Thanx Toma!quote:
Ik heb werkelijk waar nog nooit van Wasbilimankilevski gehoord.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:16 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Scoort anders een hoop goals voor een verdediger, dus voor ajax mooi.
Wel kut voor Anderlecht, vooral omdat ze ondanks een rode kaart nu alsnog 1-0 achter staan.
Belgische Jupiler Pro League 2009/10 #1quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:22 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar nog nooit van Wasbilimankilevski gehoord.
Waren jullie nou met eigen vervoer? Er kwam me een zwik personenauto's uit de uitvakparkeerplaats rijden toen ik daar voor het stoplicht stond.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:36 schreef Jasza het volgende:
Was wel weer lachen in Almelo, de 1e helft was de slechtste helft die ik de afgelopen jaren heb gezien van Ajax. Tweede helft was wel ok, het zegt wel wat dat je Dario nodig had, die na de 2-0 wel een heel uitdagend gebaar naar Jol maakte
Kevin ook nog ff gesproken, werd ook wel is tijd, nu Silenus nog
Met Silenus moet ik ook nog steeds een biertje drinkenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:36 schreef Jasza het volgende:
Was wel weer lachen in Almelo, de 1e helft was de slechtste helft die ik de afgelopen jaren heb gezien van Ajax. Tweede helft was wel ok, het zegt wel wat dat je Dario nodig had, die na de 2-0 wel een heel uitdagend gebaar naar Jol maakte
Ik had het idee dat hij elk moment dood zou kunnen neervallen, wel respect dat hij dit kan zeg. Ik zou normaal al een dag niet eten niet vol houdenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:27 schreef toma het volgende:
Viel iemand de wallen onder de ogen van Aissati ook op tijdens z'n interview na de wedstrijd?
Lijkt me niet 1 jarig dus.quote:Pantelić kijkt uit naar nieuwe uitdaging bij Ajax
30 augustus 2009 RvN Focus
Marko Pantelić ziet Ajax wel zitten, zo blijkt uit zijn uitlatingen in de Berlijnse krant BZ. 'Ik kijk echt uit naar deze nieuwe uitdaging. Ajax is een grote club. Ik hoop dat ik de club de komende jaren verder kan helpen' aldus de 30-jarige aanvaller.
50 auto's ja, was ook nog lekker aan het eind toen er 1 tegen een stilstaande aanknaldequote:Op zondag 30 augustus 2009 21:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waren jullie nou met eigen vervoer? Er kwam me een zwik personenauto's uit de uitvakparkeerplaats rijden toen ik daar voor het stoplicht stond.
Opzich jammer want als je Suarez tegen die Wasilewski laat spelen heb je zomaar kans op drie pingels in één wedstrijd, die gozer is zo ongelofelijk lomp in de duels.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nou Wasilewsky van Anderlecht doet niet mee tegen ons. Speler van Luik schijnt net met een smerige overtreding zijn been gebroken te hebben
Lol.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:36 schreef Jasza het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Als hij ons naar de CL schiet en zelf na 30 goals naar Barca verkast heeft hij ons ook flink geholpen.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:43 schreef denthemen het volgende:
Verschrikkelijke overtreding net bij Anderlecht. onder de spoiler een gifjeDe tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verschrikkelijke overtreding net bij Anderlecht. onder de spoiler een gifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC Ajax
Verschrikkelijke overtreding net bij Anderlecht. onder de spoiler een gifjeHoly crapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn dat gaat lekker voor Anderlechtquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:56 schreef Jasza het volgende:
Polak ze kruisbanden afgescheurd en Biglia is ook uitgevallen, dus die doen misschien ook niet mee.
Maargoed dit is het Ajax topic.
Polak ook vandaag?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:56 schreef Jasza het volgende:
Polak ze kruisbanden afgescheurd en Biglia is ook uitgevallen, dus die doen misschien ook niet mee.
Alsof we van jou gewend zijn dat jij hier iets van meerwaarde postquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:56 schreef Jasza het volgende:
Verschrikkelijke overtreding net bij Anderlecht. onder de spoiler een gifjeDamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
quote:Jol wil eerste helft vergeten
zondag 30 augustus, door Ajaxfan18, Bemmel, 21:40u, Voetbalzone
Overtuigend was het opnieuw niet, maar de punten zijn op het moment heilig voor Ajax. De Amsterdammers kwamen zondag moeizaam op gang tegen Heracles Almelo en konden pas tegen tien Tukkers bouwen aan een goede overwinning: 0-3. Coach Martin Jol vond dat zijn ploeg het ‘goed had opgelost’. De hoofdtrainer zag zijn ploeg een bijzonder zwakke eerste helft afwerken en een betere tweede helft. ''De eerste vijfenveertig minuten moeten we maar gauw vergeten'', zei de coach tegen het ANP. ''Heracles gaf het initiatief aan ons en maakte het moeilijk. In de tweede helft hebben we het goed opgelost. We waren toen een stuk beter. Wat ook meehielp was de tweede gele kaart voor Quansah. Daarna konden we de punten vrij gemakkelijk naar ons toetrekken.”
Verliezend coach Gertjan Verbeek had de nederlaag niet nodig gevonden. ''Een uur waren wij een waardige tegenstander voor Ajax”, vond hij. ''Toen hadden we weinig problemen en kregen we bovendien een paar mogelijkheden. Na de rust was het een andere wedstrijd en moesten we veel te veel achteruit. Ajax bezit dan wel de klasse om het af te maken. Je zag dat aankomen.''
''Toen de 0-1 viel en Quansah moest vertrekken met rood konden we kiezen”, vervolgde Verbeek. “Met 0-1 eervol verliezen of nog wat proberen te forceren. Dat laatste hebben we geprobeerd, maar Ajax strafte dat meedogenloos af. Jammer, 0-3 was niet helemaal verdiend. Maar ach, met 0-1 of met 0-3 verliezen maakt niet uit.”
Ze eten na zonsondergang wel gewoon he. Daardoor misschien ook wat minder slaap voor hem, hij zit de hele nacht te bunkeren. Wel een mooie goal trouwens, hopelijk gaat Jol dat belonen met meer speeltijd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:38 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij elk moment dood zou kunnen neervallen, wel respect dat hij dit kan zeg. Ik zou normaal al een dag niet eten niet vol houden
Ik vind hem ook prima bruikbaar. Jol wil alleen een goalmachine en dat is Cvita nog niet. Cvita lekker een seizoen speelminuten op laten doen en dan kan ie volgend jaar zo de plek van Suarez innemen. Das langere termijn planning en das primaquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:27 schreef keeper het volgende:
Ik snap niet waarom Dario Cvitanich nou per se wegmoet.
Ik postte het omdat Anderlecht een tegenstander is van Ajaxquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:03 schreef sjimz het volgende:
Mensen, zullen we de overtreding hier bespreken:
Het gemene, nare, vieze, vuile overtredingen topic #4.
of
Belgische Jupiler Pro League 2009/10 #1
Het is namelijk niet zo eng om buiten een ander topic dan het Ajax topic te komen hoor.
Anders ga ik weer berichten verwijderen en worden jullie boos en ga ik huilen.
Ik weet het maar zo krijg je straks 2 pagina's over deze overtreding terwijl die discussie ook al loopt in de topics waar ze nog meer raakvlak hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik postte het omdat Anderlecht een tegenstander is van Ajax
Dit doe je alleen omdat je straks geen mod meer bent, je móét mij gewoon hebben vanwege mijn handicapquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet het maar zo krijg je straks 2 pagina's over deze overtreding terwijl die discussie ook al loopt in de topics waar ze nog meer raakvlak hebben.
Heb al gehoord dat het bullshit is, waarschijnlijk zal het 2 miljoen zijn, hij moet namelijk wel spelen om voor het WK in beeld te blijven.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Tussen de 3 en 4 miljoen salaris?!!!!!!!.
.
Boehoeeee studio Ajaxquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:46 schreef Fortitudo het volgende:
morgen medische keuring en contract tekenen volgens jackie van gelder van studio ajax
Zo zie je maar, Luque verhuren is een prima zet geweest, hielden we wat salarispoen overquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Tussen de 3 en 4 miljoen salaris?!!!!!!!.
.
quote:Volgens Il Tiempo wil Lazio Roma zich gaan versterken met Oleguer. De Catalaanse verdediger kan niet rekenen op het vertrouwen van coach Martin Jol en mag voor 3,5 miljoen euro vertrekken uit Amsterdam.
Lazio Roma wilde zich onlangs versterken met Diego Lugano, die tevens de belangstelling van Ajax genoot. De Uruguayaan verlengde echter zijn contract bij Fenerbahce. Naast Lazio Roma willen ook AEK Athene, PAOK en Real Mallorca Oleguer contracteren.
Bron: Ajaxclub.nl
Normaal zou ik zeggen; Nee, maar Jol heeft al zoveel rare dingen gedaanquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:51 schreef Wooldoor het volgende:
Alsof Ajax 3-4 miljoen gaat betalen voor hem, van de week zei Jol nog dat de salarisopbouw bij Ajax absurd is. Lijkt me niet dat hij dan ineens een speler haalt die dat salaris bij Ajax krijgt.
Die is te links voor Lazio.quote:
Kennedy naar NEC misschien.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:52 schreef Seam het volgende:
Welke spelers gaan er nu waarschijnlijk weg (of hebben een goede kans) ?
Oleguer, Sno, Cvitanich en nog een jeugdspeler die wordt verhuurd?
Zoals?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:52 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen; Nee, maar Jol heeft al zoveel rare dingen gedaanM
Zucht, hoe weet jij zeker dat er geen vervanger komt als hij weggaat?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:55 schreef bloodysunday het volgende:
Blijf het een rare beslissing dat Oleguer mag vertrekken zonder vervangerof met Wielaert
Dan blijven we dus dat gezeik houden met coaches die hun lievelingetjes halen (Ten Cate en Colin, MvB en Sno en nu Jol en tweede Bundesligarnituur) ten koste van spelers die Ajax gewoon al in huis heeft (toen en nu Boakye, Cvita, etc.).quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:31 schreef Cheiron het volgende:
Hij ziet het echt niet zitten in Cvitanich. Ik snap het niet
Nouja, er is ook nog geen vervanger voor Vermaelen. We hadden vorig jaar al een matige defensie, de beste speler daaruit is vertrokken en er is nog geen vervanger. Ok, Alderweirld is er, maar die is ook pas net uit de jeugd gekomen...quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:04 schreef F1Bas het volgende:
Zucht, hoe weet jij zeker dat er geen vervanger komt als hij weggaat?
Zie jij er voor dinsdag nog 2 spelers komen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zucht, hoe weet jij zeker dat er geen vervanger komt als hij weggaat?
Atouba?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:11 schreef keeper het volgende:
[..]
Nouja, er is ook nog geen vervanger voor Vermaelen. We hadden vorig jaar al een matige defensie, de beste speler daaruit is vertrokken en er is nog geen vervanger. Ok, Alderweirld is er, maar die is ook pas net uit de jeugd gekomen...
De komst van nieuwe spelers is afhankelijk van de verkoop of verhuur van huidige spelers, dat is al zovaak gezegd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zie jij er voor dinsdag nog 2 spelers komen?
daarom is de kans op een vervanger van Oleguer kleinquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De komst van nieuwe spelers is afhankelijk van de verkoop of verhuur van huidige spelers, dat is al zovaak gezegd.
(Ik neem aan dat je de laatste column bedoelt)quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://www.afca.nl/index_3.htm?x=401&y=272
Helemaal mee eens
Ohja, die was ik even vergeten. Die neem ik vooralsnog alleen niet al te serieus.quote:
Oh, ok. Dat is een beter verhaal. (Hoewel ik zelf nooit in het uitvak sta, maar als die situatie inderdaad zo is als beschreven is dat redelijk triest.)quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het gaat over dat stuk van de mensen in het uitvak.
Ergerde me er ook aan vandaagquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:18 schreef keeper het volgende:
[..]
Oh, ok. Dat is een beter verhaal. (Hoewel ik zelf nooit in het uitvak sta, maar als die situatie inderdaad zo is als beschreven is dat redelijk triest.)
Ik kan nu een hele lullige opmerking maken, maar laat ik maar de meest verstandige zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:00 schreef denthemen het volgende:
Toch zielig dat die Fortitudo zit te wachten tot hij het topic kan sluitenIk zie hem al helemaal zitten: Kwijlend achter zijn laptop, wachten tot 299 reacties
Anyway: Zoals ik al zei: Heracles weinig tot geen mogelijkheden gehad
Genee is een aandachtshoer dus waarschijnlijk het bericht dat Pantelic getekend heeftquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ergerde me er ook aan vandaagZing zelf ook niet mee met die onzin, maargoed om dan maatregelen te gaan nemen wat ze willen, ben benieuwd
![]()
wie had gezien dat Wilfred Genee zei: JA WE HEBBEN MORGEN BIJ VOETBAL INTERNATIONAL SPECTACULAIR AJAX NIEUWS....
Weet iemand daar iets van?
Ik heb iets aan mijn spieren, niet aan mijn koppiequote:Op zondag 30 augustus 2009 23:29 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Ik kan nu een hele lullige opmerking maken, maar laat ik maar de meest verstandige zijn.
Dat is dan al bekend dus...quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:35 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Genee is een aandachtshoer dus waarschijnlijk het bericht dat Pantelic getekend heeft
Denk dat het Europees erg mager is, hoop eerder op een nieuwe of Oleguer gewoon achterinquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Als die Pantelic transfervrij komt is er wellicht nog geld voor een centrale verdediger... al denk ik dat Aldeweireld en Vertonghen best een goed duo zijn
Volgens mij was hij (terecht) chagrijnig over de wedstrijd van vandaag en het trieste niveau van het uitvak. Zingen over Litmanen en Finidi is gewoon een beetje jammer, ondanks dat het helden zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat is dan al bekend dus...
Suarez bedankte btw vandaag heel kort het uitpubliek 1 sec na affluiten en ging daarna gelijk naar de kleedkamer![]()
Misschien moestie schijten, anders vaag dat hij zo snel weg is.
Dat snapt hij echt niet. Maar ik denk dat het frustratie was ivm het slechte spelquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:40 schreef Rumille het volgende:
[..]
Volgens mij was hij (terecht) chagrijnig over de wedstrijd van vandaag en het trieste niveau van het uitvak. Zingen over Litmanen en Finidi is gewoon een beetje jammer, ondanks dat het helden zijn.
na de wedstrijd heeft hij een contract bij FC Barcelona getekend.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:46 schreef Wooldoor het volgende:
Trouwens Jasza eerst zeg je:
wie had gezien dat Wilfred Genee zei: JA WE HEBBEN MORGEN BIJ VOETBAL INTERNATIONAL SPECTACULAIR AJAX NIEUWS....
En kort daarna:
Suarez bedankte btw vandaag heel kort het uitpubliek 1 sec na affluiten en ging daarna gelijk naar de kleedkamer
Ik mag hopen dat die twee feitjes niet met elkaar te maken hebben
Juist niet, als hij wel weg zou gaan zou hij juist het publiek wel bedanken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:46 schreef Wooldoor het volgende:
Ik mag hopen dat die twee feitjes niet met elkaar te maken hebben
De voorzitter van Barcelona zat in de kleedkamer op Suarez te wachten op zijn krabbelquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Juist niet, als hij wel weg zou gaan zou hij juist het publiek wel bedanken.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
na de wedstrijd heeft hij een contract bij FC Barcelona getekend.
Deed hij wel, maar vanaf een afstand, maar hij moest vast schijten oid.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Juist niet, als hij wel weg zou gaan zou hij juist het publiek wel bedanken.
quote::
Er is wederom een Balkanees aangeboden bij Ajax. Voorstel is in beraad
Ja, ik weet wie het is. Maar ik zeg dat (nog) niet.
Marc Schermann heeft een akkoord met Ajax betreffende Pantelic. Visum voor Marko wordt aangevraagd, morgen of dinsdagochtend staan gepland medische keuring, contract tekenen (met sowieos een optie erin voor 1 of meerdere seizoenen) en presentatie.
Houthakkers die Balkanezen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:46 schreef Jasza het volgende:
http://www.ardtext.de/text/231
Ik lees net dat Velibor Vasovic actief is op AT:
Een 'Balkanees' (CV) is aangeboden bij AJAX. Naam wil hij niet doorgeven.
[..]
[..]
Wellicht Knezevic? Of Prahic?
OT:
[..]
Zo fout hadtie het niet toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Houthakkers die Balkanezen?
Maar ja, in hoeverre we die gast nog moeten geloven na de hele soap rondom Obradovic
Die Sherman is wel echt de zaakwaarnemer van Pantelic dusjaquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Ah, daar hebben we onze o zo betrouwbare Servische insider weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |