Vorig jaar werd er volgens mij tegen Heracles nog slechter gespeeld.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:57 schreef Mr_DG het volgende:
Het spel is nog beroerder dan vorig jaar
Weg, die sloeg nergens op en ik kan mij voorstellen dat veel mensen zich daar aan zouden ergeren.quote:
quote:
Maar laten we het niet over de TT hebben maar over Ajaxquote:Op zondag 30 augustus 2009 @ 18:56 door sjimz:
Topictitel: "AFC Ajax #1409: Met hulp van de arbiters komt Ajax er wel" -> "AFC Ajax #1409:"
Kansloos figuurquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Maar laten we het niet over de TT hebben maar over Ajax
maar tegen welke club ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
In ieder geval (bijna) niets weggeven. Verdediging een pluspunt vandaag. Lijkt heel aardig te staan nu.
Tja, dan kan je het als Ajax-zijnde natuurlijk nooit goed doen als je het zo bekijkt.quote:
Lijkt mij ook de nieuwe aanvoerder mocht Suarez weggaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:03 schreef cheqy het volgende:
Ik heb een goed gevoel aan Vertonghen over gehouden. Hij speelde sterk en ik heb het idee dat hij achterin het leiderschap wat meer naar zich toe trekt.
Ik begin het gevoel te krijgen dat we binnenkort weer een echt baassie achterin hebben staan.
Hey, die gaat niet weg! Ophouden met vloekenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:08 schreef Rumille het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de nieuwe aanvoerder mocht Suarez weggaan.
Over 2 jaar bedoel ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hey, die gaat niet weg! Ophouden met vloeken
Het lijkt wel alsof van der Wiel met 0,0 zelfvertrouwen speelt, in al zijn aanvallen zit zoveel twijfel. Dat is best raar als je af en toe ziet hoe gemakkelijk hij een man passeert.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:11 schreef Dvm86 het volgende:
Van der Wiel speelde trouwens ook best aardig vandaag. Je kan veel over die jongen zeggen, maar hij toont vrijwel altijd inzet, iets wat je niet van veel Ajacieden kunt zeggen. Voor Wielaert zie ik weinig toekomst meer. Dat hij terug gaat naar Twente in de winterstop.
Van der Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Emanuelson
zal hem wel worden dit seizoen.
Urby speelde prima. Is ook de beste LB in de selectie in mijn optiek.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:15 schreef Gabbylicious het volgende:
Nou nog maar een seizoen Urby linksback
Drie punten zijn drie punten.
tuurlijk deden ze het goed. Maar dat mogen ze dan ook wel eens over een paar wedstrijden laten zien en dan vooral ook tegen toppers en subtoppers.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tja, dan kan je het als Ajax-zijnde natuurlijk nooit goed doen als je het zo bekijkt.
Vorig jaar kreeg Heracles kansen zat hoor, dus wat dat betreft hebben we het dit jaar gewoon goed gedaan.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:29 schreef Blawh het volgende:
Gefeliciteerd, qua spelbeeld terecht gewonnen.
Ik moet zeggen dat de verdediging van Ajax prima staat hoor. Van der Wiel, Urby, Vertonghen en Alderweireld doen het allemaal prima.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:36 schreef denthemen het volgende:
Samenvatting laat ook weer zien hoe gevaarlijk Heracles was:
Geblokt schot van Overtoom
Voorzet die Stekelenburg pakt
Dat is alles, Achterin heeft Ajax dus gewoon heel goed gespeeld, mag ook wel eens naar voren komen!
Tja, tegen Heracles worden fouten niet afgestraft. Ik heb toch wel echt wat makkelijk weggegeven kansen gezien hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de verdediging van Ajax prima staat hoor. Van der Wiel, Urby, Vertonghen en Alderweireld doen het allemaal prima.
Noem ze eens opquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:39 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Tja, tegen Heracles worden fouten niet afgestraft. Ik heb toch wel echt wat makkelijk weggegeven kansen gezien hoor.
Door de dramatische wijze waarop die kerel naar de grond ging en de reactie van zijn medespelers dacht ik even dat Suarez 'm op de bek had geslagen. Vervolgens heb ik tot vier keer toe in een herhaling moeten speuren naar een overtreding. Niet gevonden. Maat van me beweerde dat hij natrappen zag. Het was niet eens geel en die mafkees van een commentator maar brullen dat Suarez goed weg komt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:31 schreef denthemen het volgende:
Zie nu de situatie van Suarez terug, niet eens geel imo
Leo Driessenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:41 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Door de dramatische wijze waarop die kerel naar de grond ging en de reactie van zijn medespelers dacht ik even dat Suarez 'm op de bek had geslagen. Vervolgens heb ik tot vier keer toe in een herhaling moeten speuren naar een overtreding. Niet gevonden. Maat van me beweerde dat hij natrappen zag. Het was niet eens geel en die mafkees van een commentator maar brullen dat Suarez goed weg komt.
En een moment later proberen ze 'm nogmaals geel aan te naaien voor 0,0 en begint die mafketel weer door z'n microfoon te brullen dat Luis tot de orde geroepen moet wordenDie lui hebben hun ogen echt in de broekzak zitten volgens mij.
Ik zei al dat mensen blijkbaar allemaal denken dat Driessen er verstand van heeft, die blaast het enorm op.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:31 schreef denthemen het volgende:
Zie nu de situatie van Suarez terug, niet eens geel imo
Moet ie eens bij zichzelf doenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zei al dat mensen blijkbaar allemaal denken dat Driessen er verstand van heeft, die blaast het enorm op.
als dat zou kunnenquote:
Ik pleit voor Vertonghen en Alderweireld in de basis. Alleen weet ik niet wie we als linksback moeten opstellen. Urby deed het vandaag aardig maar dat ligt ook aan Heracles. Als de tegenstander beter is heeft hij het stukken moeilijker op die positie. Van Atouba ben ik totaal geen fan. Misschien Anita eens proberen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:53 schreef Wooldoor het volgende:
Over de verdediging kan je gewoon nog niets zeggen want we hebben echt weinig aanvallen tegen gehad. Wat wel opvalt is dat begin vorig seizoen Vertonghen een van de beste spelers aan Ajax kant was. Hij speelde toen als centrale verdediger, laatste wedstrijden dat hij op het middenveld speelde was hij slecht. Nu hij weer centrale verdediger speelt zie je dat hij weer wat beter speelt.
Zijn eigen goal bedoel je? Die kreeg hij echt niet van Dario hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:52 schreef N.i.c.k het volgende:
Goal va Aisatti deed me denken aan zijn doelpunt in AT.ging ook mooie pass van Dario aan vooraf.
Al met al toch genoeg kansen gecreeerd? Denk dat het spel beter was dan dat van AZ gister.
En tjsa, Urby als linksback is natuurlijk de goden verzoeken. Misschien deed hij het vandaag niet verkeerd, maar dat is wachten tot het mis gaat.
yeah right.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:56 schreef jna het volgende:
Zullen we trouwens nog even met zn allen gezamenlijk hopen dat van der Vaart dinsdag om 15.00 nog geen club heeft gevonden en besluit een jaar naar Ajax te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |