Heb al gehoord dat het bullshit is, waarschijnlijk zal het 2 miljoen zijn, hij moet namelijk wel spelen om voor het WK in beeld te blijven.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Tussen de 3 en 4 miljoen salaris?!!!!!!!.
.
Boehoeeee studio Ajaxquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:46 schreef Fortitudo het volgende:
morgen medische keuring en contract tekenen volgens jackie van gelder van studio ajax
Zo zie je maar, Luque verhuren is een prima zet geweest, hielden we wat salarispoen overquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Tussen de 3 en 4 miljoen salaris?!!!!!!!.
.
quote:Volgens Il Tiempo wil Lazio Roma zich gaan versterken met Oleguer. De Catalaanse verdediger kan niet rekenen op het vertrouwen van coach Martin Jol en mag voor 3,5 miljoen euro vertrekken uit Amsterdam.
Lazio Roma wilde zich onlangs versterken met Diego Lugano, die tevens de belangstelling van Ajax genoot. De Uruguayaan verlengde echter zijn contract bij Fenerbahce. Naast Lazio Roma willen ook AEK Athene, PAOK en Real Mallorca Oleguer contracteren.
Bron: Ajaxclub.nl
Normaal zou ik zeggen; Nee, maar Jol heeft al zoveel rare dingen gedaanquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:51 schreef Wooldoor het volgende:
Alsof Ajax 3-4 miljoen gaat betalen voor hem, van de week zei Jol nog dat de salarisopbouw bij Ajax absurd is. Lijkt me niet dat hij dan ineens een speler haalt die dat salaris bij Ajax krijgt.
Die is te links voor Lazio.quote:
Kennedy naar NEC misschien.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:52 schreef Seam het volgende:
Welke spelers gaan er nu waarschijnlijk weg (of hebben een goede kans) ?
Oleguer, Sno, Cvitanich en nog een jeugdspeler die wordt verhuurd?
Zoals?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:52 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen; Nee, maar Jol heeft al zoveel rare dingen gedaanM
Zucht, hoe weet jij zeker dat er geen vervanger komt als hij weggaat?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:55 schreef bloodysunday het volgende:
Blijf het een rare beslissing dat Oleguer mag vertrekken zonder vervangerof met Wielaert
Dan blijven we dus dat gezeik houden met coaches die hun lievelingetjes halen (Ten Cate en Colin, MvB en Sno en nu Jol en tweede Bundesligarnituur) ten koste van spelers die Ajax gewoon al in huis heeft (toen en nu Boakye, Cvita, etc.).quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:31 schreef Cheiron het volgende:
Hij ziet het echt niet zitten in Cvitanich. Ik snap het niet
Nouja, er is ook nog geen vervanger voor Vermaelen. We hadden vorig jaar al een matige defensie, de beste speler daaruit is vertrokken en er is nog geen vervanger. Ok, Alderweirld is er, maar die is ook pas net uit de jeugd gekomen...quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:04 schreef F1Bas het volgende:
Zucht, hoe weet jij zeker dat er geen vervanger komt als hij weggaat?
Zie jij er voor dinsdag nog 2 spelers komen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zucht, hoe weet jij zeker dat er geen vervanger komt als hij weggaat?
Atouba?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:11 schreef keeper het volgende:
[..]
Nouja, er is ook nog geen vervanger voor Vermaelen. We hadden vorig jaar al een matige defensie, de beste speler daaruit is vertrokken en er is nog geen vervanger. Ok, Alderweirld is er, maar die is ook pas net uit de jeugd gekomen...
De komst van nieuwe spelers is afhankelijk van de verkoop of verhuur van huidige spelers, dat is al zovaak gezegd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zie jij er voor dinsdag nog 2 spelers komen?
daarom is de kans op een vervanger van Oleguer kleinquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De komst van nieuwe spelers is afhankelijk van de verkoop of verhuur van huidige spelers, dat is al zovaak gezegd.
(Ik neem aan dat je de laatste column bedoelt)quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://www.afca.nl/index_3.htm?x=401&y=272
Helemaal mee eens
Ohja, die was ik even vergeten. Die neem ik vooralsnog alleen niet al te serieus.quote:
Oh, ok. Dat is een beter verhaal. (Hoewel ik zelf nooit in het uitvak sta, maar als die situatie inderdaad zo is als beschreven is dat redelijk triest.)quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het gaat over dat stuk van de mensen in het uitvak.
Ergerde me er ook aan vandaagquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:18 schreef keeper het volgende:
[..]
Oh, ok. Dat is een beter verhaal. (Hoewel ik zelf nooit in het uitvak sta, maar als die situatie inderdaad zo is als beschreven is dat redelijk triest.)
Ik kan nu een hele lullige opmerking maken, maar laat ik maar de meest verstandige zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:00 schreef denthemen het volgende:
Toch zielig dat die Fortitudo zit te wachten tot hij het topic kan sluitenIk zie hem al helemaal zitten: Kwijlend achter zijn laptop, wachten tot 299 reacties
Anyway: Zoals ik al zei: Heracles weinig tot geen mogelijkheden gehad
Genee is een aandachtshoer dus waarschijnlijk het bericht dat Pantelic getekend heeftquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ergerde me er ook aan vandaagZing zelf ook niet mee met die onzin, maargoed om dan maatregelen te gaan nemen wat ze willen, ben benieuwd
![]()
wie had gezien dat Wilfred Genee zei: JA WE HEBBEN MORGEN BIJ VOETBAL INTERNATIONAL SPECTACULAIR AJAX NIEUWS....
Weet iemand daar iets van?
Ik heb iets aan mijn spieren, niet aan mijn koppiequote:Op zondag 30 augustus 2009 23:29 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Ik kan nu een hele lullige opmerking maken, maar laat ik maar de meest verstandige zijn.
Dat is dan al bekend dus...quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:35 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Genee is een aandachtshoer dus waarschijnlijk het bericht dat Pantelic getekend heeft
Denk dat het Europees erg mager is, hoop eerder op een nieuwe of Oleguer gewoon achterinquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Als die Pantelic transfervrij komt is er wellicht nog geld voor een centrale verdediger... al denk ik dat Aldeweireld en Vertonghen best een goed duo zijn
Volgens mij was hij (terecht) chagrijnig over de wedstrijd van vandaag en het trieste niveau van het uitvak. Zingen over Litmanen en Finidi is gewoon een beetje jammer, ondanks dat het helden zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat is dan al bekend dus...
Suarez bedankte btw vandaag heel kort het uitpubliek 1 sec na affluiten en ging daarna gelijk naar de kleedkamer![]()
Misschien moestie schijten, anders vaag dat hij zo snel weg is.
Dat snapt hij echt niet. Maar ik denk dat het frustratie was ivm het slechte spelquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:40 schreef Rumille het volgende:
[..]
Volgens mij was hij (terecht) chagrijnig over de wedstrijd van vandaag en het trieste niveau van het uitvak. Zingen over Litmanen en Finidi is gewoon een beetje jammer, ondanks dat het helden zijn.
na de wedstrijd heeft hij een contract bij FC Barcelona getekend.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:46 schreef Wooldoor het volgende:
Trouwens Jasza eerst zeg je:
wie had gezien dat Wilfred Genee zei: JA WE HEBBEN MORGEN BIJ VOETBAL INTERNATIONAL SPECTACULAIR AJAX NIEUWS....
En kort daarna:
Suarez bedankte btw vandaag heel kort het uitpubliek 1 sec na affluiten en ging daarna gelijk naar de kleedkamer
Ik mag hopen dat die twee feitjes niet met elkaar te maken hebben
Juist niet, als hij wel weg zou gaan zou hij juist het publiek wel bedanken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:46 schreef Wooldoor het volgende:
Ik mag hopen dat die twee feitjes niet met elkaar te maken hebben
De voorzitter van Barcelona zat in de kleedkamer op Suarez te wachten op zijn krabbelquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Juist niet, als hij wel weg zou gaan zou hij juist het publiek wel bedanken.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
na de wedstrijd heeft hij een contract bij FC Barcelona getekend.
Deed hij wel, maar vanaf een afstand, maar hij moest vast schijten oid.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Juist niet, als hij wel weg zou gaan zou hij juist het publiek wel bedanken.
quote::
Er is wederom een Balkanees aangeboden bij Ajax. Voorstel is in beraad
Ja, ik weet wie het is. Maar ik zeg dat (nog) niet.
Marc Schermann heeft een akkoord met Ajax betreffende Pantelic. Visum voor Marko wordt aangevraagd, morgen of dinsdagochtend staan gepland medische keuring, contract tekenen (met sowieos een optie erin voor 1 of meerdere seizoenen) en presentatie.
Houthakkers die Balkanezen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:46 schreef Jasza het volgende:
http://www.ardtext.de/text/231
Ik lees net dat Velibor Vasovic actief is op AT:
Een 'Balkanees' (CV) is aangeboden bij AJAX. Naam wil hij niet doorgeven.
[..]
[..]
Wellicht Knezevic? Of Prahic?
OT:
[..]
Zo fout hadtie het niet toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Houthakkers die Balkanezen?
Maar ja, in hoeverre we die gast nog moeten geloven na de hele soap rondom Obradovic
Die Sherman is wel echt de zaakwaarnemer van Pantelic dusjaquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Ah, daar hebben we onze o zo betrouwbare Servische insider weer.
quote:AMSTERDAM - Ajax gaat ervan uit Marko Pantelic (30) vandaag te presenteren als nieuwe spits, nu de goaltjesdief de toezegging heeft gedaan, dat hij vandaag naar Nederland komt voor de medische keuring. De Serviër is transfervrij, speelde het laatst voor Hertha BSC en tekent – als hij zijn woord houdt – een contract voor één seizoen. In 109 competitieduels voor de Duitse club scoorde hij 44 keer.
Pantelic speelde eerder onder meer voor Paris St. Germain, Celta de Vigo en Rode Ster Belgrado. De spits is recordinternational van Servië. „Ik kijk uit naar Ajax”, zei hij in de Duitse pers. „Ik hoop dat ik de club verder kan helpen.” Met de komst van Pantelic gaat in elk geval een deel van de wens van Martin Jol in vervulling. De trainer vraagt sinds de voorbereiding om een spits en een centrale verdediger.
http://www.sportwereld.nl(...)ar_Bristol_City.htmlquote:Sno van Ajax naar Bristol City
AMSTERDAM - Ajax verhuurt middenvelder Evander Sno aan Bristol City. De Amsterdamse club beslist vandaag wat het doet met een aantal talenten.
Jan-Arie vander Heijden (kan naar Willem II) en Darko Bodul staan in de belangstelling van eredivisieclubs, maar Ajax kan ook besluiten om hen in een groep van een man of zes de rest van dit seizoen te stallen bij Haarlem.
Als de club erin slaagt Oleguer en/of Ogararu te slijten, haalt Ajax nog één of twee jonge centrale verdedigers. De Braziliaan Eduardo (Cruzeiro) en de Fransman Dervite (Tottenham Hotspur) zijn gegadigden.
Dan mogen ze wel opschieten. Aan de andere kant hoeft Oleguer voor mij niet zo nodig weg.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://www.sportwereld.nl(...)ar_Bristol_City.html
Las iets over een mogelijke CV die komt. Weet er verder niets van af.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ergerde me er ook aan vandaagZing zelf ook niet mee met die onzin, maargoed om dan maatregelen te gaan nemen wat ze willen, ben benieuwd
![]()
Weet iemand daar iets van?
Hij werd toch ook een keer of 2 simpel uitgekapt hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:10 schreef BoNi het volgende:
Ik vond dat Alderweireld sterk speelde gister. Won alle (kop)duels van Dost terwijl Dost toch een stuk langer is. Lekker doelpunt ook.
Corners waren zowaar bijna allemaal fatsoenlijk.
quote:'Van der Vaart mag bij Real blijven'
AMSTERDAM - Het ziet ernaar uit dat Rafael van der Vaart toch bij Real Madrid blijft. De middenvelder kreeg enige tijd geleden te horen dat hij moest vertrekken, maar intussen verkocht Real Madrid een aantal andere spelers.
© ANPOnder meer Wesley Sneijder, Arjen Robben en Klaas-Jan Huntelaar vertrokken uit Bernabeu, waardoor het vertrek van Van der Vaart niet langer gewenst is.
Jack van Gelder meldde in Studio Voetbal dat hij van de middenvelder vernomen heeft dat Van der Vaart van de transferlijst is geschrapt en alsnog een rugnummer krijgt bij de 'Koninklijke'.
Real Madrid was er alles aan gelegen een aantal spelers van de hand te doen nadat de club deze zomer fors inkocht. Sneijder vertrok vervolgens voor rond de vijftien miljoen euro naar Internazionale, Huntelaar voor eenzelfde bedrag naar AC Milan en Robben voor vijfentwintig miljoen euro naar Bayern München.
Ruud van Nistelrooij en Royston Drenthe zijn samen met Van der Vaart voorlopig de overgebleven Nederlanders bij de club uit de Spaanse hoofdstad.
Wauw, werd hij in 90 minuten maar liefst twee keer weggekapt!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:15 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hij werd toch ook een keer of 2 simpel uitgekapt hoorEn hij won echt niet alle kopduels
Dat wordt dus geen (rol op het) WK voor van der Vaart.......quote:
2 keer uitgekapt worden is opzich niet erg maar het was vooral de manier waaropquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:18 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wauw, werd hij in 90 minuten maar liefst twee keer weggekapt!
Misschien heb ik een vertekend beeld, zat ook niet echt op een lekkere plek, maar ik had het idee dat hij toch een solide wedstrijd speelde.
Vond ik ook, ik heb sowieso wel vertrouwen in die jongen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:18 schreef BoNi het volgende:
[..]
maar ik had het idee dat hij toch een solide wedstrijd speelde.
VIquote:Zowel Marcin Wasilewski als Jan Polak komt voorlopig niet actie voor Anderlecht. Beiden hielden aan de wedstrijd tegen Standard Luik een zware blessure over.
Wasilewski is er het slechtst aan toe. De Poolse international brak na een charge van Axel Witsel zijn rechterbeen op twee plaatsen. De dader kreeg direct een rode kaart voor zijn onbesuisde actie.
Anderlecht moet het voorlopig doen zonder de Pool. 'Wasilewski liep een dubbele open beenbreuk op', aldus clubarts Louis Kinnen. 'De breuk is bijzonder erg en er wacht hem een lange revalidatie.'
De Brusselse club verloor ook Polak. De Tsjechische middenvelder scheurde in een duel met De Camargo kniebanden. 'Polak liep een kruisbandletsel op', aldus Kinnen. 'Ook hij zal enkele maanden aan de kant staan.'
Anderlecht is een van de tegenstanders van Ajax in de groepsfase van de Europa League. Op 1 oktober staan de twee clubs voor het eerst tegenover elkaar.
Ik zag eigenlijk pas bij Studio Sport hoe strak die corner was. Lekker hoor. Nu gaan die corners toch al een stuk beter de laatste tijd, alleen staat er niemand om ze in te koppen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:31 schreef Wooldoor het volgende:
De corners liepen inderdaad lekker en zijn sowieso al stukken beter met aan de ene kant Sulejmani en aan de andere kant de Zeeuw. Die corner van de Zeeuw was trouwens echt mooi getrapt vanuit de herhaling zag je hoe strak die bal aankwam. Daarom kon Alderweireld zo hard inkoppen ook.
Inderdaad, snap echt niet goed waarom Jol het niet in Cvitanich lijkt te zien zitten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
kaatsen met Cvitanich lijkt te passen bij spelers als Aissati, Sulejmani en Suarez.
Ik zou het wel een heldenactie vinden. Nu in de media ook nog even roepen wat voor een kneuzen er in het uitvak zitten (niet allemaal!!!!) en hij kan echt niet meer stuk bij mequote:Op zondag 30 augustus 2009 23:40 schreef Rumille het volgende:
[..]
Volgens mij was hij (terecht) chagrijnig over de wedstrijd van vandaag en het trieste niveau van het uitvak. Zingen over Litmanen en Finidi is gewoon een beetje jammer, ondanks dat het helden zijn.
was wel een mooiequote:Op maandag 31 augustus 2009 09:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Suarez toch ook alweer 4 assists in de eredivisie dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |