Hele leuke, mooie meidquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef livalo het volgende:
Op vakantie uit eten in een of ander restaurantje:
[ afbeelding ]
En bij 't strand:
[ afbeelding ]
Serieus kanoman zonder bier op een fotoquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:13 schreef kanovinnie het volgende:
okay dan, nog 1 van mij
Starbucks, jeweetzelluf!
[ afbeelding ]
Lieke.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef livalo het volgende:
[ afbeelding ]
En bij 't strand:
[ afbeelding ]
Mooie oogjes heb jequote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef livalo het volgende:
[ afbeelding ]
En bij 't strand:
[ afbeelding ]
hihi liekerdingquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef livalo het volgende:
[ afbeelding ]
En bij 't strand:
[ afbeelding ]
Poseren met je starbuckskop is wel een beetje 2002quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:13 schreef kanovinnie het volgende:
okay dan, nog 1 van mij
Starbucks, jeweetzelluf!
[ afbeelding ]
Niet voor Kanoman, want die drinkt altijd bier. JWZquote:Op woensdag 2 september 2009 08:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Poseren met je starbuckskop is wel een beetje 2002
Ach ja, dat moet ook af en toe hequote:Op dinsdag 1 september 2009 19:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
KANO DUIDELIJK OP EEN FOTO!!!!!!!!
Ik upload de bierfoto's wel een andere keerquote:Op woensdag 2 september 2009 00:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Serieus kanoman zonder bier op een foto!!! HOAX!!!
Niet als je in Vienna bent, de stad der koffie!quote:Op woensdag 2 september 2009 08:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Poseren met je starbuckskop is wel een beetje 2002
zoals echte mannen doenquote:Op woensdag 2 september 2009 10:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Niet voor Kanoman, want die drinkt altijd bier. JWZ
En dan neem je starbucks uit een kartonnen bekerquote:Op woensdag 2 september 2009 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
Niet als je in Vienna bent, de stad der koffie!
[..]
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En dan neem je starbucks uit een kartonnen beker
Hoeveel was die emmer?quote:Op woensdag 2 september 2009 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Check die zieke prijzen op dat bord_!!!
En jij bent ?quote:Op woensdag 2 september 2009 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Check die zieke prijzen op dat bord_!!!
quote:
Je haar op die eerste foto.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:23 schreef Ekster077 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een kop tomatensoep over me gezicht gegooid gekregen.
[ afbeelding ]
Whehe, met me nichtje uit Engeland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |