quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:04 schreef Aventura het volgende:
Dit hangt bij ons op het toilet:
[ afbeelding ]
wat is er mis met frieten??quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:07 schreef SuperwormJim het volgende:
"Friet met mayo"![]()
moet natuurlijk "Patat met mayo" zijn.
Ben ik nou zo'n josti dat ik hier geen fout in ziequote:Op woensdag 16 september 2009 14:27 schreef Nebel het volgende:
Vanmorgen in de Spits tot twee keer toe dezelfde fout:![]()
[ afbeelding ]
Het moet zijn 'te veel'.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben ik nou zo'n josti dat ik hier geen fout in zie
En.... heb je het stappenplan al gewassen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:04 schreef Aventura het volgende:
Dit hangt bij ons op het toilet:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:46 schreef Rewimo het volgende:
Uit een mailtje hier op het werk:
[..]
Koffie over het beeldscherm hier
helaas geen pic vanquote:Dance Suprice
hehehe alleen voor effectieve handen eeehquote:Op woensdag 16 september 2009 15:32 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
En.... heb je het stappenplan al gewassen?
TENZIJ Bos 'het teveel' dat hij aan loon kreeg aan de bank heeft gegeven, maar dan heeft hij niet betaald lolquote:
NFP wordt misschien gelezen als "no f*cking Privileges"?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Eh... Wat? Je moet 10% extra betalen op speciale artikelen als je met een NFP-bon gaat betalen?
Limburgquote:Op donderdag 17 september 2009 09:47 schreef Black-Death het volgende:
Nou deze kwam ik tegen op een informatiebord over de bussen in Maastricht
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2009 16:26 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken die film niet...
Wat dan wel?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:34 schreef shayolo het volgende:
[..]
LimburgOh wacht, was dat niet de fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |