Friettent Zuiderpoort [ik woon in Wijchenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:20 schreef Dragorius het volgende:serieus? Stom zeg...welke friettent?
Neequote:Op maandag 31 augustus 2009 19:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Teh fak. Dader niet gepakt zeker?
Ja echt he, ik kan me niet voorstellen dat die vrouwtjes nog vaker in hun eentje daar durven te staanquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand een trauma voor 't leven, voor een paar honderd euro.
Is dat bij dat winkelcentrum? Aan de rechterkant?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:21 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Friettent Zuiderpoort [ik woon in Wijchen]
[..]
Nee
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat bij dat winkelcentrum? Aan de rechterkant?
quote:Maandagochtend omstreeks 11.40 uur is een 53-jarige medewerkster van een snackbar op een parkeerplaats op de Zuiderpoort in Wijchen overvallen. De vrouw liep hierbij hoofdletsel op.
De vrouw liep vanuit de snackbar richting de parkeerplaats naar haar auto. Bij haar auto aangekomen werd zij door een man neergeslagen. De man heeft een legergroene tas van de vrouw meegenomen. Hierbij werd een geldbedrag buitgemaakt. Vervolgens is de man weggerend in de richting van de Ververt.
De politie is direct een onderzoek gestart en heeft inmiddels al een buurtonderzoek gehouden. Met enkele getuigen is al gesproken. Ook is er een SMS-Alert verzonden. De man droeg zwarte kleding, een trainingsboek en jas zonder opdruk. Hij droeg de capuchon over zijn hoofd en had zwarte schoenen aan.
Het signalement van de dader luidt als volgt:
- Een blanke man van ongeveer 30 jaar oud
- Lengte ongeveer 1.90 meter
- Normaal postuur
Getuigenoproep
De politie is op zoek naar getuigen die mogelijk iets van de overval hebben gezien. Mensen die informatie hebben worden verzocht contact op te nemen met de Districtsrecherche van Wijchen via het telefoonnummer 0900-8844. Anoniem informatie geven kan ook via de lijn van Meld Misdaad Anoniem op telefoonnummer 0800-7000. (15)
Niet echt dat je zegt Wijchens meest criminele locatie had ik gedacht!quote:
Mja, de weekendomzet is wel iets meer, maar dan nog. Werken voor je geld inderdaad.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand een trauma voor 't leven, voor een paar honderd euro.
Nee idd, in Zuid komen dit soort dingen minder vaak voor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet echt dat je zegt Wijchens meest criminele locatie had ik gedacht!
Ach het is gewoon triest! En ws. als de dader ooit gepakt wordt mag ie wat schoffelen, omdat ie zo'n moeilijke jeugd heeft gehad en eigenlijk diep van binnen een hele lieve vent is!quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, de weekendomzet is wel iets meer, maar dan nog. Werken voor je geld inderdaad.
in elk geval extra vleesquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ik heb 2 hamburgers
en net een stuk uit m'n duim gesneden en geen pleisters in huis...
Heb je gekeken bij zowel cursussen, cursusgroepen als werkgroepen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:05 schreef LastRequest het volgende:
Mehhh ik wilde me inschrijven voor een werkgroep want de andere drie tijden komen me echt niet uit.. maar ik zie hem niet in het overzicht.. morgen toch maar naar de klote ICT les oid.. en dan hopen dat ik snel genoeg ben
Hoorde het ja... k vroeg me al waarom die parkeerplaats afgezet wasquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:32 schreef SLP_ het volgende:
Aaah ik denk dat ik al weer wie er stond. De vrouw is 53 jaar, wat zielig. Zal wel een trieste junk zijn geweest die ff snel geld nodig had. Anders doe je zoiets toch niet op klaarlichte dag. En dan was het toch ook niet nodig geweest om die vrouw te slaan.
[..]
Ja heb ook al in TIS gekeken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je gekeken bij zowel cursussen, cursusgroepen als werkgroepen?
De kans bestaat ook dat je moet inschrijven voor de cursus via TIS, en vervolgens via Blackboard binnen de cursus voor aparte werkgroepen kan inschrijven. Zo gaat dat bij ons nog wel eens, dus misschien een tip.
Ik vind de friet wel lekker daarquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hoorde het ja... k vroeg me al waarom die parkeerplaats afgezet wasMaar eigenlijk boeit het me niet zo, ze bakken toch veel te gore half slappe friet daar, en zetten je ook nog eens af met 2.25 voor een speciaal
![]()
eigen schuld, dikke...
Ja zeurPiet maar ik wilde gewoon vanavond even wat leuks doen aangezien ik al bijna een week plat lig.. Voel me vandaag wel redelijk. Ga alsnog wel wat drinken (vriendin is terug na 3 maanden) maar dan moet ik dus vroeg naar huisquote:
Wat ik dus bedoel, is dat eventueel werkgroepinschrijving niet via TIS maar via Blackboard verloopt, dus ik zou daar ook nog even proberenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja heb ook al in TIS gekeken.
Ik begrijp in principe het systeem en had gehoopt morgen te kunnen uitslapen ipv ICT uitleg.. maar zal toch moeten dus
Beter ga je naar de Markiesquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:21 schreef LastRequest het volgende:
Ja zeurPiet maar ik wilde gewoon vanavond even wat leuks doen aangezien ik al bijna een week plat lig.. Voel me vandaag wel redelijk. Ga alsnog wel wat drinken (vriendin is terug na 3 maanden) maar dan moet ik dus vroeg naar huis
Nou in bb kan ik niet inschrijven, dat is uitgeschakeld.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ik dus bedoel, is dat eventueel werkgroepinschrijving niet via TIS maar via Blackboard verloopt, dus ik zou daar ook nog even proberen
Natuurlijk pop, maar vanavond is ze voor het eerst weer in Nijmegen en doen we even met z'n allen verwelkomen.. uitgebreid bijpraten enzo komt van de week wel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, spreek ergens op een vrije middag af dan
.
Met je begane grond.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:33 schreef IrishBastard het volgende:
Dan zijn idd niet het soort reputaties dat je wilt hebben natuurlijk
Grapje jonguuh, mijn avond nietquote:
Laten we maar iets Yasha-gerelateerds doen hequote:
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |