Hallo, je bent een kerel van 28 jaar, nu kom je over als 12 jaar, je verdient beter dan haar.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:30 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat maar dat kan niet want wat moet ik zonder haar...
ik kan haar niet van de een op de andere dag missenl, ik zou niet weten hoe. gvd, niet dit!
Dat maak je zelf uit, gewoon de waarheid uit haar krijgenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen nu eenmaal, ze nemen voor zichzelf al de beslissing,maar brengen het in kleine stapje aan hun partner.
Geloof ons nu maar en ga er vanuit dat ze niet terugkomt en sta niet gek te kijken als ze vlug/snel een ander heeft, die zal ze nu al wel langer op het oog hebben.
Probeer verder gaan met je leven en ga dingen doen, waardoor je niet constant loopt te malen!
Ja weet ikquote:Op zaterdag 5 september 2009 03:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hallo, je bent een kerel van 28 jaar, nu kom je over als 12 jaar, je verdient beter dan haar.
Ik begrijp je wel. Nu voel je je gewoon heel kut en dat heeft niks met leeftijd te maken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 06:40 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Ja weet ikniet de bedoeling maar nogal lastig om je groot te houden op zon moment. Ik zal er et beste van maken voorlopig.
Vrienden blijven werkt vrijwel nooit. Je komt er sneller overheen als je geen contact meer met haar hebt, hoe moeilijk dat ook is. Anders blijf je alleen maar hoop houden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 06:40 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Ja weet ikniet de bedoeling maar nogal lastig om je groot te houden op zon moment. Ik zal er et beste van maken voorlopig.
Dit dus.quote:Op donderdag 3 september 2009 02:00 schreef Zzyzx het volgende:
Ooit overwogen om eens flink boos op dr te worden? Als je na zoveel jaar in de steek wordt gelaten om een zooi vaagheden dan valt dat toch niet zomaar te accepteren? Je hebt inmiddels je leven ingericht met het idee om samen met haar invulling daaraan te geven en zij moet loyaal zijn. Als ze dat echt niet kan opbrengen, afijn, dan is het over, maar het klinkt mij allemaal nogal slapjes in de oren zo. En ik zou haar zeker uithoren over wat die 'vriendinnen' hebben lopen bekokstoven want dat klinkt inderdaad niet in de haak. Als die hebben lopen stoken dan moet je haar flink duidelijk maken dat ze geen jarenlange relatie heeft gehad met die opgeschoten stukken onbenul maar met jou en dat dat meer waard is dan de acceptatie van die bende teven.
Uiteraard kan ik er naast zitten want ik ben geen expert in dit soort zaken en al was ik dat wel dan is dit nog altijd geen exacte wetenschap.
gast, het IS voorbij.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:11 schreef Johan_81 het volgende:
Haha.. tja maar dat zou wel erg schijnheilig zijn he! Dan kan ik het haar ook moeilijk kwalijk nemen als ze dat zou doenof ik moet zeggen "WE WERE ON A BREAK"
maar dat helpt geloof ik ook niet!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
gast, het IS voorbij.
Pak tenminste dat ene kansje om je eer te behouden. Fok die snol. Laat 'r lekker met d'r uitgezakte vriendinnen een liksessie gaan doen.
Of blijf zwelgen.
Oh, my badquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:38 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Lees ff terug,. het is ook voorbij. En ik heb daar 3 uur gezeten, waarbij ik natuurlijk ook boos ben geweest maar dat heeft echt geen zin.. ze heeft besloten, klaar. Ik ga ook zeker niet als een lulletje wegkwijnen hier maar ik weet even niet waar ik mee begin.. ik ga vandaag in ieder geval gewoon uit.
x3, klinkt natuurlijk veel fijner dat je vrienden blijft met iemand waar je heel veel moois mee heb gedeeld, maar het werkt voor geen ene moer. Je gaat jezelf alleen maar gek lopen maken in je hoofd. Sterkte de komende tijd kerel.quote:
Je hebt iig levenservaring opgedaan, we hebben het bijna allemaal weleens aan de hand gehad, vandaar ook onze voorspellingen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:38 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Lees ff terug,. het is ook voorbij. En ik heb daar 3 uur gezeten, waarbij ik natuurlijk ook boos ben geweest maar dat heeft echt geen zin.. ze heeft besloten, klaar. Ik ga ook zeker niet als een lulletje wegkwijnen hier maar ik weet even niet waar ik mee begin.. ik ga vandaag in ieder geval gewoon uit.
Tsja, die zagen we natuurlijk allemaal al aankomen. Maar klote voor jou. En misschien zul je er uiteindelijk wel blij mee zijn dat het zo gelopen is. Maar nu nog even niet. Sterkte.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:38 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Je wilt vast uiteindelijk geen 'gewone' vrienden met haar zijn, dat zijn de eerste gevoelens die spreken en dat wil eigenlijk zeggen dat je haar niet wilt verliezen; vrienden zijn komt daar dan het dichtste bij in de buurt, maar daar ben jij niet mee geholpen. Het klinkt hard, maar het beste wat je nu kunt doen is proberen een vervolg met haar uit je hoofd te zetten en géén hoop meer te koesteren. Als het toch moet zijn, dan gebeurt dat later wel, maar daar moet je absoluut niet van uit gaan. Ik heb met één ex een vriendschapsrelatie en dat is alleen maar omdat we op een gegeven moment allebei duidelijk wisten dat we geen liefdesrelatie meer wilden, maar elkaar los daarvan nog wel gewoon mochten als vrienden. Meestal is het toch één van de twee die nog meer wil en in dat geval ben jij dat (helaas).quote:Op zondag 6 september 2009 18:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Daarom lijkt het het beter (nogmaals zoals de anderen zeggen) om even 0,0 contact met haar te hebben. Dat vrienden / kennissenniveau komt (als het komt) vanzelf wel. Voorlopig zie jij ze niet als goede vriendin, maar als je ex.
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat je nog steeds iets te kort door de bocht bent. Als je eenmaal een oorzaak hebt gevonden waardoor je relatie even iets minder mooi is geweest, hoeft dat niet gelijk te betekenen dat je relatie ten dode opgeschreven is en dat het niet meer mogelijk is om te investeren. Pas als je te lang en teveel van dat soort dingen op je schouders krijgt wordt het lastig. En lang met iets rondzeulen zonder in de gaten te hebben wat het is helpt ook niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik heb me geloof ik een beetje ongelukkig uitgedrukt. Wat ik bedoel te zeggen is dat je ontevreden bent met de relatie, maar dat je zelf niet weet waarom. En dan ga je op zoek naar redenen van je ontevredenheid. Zodra je er een vind verklaart dat direct alles en ben je blij dat je weet waar het aan ligt, maar ondertussen ben je ook al zover dat je niet meer kunt investeren in de relatie, hoe graag je ook zou willen. Maar de door jou gevonden reden hoeft echt geen reden voor een break-up te zijn. En dat hele proces hoeft zeker niet iets te zijn wat je met opzet doet om de relatie te laten springen, dat ben ik met je eens.
Wat mij betreft sla je de plank mis met je aanname dat emoties produceerbaar zijn. Gevoel is ook vaak maar een reactie op je omgeving. Als jij in je blootje op de Noordpool staat kun je "ik heb het warm" roepen tot je een ons weegt, maar je blijft stervenskoud. Wat ik wel met je eens ben is dat je met je houding en je eigen gedrag de liefdesgevoelens die er zijn kunt beïnvloeden. Maar wat er niet (meer) is kun je niet meer oproepen net zo goed als je een dode niet meer tot leven kunt brengen.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:48 schreef Leonidas82 het volgende:
[knip]
Vind je dat gek? Na een van mijn relaties kon ik al die punten beamen.. Toch wel een goede reden om uit elkaar te gaan, of niet soms?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:18 schreef cmck het volgende:
[..]
- Ik moet mezelf ontwikkelen.
- Ik sta er niet meer volledig achter.
- Mijn gevoel zegt dat ik hiermee op moet houden
- Ik voel me gevangen als ik bij jouw ben..
Vrouwen verzinnen soms de gekste dingen als het om gevoel gaat
Hoe ben je daar achter gekomen?..quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:39 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar ik ben nog wel onzeker over waarom. Zo heeft ze voor de vakantie info over een spiraaltje aangevraagd kwam ik achter.. beetje raar als je kinderen wilt!
Ja, maar dat was de discussie niet. De discussie was dat vrouwen altijd om de zaken heen blijven draaien en mannen onnodig aan het lijntje houden zoals nu ook weer het geval blijkt te zijn. De vriendin van TS was al langer van plan om het uit te maken, en ik weet zeker dat het nog langer had geduurd als TS als een mak lammetje achter haar aan was blijven lopen.quote:Op zondag 6 september 2009 21:37 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Vind je dat gek? Na een van mijn relaties kon ik al die punten beamen.. Toch wel een goede reden om uit elkaar te gaan, of niet soms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |