Ik hoor spaansequote:Op zondag 30 augustus 2009 22:13 schreef damsco het volgende:
Transformers muziekje hele tijd. Betalen ze daar uberhaupt wel voor?
Ja, en er is helemaal geen 'nieuwe' oplossing.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:14 schreef detulp050 het volgende:
"U heeft aannames gedaan die geen aannames bleken!"
Uh
Dus het klopte?
Echt he. Hoeveel kilometer is dat kachelen? Benzine lijkt me ook niet graties daar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:15 schreef Szura het volgende:
Als ze nu die 800 euri voor de reparatie betalen![]()
Waarom hebben ze niet gewoon voor een paar tientjes wat vliegtickets gekocht![]()
![]()
![]()
De vakantie met vrienden 5000km in een vectra uit '97 gereden, naast een kapotte benzineleiding die na 2uur gerepareerd was geen problemen gehad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:14 schreef WcPot het volgende:
Als je zulke afstanden maakt neem dan op z'n minst een Volvo of een Audi . Maar daar hebben ze zeker geen geld voor. Zeker een 3de hands vectra
Gewoon standaard SBS-SC lijkt me ook prima hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:17 schreef Szura het volgende:
Kunnen we dit topic niet doortrekken naar Hart van Nederland en Shownieuws, de grootste pulp van alle zenders in Nederland
Ik ga zo naar Studio Voetbalquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:17 schreef Szura het volgende:
Kunnen we dit topic niet doortrekken naar Hart van Nederland en Shownieuws, de grootste pulp van alle zenders in Nederland
shownieuws komt zometeen nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:17 schreef Szura het volgende:
ik stem voor een centraal SBS 6 topic hierquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:17 schreef Szura het volgende:
Maar rijden die ook Opel?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:18 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ken veel mensen die gewoon met de auto op vakantie gaan naar spanje,turkije,griekenland en turkije
BMW, volkswagenquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:20 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Maar rijden die ook Opel?
Collega van mij ging met zijn splinternieuw Insignia naar Parijs, maar strandde op de A1 voor Parijs
quote:‘k Heb een tante in Marokko en die komt, hiep, hoi (2x)
‘k Heb een tante in Marokko,
een tante in Marokko (2x)
en die komt, hiep, hoi.
Ref:
Zing ik a-ja, jippie, jippie, jee. Hiep, hoi
Zing ik a-ja, jippie, jippie, jee. Hiep, hoi
Zing ik a-ja, jippie, a-ja jippie,
A-ja, jippie, jippie, jee. Hiep, hoi
Gewoon 1 groot campingzender-zondagavond topicquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik stem voor een centraal SBS 6 topic hier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |