Bal was alleen weg en Suarez trapt nog even de speler omver.quote:
Daarom zat je ook helemaal op Eindhoven en de club te bashen. Het is goed met jou, ga jij nou maar lekker verder op teletekst kijken wanneer er gescoord wordtquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Mij zie je niet juichen voor onterechte kaarten. Ik ben een voetbal liefhebber, geen kneus zoals jij
zo erg was het ook niet, maar blijkbaar denk iedereen dat Driessen er verstand van heeft...quote:
die zich vervolgens ontzettend aanstelt, maar als Suarez de dader is zien we dat uiteraard heel anders. Het was uiteraard erg dom wat hij deed, maar het schop hem ook niet bepaald doormidden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:05 schreef detulp050 het volgende:
Hij duwt eerst en in de val van Van der Linden trapt hij met zijn rechterbeen tegen vd Linden aan.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:06 schreef marp0 het volgende:
Fukking traag spel van Ajax, en dat al 3-4 wedstrijden achter elkaar.
Sjeezus ik erger me zo kapot aan dat trage spel van Ajax.
Zelfs toen ergerde ik me al aan zijn rattenstreken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
oh oh wat hadden jullie graag Suarez in de selectie gehad
Het is toch te belachelijk voor woorden.quote:
auwquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:08 schreef Moonlighter het volgende:
aissati eruit en een extra spits erin
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:09 schreef Moonlighter het volgende:
waarom speelt ajax niet gewoon
Joh zelfde de laagste ploegen in de PL hebben een beter tempo dan ons, echt schandalig... kan maar beter stoppen met Ajax kijken.. frustreerd alleen maarquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:06 schreef marp0 het volgende:
Fukking traag spel van Ajax, en dat al 3-4 wedstrijden achter elkaar.
Sjeezus ik erger me zo kapot aan dat trage spel van Ajax.
Hij doet er wel goed zijn best voor iig....quote:
Ja, maar Heracles kan er niet van profiterenquote:
Je bent niet gekquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ben ik nou gek of gebeurd er niks?
beidequote:Op zondag 30 augustus 2009 17:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ben ik nou gek of gebeurd er niks?
Huh? We hebben nog geen 1 kans gehad man, zo slecht is het...quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:10 schreef -SG- het volgende:
Speelt ajax slecht?
Wacht maar. Nog 10 minuten zo doorgaan en het staat 1-0 hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja, maar Heracles kan er niet van profiteren
Lolquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Leo, vuile kakkerlak.
Ben je door hem geneukt?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:11 schreef bloodysunday het volgende:
Wie is die commentator? hij heeft echt aids
Leo Driessenquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:11 schreef bloodysunday het volgende:
Wie is die commentator? hij heeft echt aids
45+2quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:12 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Wacht maar. Nog 10 minuten zo doorgaan en het staat 1-0 hoor
Net 5.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:13 schreef LudoSanders het volgende:
Cyberia, op welk net is er voetbal te zien?
quote:Leo Driessen
Leo Driessen werd in 1955 geboren in Amsterdam. Als fanatiek voetballer kwam hij niet helemaal uit de verf en daarom koos hij voor een carriere als sportjournalist.
Als verslaggever van Langs de lijn, Sky Sport, SBS 6, FOX 8, RTL 5 en nu het Eredivisiekanaal heeft Driessen het nodige meegemaakt in de voetballerij.
Driessen heeft zich ook op andere terreinen zeer goed ontwikkeld. Hij heeft (song)teksten geschreven voor onder anderen Jos Brink, Guus Meeuwis, Karin Bloemen en Marco Borsato.
Leo Driessen is een zeer ervaren dagvoorzitter, gastspreker of discussieleider. Hij overwon vliegangst en een alcoholverslaving. Driessen kan hierover vrijuit en zeer verhelderend spreken.
Prijscategorie 3
Categorie 1 > ¤ 5.500
Categorie 2 tussen ¤ 4.000 - ¤ 5.500
Categorie 3 tussen ¤ 3.000 - ¤ 4.000
Categorie 4 tot ¤ 3.000
Hij trok zich nog niet zo lang geleden altijd af op Ajax. Tegenwoordig doet hij dat op AZ..quote:
Vorig jaar speelden ze net zo beroerd, dus je begint te denken dat ze gewoon echt niet beter kunnen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:14 schreef Moonlighter het volgende:
kan jol na de wedstrijd wel weer gaan zeiken dat er te weinig kwaliteit is en die shit. maar godverdomme wat is dit slecht.
respect voor deze manquote:Hij overwon vliegangst
Echt. Verdien je tonnen en tonnen kun je nog geen bal meegeven. Aanvallers moeten constant afremmen voor de bal.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Waarom krijgt een speler nou nooit de bal is in de loop mee? Pfft.
Viel me ook al op, elke keer moet een speler afremmenquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Waarom krijgt een speler nou nooit de bal is in de loop mee? Pfft.
Ik had bij nader inzien ook liever naar Almelo gereden ipv 2x 45 minuten Leo zijn mening aan te horenquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:15 schreef Moonlighter het volgende:
is er niemand die iemand in het uitvak kan vertellen dat ze "leo driessen je moeder is een hoer" moeten gaan zingen
Er zit vast wel een Fok!er in het uitvakquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:15 schreef Moonlighter het volgende:
is er niemand die iemand in het uitvak kan vertellen dat ze "leo driessen je moeder is een hoer" moeten gaan zingen
Naar almelo rijden om in het uitvak een voetbalwedstrijd te beijken? in wat voor een droomwereld leef jij?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik had bij nader inzien ook liever naar Almelo gereden ipv 2x 45 minuten Leo zijn mening aan te horen
RIPquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
Zo ik ben er ook. Ben dood eigenlijk
Ajax is ook niet wat trouwens..
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat begin ik toch een hekel aan die Aissati te krijgen
MIsschien dan ook mét de combi? Of kon je zo ver niet nadenken...quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:18 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Naar almelo rijden om in het uitvak een voetbalwedstrijd te beijken? in wat voor een droomwereld leef jij?
Combi's.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
Zo ik ben er ook. Ben dood eigenlijk
Wij hebben geen combi vanaf Amsterdam naar Almelo hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:18 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Naar almelo rijden om in het uitvak een voetbalwedstrijd te beijken? in wat voor een droomwereld leef jij?
Combi's.
Deze kon ook met de auto toch?!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:18 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Combi's.
Join the clubquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat begin ik toch een hekel aan die Aissati te krijgen
Dat was punt 1 indd.quote:
en wij straks KUT VAN BOEKEL!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:21 schreef Jojoortje het volgende:Acht mensen hebben in hun MSN staan: KUTLUINGE
Wehehe
Dat zijn de echte!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:21 schreef Jojoortje het volgende:Acht mensen hebben in hun MSN staan: KUTLUINGE
Wehehe
Heb jij de wedstrijd gezien?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:22 schreef bloodysunday het volgende:
-
ok.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb honger maar ik kan van de spierpijn niet opstaan
Zou dat het probleem van Ajax zijn? Spierpijn?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb honger maar ik kan van de spierpijn niet opstaan
Het ligt aan de scheidsquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:26 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zou dat het probleem van Ajax zijn? Spierpijn?
Dramatisch inderdaadquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van Halst laat even goed zien dat die Aissati verdedigend echt geen fuck doet!
Zet De Jong er in voor hem en laat het dan gewoon een tijd staan.
Doe maar beiden nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:27 schreef sjimz het volgende:
Suarez en Dost hadden van mij beide een rode kaart mogen hebben.
Ja ik vind het niet erg dat Suarez geen rood heeft gekregen hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Doe maar beiden niet
Prima zo dus.
Dat is precies ook de reden waarom een hele rits trainers hem geen basisplaats gaf.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van Halst laat even goed zien dat die Aissati verdedigend echt geen fuck doet!
Zet De Jong er in voor hem en laat het dan gewoon een tijd staan.
Rommedahl is achtergebleven... "HEUUJ"quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoor het uitvak bij de wissel van Rommie
Nog niet in een pakje boter.quote:
Voordat Urby/kennedy en consorten kwamen wss.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
Wanneer heeft Ajax voor het laatst uit een corner gescoord?
Vorig seizoen sowieso tegen Aston Villa en NAC.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
Nee, dat wordt geen 3e ster.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:39 schreef detulp050 het volgende:
Het is wel weer een flinke verzameling net-niet bij Ajax zeg, daar win je geen oorlog mee.
Oleguer thuis tegen Groningen was toch ook uit een corner?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vorig seizoen sowieso tegen Aston Villa en NAC.
Neequote:Op zondag 30 augustus 2009 17:40 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Oleguer thuis tegen Groningen was toch ook uit een corner?
Voor Heracles neem ik aan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:40 schreef toma het volgende:
Het gaat lekker jongens. Dat gaat een nulletje of 5, 6 worden in de tweede helft.
Vermaelen kan ik me nog wel herinneren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vorig seizoen sowieso tegen Aston Villa en NAC.
hahahaquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:41 schreef denthemen het volgende:
Rommedahl gaat verder met wat hij de 1e helft deed, in zijn neus poeren
Wat erg zeg. We verdienen gewoon een nederlaag. Zo slecht spelen wequote:Op zondag 30 augustus 2009 17:43 schreef Prosac het volgende:
Als Heracles ook even wat netter passen zou
Minder last van de zon?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:43 schreef buddyb het volgende:
Valt het jullie ook op dat Jol sinds het commentaar van Co geen petje meer op heeft tijdens wedstrijden?
Het centrum achterin staat redelijkquote:
Jup, en sinds het ontbreken van dat "geluks" petje gaat het een stuk minder.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:43 schreef buddyb het volgende:
Valt het jullie ook op dat Jol sinds het commentaar van Co geen petje meer op heeft tijdens wedstrijden?
Volgende week is geen Ajaxquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgende week Jong Ajax opstellen. Hoop dat die wel gemotiveerd zijn om te presteren.
Nee moeten we dan gaan huilen als ze scoren?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:46 schreef NatteBever het volgende:
Als ze 1 keertje scoren is iedereen weer blij, dus nok met dat hypocriete gezanik
Ongelooflijk dat deze held weer uitgerekend tegen Groningen scoort.quote:
Behalve een paar jaar geleden tegen ADO dan, kwam ie veel te ver uit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:46 schreef Cheiron het volgende:
Stekelenburg lijkt wel is bang om zn doel uit te komen..
Nog niet maar zometeen prikt Suárez er 3 in.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:48 schreef Kopbal het volgende:
Heeft ajax al gewonnen?
Inderdaad ja. Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:48 schreef tong80 het volgende:
Leuk commentaar van McLaren in Langs de Lijn.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:48 schreef Jojoortje het volgende:
Als dit maar een goede 0-0 wedstrijd wordt![]()
Dat zeg ik.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:49 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Maar hij heeft wel gelijk.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:51 schreef Zero2Nine het volgende:
Ajax zal er toch nog wel met overwinning aan de haal gaan.
Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren. Vorige week konden we met 41 kansen nog niet van Sparta winnen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:51 schreef Zero2Nine het volgende:
Zou terecht zijn. Hoe slecht ze ook spelen, Ajax is wel beterquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:51 schreef Zero2Nine het volgende:
Heb er een hard hoofd inquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:51 schreef Zero2Nine het volgende:
Denemarken die Portugal er uit gaat schoppenquote:
Eerste helft was belabberd. In de tweede helft begon Heracles beter maar nu krijgt Ajax de kansen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:53 schreef DuTank het volgende:
Hoe is de verdeling? Speelt Ajax goed, maar verneuken ze elke kans? Of hoe zit het?
Ik hoop het van nietquote:
Nu dusquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
Wat zei hij dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:49 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Maar hij heeft wel gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |