Ik vind de friet wel lekker daarquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hoorde het ja... k vroeg me al waarom die parkeerplaats afgezet wasMaar eigenlijk boeit het me niet zo, ze bakken toch veel te gore half slappe friet daar, en zetten je ook nog eens af met 2.25 voor een speciaal
![]()
eigen schuld, dikke...
Ja zeurPiet maar ik wilde gewoon vanavond even wat leuks doen aangezien ik al bijna een week plat lig.. Voel me vandaag wel redelijk. Ga alsnog wel wat drinken (vriendin is terug na 3 maanden) maar dan moet ik dus vroeg naar huisquote:
Wat ik dus bedoel, is dat eventueel werkgroepinschrijving niet via TIS maar via Blackboard verloopt, dus ik zou daar ook nog even proberenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja heb ook al in TIS gekeken.
Ik begrijp in principe het systeem en had gehoopt morgen te kunnen uitslapen ipv ICT uitleg.. maar zal toch moeten dus
Beter ga je naar de Markiesquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:21 schreef LastRequest het volgende:
Ja zeurPiet maar ik wilde gewoon vanavond even wat leuks doen aangezien ik al bijna een week plat lig.. Voel me vandaag wel redelijk. Ga alsnog wel wat drinken (vriendin is terug na 3 maanden) maar dan moet ik dus vroeg naar huis
Nou in bb kan ik niet inschrijven, dat is uitgeschakeld.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ik dus bedoel, is dat eventueel werkgroepinschrijving niet via TIS maar via Blackboard verloopt, dus ik zou daar ook nog even proberen
Natuurlijk pop, maar vanavond is ze voor het eerst weer in Nijmegen en doen we even met z'n allen verwelkomen.. uitgebreid bijpraten enzo komt van de week wel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, spreek ergens op een vrije middag af dan
.
Met je begane grond.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:33 schreef IrishBastard het volgende:
Dan zijn idd niet het soort reputaties dat je wilt hebben natuurlijk
Grapje jonguuh, mijn avond nietquote:
Laten we maar iets Yasha-gerelateerds doen hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |