Er zit vast wel een Fok!er in het uitvakquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:15 schreef Moonlighter het volgende:
is er niemand die iemand in het uitvak kan vertellen dat ze "leo driessen je moeder is een hoer" moeten gaan zingen
Naar almelo rijden om in het uitvak een voetbalwedstrijd te beijken? in wat voor een droomwereld leef jij?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik had bij nader inzien ook liever naar Almelo gereden ipv 2x 45 minuten Leo zijn mening aan te horen
RIPquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
Zo ik ben er ook. Ben dood eigenlijk
Ajax is ook niet wat trouwens..
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat begin ik toch een hekel aan die Aissati te krijgen
MIsschien dan ook mét de combi? Of kon je zo ver niet nadenken...quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:18 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Naar almelo rijden om in het uitvak een voetbalwedstrijd te beijken? in wat voor een droomwereld leef jij?
Combi's.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
Zo ik ben er ook. Ben dood eigenlijk
Wij hebben geen combi vanaf Amsterdam naar Almelo hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:18 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Naar almelo rijden om in het uitvak een voetbalwedstrijd te beijken? in wat voor een droomwereld leef jij?
Combi's.
Deze kon ook met de auto toch?!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:18 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Combi's.
Join the clubquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat begin ik toch een hekel aan die Aissati te krijgen
Dat was punt 1 indd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |