Dat kan misschien wel zo zijn, maar als de vriendin van TS tevreden was geweest over de relatie, dan maak je me niet wijs dat ze zich door haar recent hervonden vriendinnen van het tegendeel zou laten overtuigen. Met andere woorden: het zou kunnen dat haar vriendinnen het laatste zetje hebben gegeven, maar daar moet sowieso al meer aan de hand zijn geweest.quote:Op donderdag 3 september 2009 02:00 schreef Zzyzx het volgende: Als die hebben lopen stoken dan moet je haar flink duidelijk maken dat ze geen jarenlange relatie heeft gehad met die opgeschoten stukken onbenul maar met jou en dat dat meer waard is dan de acceptatie van die bende teven.
Ja nou ze was blijkbaar niet geheel zeker dat haar keuze voor de TS de juiste was. Onzekerheid bij grote beslissingen is niet vreemd. Als de vriendinnen juist tijdens een periode van onzekerheid hebben lopen stoken dan zegt dat naar mijn idee vrij weinig over hoe erg hetgeen er aan de hand was nu werkelijk was.quote:Op donderdag 3 september 2009 02:24 schreef Lįpiz het volgende:
[..]
Dat kan misschien wel zo zijn, maar als de vriendin van TS tevreden was geweest over de relatie, dan maak je me niet wijs dat ze zich door haar recent hervonden vriendinnen van het tegendeel zou laten overtuigen. Met andere woorden: het zou kunnen dat haar vriendinnen het laatste zetje hebben gegeven, maar daar moet sowieso al meer aan de hand zijn geweest.
Hey, ja heb ik wel gedaan. En ik heb toen ook gezegd dat ik het oneerlijk vind dat ze na zo veel jaar ineens van de ene op de andere dag met dit hele gezijk komt. Ze begint dan te huilen en zegt "ik weet ook niet wat het is, maar ik heb gewoon dat gevoel"., alle ideeėn die ik dan aandraag zijn het volgens haar niet. Wat die vriendinnen betreft, ik denk inderdaad dat ze al niet zeker was (ben ik ook niet altijd) maar als ze dan ziet hoe die vriendinnen het moeilijk hebben enzo met kinderen en geen vent dan wordt ze bang... denk ik. (maargoed, dat is niet waar natuurlijk, want ze is veel te blij met haar nieuwe vriendinnen) en nu we even uit elkaar zijn gaat ze daar natuurlijk nog veel vaker naartoe.quote:Op donderdag 3 september 2009 02:00 schreef Zzyzx het volgende:
Ooit overwogen om eens flink boos op dr te worden? Als je na zoveel jaar in de steek wordt gelaten om een zooi vaagheden dan valt dat toch niet zomaar te accepteren? Je hebt inmiddels je leven ingericht met het idee om samen met haar invulling daaraan te geven en zij moet loyaal zijn. Als ze dat echt niet kan opbrengen, afijn, dan is het over, maar het klinkt mij allemaal nogal slapjes in de oren zo. En ik zou haar zeker uithoren over wat die 'vriendinnen' hebben lopen bekokstoven want dat klinkt inderdaad niet in de haak. Als die hebben lopen stoken dan moet je haar flink duidelijk maken dat ze geen jarenlange relatie heeft gehad met die opgeschoten stukken onbenul maar met jou en dat dat meer waard is dan de acceptatie van die bende teven.
Uiteraard kan ik er naast zitten want ik ben geen expert in dit soort zaken en al was ik dat wel dan is dit nog altijd geen exacte wetenschap.
Dit is eigenlijk niet iets wat ik me laat aan praten door anderen maar iets wat ik mezelf aanpraat.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:18 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Waak ervoor je niet alles aan te laten praten in dit soort situaties. Op iedereen valt wel wat kritiek te leveren, maar een relatie heb je samen. Als het niet goed loopt heb je daar samen schuld aan.
als... als... maar je deed het niet, en dat had blijkbaar een goede reden, blijkbaar had je toen niet de behoefte, noch je exquote:Op donderdag 3 september 2009 10:23 schreef CoendeW het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk niet iets wat ik me laat aan praten door anderen maar iets wat ik mezelf aanpraat.
Ik ben nog steeds heilig ervan overtuigd dat wanneer ik veel dingen anders had gedaan, ze nu nog wel genoeg van me kon houden en nog bij me zou willen zijn.
Misschien is dit een compleet verkeerde gedachte maar zo voel het nu nog wel.
Mn vriendin heeft ook al aangegeven dat ik mezelf niet alles moet verwijten, dat we allebei schuld hebben, maar toch blijf ik het allemaal bij mezelf zoeken. Raar.
Eens! Begrijp dan nu ook helemaal niet waarom ik het niet deed.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:47 schreef Re het volgende:
[..]
als... als... maar je deed het niet, en dat had blijkbaar een goede reden, blijkbaar had je toen niet de behoefte, noch je ex
Je ex zou de eerste niet zijn. Zitten er lesbo's in die vriendinnenkring?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:57 schreef Johan_81 het volgende:
M'n pa&ma zijn er trouwens van overtuigd dat ze lesbisch is geworden...
nou.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:23 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Bij mij was het geluk dat ik vrij snel na de relatie weer iemand tegenkwam waarmee ik nog steeds ontzettend gelukkig mee ben. En dat de relatie tussen mijn ex en die ander niet overeind bleef is natuurlijk de kers op de pudding. Ik gelukkig en zij niet
Sterkte dus.
Nou.. dat weet ik niet, ik ken ze namelijk niet echt.. maar het zou me van eentje niets verbazen. Maar ik zal het zo zeggen.. ik heb wel eens een (niet al te serieus) balletje opgegooidquote:Op donderdag 3 september 2009 12:26 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Je ex zou de eerste niet zijn. Zitten er lesbo's in die vriendinnenkring?
Klopt jaquote:Op donderdag 3 september 2009 12:28 schreef apelul het volgende:
[..]
nou.
en dat kind dan? die zal ook wel eea merken aan haar moeder hoor.
altijd maar dat janken als ze een beetje klem worden gezet, alsof dat helpt dingen op te lossen,tja de meeste vrouwen zijn goede actrices en vaak komen ze er mee weg.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:57 schreef Johan_81 het volgende:![]()
[..]
Ze begint dan te huilen en zegt "ik weet ook niet wat het is, maar ik heb gewoon dat gevoel"., alle ideeėn die ik dan aandraag zijn het volgens haar niet.
Helemaal mee eens. TS, vergeet niet dat redenen die lijken op "het gevoel is weg" de nummer 1 reden is om een relatie te verbreken, puur omdat de ander er zo bitter weinig bij in te brengen heeft. Vaak ligt de werkelijke reden iets dieper en gaan al langer dingen consequent foutquote:Op donderdag 3 september 2009 02:24 schreef Lįpiz het volgende:
[..]
Dat kan misschien wel zo zijn, maar als de vriendin van TS tevreden was geweest over de relatie, dan maak je me niet wijs dat ze zich door haar recent hervonden vriendinnen van het tegendeel zou laten overtuigen. Met andere woorden: het zou kunnen dat haar vriendinnen het laatste zetje hebben gegeven, maar daar moet sowieso al meer aan de hand zijn geweest.
Ja maar dat ben ik ook alleen hier. Ben gisteren gewoon naar de kroeg geweest en niks aan't handje. Het besef is er inmiddels en ik heb genoeg getreurd, ik weet het antwoord toch nog niet.. naja.. misschien een beetje maar nog niet uit haar mond in ieder geval. Zodra ik dat wel heb zal het wel anders worden ja... daar heb ik nog niet zo'n zin in.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:29 schreef Max_Aue het volgende:
Het gevaar is dat je jezelf in de slachtofferrol plaatst. Die neiging heb ik zelf overigens ook wel. En als ik de feiten achter elkaar zet heb ik ook redenen om mezelf zielig te vinden. Net zoals TS dat ook heeft.
Je schiet er alleen niets mee op. Geef jezelf een schop onder de kont, kom voor jezelf op en ga leuke dingen doen. Hoe moeilijk dat ook lijkt. Vrouwen vallen in ieder geval niet op mannen die zichzelf een slachtoffer vinden.
Hoeveel dieper wil je het hebben dan "het gevoel is weg"? En dat kan dan weer komen door allerlei dingen in de relatie die fout zijn gegaan.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:42 schreef cmck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. TS, vergeet niet dat redenen die lijken op "het gevoel is weg" de nummer 1 reden is om een relatie te verbreken, puur omdat de ander er zo bitter weinig bij in te brengen heeft. Vaak ligt de werkelijke reden iets dieper en gaan al langer dingen consequent fout
QFTquote:Op donderdag 3 september 2009 22:32 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Hoeveel dieper wil je het hebben dan "het gevoel is weg"? En dat kan dan weer komen door allerlei dingen in de relatie die fout zijn gegaan.
Onzin. Gevoel en liefde kun je niet produceren. Je kunt het hoogstens bevorderen door die dingen te doen die je noemt, maar als het weg is, is het weg en dan gaat geen enkel uitstapje daar nog iets aan veranderen.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:09 schreef Leonidas82 het volgende:
Heel veel vrouwen gooien het altijd maar op 'gevoel' maar iig is het gewoon een excuus van 'geen zin meer hebben in de relatie' Immers, in een goede relatie kun je ten alle tijden gevoel produceren net als liefde. Denk je dat in huwelijken van 30 jaar er vanzelfspreken gevoel is? Schei uit, dat soort huwelijken houden stand omdat beide partner geregeld een zootje liefde of gevoel in de relatie pompen d.m.v. samen dingen ondernemen, geregeld knuffelen, soms seks hebben etc.
Het is gewoon een rotexcuus
Ik ben het grotendeels met je eens, maar tegelijkertijd weet ik ook wel vrijwel zeker dat het ook andersom werkt. Dat je onbewust ieder gevoel juist uit een relatie probeert te werken zodat je ermee kunt stoppen. Twijfelen doet iedereen wel eens, en dit is dč manier om geen bewuste keuze te hoeven maken. Zo zorg je ervoor dat de situatie de keuze maakt.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:14 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Onzin. Gevoel en liefde kun je niet produceren. Je kunt het hoogstens bevorderen door die dingen te doen die je noemt, maar als het weg is, is het weg en dan gaat geen enkel uitstapje daar nog iets aan veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |