met bier en kaassoufflequote:
ja je moeder,,, wie mag jij zijn???quote:
ik ga me niet voorstellen. Lees de laatste +-50 SC's terug als je meer over mij wilt wetenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:20 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja je moeder,,, wie mag jij zijn???
Ik ben een vrouw. De mijne blijven altijd kort. En recht bovendienquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:54 schreef Syb-rund. het volgende:
ik wil hierbij even zeggen dat elke gladiool die zijn teennagels rond afknipt daar nu mee moet stoppen
Ik ben er nog hoorquote:
start hem maar op hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:57 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die BALLOONO willen spelen ?
Hier.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor
Waar had je die vans nou uiteindelijk besteld?
Mmm. Das altijd kut. Mijn grote teen doet sowieso standaard pijn als ik daar vanaf de zijkanten tegenaan druk enzo.quote:
Ik kreeg een 'Match does no longer exist' foutmeldingquote:
we spelen anders nog steeds, boswachter moet gewoon effe het linkje nog eens copy pastenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kreeg een 'Match does no longer exist' foutmelding
je hebt zeker bolle nagels?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mmm. Das altijd kut. Mijn grote teen doet sowieso standaard pijn als ik daar vanaf de zijkanten tegenaan druk enzo.
goedemiddag btquote:
Geen idee. Maar volgens mij zijn ze bij mij ook vast wel een stukje ingegroeid. Ik heb geen idee, maar als ik er tegenaan druk vanaf de zijkant doet het gewoon altijd pijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
we spelen anders nog steeds, boswachter moet gewoon effe het linkje nog eens copy pasten![]()
[..]
je hebt zeker bolle nagels?
en standaard pijn ?wat the heck man
[..]
goedemiddag bt
en ik moet rennen nu, goedendag allen![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
we spelen anders nog steeds, boswachter moet gewoon effe het linkje nog eens copy pasten![]()
[..]
je hebt zeker bolle nagels?
en standaard pijn ?wat the heck man
[..]
goedemiddag bt
en ik moet rennen nu, goedendag allen![]()
Heujquote:
Hoiquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:58 schreef Ploertendoder het volgende:
Ben ik weerZijn jullie nu blij?
quote:
Smart_assquote:
Noeeeeees.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:26 schreef Japsnars het volgende:
WTF!
Ik zap net even over naar CNN aangezien Robert Gesink pas over een kwartier start, en vervolgens blijkt Oasis uit elkaar te gaan. Wat een onzin
Mooi nieuws vond ik toen ik het net las.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:26 schreef Japsnars het volgende:
WTF!
Ik zap net even over naar CNN aangezien Robert Gesink pas over een kwartier start, en vervolgens blijkt Oasis uit elkaar te gaan. Wat een onzin
Hoi, ik heb nu waarschijnlijk ook Mexicaanse Griep.quote:
Show me please.quote:
quote:
Toch blijf je een heel mooi meisje!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beirut. Ik ben zo trots op deze. Die kleur zo, zonder flits met een wegwerpcamera.![]()
[ afbeelding ]
Vies bier.
Op de rest van die foto's staan allemaal vrienden, so.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toch blijf je een heel mooi meisje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |