Precies.quote:Op zondag 6 september 2009 21:02 schreef Copycat het volgende:
Ook.
Maar dat snap ik nog wel, op dit Brabantse bord. Friet zoals 'ons mam' ze bakt.
Gratis korting.quote:Op zondag 6 september 2009 23:25 schreef Mirjam het volgende:
toen ik een uurtje geleden naar huis liep;
[ afbeelding ]
whut? gratis? korting? wat?
Whehequote:Op zondag 6 september 2009 23:25 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 september 2009 23:25 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Doen ze het 3 keer goed met stam + t maar dan toch 1 keer fout.quote:Op zondag 6 september 2009 18:00 schreef Superher0 het volgende:
Vandaag gewandeld en kwam dit tegen:
[ afbeelding ]
Dan ben je echt dom ja, als je niet eens weet dat je feesdt met 'dt' schrijftquote:Op maandag 7 september 2009 21:22 schreef GizartFRL het volgende:
FFS
[ link | afbeelding ]
Vandaag in de bus gekregen: Mega Piraten Festival krant.
Altijdt laggeu.
Jézus!quote:Op maandag 7 september 2009 21:22 schreef GizartFRL het volgende:
FFS
[ link | afbeelding ]
Altijdt laggeu.
Zoeken ze van maandag t/m vrijdag collega's of zoeken ze collega's die van maandag t/m vrijdag kunnen werken?quote:Op maandag 7 september 2009 21:48 schreef marcel-o het volgende:
dit is ook een leuke
[ afbeelding ]
Bakker Bart, Zuidplein Rdam
quote:Op maandag 7 september 2009 21:22 schreef GizartFRL het volgende:
FFS
[ link | afbeelding ]
Altijdt laggeu.
Jewate.quote:Op maandag 7 september 2009 23:20 schreef Juup© het volgende:
Uit de folder van Kruidvat deze week:
[ afbeelding ]
Koffie over het beeldscherm hierquote:Beste collega,
Hierbij extra informatie voor leidinggevenden m.b.t. de mexicaanse griep.
Willen jullie deze verspreiden onder je teamleiders?
Dank!
Gr H
quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Sp!ts van vandaag.
Dat noemt zich dan journalist
Ik kom altijd heel veel taalfouten tegen in de Sp!tsquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Sp!ts van vandaag.
Pagina 5:
[ afbeelding ]
Pagina 7:
[ afbeelding ]
Dat noemt zich dan journalist
quote:Op maandag 7 september 2009 21:22 schreef GizartFRL het volgende:
FFS
[ link | afbeelding ]
Altijdt laggeu.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:46 schreef Rewimo het volgende:
Uit een mailtje hier op het werk:
[..]
Koffie over het beeldscherm hier
Hehequote:Op dinsdag 8 september 2009 08:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lol, nu je het zegt..quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:57 schreef TNA het volgende:
[..]
In deze context is zowel vertraagd als vertraagt mogelijk.
Telegraaf.nl. Of ze het rechtstreeks van de PVV hebben overgenomen weet ik niet, maar ik vermoed, dat er bedoeld wordt dat men deze mensen wil inzetten tegen malafide taxichauffeurs...quote:De PVV wil zogenaamde mystery guests inzetten tegen bonafide taxichauffeurs.
Hahaha, een duidelijk gevalletje 'klok-klepel'quote:Op woensdag 9 september 2009 17:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Telegraaf.nl. Of ze het rechtstreeks van de PVV hebben overgenomen weet ik niet, maar ik vermoed, dat er bedoeld wordt dat men deze mensen wil inzetten tegen malafide taxichauffeurs...
Zullen ze soms een rauw randje bedoeld hebben?quote:Voor de mensen ver op het veld is er zelfs een akoestische versie van Trouble en Billy Jean van Michael Jackson op een apart podium midden op het veld te horen. Het enige wat eraan ontbreekt is een rouwrandje. Het blijft aan de brave en geregisseerde kant, hoewel je kunt afvragen of zo'n randje wel past bij dit mega-evenement.
Vind deze zin ook niet echt lekker.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:34 schreef Felixa het volgende:
Uit de recensie van Coldplay op www.gelderlander.nl:
[..]
Zullen ze soms een rauw randje bedoeld hebben?
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef lizardtattoo het volgende:
[ afbeelding ]
Nu met gratis ballon.
hier moest ik heel hard om lachen, dank daarvoorquote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef lizardtattoo het volgende:
[ afbeelding ]
Nu met gratis ballon.
quote:Politici van beide zeiden hebben de aanslaggen misbruikt.
Volgens mij gaat dat automatisch omdat de tabel een bepaalde grootte heeft.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:42 schreef Turbomuis het volgende:
Tekst afbreken is ook best lastig
[ afbeelding ]
(nu.nl)
Zou best kunnen ja. Maar het blijft foutquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat automatisch omdat de tabel een bepaalde grootte heeft.
quote:...en een smaak die proeft naar meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_raam__.html?p=13,2quote:Een 66-jarige Amsterdamse vrouw is op tragische wijze om het leven gekomen. Ze viel uit haar woning van vier hoog uit een raam en overleed korte tijd later.
De buren melden verder dat de jonge vrouw vaker op die plek zat te zonnen. Het drama vond plaats in de Kanaalstraat in Amsterdam-West.
Ze wilden dat ie lang is benadrukken.quote:
quote:AMSTERDAM - De miljoenennota is toch weer uitgelekt. De gemiddelde Nederlander gaat er in 2010 een kwart procent in koopkracht op achteruit.
-knip, want jadajadajada blablabla-
Topambtenaren krijgen tot volgend jaar zomer de tijd om daarvoor voorstellen te doen. Ze moeten per begeleidsterrein nadenken over bezuinigingen van 20 procent.
Dat is ook Engels sufkutquote:Op zondag 13 september 2009 09:27 schreef Malahide het volgende:
Twee best wel flinke fouten op een groot bord bij een hotelparkeerplaats in het noorden van Schotland...
[ afbeelding ]
Jij bent stoerquote:
waar zat je in?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:42 schreef TheFrankey het volgende:
Ik zat vandaag in en zag het volgende. Kon het niet laten om een foto te maken voor dit topci
[ afbeelding ]
it's content , toch?quote:Op zondag 13 september 2009 09:27 schreef Malahide het volgende:
Twee best wel flinke fouten op een groot bord bij een hotelparkeerplaats in het noorden van Schotland...
[ afbeelding ]
In lijn met dit topic gok ik.quote:
Ja, its content en 'lose' is volgens mij ook niet goed, moet 'loss' zij, tenzij het in Schotland zo gebruikt wordt (je weet nooit natuurlijkquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 16:26 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken die film niet...
http://www.telegraaf.nl/b(...)val_Amsterdam__.htmlquote:AMSTERDAM - Bij een ongeval met een auto op de Transformatorweg in Amsterdam zijn vijf vandaag vijf gewonden gevallen. De auto sloeg door nog onbekende oorzaak over de kop. Alle gewonden zijn overgebracht richting ziekenhuis.
quote:Op maandag 14 september 2009 08:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)val_Amsterdam__.html
Nu maar hopen dat ze er ook aangekomen zijn.... Hoewel de zin op zich natuurlijk al fout is. Je kunt niet 'richting iets' overgebracht worden...
Wat een prutsers zijn het toch ook bij de Televaag
Lol enne hetgeen je aanbied ter verontschuldiging is toch excuses? (excuus = uitvlucht/smoes)quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:05 schreef Nerrick het volgende:
[..]
Lol enne hetgeen je aanbiedt ter verontschuldiging is toch excuses? (excuus = uitvlucht/smoes)
ex·cuus het; o -cuses verontschuldiging: zijn ~, excuses maken, aanbiedenquote:Op maandag 14 september 2009 23:05 schreef Nerrick het volgende:
[..]
Lol enne hetgeen je aanbied ter verontschuldiging is toch excuses? (excuus = uitvlucht/smoes)
Ordig van de Telegraafquote:Groot mysterie is nog altijd wie de moeder is die afstand van haar kindje heeft gedaan. De politie Utrecht wil niet uitweiden over het briefje dat bij de baby is gevonden, en waarop stond dat de moeder niet meer goed voor haar orgen.
Kan feitelijk wel: "nu gratis 50% korting"quote:Op zondag 6 september 2009 23:25 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Eh... Wat? Je moet 10% extra betalen op speciale artikelen als je met een NFP-bon gaat betalenquote:Geachte klant,
Indien u wilt betalen met NFP-bonnen ontvangen wij die graag. Artikelen met korting en/of opruiming berekenen wij 10% extra.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:04 schreef Aventura het volgende:
Dit hangt bij ons op het toilet:
[ afbeelding ]
wat is er mis met frieten??quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:07 schreef SuperwormJim het volgende:
"Friet met mayo"![]()
moet natuurlijk "Patat met mayo" zijn.
Ben ik nou zo'n josti dat ik hier geen fout in ziequote:Op woensdag 16 september 2009 14:27 schreef Nebel het volgende:
Vanmorgen in de Spits tot twee keer toe dezelfde fout:![]()
[ afbeelding ]
Het moet zijn 'te veel'.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben ik nou zo'n josti dat ik hier geen fout in zie
En.... heb je het stappenplan al gewassen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:04 schreef Aventura het volgende:
Dit hangt bij ons op het toilet:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
helaas geen pic vanquote:Dance Suprice
hehehe alleen voor effectieve handen eeehquote:Op woensdag 16 september 2009 15:32 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
En.... heb je het stappenplan al gewassen?
TENZIJ Bos 'het teveel' dat hij aan loon kreeg aan de bank heeft gegeven, maar dan heeft hij niet betaald lolquote:
NFP wordt misschien gelezen als "no f*cking Privileges"?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Eh... Wat? Je moet 10% extra betalen op speciale artikelen als je met een NFP-bon gaat betalen?
Limburgquote:Op donderdag 17 september 2009 09:47 schreef Black-Death het volgende:
Nou deze kwam ik tegen op een informatiebord over de bussen in Maastricht
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2009 16:26 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken die film niet...
Wat dan wel?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:34 schreef shayolo het volgende:
[..]
LimburgOh wacht, was dat niet de fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |