Er zit vast wel een Fok!er in het uitvakquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:15 schreef Moonlighter het volgende:
is er niemand die iemand in het uitvak kan vertellen dat ze "leo driessen je moeder is een hoer" moeten gaan zingen
Naar almelo rijden om in het uitvak een voetbalwedstrijd te beijken? in wat voor een droomwereld leef jij?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik had bij nader inzien ook liever naar Almelo gereden ipv 2x 45 minuten Leo zijn mening aan te horen
RIPquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
Zo ik ben er ook. Ben dood eigenlijk
Ajax is ook niet wat trouwens..
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat begin ik toch een hekel aan die Aissati te krijgen
MIsschien dan ook mét de combi? Of kon je zo ver niet nadenken...quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:18 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Naar almelo rijden om in het uitvak een voetbalwedstrijd te beijken? in wat voor een droomwereld leef jij?
Combi's.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
Zo ik ben er ook. Ben dood eigenlijk
Wij hebben geen combi vanaf Amsterdam naar Almelo hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:18 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Naar almelo rijden om in het uitvak een voetbalwedstrijd te beijken? in wat voor een droomwereld leef jij?
Combi's.
Deze kon ook met de auto toch?!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:18 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Combi's.
Join the clubquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat begin ik toch een hekel aan die Aissati te krijgen
Dat was punt 1 indd.quote:
en wij straks KUT VAN BOEKEL!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:21 schreef Jojoortje het volgende:Acht mensen hebben in hun MSN staan: KUTLUINGE
Wehehe
Dat zijn de echte!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:21 schreef Jojoortje het volgende:Acht mensen hebben in hun MSN staan: KUTLUINGE
Wehehe
Heb jij de wedstrijd gezien?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:22 schreef bloodysunday het volgende:
-
ok.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb honger maar ik kan van de spierpijn niet opstaan
Zou dat het probleem van Ajax zijn? Spierpijn?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb honger maar ik kan van de spierpijn niet opstaan
Het ligt aan de scheidsquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:26 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zou dat het probleem van Ajax zijn? Spierpijn?
Dramatisch inderdaadquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van Halst laat even goed zien dat die Aissati verdedigend echt geen fuck doet!
Zet De Jong er in voor hem en laat het dan gewoon een tijd staan.
Doe maar beiden nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:27 schreef sjimz het volgende:
Suarez en Dost hadden van mij beide een rode kaart mogen hebben.
Ja ik vind het niet erg dat Suarez geen rood heeft gekregen hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Doe maar beiden niet
Prima zo dus.
Dat is precies ook de reden waarom een hele rits trainers hem geen basisplaats gaf.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van Halst laat even goed zien dat die Aissati verdedigend echt geen fuck doet!
Zet De Jong er in voor hem en laat het dan gewoon een tijd staan.
Rommedahl is achtergebleven... "HEUUJ"quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoor het uitvak bij de wissel van Rommie
Nog niet in een pakje boter.quote:
Voordat Urby/kennedy en consorten kwamen wss.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
Wanneer heeft Ajax voor het laatst uit een corner gescoord?
Vorig seizoen sowieso tegen Aston Villa en NAC.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
Wanneer heeft Ajax voor het laatst uit een corner gescoord?
Nee, dat wordt geen 3e ster.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:39 schreef detulp050 het volgende:
Het is wel weer een flinke verzameling net-niet bij Ajax zeg, daar win je geen oorlog mee.
Oleguer thuis tegen Groningen was toch ook uit een corner?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vorig seizoen sowieso tegen Aston Villa en NAC.
Neequote:Op zondag 30 augustus 2009 17:40 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Oleguer thuis tegen Groningen was toch ook uit een corner?
Voor Heracles neem ik aan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:40 schreef toma het volgende:
Het gaat lekker jongens. Dat gaat een nulletje of 5, 6 worden in de tweede helft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |