Wanneer ga je precies weg hier thuis? Dan kom ik je nog even gedag zeggenquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juhvond het fijner om dan vandaag uit te kunnen slapen enzo
En gewoon de laatste volle dag echt met elkaar en mn ouders + broer + schoonzus te spenderen.. Maar nu nog vooral even met elkaar
Ohjee, tijd een beetje vergeten, ik zit nog in pyjama maar kom er zo aanquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Rond half 1![]()
IB dus zo maar weer eens wakker maken
Wat voor een heb je op?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:46 schreef SLP_ het volgende:
Net terug van pannekoeken eten met familie. Was lekker
Appel kaneelquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat voor een heb je op?
Ik heb net chinees gehaald, natuurlijk weer voor 3 dagen over.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Slapen
Voorlopig laatste nachtje in Lentrare shit dit, het is allemaal zo dubbel..
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
wij zijn in kranenburg wezen eten. was wel oké en ook wel gezellig. nu beetje doelloos aan het hangen.
Ja, nu 2 dagen 39 graden koorts ben ik nu weer koorts vrij. Morgen even de huisarts bellen of ik hier vrolijk mee kan rond hobbelen of dat ik medicijnen moet of beter gelijk een spuitje kan krijgenquote:
En al gelijk de eerste dag collegeziek.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen begint 't collegejaar natuurlijk echt, succes allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |