Checked fotoboek. Valt nog wel mee kw kledingquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:13 schreef morgane het volgende:
Nu heb ik hongerrr! Maar heb geen zin om mn bed uit te komen
@ Royn: ik kocht er al kleding voordat ik er werkte, nu alleen nog maar meer
Dit vraagt gewoon om fotosquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:21 schreef morgane het volgende:
Ik heb mn alternatiefste periode gelukkig wel achter de rug ja...ik ben van kisten en bandshirts naar skinny jeans en pumps gegaandraag nu vooral eigenlijk felle kleuren en gekke printjes
mn fotoboek is ook niet erg representatief hoor, moet 'm weer eens updaten. Goed dat je 't zegt
mijn morgane... wat doe jequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:21 schreef morgane het volgende:
Ik heb mn alternatiefste periode gelukkig wel achter de rug ja...ik ben van kisten en bandshirts naar skinny jeans en pumps gegaandraag nu vooral eigenlijk felle kleuren en gekke printjes
mn fotoboek is ook niet erg representatief hoor, moet 'm weer eens updaten. Goed dat je 't zegt
quote:Top 10 Posters
1 Yashaaaaa - 18763
2 swarmahoer - 15162
3 Mikkie - 12468
4 PietjePuk007 - 11383
5 LastRequest - 6176
6 Cocktailprikker - 6075
7 HostiMeister - 5159
8 IrishBastard - 4969
9 motorbloempje - 4454
10 Californium - 4315
En mijn ovquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow, en ik ben ook iets kwijt geraaktmijn stem
Mijn zusjes OV is vanochtend in Utrecht gevonden.. té toevallig, door een meisje dat ik ken van de middelbare schoolquote:
Mijn OV heeft 3 gaatjes in mijn fotoquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mijn zusjes OV is vanochtend in Utrecht gevonden.. té toevallig, door een meisje dat ik ken van de middelbare school
Ik lig ook al een dag of 3 voor pampus.. Ik kan echt niksquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Koppijn, alles verstopt, keelpijn. Als ik nu maar niet de texaanse vlektyfus heb.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga naar google, zoek op "find chuck norris" en klik op "doe een gok".
whehehe....quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga naar google, zoek op "find chuck norris" en klik op "doe een gok".
Ik werd vanochtend wakker met een bonkende koppijn! Dadelijk maar even een uur douchenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik lig ook al een dag of 3 voor pampus.. Ik kan echt niks
Na een half uurtje tv of laptop moet ik weer slapen.. nogal irritant.
Prachtig tochquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:57 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, überlijst met McDonalds voedsel nuMag ik zo fijn een geruime tijd in de McDrive gaan staan
Ohjee, beterschap!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bah, koppijn, koorts, de hele meuk
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:10 schreef Mikkie het volgende:
Ziek zijn is voor mietjes.
Werkschuw tuig!
Ik ben nu dubbel ziek!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:10 schreef Mikkie het volgende:
Ziek zijn is voor mietjes.
Werkschuw tuig!
Daar moet je nog even goed van genieten danquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog niet echt wakker dus valt nog mee
Lig even te laptoppen in bed, met een slapende IB tegen me aan
Wanneer ga je precies weg hier thuis? Dan kom ik je nog even gedag zeggenquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juhvond het fijner om dan vandaag uit te kunnen slapen enzo
En gewoon de laatste volle dag echt met elkaar en mn ouders + broer + schoonzus te spenderen.. Maar nu nog vooral even met elkaar
Ohjee, tijd een beetje vergeten, ik zit nog in pyjama maar kom er zo aanquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Rond half 1![]()
IB dus zo maar weer eens wakker maken
Wat voor een heb je op?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:46 schreef SLP_ het volgende:
Net terug van pannekoeken eten met familie. Was lekker
Appel kaneelquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat voor een heb je op?
Ik heb net chinees gehaald, natuurlijk weer voor 3 dagen over.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Slapen
Voorlopig laatste nachtje in Lentrare shit dit, het is allemaal zo dubbel..
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
wij zijn in kranenburg wezen eten. was wel oké en ook wel gezellig. nu beetje doelloos aan het hangen.
Ja, nu 2 dagen 39 graden koorts ben ik nu weer koorts vrij. Morgen even de huisarts bellen of ik hier vrolijk mee kan rond hobbelen of dat ik medicijnen moet of beter gelijk een spuitje kan krijgenquote:
En al gelijk de eerste dag collegeziek.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen begint 't collegejaar natuurlijk echt, succes allemaal!
Schrijft Cali in voor een cursus Nederlands aan het UTN.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schrijft Cali in voor een cursus Nederlands aan het UTN.
mijn nederlands of het vak?quote:
Ik ga nog liever garnalen pellen.quote:
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:04 schreef LastRequest het volgende:
"De bijeenkomst vindt plaats in zaal 27 op de begane grond van Thomas van Aquinostraat 4 (TvA 4.00.27)"
Fokkin' newbies ook altijdquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet?
TvA, en dan gebouw 4, staat buiten aangegeven. Zaal 27..
Gast, het hele punt is dat ik TvA niet kenquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet?
TvA, en dan gebouw 4, staat buiten aangegeven. Zaal 27..
Toen was ik meen ik 2 jaars HLO-er en toen wist ik al hoe, wat, waarquote:
Ja behoorlijkquote:
Nja 12 jaar geleden danquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen was ik meen ik 2 jaars HLO-er en toen wist ik al hoe, wat, waar
Toen misschien!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:38 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja behoorlijkNja ik blijf maar bij mijn eerste ingeving dat ik om 9 uur moet beginnen
![]()
[..]
Nja 12 jaar geleden dan
De Erasmuslaan ken je toch wel? Lijn 10 rijdt daar altijd overheen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gast, het hele punt is dat ik TvA niet ken
Heb het opgezocht op Google Maps maar tis best moeilijk als je überhaupt nooit in die hele omgeving komt..
Nee ook niet.. ik zat in Arnhem op school en ik neem vrijwel nooit de bus in Nijmegen..quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De Erasmuslaan ken je toch wel? Lijn 10 rijdt daar altijd overheen.
Ligt eraan vanaf waar je kijktquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee ook niet.. ik zat in Arnhem op school en ik neem vrijwel nooit de bus in Nijmegen..
Maar goed ik kom er wel met behulp van Google Maps.. al klopt dat ook niet helemaal.
Als ik het Gymnasion invul (daar heb ik stage gelopen dus dat weet ik te vinden) dan zegt ie dat dat nog voor het spoor ligt
lief hequote:Op zondag 30 augustus 2009 23:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen misschien!![]()
Wat heeft Shoarma-boer toch een mooi draadje!
Ja dat begrijp ik, ik keek wel goedquote:
Je kunt beter eerder rechts, daar kun je je fiets stallen en dan een minuut lopen. Bij de Nuyenslaan fiets je achter het complex langs en kun je je fiets niet in een stalling kwijt. Dat kan handig zijn, maar ook soms weer nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, ik keek wel goed
Maar thanks voor het uitzoeken!
Als ik op de fiets ga, is het dan dom om de Heyendaalseweg nog iets verder af te fietsen, en dan bij de Willem Nuyenslaan erin te gaan en daarna rechts?
Ik ben standaard te laat. Daar ligt niemand daar wakker van hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:21 schreef LastRequest het volgende:
Thanks.. men ik word hier zenuwachtig van
Ik zie mezelf morgen al te laat komen omdat ik de verkeerde straat in fiets of omdat ik m'n fiets niet kwijt kan
Ikzelf welquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben standaard te laat. Daar ligt niemand daar wakker van hoor
Bij hoorcolleges niet nee niet dat ik daar in anderhalf jaar geweest benquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben standaard te laat. Daar ligt niemand daar wakker van hoor
Fietsenstallingen genoeg en anders knikker je 'm ergens buiten een fietsenstalling. Het is een uni hè, daar is dat normaalquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:21 schreef LastRequest het volgende:
Thanks.. men ik word hier zenuwachtig van
Ik zie mezelf morgen al te laat komen omdat ik de verkeerde straat in fiets of omdat ik m'n fiets niet kwijt kan
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed inderdaad. Slaap lekker allemaal en een goede reis morgen Yashi! IB Niet te veel huilen op het vliegveld
Laat dat goede maar weg!quote:
Morgûh en laat dat studentjes maar wegquote:
Wij gaan morgen Fit4Free weer lastigvallen met onze aanwezigheidquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
valt wel mee toch?
de zon schijnt, straks voor het eerst weer sportenheerlijk!
Ruilen? Dan moet je tot 16.30u aanwezig zijn op kantoor en doen alsof je veel doetquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:50 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Veel te vroeg wakker. En de hele dag nagenoeg niets gepland.
Ik sla wel even over. Zo terug naar bed en m'n boek uitlezenquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ruilen? Dan moet je tot 16.30u aanwezig zijn op kantoor en doen alsof je veel doet
Ik was pas vroeg wakker! En ik had de hele dag vol gepland, maar ja ik voel me brakkenstein vandaag.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:50 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Veel te vroeg wakker. En de hele dag nagenoeg niets gepland.
Buon viaggio!quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dank je wel iedereen
Ik zal even laten weten hoe het was
Da's ook vrij matig. Toch maar even dat telefoontje afwachten dan...quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was pas vroeg wakker! En ik had de hele dag vol gepland, maar ja ik voel me brakkenstein vandaag.
Ach telefoontje is wss. ja homo is griep! Veel drinken, veel slapen en tot ziens maar weer!quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's ook vrij matig. Toch maar even dat telefoontje afwachten dan...
Ik ben vanaf morgen de lul, dat is dan wel weer jammer
Stage? Wat voor stage en waar? En werk? Hoor jij niet ook af en toe te studeren, jongeman?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:04 schreef Mikkie het volgende:
Morgen beginnen mijn tien maanden drukte met stage en werk.
Stage bij een toko? Deed jij niet SPW ofzoiets? Hoe kom je dan bij een toko terecht?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:06 schreef Mikkie het volgende:
Afstuderen komt ooit wel. Werk gewoon bij de Mac en stage bij een niet nader te noemen toko
.
Je moet wel een beetje op je eigen niveau blijven hè, dus dat probeer ik nu ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Stage bij een toko? Deed jij niet SPW ofzoiets? Hoe kom je dan bij een toko terecht?
Ik snap er geen zak meer van! Maar succes!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje op je eigen niveau blijven hè, dus dat probeer ik nu ook.
hij gaat nu stage lopen bij de burger kingquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje op je eigen niveau blijven hè, dus dat probeer ik nu ook.
Dat is ongeveer dezelfde val maken als die van Satan. Zo ineens van de hemel in de hel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:23 schreef royjn het volgende:
[..]
hij gaat nu stage lopen bij de burger king
Vertel mij wat! Ik heb er al na 2 dagen genoeg van!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:39 schreef Dupje het volgende:
Bluh goeiemorgen. Ik voel me nu nog meer niet lekker dan t al was. Ben al bijna 2 weken verkouden. Vanmiddag even de dokter bellen en naar m'n ouders. Dit is echt vervelend.
Pff dan loop je er echt al lang mee ja! Ik hoop dat je je weer snel beter voelt. *aai over bol*quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:39 schreef Dupje het volgende:
Bluh goeiemorgen. Ik voel me nu nog meer niet lekker dan t al was. Ben al bijna 2 weken verkouden. Vanmiddag even de dokter bellen en naar m'n ouders. Dit is echt vervelend.
Ik wel jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dupje is dan ook zo stoer als terminator!
Ja, jij had toch ook bijna je hand eraf liggen of ofzoiets een tijdje geleden?quote:
Je kan ook overdrijven hequote:Op maandag 31 augustus 2009 09:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, jij had toch ook bijna je hand eraf liggen of ofzoiets een tijdje geleden?
Mij? Een zeur!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:53 schreef Dupje het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven he
Als ik al een terminator ben, dan weet ik niet zo goed hoe ik jou moet noemen
De burger king smaakt anders wel veel beter dan de Macquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is ongeveer dezelfde val maken als die van Satan. Zo ineens van de hemel in de hel.
De bakjes waarin ze bk eten serveren is lekkerder dan wat erin zit.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De burger king smaakt anders wel veel beter dan de Mac
Reiszequote:Op maandag 31 augustus 2009 10:43 schreef Dupje het volgende:
Naar Eindhoven, morgen daar even de dokter bezoeken.
De vraag blijft dan altijd hoe heb je het opgelopen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dat was dus de dokter! Ik heb zeer waarschijnlijk de mexicaanse griep! De dokter heeft geregeld dat de apotheek virusremmers komt brengen zodat ik niet de hele boel besmet. Ik moet dichtbij huis blijven en heel vaak mijn handjes wassen en als ik moet niesen moet ik dat doen in de plooi van mijn elleboog zodat ik niet mijn handjes besmet.
Ik baal ervan. Verplichte colleges deze week, weer opdrachten inhalenquote:
Da's wel zwaar kak inderdaad. Meteen even contact leggen met de docenten om e.e.a. uit te leggen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik baal ervan. Verplichte colleges deze week, weer opdrachten inhalen
Ja dat zal wel moeten!quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's wel zwaar kak inderdaad. Meteen even contact leggen met de docenten om e.e.a. uit te leggen?
Of lekker naar school gaan en iedereen besmetten en dan moeten ze wel de school dicht gooienquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's wel zwaar kak inderdaad. Meteen even contact leggen met de docenten om e.e.a. uit te leggen?
Geen al te hoge koorts?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik baal ervan. Verplichte colleges deze week, weer opdrachten inhalen
38 nu. Gisteren was het 39 dus er zit al verbetering in!quote:
Ah nouja dat is iig goed toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
38 nu. Gisteren was het 39 dus er zit al verbetering in!
En rara waar heb ik het meeste last van?
Mijn oog!
Staat niet op Flitsservice, maar goed. Als vlak nadat je de A50 op draait, meteen bij/op het viaduct.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:38 schreef swarmahoer het volgende:
ow, ik ga alsnog rijden
kan k iig sneller dan 130wel een flitser bij 139,8, ff onthouden
Je hebt als afscheid toch wel zo'n kussensloop met een foto van jou er op gegeven hè?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, Yashi zit nu 'al' een uur in het vliegtuig, was ruim een uur vertragingWel erg raar om hier nu zo te zitten, en te weten dat het nog een maand duurt voor ik d'r weer zie/vast kan houden
![]()
Maar zaterdag al weer de verjaardag van schoonmoeders, dus die zie ik al weer eerder
Jij denkt nog wat extra geld te kunnen verdienen als ze er mee door de douane komt?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat niet, wel al eerder 'n ring, ze heeft nog ergens een boekje met tekst, en nog wat 'verborgen' spul dat ze straks bij uitpakken enzo wel tegenkomt
Vraag me af hoe de douane kijkt als ze de foto's vinden van je naakte pielemuis tussen dr sokken!quote:
Die mensen moeten ook wat te lachen hebben tijdens de koffiequote:Op maandag 31 augustus 2009 14:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vraag me af hoe de douane kijkt als ze de foto's vinden van je naakte pielemuis tussen dr sokken!
Djeejs, waarom duurde dat zo lang dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:36 schreef Californium het volgende:
godver de godver.... Moest voor 1 september een kopie van mijn diploma inleveren.... 1.5 uur bij de studentenbalie gestaan voor 1 dom kut papiertje! nu ben ik chaggieen heb ik
maar 1 keer gezien en niet eens gesproken! wat een kut eerste dag! Bleegh
Mooi dan pen ik de aantekeningen volgende week wel even over!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:40 schreef Californium het volgende:
das mooiik ga morgen wel meer met volle moed ertegenaan
Whehhe.... ik vind het goedquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooi dan pen ik de aantekeningen volgende week wel even over!
Is ook bij wijze van spreken hè liefje! Ik scan die zooi in! Want ik raak alles toch weer kwijtquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
daar hebben ze tegenwoordig kopiëerapparaten voor uitgevonden..
IB op zijn bek duwen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja.. daar wilde ik me ook nog voor inschrijven...
Dan schuift je hand teveel. Stukje tape doet wonderen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:48 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, ff wat frustratie/agressie er uit gemeptEn natuurlijk weer een bloedblaartje tussen de knokkels
Motor-ze! En veel plezier daar!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
op naar de ALV, per motor![]()
tot zo!
Gewoon met je blote klauwen tegen een boom slaan! Zo doen ze dat ook in de film!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Had al bandage om, maar 't moet maar eelt worden
Jean-Claude van Damme stylequote:Op maandag 31 augustus 2009 16:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon met je blote klauwen tegen een boom slaan! Zo doen ze dat ook in de film!
Maar IB moet toch als Ierse bastaard toch wel een beetje kunnen boksen?quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:22 schreef Dragorius het volgende:
Zo'n boom verdient het ook met z'n halsstarrige houding.
Dat zou je verwachten hè. Zo'n driftkikkertje zou het kunnen zijnquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar IB moet toch als Ierse bastaard toch wel een beetje kunnen boksen?
Maar ja het is wel een halve Ier he! Misschien is het wel zo'n kikkertje die zich lekker kan opblazen om de tegenstander af te schrikken maar als het op knokken aankomt hopt ie weg!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou je verwachten hè. Zo'n driftkikkertje zou het kunnen zijn
Kan jij een beetje koken? Ik vermoed namelijk dat jij wel een keukenprinses bent.quote:
Doe je mond maar openquote:
Nieuwe collegekriebels!quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:44 schreef morgane het volgende:
Ik ben echt heel vrolijk vandaag en ik heb geen idee waarom
stond op flitsers.nl ofzo, maar zag m ook niet daar staanquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Staat niet op Flitsservice, maar goed. Als vlak nadat je de A50 op draait, meteen bij/op het viaduct.
Het zit je ook niet allemaal mee. Gelukkig kan je ons niet via internet besmetten, dat scheeltquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dat was dus de dokter! Ik heb zeer waarschijnlijk de mexicaanse griep! De dokter heeft geregeld dat de apotheek virusremmers komt brengen zodat ik niet de hele boel besmet. Ik moet dichtbij huis blijven en heel vaak mijn handjes wassen en als ik moet niesen moet ik dat doen in de plooi van mijn elleboog zodat ik niet mijn handjes besmet.
reactie van een vriend op hyves:quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:05 schreef Dupje het volgende:
[..]
Het zit je ook niet allemaal mee. Gelukkig kan je ons niet via internet besmetten, dat scheeltBeterschap!
Ik ga morgen naar de dokter. Had m gebeld, en hij wilde toch even naar m'n longen luisteren. Heb morgen dus een afspraak daar.
quote:Wat heb jij in hemelsnaam uitgevreten dat je zo'n slecht karma hebt? Liggen er dode puppy's in je keuken?
Ik vind het wel echt vervelend voor je!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
reactie van een vriend op hyves:
[..]
Sneller dan de heenweg, that isquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
stond op flitsers.nl ofzo, maar zag m ook niet daar staan
35 min heen, 32 min terugterwijl ik t gevoel had dat de terugweg sneller ging
even op en neer ? Of terugvallen op koffiemelkquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sneller dan de heenweg, that is.
Ah kak... straks boodschappen wezen doen, kom ik er net achter dat ik de melk vergeten ben. Op zich niet erg, ware het niet dat ik die nodig heb voor m'n avondeten.
Ductapequote:
Uit je duim gesneden?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ik heb 2 hamburgers
en net een stuk uit m'n duim gesneden en geen pleisters in huis...
Denk niet dat hij 'm zelf gemaakt heeft, het plaatje staat op de eerste pagina van Googlequote:Op maandag 31 augustus 2009 19:10 schreef Dragorius het volgende:
Pics?
Oh en Kardinaal...wat heb jij voor een vet Games Workshop lettertype in je avatar
ja, er is een stukje uitquote:
Friettent Zuiderpoort [ik woon in Wijchenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:20 schreef Dragorius het volgende:serieus? Stom zeg...welke friettent?
Neequote:Op maandag 31 augustus 2009 19:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Teh fak. Dader niet gepakt zeker?
Ja echt he, ik kan me niet voorstellen dat die vrouwtjes nog vaker in hun eentje daar durven te staanquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand een trauma voor 't leven, voor een paar honderd euro.
Is dat bij dat winkelcentrum? Aan de rechterkant?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:21 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Friettent Zuiderpoort [ik woon in Wijchen]
[..]
Nee
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat bij dat winkelcentrum? Aan de rechterkant?
quote:Maandagochtend omstreeks 11.40 uur is een 53-jarige medewerkster van een snackbar op een parkeerplaats op de Zuiderpoort in Wijchen overvallen. De vrouw liep hierbij hoofdletsel op.
De vrouw liep vanuit de snackbar richting de parkeerplaats naar haar auto. Bij haar auto aangekomen werd zij door een man neergeslagen. De man heeft een legergroene tas van de vrouw meegenomen. Hierbij werd een geldbedrag buitgemaakt. Vervolgens is de man weggerend in de richting van de Ververt.
De politie is direct een onderzoek gestart en heeft inmiddels al een buurtonderzoek gehouden. Met enkele getuigen is al gesproken. Ook is er een SMS-Alert verzonden. De man droeg zwarte kleding, een trainingsboek en jas zonder opdruk. Hij droeg de capuchon over zijn hoofd en had zwarte schoenen aan.
Het signalement van de dader luidt als volgt:
- Een blanke man van ongeveer 30 jaar oud
- Lengte ongeveer 1.90 meter
- Normaal postuur
Getuigenoproep
De politie is op zoek naar getuigen die mogelijk iets van de overval hebben gezien. Mensen die informatie hebben worden verzocht contact op te nemen met de Districtsrecherche van Wijchen via het telefoonnummer 0900-8844. Anoniem informatie geven kan ook via de lijn van Meld Misdaad Anoniem op telefoonnummer 0800-7000. (15)
Niet echt dat je zegt Wijchens meest criminele locatie had ik gedacht!quote:
Mja, de weekendomzet is wel iets meer, maar dan nog. Werken voor je geld inderdaad.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand een trauma voor 't leven, voor een paar honderd euro.
Nee idd, in Zuid komen dit soort dingen minder vaak voor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet echt dat je zegt Wijchens meest criminele locatie had ik gedacht!
Ach het is gewoon triest! En ws. als de dader ooit gepakt wordt mag ie wat schoffelen, omdat ie zo'n moeilijke jeugd heeft gehad en eigenlijk diep van binnen een hele lieve vent is!quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, de weekendomzet is wel iets meer, maar dan nog. Werken voor je geld inderdaad.
in elk geval extra vleesquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ik heb 2 hamburgers
en net een stuk uit m'n duim gesneden en geen pleisters in huis...
Heb je gekeken bij zowel cursussen, cursusgroepen als werkgroepen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:05 schreef LastRequest het volgende:
Mehhh ik wilde me inschrijven voor een werkgroep want de andere drie tijden komen me echt niet uit.. maar ik zie hem niet in het overzicht.. morgen toch maar naar de klote ICT les oid.. en dan hopen dat ik snel genoeg ben
Hoorde het ja... k vroeg me al waarom die parkeerplaats afgezet wasquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:32 schreef SLP_ het volgende:
Aaah ik denk dat ik al weer wie er stond. De vrouw is 53 jaar, wat zielig. Zal wel een trieste junk zijn geweest die ff snel geld nodig had. Anders doe je zoiets toch niet op klaarlichte dag. En dan was het toch ook niet nodig geweest om die vrouw te slaan.
[..]
Ja heb ook al in TIS gekeken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je gekeken bij zowel cursussen, cursusgroepen als werkgroepen?
De kans bestaat ook dat je moet inschrijven voor de cursus via TIS, en vervolgens via Blackboard binnen de cursus voor aparte werkgroepen kan inschrijven. Zo gaat dat bij ons nog wel eens, dus misschien een tip.
Ik vind de friet wel lekker daarquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hoorde het ja... k vroeg me al waarom die parkeerplaats afgezet wasMaar eigenlijk boeit het me niet zo, ze bakken toch veel te gore half slappe friet daar, en zetten je ook nog eens af met 2.25 voor een speciaal
![]()
eigen schuld, dikke...
Ja zeurPiet maar ik wilde gewoon vanavond even wat leuks doen aangezien ik al bijna een week plat lig.. Voel me vandaag wel redelijk. Ga alsnog wel wat drinken (vriendin is terug na 3 maanden) maar dan moet ik dus vroeg naar huisquote:
Wat ik dus bedoel, is dat eventueel werkgroepinschrijving niet via TIS maar via Blackboard verloopt, dus ik zou daar ook nog even proberenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja heb ook al in TIS gekeken.
Ik begrijp in principe het systeem en had gehoopt morgen te kunnen uitslapen ipv ICT uitleg.. maar zal toch moeten dus
Beter ga je naar de Markiesquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:21 schreef LastRequest het volgende:
Ja zeurPiet maar ik wilde gewoon vanavond even wat leuks doen aangezien ik al bijna een week plat lig.. Voel me vandaag wel redelijk. Ga alsnog wel wat drinken (vriendin is terug na 3 maanden) maar dan moet ik dus vroeg naar huis
Nou in bb kan ik niet inschrijven, dat is uitgeschakeld.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ik dus bedoel, is dat eventueel werkgroepinschrijving niet via TIS maar via Blackboard verloopt, dus ik zou daar ook nog even proberen
Natuurlijk pop, maar vanavond is ze voor het eerst weer in Nijmegen en doen we even met z'n allen verwelkomen.. uitgebreid bijpraten enzo komt van de week wel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, spreek ergens op een vrije middag af dan
.
Met je begane grond.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:33 schreef IrishBastard het volgende:
Dan zijn idd niet het soort reputaties dat je wilt hebben natuurlijk
Grapje jonguuh, mijn avond nietquote:
Laten we maar iets Yasha-gerelateerds doen hequote:
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |