Ja nou ze was blijkbaar niet geheel zeker dat haar keuze voor de TS de juiste was. Onzekerheid bij grote beslissingen is niet vreemd. Als de vriendinnen juist tijdens een periode van onzekerheid hebben lopen stoken dan zegt dat naar mijn idee vrij weinig over hoe erg hetgeen er aan de hand was nu werkelijk was.quote:Op donderdag 3 september 2009 02:24 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Dat kan misschien wel zo zijn, maar als de vriendin van TS tevreden was geweest over de relatie, dan maak je me niet wijs dat ze zich door haar recent hervonden vriendinnen van het tegendeel zou laten overtuigen. Met andere woorden: het zou kunnen dat haar vriendinnen het laatste zetje hebben gegeven, maar daar moet sowieso al meer aan de hand zijn geweest.
Hey, ja heb ik wel gedaan. En ik heb toen ook gezegd dat ik het oneerlijk vind dat ze na zo veel jaar ineens van de ene op de andere dag met dit hele gezijk komt. Ze begint dan te huilen en zegt "ik weet ook niet wat het is, maar ik heb gewoon dat gevoel"., alle ideeën die ik dan aandraag zijn het volgens haar niet. Wat die vriendinnen betreft, ik denk inderdaad dat ze al niet zeker was (ben ik ook niet altijd) maar als ze dan ziet hoe die vriendinnen het moeilijk hebben enzo met kinderen en geen vent dan wordt ze bang... denk ik. (maargoed, dat is niet waar natuurlijk, want ze is veel te blij met haar nieuwe vriendinnen) en nu we even uit elkaar zijn gaat ze daar natuurlijk nog veel vaker naartoe.quote:Op donderdag 3 september 2009 02:00 schreef Zzyzx het volgende:
Ooit overwogen om eens flink boos op dr te worden? Als je na zoveel jaar in de steek wordt gelaten om een zooi vaagheden dan valt dat toch niet zomaar te accepteren? Je hebt inmiddels je leven ingericht met het idee om samen met haar invulling daaraan te geven en zij moet loyaal zijn. Als ze dat echt niet kan opbrengen, afijn, dan is het over, maar het klinkt mij allemaal nogal slapjes in de oren zo. En ik zou haar zeker uithoren over wat die 'vriendinnen' hebben lopen bekokstoven want dat klinkt inderdaad niet in de haak. Als die hebben lopen stoken dan moet je haar flink duidelijk maken dat ze geen jarenlange relatie heeft gehad met die opgeschoten stukken onbenul maar met jou en dat dat meer waard is dan de acceptatie van die bende teven.
Uiteraard kan ik er naast zitten want ik ben geen expert in dit soort zaken en al was ik dat wel dan is dit nog altijd geen exacte wetenschap.
Dit is eigenlijk niet iets wat ik me laat aan praten door anderen maar iets wat ik mezelf aanpraat.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:18 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Waak ervoor je niet alles aan te laten praten in dit soort situaties. Op iedereen valt wel wat kritiek te leveren, maar een relatie heb je samen. Als het niet goed loopt heb je daar samen schuld aan.
als... als... maar je deed het niet, en dat had blijkbaar een goede reden, blijkbaar had je toen niet de behoefte, noch je exquote:Op donderdag 3 september 2009 10:23 schreef CoendeW het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk niet iets wat ik me laat aan praten door anderen maar iets wat ik mezelf aanpraat.
Ik ben nog steeds heilig ervan overtuigd dat wanneer ik veel dingen anders had gedaan, ze nu nog wel genoeg van me kon houden en nog bij me zou willen zijn.
Misschien is dit een compleet verkeerde gedachte maar zo voel het nu nog wel.
Mn vriendin heeft ook al aangegeven dat ik mezelf niet alles moet verwijten, dat we allebei schuld hebben, maar toch blijf ik het allemaal bij mezelf zoeken. Raar.
Eens! Begrijp dan nu ook helemaal niet waarom ik het niet deed.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:47 schreef Re het volgende:
[..]
als... als... maar je deed het niet, en dat had blijkbaar een goede reden, blijkbaar had je toen niet de behoefte, noch je ex
Je ex zou de eerste niet zijn. Zitten er lesbo's in die vriendinnenkring?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:57 schreef Johan_81 het volgende:
M'n pa&ma zijn er trouwens van overtuigd dat ze lesbisch is geworden...
nou.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:23 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Bij mij was het geluk dat ik vrij snel na de relatie weer iemand tegenkwam waarmee ik nog steeds ontzettend gelukkig mee ben. En dat de relatie tussen mijn ex en die ander niet overeind bleef is natuurlijk de kers op de pudding. Ik gelukkig en zij niet
Sterkte dus.
Nou.. dat weet ik niet, ik ken ze namelijk niet echt.. maar het zou me van eentje niets verbazen. Maar ik zal het zo zeggen.. ik heb wel eens een (niet al te serieus) balletje opgegooidquote:Op donderdag 3 september 2009 12:26 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Je ex zou de eerste niet zijn. Zitten er lesbo's in die vriendinnenkring?
Klopt jaquote:Op donderdag 3 september 2009 12:28 schreef apelul het volgende:
[..]
nou.
en dat kind dan? die zal ook wel eea merken aan haar moeder hoor.
altijd maar dat janken als ze een beetje klem worden gezet, alsof dat helpt dingen op te lossen,tja de meeste vrouwen zijn goede actrices en vaak komen ze er mee weg.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:57 schreef Johan_81 het volgende:![]()
[..]
Ze begint dan te huilen en zegt "ik weet ook niet wat het is, maar ik heb gewoon dat gevoel"., alle ideeën die ik dan aandraag zijn het volgens haar niet.
Helemaal mee eens. TS, vergeet niet dat redenen die lijken op "het gevoel is weg" de nummer 1 reden is om een relatie te verbreken, puur omdat de ander er zo bitter weinig bij in te brengen heeft. Vaak ligt de werkelijke reden iets dieper en gaan al langer dingen consequent foutquote:Op donderdag 3 september 2009 02:24 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Dat kan misschien wel zo zijn, maar als de vriendin van TS tevreden was geweest over de relatie, dan maak je me niet wijs dat ze zich door haar recent hervonden vriendinnen van het tegendeel zou laten overtuigen. Met andere woorden: het zou kunnen dat haar vriendinnen het laatste zetje hebben gegeven, maar daar moet sowieso al meer aan de hand zijn geweest.
Ja maar dat ben ik ook alleen hier. Ben gisteren gewoon naar de kroeg geweest en niks aan't handje. Het besef is er inmiddels en ik heb genoeg getreurd, ik weet het antwoord toch nog niet.. naja.. misschien een beetje maar nog niet uit haar mond in ieder geval. Zodra ik dat wel heb zal het wel anders worden ja... daar heb ik nog niet zo'n zin in.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:29 schreef Max_Aue het volgende:
Het gevaar is dat je jezelf in de slachtofferrol plaatst. Die neiging heb ik zelf overigens ook wel. En als ik de feiten achter elkaar zet heb ik ook redenen om mezelf zielig te vinden. Net zoals TS dat ook heeft.
Je schiet er alleen niets mee op. Geef jezelf een schop onder de kont, kom voor jezelf op en ga leuke dingen doen. Hoe moeilijk dat ook lijkt. Vrouwen vallen in ieder geval niet op mannen die zichzelf een slachtoffer vinden.
Hoeveel dieper wil je het hebben dan "het gevoel is weg"? En dat kan dan weer komen door allerlei dingen in de relatie die fout zijn gegaan.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:42 schreef cmck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. TS, vergeet niet dat redenen die lijken op "het gevoel is weg" de nummer 1 reden is om een relatie te verbreken, puur omdat de ander er zo bitter weinig bij in te brengen heeft. Vaak ligt de werkelijke reden iets dieper en gaan al langer dingen consequent fout
QFTquote:Op donderdag 3 september 2009 22:32 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Hoeveel dieper wil je het hebben dan "het gevoel is weg"? En dat kan dan weer komen door allerlei dingen in de relatie die fout zijn gegaan.
Onzin. Gevoel en liefde kun je niet produceren. Je kunt het hoogstens bevorderen door die dingen te doen die je noemt, maar als het weg is, is het weg en dan gaat geen enkel uitstapje daar nog iets aan veranderen.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:09 schreef Leonidas82 het volgende:
Heel veel vrouwen gooien het altijd maar op 'gevoel' maar iig is het gewoon een excuus van 'geen zin meer hebben in de relatie' Immers, in een goede relatie kun je ten alle tijden gevoel produceren net als liefde. Denk je dat in huwelijken van 30 jaar er vanzelfspreken gevoel is? Schei uit, dat soort huwelijken houden stand omdat beide partner geregeld een zootje liefde of gevoel in de relatie pompen d.m.v. samen dingen ondernemen, geregeld knuffelen, soms seks hebben etc.
Het is gewoon een rotexcuus
Ik ben het grotendeels met je eens, maar tegelijkertijd weet ik ook wel vrijwel zeker dat het ook andersom werkt. Dat je onbewust ieder gevoel juist uit een relatie probeert te werken zodat je ermee kunt stoppen. Twijfelen doet iedereen wel eens, en dit is dè manier om geen bewuste keuze te hoeven maken. Zo zorg je ervoor dat de situatie de keuze maakt.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:14 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Onzin. Gevoel en liefde kun je niet produceren. Je kunt het hoogstens bevorderen door die dingen te doen die je noemt, maar als het weg is, is het weg en dan gaat geen enkel uitstapje daar nog iets aan veranderen.
Onbewust kun je geen dingen proberen. Iets proberen vereist opzet. Ik ben het wel met je eens dat zo'n proces inderdaad plaats kan vinden, niet dat het iets is waar de vrouw met opzet mee bezig is.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels met je eens, maar tegelijkertijd weet ik ook wel vrijwel zeker dat het ook andersom werkt. Dat je onbewust ieder gevoel juist uit een relatie probeert te werken zodat je ermee kunt stoppen. Twijfelen doet iedereen wel eens, en dit is dè manier om geen bewuste keuze te hoeven maken. Zo zorg je ervoor dat de situatie de keuze maakt.
Nou, ik heb me geloof ik een beetje ongelukkig uitgedrukt. Wat ik bedoel te zeggen is dat je ontevreden bent met de relatie, maar dat je zelf niet weet waarom. En dan ga je op zoek naar redenen van je ontevredenheid. Zodra je er een vind verklaart dat direct alles en ben je blij dat je weet waar het aan ligt, maar ondertussen ben je ook al zover dat je niet meer kunt investeren in de relatie, hoe graag je ook zou willen. Maar de door jou gevonden reden hoeft echt geen reden voor een break-up te zijn. En dat hele proces hoeft zeker niet iets te zijn wat je met opzet doet om de relatie te laten springen, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:33 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Onbewust kun je geen dingen proberen. Iets proberen vereist opzet. Ik ben het wel met je eens dat zo'n proces inderdaad plaats kan vinden, niet dat het iets is waar de vrouw met opzet mee bezig is.
Hé hé hé, ik heb geofferd op het altaar der liefde! Aphrodite wilde het echter niet aannemen, blijkbaar ben ik niet zo begeerlijk als Paris.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:48 schreef Leonidas82 het volgende:
Gewoon werken voor je relatie ook al zit het soms tegen. Maarja dat vraagt offers, en in deze snelle infantiele post-moderne consumptiemaatschappij leren we dat niet meer of hebben we dat afgeleerd (offers brengen voor het belang van je relatie).
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:48 schreef Leonidas82 het volgende:
Liefde is iets wat vrouwen maar al te graag overromantiseren. Gek gemaakt door hollywoodfilms waarin liefde geschetst wordt als iets mystieks en een gevoel wat het ultieme geluk moet geven.
evolutionair-technisch/biologisch gezien, is liefde gewoon een emotie, net als spijt, blijdschap, schuldgevoel en dus PRODUCEERBAAR. Er is iets speciaals of mystieks aan, het is gewoon een veranderende staat van zijn net alsof je bijvoorbeeld een x boos bent of juist vrolijk bent. Meer is niet, tis wel een emotie wat mooie dingen kan voortbrengen in het leven, maar dat geldt ook voor moed en bescheidenheid.
Het hangt dus puur van de relatie af in hoeverre beide partners bereid zijn om de nodige producties te leveren zodat de relatie in stand gehouden kan worden en zonodig versterkt. Staakt één van de partners de productie (liefde) dan komen er al snel gevoelens van relationele ontbindingen en natuurlijke neigingen tot vrijheid. Het onbewuste versterkt dit in volle kracht (alsof het al bezig is met het veranderen naar de nieuwe situatie van het single-zijn).
Dus wil je je relatie goed houden? Produceer dan gewoon de emotie liefde. Hoe kan dat? eenvoudigweg door van je partner te houden (houden van is een gevolg van emotie liefde) door bijvoorbeeld trouw te zijn, dingen ondernemen, lekker kruipen en knuffelen op de bank, geregeld seks hebben (ja ook als je geen zin hebt) door ook in tegenspoed offers brengen om er samen weer er bovenop te komen. Dergelijke activiteiten zorgen voor 'wij-gevoelens' gevoelens van een 'band hebben' gevoelens van 'één met elkaar zijn' enzovoort. Ook dit wordt door het onbewuste versterkt waardoor de relatie kan behouden.
Conclusie
Gewoon werken voor je relatie ook al zit het soms tegen. Maarja dat vraagt offers, en in deze snelle infantiele post-moderne consumptiemaatschappij leren we dat niet meer of hebben we dat afgeleerd (offers brengen voor het belang van je relatie).
- Ik moet mezelf ontwikkelen.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:32 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Hoeveel dieper wil je het hebben dan "het gevoel is weg"?
quote:En dat kan dan weer komen door allerlei dingen in de relatie die fout zijn gegaan.
welke onzekerheid bedoel je? ik wil je niet op je tenen trappen, maar de relatie is gewoon over, zoek vrienden.vriendinnen op, want dit gaat nooit meer werken!quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:31 schreef Johan_81 het volgende:
Ik neem aan dat haar enthousiasme ooit wel echt was hoor.. dat zou wel heeel erg zijn als ze dat jaren lang heeft gefaked.
Tis een bijzonder slechte dag.Mijn zus (ook vriendin van haar) zou eerst langs gaan vanavond en daar was ik heel blij mee, want zij is een voorbeeld van hoe het wel goed kan gaan en staat voor m´n gevoel aan mijn kant. Maar nu kreeg ze een sms met "gaat niet door, te veel aan m'n hoofd" Dat bericht was echter om middernacht, dat wil zeggen dat ze net weer van een vriendin vandaan kwam (of er was iemand bij ons/haar) want anders ligt ze al om 10 uur te maffen. Of ze weet het al en is te bang om het te zeggen (en houdt me aan het lijntje) ... zucht ... shit onzekerheid, ik word er helemaal idioot van! (en paranoïde)
Dat kan zijn maar ik ben nog wel onzeker over waarom. Zo heeft ze voor de vakantie info over een spiraaltje aangevraagd kwam ik achter.. beetje raar als je kinderen wilt!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
welke onzekerheid bedoel je? ik wil je niet op je tenen trappen, maar de relatie is gewoon over, zoek vrienden.vriendinnen op, want dit gaat nooit meer werken!
dan neukt ze iemand anders, of wil ze iemand anders neuken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:39 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar ik ben nog wel onzeker over waarom. Zo heeft ze voor de vakantie info over een spiraaltje aangevraagd kwam ik achter.. beetje raar als je kinderen wilt!
Dus wist ze al voor de vakantie dat ze dat NIET wilde. Ze was het alleen 'vergeten' aan jou te melden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:39 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar ik ben nog wel onzeker over waarom. Zo heeft ze voor de vakantie info over een spiraaltje aangevraagd kwam ik achter.. beetje raar als je kinderen wilt!
Zo zijn vrouwen nu eenmaal, ze nemen voor zichzelf al de beslissing,maar brengen het in kleine stapje aan hun partner.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:07 schreef Johan_81 het volgende:
Ik heb het nu op de man af gevraagd en als ze niet durft dan mag het ook per sms. Het zal wel, als ik maar iets weet!!! Het begint langzaam te dagen dat ze het onvermijdelijke aan het uitstellen is en daar word ik erg verdrietig van... ik verdien het niet om in onzekerheid te moeten wachten.
Had iid al lang gebeurt moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:12 schreef MadDorito het volgende:
Deadline stellen in een rancuneus moment en dat handhaven. Werkt prima
Misschien moet je eens gaan nadenken of het misschien niet beter is dat het uitgaat. Je bent pas 28, dit is je kans om volop van het leven te genieten. Er zijn zoveel leuke mooie vrouwen op deze aarde, zij is geen uitzonderlij geval...quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:35 schreef Johan_81 het volgende:
... ik weet het, ik heb al die dingen zelfs gevraagd, "vind je iemand anders leuk" , "wil je meer vrijheid met stappen enzo", "dit uit huis gaan is toch wel echt om na te denken en niet om de drempel te verlagen" Natuurlijk zegt ze op alles .. nee hoor.. maar daar heb ik niets aan want ik weet dat ze me niet wil kwetsen, ze moest eens weten. Wat een shitzooi allemaal.. en als ik zo'n beetje op het forum rondkijk ben ik niet de enige die ineens met z'n bek vol tanden staat en zich afvraagt hoe het heeft kunnen gebeuren... ik hoop echt op een lichtpuntje maar ben bang dat ik keihard op m'n muil ga.
Bedankt in ieder geval.
Leuk idee, maar in de praktijk werkt het voor geen meterquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:24 schreef Johan_81 het volgende:
Ik wil graag met haar vrienden blijven
Ik begrijp dat maar dat kan niet want wat moet ik zonder haar...quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:26 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Leuk idee, maar in de praktijk werkt het voor geen meter
Leuk idee. Vooral als ze binnen twee weken (want geloof me, dat doet ze heus wel) met een andere vent loopt te batsen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:24 schreef Johan_81 het volgende:
ik wil \graag met haar vrienden blijven
x2quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:26 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Leuk idee, maar in de praktijk werkt het voor geen meter
Hallo, je bent een kerel van 28 jaar, nu kom je over als 12 jaar, je verdient beter dan haar.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:30 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat maar dat kan niet want wat moet ik zonder haar...
ik kan haar niet van de een op de andere dag missenl, ik zou niet weten hoe. gvd, niet dit!
Dat maak je zelf uit, gewoon de waarheid uit haar krijgenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen nu eenmaal, ze nemen voor zichzelf al de beslissing,maar brengen het in kleine stapje aan hun partner.
Geloof ons nu maar en ga er vanuit dat ze niet terugkomt en sta niet gek te kijken als ze vlug/snel een ander heeft, die zal ze nu al wel langer op het oog hebben.
Probeer verder gaan met je leven en ga dingen doen, waardoor je niet constant loopt te malen!
Ja weet ikquote:Op zaterdag 5 september 2009 03:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hallo, je bent een kerel van 28 jaar, nu kom je over als 12 jaar, je verdient beter dan haar.
Ik begrijp je wel. Nu voel je je gewoon heel kut en dat heeft niks met leeftijd te maken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 06:40 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Ja weet ikniet de bedoeling maar nogal lastig om je groot te houden op zon moment. Ik zal er et beste van maken voorlopig.
Vrienden blijven werkt vrijwel nooit. Je komt er sneller overheen als je geen contact meer met haar hebt, hoe moeilijk dat ook is. Anders blijf je alleen maar hoop houden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 06:40 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Ja weet ikniet de bedoeling maar nogal lastig om je groot te houden op zon moment. Ik zal er et beste van maken voorlopig.
Dit dus.quote:Op donderdag 3 september 2009 02:00 schreef Zzyzx het volgende:
Ooit overwogen om eens flink boos op dr te worden? Als je na zoveel jaar in de steek wordt gelaten om een zooi vaagheden dan valt dat toch niet zomaar te accepteren? Je hebt inmiddels je leven ingericht met het idee om samen met haar invulling daaraan te geven en zij moet loyaal zijn. Als ze dat echt niet kan opbrengen, afijn, dan is het over, maar het klinkt mij allemaal nogal slapjes in de oren zo. En ik zou haar zeker uithoren over wat die 'vriendinnen' hebben lopen bekokstoven want dat klinkt inderdaad niet in de haak. Als die hebben lopen stoken dan moet je haar flink duidelijk maken dat ze geen jarenlange relatie heeft gehad met die opgeschoten stukken onbenul maar met jou en dat dat meer waard is dan de acceptatie van die bende teven.
Uiteraard kan ik er naast zitten want ik ben geen expert in dit soort zaken en al was ik dat wel dan is dit nog altijd geen exacte wetenschap.
gast, het IS voorbij.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:11 schreef Johan_81 het volgende:
Haha.. tja maar dat zou wel erg schijnheilig zijn he! Dan kan ik het haar ook moeilijk kwalijk nemen als ze dat zou doenof ik moet zeggen "WE WERE ON A BREAK"
maar dat helpt geloof ik ook niet!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
gast, het IS voorbij.
Pak tenminste dat ene kansje om je eer te behouden. Fok die snol. Laat 'r lekker met d'r uitgezakte vriendinnen een liksessie gaan doen.
Of blijf zwelgen.
Oh, my badquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:38 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Lees ff terug,. het is ook voorbij. En ik heb daar 3 uur gezeten, waarbij ik natuurlijk ook boos ben geweest maar dat heeft echt geen zin.. ze heeft besloten, klaar. Ik ga ook zeker niet als een lulletje wegkwijnen hier maar ik weet even niet waar ik mee begin.. ik ga vandaag in ieder geval gewoon uit.
x3, klinkt natuurlijk veel fijner dat je vrienden blijft met iemand waar je heel veel moois mee heb gedeeld, maar het werkt voor geen ene moer. Je gaat jezelf alleen maar gek lopen maken in je hoofd. Sterkte de komende tijd kerel.quote:
Je hebt iig levenservaring opgedaan, we hebben het bijna allemaal weleens aan de hand gehad, vandaar ook onze voorspellingen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:38 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Lees ff terug,. het is ook voorbij. En ik heb daar 3 uur gezeten, waarbij ik natuurlijk ook boos ben geweest maar dat heeft echt geen zin.. ze heeft besloten, klaar. Ik ga ook zeker niet als een lulletje wegkwijnen hier maar ik weet even niet waar ik mee begin.. ik ga vandaag in ieder geval gewoon uit.
Tsja, die zagen we natuurlijk allemaal al aankomen. Maar klote voor jou. En misschien zul je er uiteindelijk wel blij mee zijn dat het zo gelopen is. Maar nu nog even niet. Sterkte.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:38 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Je wilt vast uiteindelijk geen 'gewone' vrienden met haar zijn, dat zijn de eerste gevoelens die spreken en dat wil eigenlijk zeggen dat je haar niet wilt verliezen; vrienden zijn komt daar dan het dichtste bij in de buurt, maar daar ben jij niet mee geholpen. Het klinkt hard, maar het beste wat je nu kunt doen is proberen een vervolg met haar uit je hoofd te zetten en géén hoop meer te koesteren. Als het toch moet zijn, dan gebeurt dat later wel, maar daar moet je absoluut niet van uit gaan. Ik heb met één ex een vriendschapsrelatie en dat is alleen maar omdat we op een gegeven moment allebei duidelijk wisten dat we geen liefdesrelatie meer wilden, maar elkaar los daarvan nog wel gewoon mochten als vrienden. Meestal is het toch één van de twee die nog meer wil en in dat geval ben jij dat (helaas).quote:Op zondag 6 september 2009 18:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Daarom lijkt het het beter (nogmaals zoals de anderen zeggen) om even 0,0 contact met haar te hebben. Dat vrienden / kennissenniveau komt (als het komt) vanzelf wel. Voorlopig zie jij ze niet als goede vriendin, maar als je ex.
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat je nog steeds iets te kort door de bocht bent. Als je eenmaal een oorzaak hebt gevonden waardoor je relatie even iets minder mooi is geweest, hoeft dat niet gelijk te betekenen dat je relatie ten dode opgeschreven is en dat het niet meer mogelijk is om te investeren. Pas als je te lang en teveel van dat soort dingen op je schouders krijgt wordt het lastig. En lang met iets rondzeulen zonder in de gaten te hebben wat het is helpt ook niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik heb me geloof ik een beetje ongelukkig uitgedrukt. Wat ik bedoel te zeggen is dat je ontevreden bent met de relatie, maar dat je zelf niet weet waarom. En dan ga je op zoek naar redenen van je ontevredenheid. Zodra je er een vind verklaart dat direct alles en ben je blij dat je weet waar het aan ligt, maar ondertussen ben je ook al zover dat je niet meer kunt investeren in de relatie, hoe graag je ook zou willen. Maar de door jou gevonden reden hoeft echt geen reden voor een break-up te zijn. En dat hele proces hoeft zeker niet iets te zijn wat je met opzet doet om de relatie te laten springen, dat ben ik met je eens.
Wat mij betreft sla je de plank mis met je aanname dat emoties produceerbaar zijn. Gevoel is ook vaak maar een reactie op je omgeving. Als jij in je blootje op de Noordpool staat kun je "ik heb het warm" roepen tot je een ons weegt, maar je blijft stervenskoud. Wat ik wel met je eens ben is dat je met je houding en je eigen gedrag de liefdesgevoelens die er zijn kunt beïnvloeden. Maar wat er niet (meer) is kun je niet meer oproepen net zo goed als je een dode niet meer tot leven kunt brengen.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:48 schreef Leonidas82 het volgende:
[knip]
Vind je dat gek? Na een van mijn relaties kon ik al die punten beamen.. Toch wel een goede reden om uit elkaar te gaan, of niet soms?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:18 schreef cmck het volgende:
[..]
- Ik moet mezelf ontwikkelen.
- Ik sta er niet meer volledig achter.
- Mijn gevoel zegt dat ik hiermee op moet houden
- Ik voel me gevangen als ik bij jouw ben..
Vrouwen verzinnen soms de gekste dingen als het om gevoel gaat
Hoe ben je daar achter gekomen?..quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:39 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was de discussie niet. De discussie was dat vrouwen altijd om de zaken heen blijven draaien en mannen onnodig aan het lijntje houden zoals nu ook weer het geval blijkt te zijn. De vriendin van TS was al langer van plan om het uit te maken, en ik weet zeker dat het nog langer had geduurd als TS als een mak lammetje achter haar aan was blijven lopen.quote:Op zondag 6 september 2009 21:37 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Vind je dat gek? Na een van mijn relaties kon ik al die punten beamen.. Toch wel een goede reden om uit elkaar te gaan, of niet soms?
Vrienden blijven is het allerstomste wat je kunt doen. Je wilt helemaal geen vrienden zijn, je wilt haar. En face it, dat zit er niet meer in.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:24 schreef Johan_81 het volgende:
Ja,. nouja. Ze heeft het dus vandaag definitief uitgemaakt. Ik wil \graag met haar vrienden blijven
Dan denk ik dat je echt niet helemaal eerlijk bent tegen die vriendin en tegen andere vrouwen (zoals ik) die tegen vergelijkbare dingen aanlopen. Denk jij nou echt dat ik bij de eerste twijfels de knoop had kunnen of zelfs moeten doorhakken? Op dat moment weet je dat gewoon nog niet of is de situatie nog lang niet zo nijpend en vind je het verschrikkelijk dat je überhaupt twijfels hebt. Een alternatief voor zwijgen totdat je het plotseling uitmaakt is dat je alle zieleroerselen bespreekt met je partner. Nee, dat is fijn als het negen van de tien keer loos alarm is. Ik kan je garanderen dat de vriend in dat geval ook door een hel gaat hoor. Uiteindelijk moet je gaan voor de gulden middenweg, maar die is vrij lastig te vinden als je overrompeld wordt door de bijbehorende emoties die bij die twijfels horen.quote:Op maandag 7 september 2009 11:41 schreef cmck het volgende:
Ja, maar dat was de discussie niet. De discussie was dat vrouwen altijd om de zaken heen blijven draaien en mannen onnodig aan het lijntje houden zoals nu ook weer het geval blijkt te zijn. De vriendin van TS was al langer van plan om het uit te maken, en ik weet zeker dat het nog langer had geduurd als TS als een mak lammetje achter haar aan was blijven lopen.
En dat is nu juist hetgene wat ik bedoel. Vrouwen zijn altijd op zoek naar een uitweg die er niet is. Een relatie vereist duidelijkheid en eerlijkheid en bovenal dat beide personen zich volledig voor alkaar inzetten. Als je echt van elkaar houd ga je door en ga je je onzekerheid overwinnen. En als je dat niet kan moet je ermee kappen.quote:Op maandag 7 september 2009 20:06 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je echt niet helemaal eerlijk bent tegen die vriendin en tegen andere vrouwen (zoals ik) die tegen vergelijkbare dingen aanlopen. Denk jij nou echt dat ik bij de eerste twijfels de knoop had kunnen of zelfs moeten doorhakken? Op dat moment weet je dat gewoon nog niet of is de situatie nog lang niet zo nijpend en vind je het verschrikkelijk dat je überhaupt twijfels hebt. Een alternatief voor zwijgen totdat je het plotseling uitmaakt is dat je alle zieleroerselen bespreekt met je partner. Nee, dat is fijn als het negen van de tien keer loos alarm is. Ik kan je garanderen dat de vriend in dat geval ook door een hel gaat hoor. Uiteindelijk moet je gaan voor de gulden middenweg, maar die is vrij lastig te vinden als je overrompeld wordt door de bijbehorende emoties die bij die twijfels horen.
Oh, alles is zwartwit?quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:58 schreef cmck het volgende:
[..]
En dat is nu juist hetgene wat ik bedoel. Vrouwen zijn altijd op zoek naar een uitweg die er niet is.
Mee eens.quote:Een relatie vereist duidelijkheid en eerlijkheid en bovenal dat beide personen zich volledig voor alkaar inzetten. Als je echt van elkaar houd ga je door en ga je je onzekerheid overwinnen.
Soms gaat het gewoon wat moeilijker.. Of denk je dat het wel goed komt, zou je graag willen dat het goed komt, maar blijkt het er toch niet in te zitten.quote:En als je dat niet kan moet je ermee kappen.
Vrouwen en mannen zoeken vaak naar een uitweg. Soms is ie er, soms ook niet. Valt verder weinig over te zeggen..quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:58 schreef cmck het volgende:
En dat is nu juist hetgene wat ik bedoel. Vrouwen zijn altijd op zoek naar een uitweg die er niet is. Een relatie vereist duidelijkheid en eerlijkheid en bovenal dat beide personen zich volledig voor alkaar inzetten. Als je echt van elkaar houd ga je door en ga je je onzekerheid overwinnen. En als je dat niet kan moet je ermee kappen.
Dat zeg ik niet. Ik ben op dit moment vrijgezel, maar ik weet heel goed wat ik zoek in een relatie. En ook wat ik niet zoek. En dan vind ik het niet moeilijk om een keuze te maken of ik ergens door mee wil gaan of niet.quote:
Sommige dingen zijn net zo moeilijk als dat je ze zelf maakt.quote:Soms gaat het gewoon wat moeilijker.. Of denk je dat het wel goed komt, zou je graag willen dat het goed komt, maar blijkt het er toch niet in te zitten.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 10 september 2009 11:22 schreef usrfobiwan het volgende:
Waarom moet er met de vrouwen van tegenwoordig altijd een 'gevoel' zijn?
Wat is er mis met dingen voor elkaar over hebben, een partner waar je op kan bouwen en die altijd voor je klaar staat, die je kan vertrouwen en met wie je alles kan bespreken zonder bijsmaken, mee kan lachen en leuke dingen kan doen, elkaar steunen in financieel of emotioneel opzicht en gewoon heel prettig samenleven en genieten van elkaar.
Wat heeft het 'gevoel' dan voor betekenis? Dat 'gevoel' is toch alles wat ik hierboven beschrijf of wil je tot in de eeuwigheid verliefd blijven? Als dat is wat je wil blijven voelen dan zal je nooit slagen in een relatie...
Bespreek jij je twijfels dan niet met je partner? Als je iets aan ziet komen wat wel eens voor problemen zou kunnen zorgen dan bespreek je dat toch JUIST om te voorkomen dat het problemen, laat staan nijpende problemen, gaan worden?quote:Op maandag 7 september 2009 20:06 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je echt niet helemaal eerlijk bent tegen die vriendin en tegen andere vrouwen (zoals ik) die tegen vergelijkbare dingen aanlopen. Denk jij nou echt dat ik bij de eerste twijfels de knoop had kunnen of zelfs moeten doorhakken? Op dat moment weet je dat gewoon nog niet of is de situatie nog lang niet zo nijpend en vind je het verschrikkelijk dat je überhaupt twijfels hebt.
Als je wacht met je zieleroerselen communiceren tot ze bij jou inderdaad een probleem zijn geworden dan zou het best wel eens te laat kunnen zijn om er nog wat aan te doen. Een relatie betekent dat je niet alleen maar op de roze wolk leeft, je loopt af en toe ook eens door een goeie bui, al wordt die veroorzaakt door de ander.quote:Een alternatief voor zwijgen totdat je het plotseling uitmaakt is dat je alle zieleroerselen bespreekt met je partner. Nee, dat is fijn als het negen van de tien keer loos alarm is. Ik kan je garanderen dat de vriend in dat geval ook door een hel gaat hoor. Uiteindelijk moet je gaan voor de gulden middenweg, maar die is vrij lastig te vinden als je overrompeld wordt door de bijbehorende emoties die bij die twijfels horen.
Nou ja, bij je eerste langdurige relatie weet je dat nog niet en ik kan me indenken dat sommige vrouwen misschien wel meer relaties nodig hebben om erachter te komen wat goed bij hen past en wat ze verlangen in een relatie.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:55 schreef cmck het volgende:
Dat zeg ik niet. Ik ben op dit moment vrijgezel, maar ik weet heel goed wat ik zoek in een relatie. En ook wat ik niet zoek. En dan vind ik het niet moeilijk om een keuze te maken of ik ergens door mee wil gaan of niet.
Eens...quote:Sommige dingen zijn net zo moeilijk als dat je ze zelf maakt.
Wat kan je meer zeggen dan dat je niet weet wat je voelt of wil? Is het niet juist het kenmerk van besluiteloosheid dat er even geen actie te ondernemen valt?quote:Wat ik probeer te zeggen is dat vrouwen te vaak alleen hun gevoel uiten in plaats van dat ze zeggen wat ze ermee gaan doen. Antwoorden geven als: "ik weet niet wat ik /voelwil" zijn antwoorden waarmee je mensen aan het lijntje houdt wat helemaal niet nodig is.
Het gevoel is de basisvoorwaarde voor al die dingen die je noemt. Als dat gevoel er niet is, is het ook niet prettig samenleven en genieten van elkaar en wordt de rest ook wat lastiger. En het is iets heel anders dan verliefd zijn.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:22 schreef usrfobiwan het volgende:
Waarom moet er met de vrouwen van tegenwoordig altijd een 'gevoel' zijn?
Wat is er mis met dingen voor elkaar over hebben, een partner waar je op kan bouwen en die altijd voor je klaar staat, die je kan vertrouwen en met wie je alles kan bespreken zonder bijsmaken, mee kan lachen en leuke dingen kan doen, elkaar steunen in financieel of emotioneel opzicht en gewoon heel prettig samenleven en genieten van elkaar.
Wat heeft het 'gevoel' dan voor betekenis? Dat 'gevoel' is toch alles wat ik hierboven beschrijf of wil je tot in de eeuwigheid verliefd blijven? Als dat is wat je wil blijven voelen dan zal je nooit slagen in een relatie...
Ik sloeg door naar de andere kant, dat wil zeggen, ik zei misschien teveel. En nee, erover praten hielp uiteindelijk niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:44 schreef RonaldV het volgende:
Bespreek jij je twijfels dan niet met je partner? Als je iets aan ziet komen wat wel eens voor problemen zou kunnen zorgen dan bespreek je dat toch JUIST om te voorkomen dat het problemen, laat staan nijpende problemen, gaan worden?
Het is alleen vervelend als het maar blijft regenen ook als je aangeeft wat je stoort.quote:Als je wacht met je zieleroerselen communiceren tot ze bij jou inderdaad een probleem zijn geworden dan zou het best wel eens te laat kunnen zijn om er nog wat aan te doen. Een relatie betekent dat je niet alleen maar op de roze wolk leeft, je loopt af en toe ook eens door een goeie bui, al wordt die veroorzaakt door de ander.
Ik kon hem niet accepteren zoals hij was ook al heb ik dat heel lang geprobeerd. En nu wil ik erover ophouden want de kans is groot dat mijn ex meeleest.quote:Ik geloof er in ieder geval niks van dat je 'overrompeld' kunt worden door twijfels. Als dat je overkomt was je al niet eens eerlijk tegen jezelf, laat staan tegen je partner. Ik kan me daar maar één uitzondering bij voorstellen: Als je tegen een heel leuke derde persoon aan bent gelopen.
Nee, zoals ik al zei was ik niet blij met het verdwijnen van de basisvoorwaarde van een relatie (namelijk liefde) waardoor de rest als een kaartenhuis ineenstortte. En het was niet meteen. Dat heeft nog vrij lang geduurd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:31 schreef usrfobiwan het volgende:
Het gevoel is de basisvoorwaarde voor al die dingen die je noemt. Als dat gevoel er niet is, is het ook niet prettig samenleven en genieten van elkaar en wordt de rest ook wat lastiger. En het is iets heel anders dan verliefd zijn.
Dus met één of twee van mijn opgenoemde items was je niet blij mee. Dus moet je het maar meteen stoppen?
Heel leuk allemaal maar op een gegeven moment moet je erkennen dat je bepaalde dingen niet kunt nemen zonder je eigen gevoelens daarover te verloochenen. Sommige dingen vind je onbewust onacceptabel, hoe hard je ook tegen jezelf schreeuwt dat je het moet accepteren omdat dat er nou eenmaal bij hoort. Je kunt niet met ieder willekeurig persoon samenwonen en alles van hem klakkeloos slikken omdat je verwacht wordt dat te doen in een relatie en het is eveneens onzin dat er nergens op deze aardbodem iemand anders rondloopt die geen verpersoonlijking is van desbetreffende dealbreaker.quote:Ik kon hem niet accepteren zoals hij was ook al heb ik dat heel lang geprobeerd. En nu wil ik erover ophouden want de kans is groot dat mijn ex meeleest.
Ja sorry hoor maar het is geven en nemen in een relatie. Als je dat niet eens kunt, dan is wat jij zoekt een illusie waar geen één man aan kan voldoen.
Ik snap na deze post best dat je vriendin bij je is weggelopenquote:Op zondag 13 september 2009 22:41 schreef andlikethathesgone het volgende:
Ik ben ook zeer recentelijk gedumpt door een dame na 1,5 jaar relatie. Zomaar, ineens, en de redenen blijven vaag. Wel heeft ze me verzekerd dat er absoluut geen ander in het spel is en dat neem ik maar van haar aan.
Wat je beschrijft in dit topic is voor een ieder die hier ervaring mee heeft herkenbaar: de deur gaat op slot en de sleutel gooit ze weg. Zeer, zeer pijnlijk. Ook ik heb drie dagen lopen janken, maar voel me na 2 weken alweer een stuk beter! Want wat is er nu helemaal aan de hand? Je hebt te maken met instabiele emotiegedreven en sociaal beinvloedbare wezens: vrouwen. Wezens die hun vrijheid nu optimaal willen beleven omdat daarginds de onverbiddelijke biologische klok klinkt. Want op onze leeftijd zullen de vrouwen met wie we omgaan er op redelijk korte termijn aan moeten geloven: ze moeten gaan settelen. Het is dus niet zo gek dat al die tikkende dames als ongeleide projectielen heen en weer schieten, zich suf neukend (met voorbehoedsmiddelen) op allerlei kerels along the way..
Maar realiseer je, als gedumpte man, eens het volgende: Je hebt alle tijd van de wereld! Er geldt voor jou geen biologische klok! Sterker nog, je wordt, in tegenstelling tot je ex-dame, ook nog eens steeds aantrekkelijker naarmate de jaren vorderen! Het is perfectly done om straks als 40-jarige kerel een 22-jarig sletje te batsen, als je huidige ex-mevrouw in de rij staat voor de basisschool om haar krijsende koters in de bakfiets te pleuren...
En realiseer je eens dit: Je hebt al lang aan je biologische plicht voldaan! Je hebt immers een of meerdere dames geneukt, en dat is basically alles wat de natuur van jou verwacht. Lekker belangrijk dat zij er voor koos om je zaad tegen te houden met een stukje stinkend rubber? You did your thing and can chill the fuck out.
Ikzelf zie het positief, maar natuurlijk doet aan de kant gezet worden pijn. Zeker als ze over 3 weken, veel langer zal het niet zijn, wordt gebatst door alpha male nummer 2. Maar hey, het is toch te triest voor woorden dat vrouwen niet alleen kunnen zijn? Hun sociale kring dringt altijd maar op een ding aan: aan de man. En dat is alles waar ze direct en indirect mee bezig zijn, naast het non-stop versterken van hun sociale netwerken. Dan blijft er inderdaad niet veel tijd over om een relatie op een behoorlijke manier af te sluiten.
Treur dus niet! Je bent man, en mannen zorgen voor de creatie, de noeste arbeid, de progressie in de wereld. Waarom denk je dat vrijwel alle grote kunstenaars, artiesten, schrijvers, musici, sporters en kampioenen mannen zijn? Juist, omdat ze zich ergens aan durven committeren.
Bitcheeeeees!
"You will lose a lot of money chasing women, but you will never lose women chasing money/fame/whatever the fuck you choose."
Ze is bij me weggelopen omdat ik voor haar koos in plaats van voor het leven/iets anders. Op zo'n moment ben je geen uitdaging meer voor een vrouw. My bad! Won't happen again tho.quote:Op zondag 13 september 2009 23:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik snap na deze post best dat je vriendin bij je is weggelopen
Ik kan niet over haar oordelen, maar na jouw post wel deels over jouquote:Op zondag 13 september 2009 23:17 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Ze is bij me weggelopen omdat ik voor haar koos in plaats van voor het leven/iets anders. Op zo'n moment ben je geen uitdaging meer voor een vrouw. My bad! Won't happen again tho.
quote:Op zondag 13 september 2009 23:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik kan niet over haar oordelen, maar na jouw post wel deels over jou
Op wie z'n naam staat jullie woning? Als het op jou naam staat, zou ik alvast haar spullen in vuilniszakken stoppen en die alvast bij de deur zetten. Als je haar ziet, haar laten verantwoorden en dan de zakken meegeven. Oprotten ermee. een vrouw die jou na 6 jaar zo aan de kant zet, is je sowieso niet waard moet je maar denken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:52 schreef dick_laurent het volgende:
Heel maf om dit verhaal te lezen....
Mij is pretty much exact hetzelfde overkomen... alleen dan NOG extremer! Ik en mn vriendin waren dik 6 jaar samen. Woonden al iets van 4 jaar samen, waarvan we vorig jaar zelfs in het buitenland hebben gewoond. We waren alebij voor elkaar de eerste liefde...
Onze relatie is vaak door dips gegaan... maar we kwamen er altijd uit, en ik dacht dat we een erg sterke band hadden.
2,5 maanden geleden ging zij voor een stage naar Amerika, voor de periode van bijna 3 maanden.
Ik vond het wel erg kut dat ze weg ging voor zo lang, maar ik ging haar sowieso halverwege een weekje opzoeken en ik zag het allemaal wel positief in.
Binnen fucking 1 maand, heeft ze het via email vanuit de states uitgemaakt.
Compleet bizar. Vervolgens heeft ze na een paar emails waarin ze min of meer uitlegde waarom ze er opeens klaar mee was het contact zo goed als verbroken.
Na een relatie van bijna 7 jaar... opeens pats boem, klaar... licht ging uit. en zonder een centje pijn van haar kant. Alsof ik een stuk vuilnis was... compleet emotieloos.
Vrouwen..... they're a mystery.
Ze komt over anderhalve week terug.... ik zal haar dan dus voor de eerste keer weer zien en spreken. Ik heb geen idee hoe ik er mee moet omgaan... maar dit is het meest bizarre en surrealistische wat me ooit is overkomen. Ik heb al weken geen contact meer met haar, maar ik hoor via via dat ze op haar facebook (ik heb haar uit mijn vriendenlijst verwijderd) alleen maar loopt te posten dat ze niet weg wil, het zo geweldig heeft daar en nooit meer terug wil.
Compleet bizar, dat je 6,5 jaar relatie binnen een paar weken zomaar kan opgeven alsof het niks is, en dan ook nog eens zoiets hebben van 'het zal me worst zijn als ik hem nooit meer zie'.
Maar voor mij is het inmiddels ook klaar. Ze kan doodvallen. Ik vind het vreselijk dat het zo is beëindigd. Walgelijk, dat doe je niet met iemand waar je jaren lief en leed mee hebt gedeeld. Ik zou bijna zeggen het is traumatiserend... maar gelukkig heb ik een sterke persoonlijkheid, en kan ik inzien dat ZIJ hier de lafaard is. Het uitmaken via de email vanuit het buitenland.... mijn god zeg...loser!
Nouja, all I wanna say is... gozer, drink een biertje...wetende dat jouw chick het tenminste uit heeft gemaakt face to face en je haar tranen hebt gezien. Hoe kut het ook voor je is, ze heeft wel laten zien dat het niet niks was voor haar. Dat je wel wat betekent heeft! Ik heb een email gekregen en that's it... over 2 weken zal ze haar spullen komen ophalen, en dat was het dan.... pats boem, klaar.
So, always look on the bright side of life! (om maar even met monthy python te smijten)
Ik heb er geen woorden voorquote:Op maandag 14 september 2009 00:25 schreef dick_laurent het volgende:
Woning is van mij, maar ja... al mijn kosten gaan nu wel verdubbelen dus = problem.
Ja, zoals ik al in mijn verhaal zei, ik vind het compleet bizar dat iemand na dik 6 jaar lief en leed gedeeld te hebben zich zo radicaal kan omdraaien en zonder enige emotie alles gewoon wegooien alsof het niks is.
Maar het kan dus blijkbaar....
Ik verdien dit niet vind ik... maar ja, ik gaf wel om haar en ik mis haar nog wel... Het zal me gewoon tijd kosten om haar uit mijn hart te krijgen. Ze is in ieder geval kwa mijn respect en waardering gezonken als een baksteen, want wat een ontzettend emotioneel gehandicapte trut ben je als je een relatie op zo'n manier beëindigd zeg.
Waarom zegt mijn gevoel mij dat ze een andere meneer tegen gekomen is?quote:Op maandag 14 september 2009 00:25 schreef dick_laurent het volgende:
Woning is van mij, maar ja... al mijn kosten gaan nu wel verdubbelen dus = problem.
Ja, zoals ik al in mijn verhaal zei, ik vind het compleet bizar dat iemand na dik 6 jaar lief en leed gedeeld te hebben zich zo radicaal kan omdraaien en zonder enige emotie alles gewoon wegooien alsof het niks is.
Maar het kan dus blijkbaar....
Ik verdien dit niet vind ik... maar ja, ik gaf wel om haar en ik mis haar nog wel... Het zal me gewoon tijd kosten om haar uit mijn hart te krijgen. Ze is in ieder geval kwa mijn respect en waardering gezonken als een baksteen, want wat een ontzettend emotioneel gehandicapte trut ben je als je een relatie op zo'n manier beëindigd zeg.
Meestal de oorzaak jaquote:Op maandag 14 september 2009 00:50 schreef RealZeus het volgende:
Waarom zegt mijn gevoel mij dat ze een andere meneer tegen gekomen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |