Mooi dan pen ik de aantekeningen volgende week wel even over!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:40 schreef Californium het volgende:
das mooiik ga morgen wel meer met volle moed ertegenaan
Whehhe.... ik vind het goedquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooi dan pen ik de aantekeningen volgende week wel even over!
Is ook bij wijze van spreken hè liefje! Ik scan die zooi in! Want ik raak alles toch weer kwijtquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
daar hebben ze tegenwoordig kopiëerapparaten voor uitgevonden..
IB op zijn bek duwen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja.. daar wilde ik me ook nog voor inschrijven...
Dan schuift je hand teveel. Stukje tape doet wonderen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:48 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, ff wat frustratie/agressie er uit gemeptEn natuurlijk weer een bloedblaartje tussen de knokkels
Motor-ze! En veel plezier daar!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
op naar de ALV, per motor![]()
tot zo!
Gewoon met je blote klauwen tegen een boom slaan! Zo doen ze dat ook in de film!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Had al bandage om, maar 't moet maar eelt worden
Jean-Claude van Damme stylequote:Op maandag 31 augustus 2009 16:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon met je blote klauwen tegen een boom slaan! Zo doen ze dat ook in de film!
Maar IB moet toch als Ierse bastaard toch wel een beetje kunnen boksen?quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:22 schreef Dragorius het volgende:
Zo'n boom verdient het ook met z'n halsstarrige houding.
Dat zou je verwachten hè. Zo'n driftkikkertje zou het kunnen zijnquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar IB moet toch als Ierse bastaard toch wel een beetje kunnen boksen?
Maar ja het is wel een halve Ier he! Misschien is het wel zo'n kikkertje die zich lekker kan opblazen om de tegenstander af te schrikken maar als het op knokken aankomt hopt ie weg!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou je verwachten hè. Zo'n driftkikkertje zou het kunnen zijn
Kan jij een beetje koken? Ik vermoed namelijk dat jij wel een keukenprinses bent.quote:
Doe je mond maar openquote:
Nieuwe collegekriebels!quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:44 schreef morgane het volgende:
Ik ben echt heel vrolijk vandaag en ik heb geen idee waarom
stond op flitsers.nl ofzo, maar zag m ook niet daar staanquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Staat niet op Flitsservice, maar goed. Als vlak nadat je de A50 op draait, meteen bij/op het viaduct.
Het zit je ook niet allemaal mee. Gelukkig kan je ons niet via internet besmetten, dat scheeltquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dat was dus de dokter! Ik heb zeer waarschijnlijk de mexicaanse griep! De dokter heeft geregeld dat de apotheek virusremmers komt brengen zodat ik niet de hele boel besmet. Ik moet dichtbij huis blijven en heel vaak mijn handjes wassen en als ik moet niesen moet ik dat doen in de plooi van mijn elleboog zodat ik niet mijn handjes besmet.
reactie van een vriend op hyves:quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:05 schreef Dupje het volgende:
[..]
Het zit je ook niet allemaal mee. Gelukkig kan je ons niet via internet besmetten, dat scheeltBeterschap!
Ik ga morgen naar de dokter. Had m gebeld, en hij wilde toch even naar m'n longen luisteren. Heb morgen dus een afspraak daar.
quote:Wat heb jij in hemelsnaam uitgevreten dat je zo'n slecht karma hebt? Liggen er dode puppy's in je keuken?
Ik vind het wel echt vervelend voor je!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
reactie van een vriend op hyves:
[..]
Sneller dan de heenweg, that isquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
stond op flitsers.nl ofzo, maar zag m ook niet daar staan
35 min heen, 32 min terugterwijl ik t gevoel had dat de terugweg sneller ging
even op en neer ? Of terugvallen op koffiemelkquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sneller dan de heenweg, that is.
Ah kak... straks boodschappen wezen doen, kom ik er net achter dat ik de melk vergeten ben. Op zich niet erg, ware het niet dat ik die nodig heb voor m'n avondeten.
Ductapequote:
Uit je duim gesneden?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ik heb 2 hamburgers
en net een stuk uit m'n duim gesneden en geen pleisters in huis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |