verhelpen.
Mijn aloude remedie opnieuw opstarten helpt niet en ik kreeg net ook een of andere melding dat bepaalde aan windows gekoppelde programma's niet worden opgestart. Of zoiets.
HELP
Maar het is toch heul geen hortenzensnoeitijdquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:24 schreef beequeen het volgende:
Wat is dat toch met die laptops? Ik heb erg geen en blij toe zo te zien. veilige modus moet je met je muis bedienen Cc, dat weet ik dan nog wel. Kiezen voor normaal opstarten.
Ben kapot, al mijn hortenzen gesnoeid tussen de buien door. Nu ligt er een grote stapel afval in mijn tuin maar dat komt morgen wel.
Nu even genieten van mijn mini-magnum, keuze uit 3 smaken in 1 pak.![]()
Fijne avond allemaal en tot morgen.
Daar trekken mijn hortenzen zich niks van aan. Ieder jaar een tuin vol bloemen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef Deisyy het volgende:
Maar het is toch heul geen hortenzensnoeitijdDat moe de gij in het voorjaar doen
![]()
Enjoy de kcal![]()
Niets van mij aantrekken en gewoon genieten, van je Magum en volgend jaar weer van je hortenzenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar trekken mijn hortenzen zich niks van aan. Ieder jaar een tuin vol bloemen.![]()
Dat had je nu niet moeten zeggen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |