kthxbyequote:2 kamers van 14 m2 voor a 375,-euro. met internet en kabel aansluiting met balkon en inbouwkast. alle huisapperatuuren zijn aanwezig en worden gezamenlijk gebruikt het is een "studentenhuis" eengezinswoning in een rustige gezellige wijk met voor en achtertuin heb je er intaresse in bel zsm geen e-mail aub en bedankt groetjes.
quote:Wij zijn op zoek naar een nieuwe huisgenoot. Misschien ben jij wel de gelukkige, die Huize Knor compleet komt maken... Wij zijn op zoek naar niet apathische, sociale en mooie mannen die studentikoze grappen kunnen waarderen.
Als studentenhuis hebben wij te bieden; een zwembad, een frituur, een Gr, een park en uitzicht op de dom!
Gedesinteresseerden mogen mailen naar behorend email adres. Tot horens!
kusje,
quote:Uitstekende kamer midden in het centrum met eigen keuken en buitenplaatsje, er zit helaas wel een hele dikke adder onder het gras.
Onze geweldadige huisbaas wil op het moment een knokploeg in deze kamer zetten om de overige huisgenoten weg te pesten. Om dit te voorkomen willen wij een zelf een huurder kiezen, reken echter wel op véél last met de huisbaas en bovendien geen enkele garatie dat je lang kan blijven.
Van de positieve kant de huurder staat juridisch gelukkig heel sterk, dus als je tegen een stootje kunt en je een rieele kans wil maken op een kamer midden in het centrum kom dan maandag avond op de kijkavond voor meer informatie.
PS als je de kamer wil MOET je er dinsdag naar toe verhuizen.
zet je telnr. in je reactie
Omdat studentikoze types dat hip vinden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:37 schreef Mendeljev het volgende:
Wat ik echt nooit snap is dat mensen adverteren met het feit dat ze een frituur hebben. WAAROM???
Nee dat kan echt niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omdat studentikoze types dat hip vinden.
Wat heeft het nou voor zin te reageren op een kamer als er niet eens een frituur aanwezig is?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:37 schreef Mendeljev het volgende:
Wat ik echt nooit snap is dat mensen adverteren met het feit dat ze een frituur hebben. WAAROM???
Een beetje student heeft toch sowieso al zijn eigen frituur?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:41 schreef Pitom het volgende:
[..]
Wat heeft het nou voor zin te reageren op een kamer als er niet eens een frituur aanwezig is?
Welnee, gewoon frituurvet in een braadpan. Gaat primaquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een beetje student heeft toch sowieso al zijn eigen frituur?
Dan maar uurtje langer met de trein zou ik denken. Die kamers wil je gewoon niet in.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:16 schreef TNA het volgende:
Je geeft je verklaring al in je samenvatting. Wat kan jou de kwaliteit van zo'n advertentie nou schelen als het je een dak boven je hoofd oplevert?
Daar ben ik ook wel in geintaresseertquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:26 schreef Horloge het volgende:
Ik vraag me af hoe zoiets eruit ziet, een kabelaansluiting met balkon en inbouwkast. Lijkt me een beetje omslachtige manier van een kabel aanleggen.
Dat doen ze expres, dan zie je de slechte staat van de kamer tenminste niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:47 schreef Saaaaab het volgende:
En ze zijn vaak ook nog eens te lui om er een fotootje bij te zetten.
Ja, in Veendamquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
op kamers, met een beetje bijbaan kun je een compleet huis kopen man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |