21:30 Red mijn vakantie!quote:Rechts inhalen, bumper kleven en levensgevaarlijke inhaalmanoeuvres. Wegmisbruikers worden geconfronteerd met hun verkeersgedrag waarmee ze hun eigen én andere levens in gevaar brengen.
Natuurlijk op ons aller campingzender!quote:Waarin Alberto Stegeman wanhopige Nederlanders helpt die een horrorvakantie meemaken. Vakantiegangers die ten einde raad zijn, door bijvoorbeeld smerige hotelkamers of enorme geluidsoverlast, vragen om hulp. Alberto reist af naar de vakantiebestemming en probeert ter plekke de vakantie alsnog te redden. Hij krijgt daarbij hulp van keurmeester en hygiëne-expert Rob Geus.
Rob geusquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:09 schreef Renesite het volgende:
Wat hebben die chicks eraan dat rob met zo'n papiertje gaat wapperen en zeggen 'is vies jaaa'
Vorige keer was zn stripje donkerder.. wat zeiken ze..quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:09 schreef Renesite het volgende:
Wat hebben die chicks eraan dat rob met zo'n papiertje gaat wapperen en zeggen 'is vies jaaa'
Dat.quote:
DAT DAT NIET KAN IN NEDERLAND!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:10 schreef Szura het volgende:
Alberto moet gewoon het vliegtuig van de koningin stelen en ze naar Marokko brengen![]()
Waarom komt ie niet op dat idee, knuppel
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:12 schreef dronkeykong het volgende:
Aaah nou komt de aap uit de mouw. Ze willen alles weer gratiezz
Ik hoor spaansequote:Op zondag 30 augustus 2009 22:13 schreef damsco het volgende:
Transformers muziekje hele tijd. Betalen ze daar uberhaupt wel voor?
Ja, en er is helemaal geen 'nieuwe' oplossing.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:14 schreef detulp050 het volgende:
"U heeft aannames gedaan die geen aannames bleken!"
Uh
Dus het klopte?
Echt he. Hoeveel kilometer is dat kachelen? Benzine lijkt me ook niet graties daar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:15 schreef Szura het volgende:
Als ze nu die 800 euri voor de reparatie betalen![]()
Waarom hebben ze niet gewoon voor een paar tientjes wat vliegtickets gekocht![]()
![]()
![]()
De vakantie met vrienden 5000km in een vectra uit '97 gereden, naast een kapotte benzineleiding die na 2uur gerepareerd was geen problemen gehad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:14 schreef WcPot het volgende:
Als je zulke afstanden maakt neem dan op z'n minst een Volvo of een Audi . Maar daar hebben ze zeker geen geld voor. Zeker een 3de hands vectra
Gewoon standaard SBS-SC lijkt me ook prima hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:17 schreef Szura het volgende:
Kunnen we dit topic niet doortrekken naar Hart van Nederland en Shownieuws, de grootste pulp van alle zenders in Nederland
Ik ga zo naar Studio Voetbalquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:17 schreef Szura het volgende:
Kunnen we dit topic niet doortrekken naar Hart van Nederland en Shownieuws, de grootste pulp van alle zenders in Nederland
shownieuws komt zometeen nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:17 schreef Szura het volgende:
ik stem voor een centraal SBS 6 topic hierquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:17 schreef Szura het volgende:
Maar rijden die ook Opel?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:18 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ken veel mensen die gewoon met de auto op vakantie gaan naar spanje,turkije,griekenland en turkije
BMW, volkswagenquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:20 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Maar rijden die ook Opel?
Collega van mij ging met zijn splinternieuw Insignia naar Parijs, maar strandde op de A1 voor Parijs
quote:‘k Heb een tante in Marokko en die komt, hiep, hoi (2x)
‘k Heb een tante in Marokko,
een tante in Marokko (2x)
en die komt, hiep, hoi.
Ref:
Zing ik a-ja, jippie, jippie, jee. Hiep, hoi
Zing ik a-ja, jippie, a-ja jippie,
A-ja, jippie, jippie, jee. Hiep, hoi
Gewoon 1 groot campingzender-zondagavond topicquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik stem voor een centraal SBS 6 topic hier
quote:‘k Heb een tante in Marokko en die komt, (wat later) hiep, hoi (2x)
‘k Heb een tante in Marokko,
en die komt, hiep, hoi. (iets later)
Ref:
Zing ik a-ja, jippie, a-ja jippie,
A-ja, jippie, jippie, jee. Hiep, hoi
‘k Heb een tante in Marokko en die komt, (pas na vrijdag) (2x)
‘k Heb een tante in Marokko, (misschien)
en die komt, hiep, hoi. (niet!)
Sleepwagenquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe is de auto dan bij de garage gekomen?
Ja precies.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
En waarom zouden ze geen genoegen nemen met een huurauto?
Dan liegt die man nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:26 schreef Renesite het volgende:
Hij gaat vanuit dat de onderdelen er ligt. Foutje kan.
Wanneer kan hij klaar zijn? Ja, dat kán binnen een dag.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
interpolis speelt 'de zwarte piet' richting Marokkanen
Lachen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat zou JIJ doen als je Alberto aan de telefoon had?
Tsja SBS 6quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:28 schreef sinadO het volgende:
Hmmm.... Eigenlijk heeft die verzekeringman precies gezegd wat hij beweert, en heeft Alberto het graag anders willen horen... Dat zie je zelfs in de flashbacks.
Daar passen de twintig kamelen niet in die ze als bruidsschat moeten meenemen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een gezeur, neem gewoon zo'n huurauto, doe niet moeilijk
Nederlands kenteken? WTF?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:31 schreef detulp050 het volgende:
Een gloednieuwe Volvo met Nederlands kenteken niet te vergeten
Kneus, dat was hun eigen auto die snel gerepareerd werdquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:33 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Kneus, dat was hun eigen auto die snel gerepareerd werd.
Ik ook niet. Vraag de mods van KLB maar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:34 schreef o.us het volgende:
Renesite, ik sta nog steeds niet in het OP.![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:43 schreef detulp050 het volgende:
De gestolen bus staat in Marokko om de ontvangen huwelijkskado's terug naar Nederland te rijden
jupquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:44 schreef sinadO het volgende:
Komt er nog een leuke reportage op straks na hart van pauperland?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:46 schreef detulp050 het volgende:
Marjolein, als je dit leest: JE BENT DIK!
Niiiiiiiiiice!quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:47 schreef Dibble het volgende:
[..]
jup
Onmenselijke ontgroeningen
Zal wel weer ranzig aan toe gaan
foutquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:17 schreef Wupppie het volgende:
vlak na de aftiteling van die stegeman is iedereen hier overleden.
gecondoleerd
Ik zei toch dat ik naar Studio Voetbal ging, dan kan ik niet hier posten natuurlijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:17 schreef Wupppie het volgende:
vlak na de aftiteling van die stegeman is iedereen hier overleden.
gecondoleerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |