Omdat die kudt was.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:24 schreef Suusje-V het volgende:
Hee waarom staat mijn mooie zonsondergang-in-kroatie-met-vriend-op-strand-foto niet in de OP?
Omdat omdat.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:24 schreef Suusje-V het volgende:
Hee waarom staat mijn mooie zonsondergang-in-kroatie-met-vriend-op-strand-foto niet in de OP?
Echt wel popje. Die met Dj Dulcequote:Op zondag 30 augustus 2009 20:31 schreef Suusje-V het volgende:
[..]Schaam je!
Je weet niet eens over welke foto ik het heb!![]()
Ze zijn allemaal met hem.quote:
OP aangepastquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:50 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
I didn't make that one up![]()
[..]
Wrijf het er nog ff lekker in
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kano op vakantie in italiequote:Op dinsdag 1 september 2009 01:13 schreef kanovinnie het volgende:
okay dan, nog 1 van mij
Starbucks, jeweetzelluf!
[ afbeelding ]
wenen, jeweetzelluf!quote:
KANO DUIDELIJK OP EEN FOTO!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:13 schreef kanovinnie het volgende:
okay dan, nog 1 van mij
Starbucks, jeweetzelluf!
[ afbeelding ]
Beetje jammer van die arm hè.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef livalo het volgende:
Op vakantie uit eten in een of ander restaurantje:
[ afbeelding ]
En bij 't strand:
[ afbeelding ]
Hele leuke, mooie meidquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef livalo het volgende:
[ afbeelding ]
En bij 't strand:
[ afbeelding ]
Serieus kanoman zonder bier op een fotoquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:13 schreef kanovinnie het volgende:
okay dan, nog 1 van mij
Starbucks, jeweetzelluf!
[ afbeelding ]
Lieke.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef livalo het volgende:
[ afbeelding ]
En bij 't strand:
[ afbeelding ]
Mooie oogjes heb jequote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef livalo het volgende:
[ afbeelding ]
En bij 't strand:
[ afbeelding ]
hihi liekerdingquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef livalo het volgende:
[ afbeelding ]
En bij 't strand:
[ afbeelding ]
Poseren met je starbuckskop is wel een beetje 2002quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:13 schreef kanovinnie het volgende:
okay dan, nog 1 van mij
Starbucks, jeweetzelluf!
[ afbeelding ]
Niet voor Kanoman, want die drinkt altijd bier. JWZquote:Op woensdag 2 september 2009 08:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Poseren met je starbuckskop is wel een beetje 2002
Ach ja, dat moet ook af en toe hequote:Op dinsdag 1 september 2009 19:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
KANO DUIDELIJK OP EEN FOTO!!!!!!!!
Ik upload de bierfoto's wel een andere keerquote:Op woensdag 2 september 2009 00:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Serieus kanoman zonder bier op een foto!!! HOAX!!!
Niet als je in Vienna bent, de stad der koffie!quote:Op woensdag 2 september 2009 08:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Poseren met je starbuckskop is wel een beetje 2002
zoals echte mannen doenquote:Op woensdag 2 september 2009 10:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Niet voor Kanoman, want die drinkt altijd bier. JWZ
En dan neem je starbucks uit een kartonnen bekerquote:Op woensdag 2 september 2009 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
Niet als je in Vienna bent, de stad der koffie!
[..]
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En dan neem je starbucks uit een kartonnen beker
Hoeveel was die emmer?quote:Op woensdag 2 september 2009 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Check die zieke prijzen op dat bord_!!!
En jij bent ?quote:Op woensdag 2 september 2009 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Check die zieke prijzen op dat bord_!!!
quote:
Je haar op die eerste foto.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:23 schreef Ekster077 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een kop tomatensoep over me gezicht gegooid gekregen.
[ afbeelding ]
Whehe, met me nichtje uit Engeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |