met bier en kaassoufflequote:
ja je moeder,,, wie mag jij zijn???quote:
ik ga me niet voorstellen. Lees de laatste +-50 SC's terug als je meer over mij wilt wetenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:20 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja je moeder,,, wie mag jij zijn???
Ik ben een vrouw. De mijne blijven altijd kort. En recht bovendienquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:54 schreef Syb-rund. het volgende:
ik wil hierbij even zeggen dat elke gladiool die zijn teennagels rond afknipt daar nu mee moet stoppen
Ik ben er nog hoorquote:
start hem maar op hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:57 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die BALLOONO willen spelen ?
Hier.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor
Waar had je die vans nou uiteindelijk besteld?
Mmm. Das altijd kut. Mijn grote teen doet sowieso standaard pijn als ik daar vanaf de zijkanten tegenaan druk enzo.quote:
Ik kreeg een 'Match does no longer exist' foutmeldingquote:
we spelen anders nog steeds, boswachter moet gewoon effe het linkje nog eens copy pastenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kreeg een 'Match does no longer exist' foutmelding
je hebt zeker bolle nagels?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mmm. Das altijd kut. Mijn grote teen doet sowieso standaard pijn als ik daar vanaf de zijkanten tegenaan druk enzo.
goedemiddag btquote:
Geen idee. Maar volgens mij zijn ze bij mij ook vast wel een stukje ingegroeid. Ik heb geen idee, maar als ik er tegenaan druk vanaf de zijkant doet het gewoon altijd pijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
we spelen anders nog steeds, boswachter moet gewoon effe het linkje nog eens copy pasten![]()
[..]
je hebt zeker bolle nagels?
en standaard pijn ?wat the heck man
[..]
goedemiddag bt
en ik moet rennen nu, goedendag allen![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
we spelen anders nog steeds, boswachter moet gewoon effe het linkje nog eens copy pasten![]()
[..]
je hebt zeker bolle nagels?
en standaard pijn ?wat the heck man
[..]
goedemiddag bt
en ik moet rennen nu, goedendag allen![]()
Heujquote:
Hoiquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:58 schreef Ploertendoder het volgende:
Ben ik weerZijn jullie nu blij?
quote:
Smart_assquote:
Noeeeeees.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:26 schreef Japsnars het volgende:
WTF!
Ik zap net even over naar CNN aangezien Robert Gesink pas over een kwartier start, en vervolgens blijkt Oasis uit elkaar te gaan. Wat een onzin
Mooi nieuws vond ik toen ik het net las.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:26 schreef Japsnars het volgende:
WTF!
Ik zap net even over naar CNN aangezien Robert Gesink pas over een kwartier start, en vervolgens blijkt Oasis uit elkaar te gaan. Wat een onzin
Hoi, ik heb nu waarschijnlijk ook Mexicaanse Griep.quote:
Show me please.quote:
quote:
Toch blijf je een heel mooi meisje!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beirut. Ik ben zo trots op deze. Die kleur zo, zonder flits met een wegwerpcamera.![]()
[ afbeelding ]
Vies bier.
Op de rest van die foto's staan allemaal vrienden, so.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toch blijf je een heel mooi meisje!
fapfapquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beirut. Ik ben zo trots op deze. Die kleur zo, zonder flits met een wegwerpcamera.![]()
[ afbeelding ]
Vies bier.
Die onderste is tof ja, vooral de kleuren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vies bier.
Ik heb echt dunne beentjes, alleen als ik zo zit lijken ze major door de hoek waarin ie geschoten is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die onderste is tof ja, vooral de kleuren.
Al lijken je knieën wel huge. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Ik zat al te denken van: zoooo die heeft mannenbenenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb echt dunne beentjes, alleen als ik zo zit lijken ze major door de hoek waarin ie geschoten is.
Zie ik daar een LL07 bandje om je linkerarm? Vieze pauperquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vies bier.
Die foto van voor de vakantie dat ik zo sta dat het lijkt of ik iets in sta te houde hier, zie je. No dude legs.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik zat al te denken van: zoooo die heeft mannenbenen
Nee, dat is een bandje uit Frankrijk wat ik kreeg van mijn zusje. En je mag je Lowlands bandje trouwens nooit links, tenzij je rechter arm geamputeerd is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zie ik daar een LL07 bandje om je linkerarm? Vieze pauper![]()
![]()
![]()
Toffe foto's verder, vooral die 1e aangezien die stage-lights meestal niet echt goed samengaan met goedkope camera's
Ah oke, hij lijkt een beetje op het groen/witte 07 bandje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat is een bandje uit Frankrijk wat ik kreeg van mijn zusje. En je mag je Lowlands bandje trouwens nooit links, tenzij je rechter arm geamputeerd is.
Mag dat niet van de leiding, of is dat een lowlands selfmade rule?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat is een bandje uit Frankrijk wat ik kreeg van mijn zusje. En je mag je Lowlands bandje trouwens nooit links, tenzij je rechter arm geamputeerd is.
Je bent bang dat je broek afzakt? Je voeten zien er trouwens wel huge uitquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die foto van voor de vakantie dat ik zo sta dat het lijkt of ik iets in sta te houde hier, zie je. No dude legs.
Mag niet van de leiding.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Mag dat niet van de leiding, of is dat een lowlands selfmade rule?
Zo haha die grap heb ik hier ook pas 5 keer gehoord.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je bent bang dat je broek afzakt? Je voeten zien er trouwens wel huge uit
Ik dacht daar ook al aanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je bent bang dat je broek afzakt? Je voeten zien er trouwens wel huge uit
Ernesto hoostquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:14 schreef Japsnars het volgende:
Takeshi's Castle @ Comedy Central
Wat een ontzettend bagger programma. Vooral dat vervelende commentaar.
Vroeger had je tenminste echt vette Japanse spelshows op veronica e.d.
Origineel hequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mag niet van de leiding.
[..]
Zo haha die grap heb ik hier ook pas 5 keer gehoord.En hoe de fuck kijk jij naar die foto dat mijn voeten groot lijken? Ik heb maar 38 en in Vansjes lijkt het zelfs 36. YOU'RE BLIND MAN!
Dat zijn sloffen. Gek dat die groot lijken he met zo'n kop op de voorkant.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Origineel he![]()
Ik kijk naar die überhuge pantoffels onder je nachtkastje
Weet ik veel, ik vraag altijd maatje 38 EU en krijg dan de goede.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:41 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind haar voeten helemaal niet groot lijken op die foto. Welke maat zijn je vans? Wo 7 ofzo?Of 7,5?
In sommige van die slippers lopen je tenen door tot in de kopquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zijn sloffen. Gek dat die groot lijken he met zo'n kop op de voorkant.
Het gaat toch ook alleen om dit nummerquote:
Gersquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gers![]()
Ik voel mij overigens niet aangesproken![]()
Godskolere ja dat zag er droog uit als je erop letquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb echt dunne beentjes, alleen als ik zo zit lijken ze major door de hoek waarin ie geschoten is.
picsquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een nieuw tunneltje die ik met jullie wil delen.
INTER INFAMEquote:
sowieso interquote:
Tell us morequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een nieuw tunneltje die ik met jullie wil delen.
skönquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:57 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Niet al te duidelijk. Het is 6mm.
Nice, kan je die dingen trouwens ook zelf vervangen of moet je daarvoor weer naar een of andere prof?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:57 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Niet al te duidelijk. Het is 6mm.
Kan je gewoon zelf doen hoor. Ik heb er drie liggen, waarvan 1 nu te klein is, die rode die ik in heb is van silicone.. dat gaat er iets moeilijker in dan staal of zo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nice, kan je die dingen trouwens ook zelf vervangen of moet je daarvoor weer naar een of andere prof?
voor een schaamhaar-tunnel fuck welquote:
Ehm watquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:59 schreef gers het volgende:
[..]
voor een schaamhaar-tunnel fuck wel
Ah oke. En stel je draagt er een tijdje geen meer, kan het dan ook gaan dichtgroeien net zoals met gaatjes?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je gewoon zelf doen hoor. Ik heb er drie liggen, waarvan 1 nu te klein is, die rode die ik in heb is van silicone.. dat gaat er iets moeilijker in dan staal of zo.
Ew. Gross.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:59 schreef gers het volgende:
[..]
voor een schaamhaar-tunnel fuck wel
Als je niet groter dan 8mm oprekt groeit het weer gewoon tot een normaal gaatje (0.8mm) en bij de ene gaat dat sneller dan bij de ander. Vriendin van mij deed daar 3 maanden over en als ik hem er nu uithaal is hij binnen een weekje dicht (wat mijn moeder maar al te graag wil, maar daar komt dus lekkah niks van in hequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ehm wat![]()
[..]
Ah oke. En stel je draagt er een tijdje geen meer, kan het dan ook gaan dichtgroeien net zoals met gaatjes?
ben jij een huilende homo die ronaldo heetquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:02 schreef dagdag het volgende:
vorig jaar had ik diamanr in oor, dat ding koste 530 euro t
Op zich ook wel begrijpelijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je niet groter dan 8mm oprekt groeit het weer gewoon tot een normaal gaatje (0.8mm) en bij de ene gaat dat sneller dan bij de ander. Vriendin van mij deed daar 3 maanden over en als ik hem er nu uithaal is hij binnen een weekje dicht (wat mijn moeder maar al te graag wil, maar daar komt dus lekkah niks van in he) .
Ronaldoquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:06 schreef gers het volgende:
[..]
ben jij een huilende homo die ronaldo heet?
8 op zn max.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op zich ook wel begrijpelijk
Maar tot hoever wil jij hem oprekken?
[ afbeelding ]
Ja, zo druk dat ik het KLB maar even tijdelijk in heb geruild voor ONZquote:
Ik denk dat je beter kan gaan slapenquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:15 schreef Marurk het volgende:
Is hier wat te beleven of kan ik beter gaan slapen?
OK, ik ben nog heel even hier. Moet nog even in KPD rondkijkenquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter kan gaan slapen
Dan ga ik even een film kijken
Die film heb ik ook eens gezien in een ver verledenquote:
Yo what's up? You could use some make-upquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
SHINE ON YOU CRAAAAAAAAAAAAZY DIAMOND!
Heb je Gers nog ontmoet?quote:
Arcade Fire.quote:
Wtfquote:Op zondag 30 augustus 2009 04:06 schreef jordeeeh het volgende:
H@H@H@ Jos is de sloot in gereden vannacht
Allie_ gaat vandaag verhuizen met een kleine katerquote:
Succesquote:Op zondag 30 augustus 2009 09:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Allie_ gaat vandaag verhuizen met een kleine kater![]()
.
Morgen intro. Maar volgens mij heb ik geen internet, dus da's wel bummer
.
ALS WE GAAAAAAAAAAAAAAAN DAN GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN WE MET ZIJN ALLE DE KROEGEN OVERVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLENquote:
Volgens mij is dat het lijflied van m'n introquote:Op zondag 30 augustus 2009 09:55 schreef gers het volgende:
[..]
ALS WE GAAAAAAAAAAAAAAAN DAN GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN WE MET ZIJN ALLE DE KROEGEN OVERVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLEN
quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Pfieuw, nog net op tijd ingeschreven voor mn studie![]()
Wat doe jij eigenlijk?quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Pfieuw, nog net op tijd ingeschreven voor mn studie![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:59 schreef gers het volgende:
ng kreeg gezeik met zijn ouders vanwege een feestje
kijk, hihiquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik was eigenlijk tot maandagmiddag alleen thuis dus ik dacht ''laat ik een feestje houden'' Nou, er kwamen 12 vrienden en het was behoorlijk gezellig, gruwelijke teringbende in en buiten het huis ''ach, ik maak het zondagmiddag wel schoon, dan is maandag alles aan kant'' Naja, en d'r bleven ook een paar man slapen ''best'' dacht ik ''als ze zondagmiddag maar weg zijn, niks aan het handje''
Komen m'n ouders om 10:00 vanmorgen thuis_!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is allang afgelopen. Dinsdag beginnen m'n colleges.
Good luckquote:Op zondag 30 augustus 2009 09:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Allie_ gaat vandaag verhuizen met een kleine kater![]()
.
Morgen intro. Maar volgens mij heb ik geen internet, dus da's wel bummer
.
Ze waren wel even boos, logisch ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zijn ze nu boos en ruimen ze alles op voor je?
Zit jij nog op Fok?quote:
Een KUT van je vereniging?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:54 schreef Florian_ het volgende:
Had KMT van studentenvereniging, vandaar mijn afwezigheid. Nu moet ik opdracht maken voor de eerste werkgroep.
Naaiers.
Whihi. Hoe is je rooster?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:54 schreef Florian_ het volgende:
Had KMT van studentenvereniging, vandaar mijn afwezigheid. Nu moet ik opdracht maken voor de eerste werkgroep.
Naaiers.
Nu je het zegt, ik heb dit weekend er 2 bijgekregen. Wtfquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:09 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd, ik had eerst 94 notes en nu nog maar 91
Ik heb er 32, al een hele tijdquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:09 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd, ik had eerst 94 notes en nu nog maar 91
Ik ben liever, ik heb er maar 24.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb er 32, al een hele tijdik ben zo braaf!
Bij mij zitten er ook positieve bijquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben liever, ik heb er maar 24.
Hij komt niet meer in de SC vanwege alle grafpaupers van tegenwoordig.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:27 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
waar is die gast eigenlijk, nog op Fok?
hmm k, zo als meerderequote:Op zondag 30 augustus 2009 13:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hij komt niet meer in de SC vanwege alle grafpaupers van tegenwoordig.
ik ben toch geen pauperquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hij komt niet meer in de SC vanwege alle grafpaupers van tegenwoordig.
Klopt.quote:
Hahah, oke jij wint. Bij mij niet denk ik.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij mij zitten er ook positieve bij!
Jup.quote:
75 is wel een mooie mijlpaalquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jup.
Ik heb trouwens 75 positieve notes
De mods zijn gek op mij
Wel kut zeg, 1 negatievequote:Op zondag 30 augustus 2009 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb 90 positieve notes en 1 negatieve.
Matig, 4 dagen collegequote:
Prima, eindelijk weer wat rust na alle verhuizingen en kmt´s ...Nu nog de ontgroening.quote:
Hahahaquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahah, oke jij wint. Bij mij niet denk ik.
quote:
Je hebt me gemist he.quote:
Wat? Ook niet eens gezoend?quote:
je kan hier zuipen als je wiltquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:00 schreef Zotheid het volgende:
Wanneer zijn trouwens jullie housewarmings, Florian en BT? Na het debakel van Noorsbloed heeft de SC nog steeds geen housewarming gehad.
Mijn kamer is niet groot genoeg voor feestjes/housewarmingsquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:00 schreef Zotheid het volgende:
Wanneer zijn trouwens jullie housewarmings, Florian en BT? Na het debakel van Noorsbloed heeft de SC nog steeds geen housewarming gehad.
quote:
Ja maar ik wil een excuus hebben om naar Groningen toe te gaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn kamer is niet groot genoeg voor feestjes/housewarmingssorry.
Wtfquote:Uitstekende kamer midden in het centrum met eigen keuken en buitenplaatsje, er zit helaas wel een hele dikke adder onder het gras.
Onze geweldadige huisbaas wil op het moment een knokploeg in deze kamer zetten om de overige huisgenoten weg te pesten. Om dit te voorkomen willen wij een zelf een huurder kiezen, reken echter wel op véél last met de huisbaas en bovendien geen enkele garatie dat je lang kan blijven.
Van de positieve kant de huurder staat juridisch gelukkig heel sterk, dus als je tegen een stootje kunt en je een rieele kans wil maken op een kamer midden in het centrum kom dan maandag avond op de kijkavond voor meer informatie.
PS als je de kamer wil MOET je er dinsdag naar toe verhuizen.
zet je telnr. in je reactie
de schaatsen zijn wel tof jaquote:
vet ik neem wel mijn knuppeltje meequote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vies bier.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben liever, ik heb er maar 24.
Was je niet naar de film geweest?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:16 schreef IQM het volgende:
Maar verder had ik een leuk weekend. [ afbeelding ]
Tuurlijk welquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn kamer is niet groot genoeg voor feestjes/housewarmingssorry.
Had het dan laten staan, gek.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:16 schreef IQM het volgende:
Godverdomme, ik had gisteren crème brûlée van ganzenlever op.HOE SMERIG IS DAT!
Alsof je lauwe snot zit te vreten. 't is gewoon zoute vla met een suikerkorstje. GADVERFUCKINGDAMME!
quote:
En je maagdenvliesquote:
Nee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was je niet naar de film geweest?
Ja, nee, kon ik niet maken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had het dan laten staan, gek.
Oh oké.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee.Ik ga nu 4 september naar Inglourious Basterds.
Op mijn verjaardagquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ga morgen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:23 schreef IQM het volgende:
[..]
In het restaurant van het hotel waar ik was met m'n vriendin (en met haar at ik dus ook). Zij vond het ook tyfussmerig en zei de hele tijd: "Gadver, ik krijg echt kotsneigingen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja..
Waar at je dan en met wie?
Hij gaat dood met 4 speren door zijn hoofdquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken.
[..]
Niks verklappen, hè.
Jij bent plusminus 6x zo lang lid: 24/6=4quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij bent ook nog geen jaar lid he.
Jullie stopten een spelelement a la Fear Factor in jullie avond?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:28 schreef IQM het volgende:
[..]
In het restaurant van het hotel waar ik was met m'n vriendin (en met haar at ik dus ook). Zij vond het ook tyfussmerig en zei de hele tijd: "Gadver, ik krijg echt kotsneigingen." Dat bevorderde mijn eetlust nou ook niet echt. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jullie stopten een spelelement a la Fear Factor in jullie avond?
Ach, Brad Pitt gaat na zo'n 120 minuten al dood en The Bear Jew krijgt een hersentumor en sterft na plusminus een uurquote:
Whehe, altijd lekker ja, ergens op kankeren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:31 schreef IQM het volgende:
[..]!
Nou ja, ik kan altijd wel lachen om dat soort dingen. Vandaar dat ik ook doorat.Als ik het gelijk had weggezet, had ik niks om daarna overdreven over te gaan klagen.
Gare resolutiequote:
You just fucking ruined it. And that for, you're gonna die too.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, Brad Pitt gaat na zo'n 120 minuten al dood en The Bear Jew krijgt een hersentumor en sterft na plusminus een uur
Ja maar als je met je vriendin bent waarom kun je het dan niet maken om het niet op te etenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:28 schreef IQM het volgende:
[..]
In het restaurant van het hotel waar ik was met m'n vriendin (en met haar at ik dus ook). Zij vond het ook tyfussmerig en zei de hele tijd: "Gadver, ik krijg echt kotsneigingen." Dat bevorderde mijn eetlust nou ook niet echt. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You just fucking ruined it. And that for, you're gonna die too.
Omdat hij 2x zo lang is dan dat hij breed isquote:
Nee dat niet. Maar... zij begon erover dat ze vond dat ze het niet kon maken om gelijk al het voorgerecht te laten staan. En toen durfde ik al helemaal niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar als je met je vriendin bent waarom kun je het dan niet maken om het niet op te eten? Als jullie het allebei smerig vonden..
Of was je met haar familie?
We hadden geen keuze.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
En waarom denk je in godsnaam, ooh lever creme de brulee, lekker, dat ga ik bestellen?![]()
![]()
!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
En waarom denk je in godsnaam, ooh lever creme de brulee, lekker, dat ga ik bestellen?![]()
![]()
!
De resolutie van m'n telefoon dus. En als ik m kantel is het andersom.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat hij 2x zo lang is dan dat hij breed is
Het is een foto.. van een broodje kaas. Wil je daar een artyfarty foto van of zo?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat hij 2x zo lang is dan dat hij breed is
Omdat WMP.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom hapert WMP als ik een film afspeel?
Je kunt er beter met z'n 2en om lachen en hopen dat de volgende gang wel lekker is dan dat je daar half kotsend probeert het voorgerecht weg te werkenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar... zij begon erover dat ze vond dat ze het niet kon maken om gelijk al het voorgerecht te laten staan. En toen durfde ik al helemaal niet.![]()
[..]
We hadden geen keuze.
Omdat je WMP niet voor films moet gebruikenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom hapert WMP als ik een film afspeel?
Ik ga toch geen apart programma downloaden om een film mee af te spelen, wat een onzin.quote:
Nou ik ben wat dat betreft heel saai, ik kies dingen die op z'n minst lekker klinken en niet boeiende aparte dingen die vervolgens kankerranzig blijken te zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als niemand ooit nieuwe dingen zou proberen hadden we ook geen bier gehad.
Okee okee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent plusminus 6x zo lang lid: 24/6=4
Ik own je dus nog steeds
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat je WMP niet voor films moet gebruiken
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga toch geen apart programma downloaden om een film mee af te spelen, wat een onzin.
Eten fotograferen is een vak apart. met speciale foodstylisten ende zo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een foto.. van een broodje kaas. Wil je daar een artyfarty foto van of zo?
artyfartyquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een foto.. van een broodje kaas. Wil je daar een artyfarty foto van of zo?
Kantaris FTWquote:
Dan koop je een Apple en gebruk je quicktime (hoewel dat meestal net zo bagger is als WMP). Face it, VLC kan gewoon de meeste codes moeiteloos aan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga toch geen apart programma downloaden om een film mee af te spelen, wat een onzin.
Haha inderdaad. Wat is het vreemdste wat jij ooit hebt gegeten?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou ik ben wat dat betreft heel saai, ik kies dingen die op z'n minst lekker klinken en niet boeiende aparte dingen die vervolgens kankerranzig blijken te zijn.
Mijn moeder doet dat altijd als we op vakantie zijn. Het zijn dé foto's die mijn vader en ik, zodra we thuis zijn, van het geheugen van én de computer én het kaartje verwijderen. "Dit hebben we daar gegeten op dit en dat terrasje, was gezellig joh." Flikker toch op met je voedselfoto's, er zit geen waarde aan, ze doen gewoon niet meer mee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Eten fotograferen is een vak apart. met speciale foodstylisten ende zo.
Quicktime heb je ook voorquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan koop je een Apple en gebruk je quicktime (hoewel dat meestal net zo bagger is als WMP). Face it, VLC kan gewoon de meeste codes moeiteloos aan.
Ik heb een zo'n alle-codecs-programma die prima werkt op WMP alleen bij deze film blijf hij ineens haperen vandaag (ja, gister deed hij het nog want gister keek ik dezelfde film)quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan koop je een Apple en gebruk je quicktime (hoewel dat meestal net zo bagger is als WMP). Face it, VLC kan gewoon de meeste codes moeiteloos aan.
Kikkerbilletjes en kangaroo, maar dat kon ik écht niet laten staan aangezien het bij een dineetje was bij mensen die ik niet kende en iedereen heel veel moeite had gedaan etc.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Wat is het vreemdste wat jij ooit hebt gegeten?
Tuurlijk, you might get luckyquote:
Oh for christ's sake, beslis zelf gewoon eens.quote:
Begrijpelijk, het is natuurlijk zonde om zo'n 25 euro uit te geven aan een gerecht wat eigenlijk helemaal niet lekker is.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou ik ben wat dat betreft heel saai, ik kies dingen die op z'n minst lekker klinken en niet boeiende aparte dingen die vervolgens kankerranzig blijken te zijn.
Dat is ook maar op VLC gebaseerd. En alleen voor Windows.quote:
En je moeder wordt daar niet boos overquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat altijd als we op vakantie zijn. Het zijn dé foto's die mijn vader en ik, zodra we thuis zijn, van het geheugen van én de computer én het kaartje verwijderen. "Dit hebben we daar gegeten op dit en dat terrasje, was gezellig joh." Flikker toch op met je voedselfoto's, er zit geen waarde aan, ze doen gewoon niet meer mee.
ben je chaggiquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh for christ's sake, beslis zelf gewoon eens.Als je het leuk/nuttig lijkt, ga je er naar toe. Opgelost, slotje.
Bedoel je dit nou sarcastischquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Begrijpelijk, het is natuurlijk zonde om zo'n 25 euro uit te geven aan een gerecht wat eigenlijk helemaal niet lekker is.
[..]
Dat is ook maar op VLC gebaseerd. En alleen voor Windows.
She doesn't care, want we hebben al een map vol.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En je moeder wordt daar niet boos over? Je kunt die foto's toch wel bewaren, zij heeft moeite gedaan om ze te maken.. Je hoeft ze niet meteen op een enorm canvas aan de muur hangen maar kom op.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh for christ's sake, beslis zelf gewoon eens.Als je het leuk/nuttig lijkt, ga je er naar toe. Opgelost, slotje.
Nee, maar het is irritant.quote:
Raar. Mijn moeder zou het niet bepaald leuk vinden denk ik.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
She doesn't care, want we hebben al een map vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |