quote:AMSTERDAM - De miljoenennota is toch weer uitgelekt. De gemiddelde Nederlander gaat er in 2010 een kwart procent in koopkracht op achteruit.
-knip, want jadajadajada blablabla-
Topambtenaren krijgen tot volgend jaar zomer de tijd om daarvoor voorstellen te doen. Ze moeten per begeleidsterrein nadenken over bezuinigingen van 20 procent.
Dat is ook Engels sufkutquote:Op zondag 13 september 2009 09:27 schreef Malahide het volgende:
Twee best wel flinke fouten op een groot bord bij een hotelparkeerplaats in het noorden van Schotland...
[ afbeelding ]
Jij bent stoerquote:
waar zat je in?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:42 schreef TheFrankey het volgende:
Ik zat vandaag in en zag het volgende. Kon het niet laten om een foto te maken voor dit topci
[ afbeelding ]
it's content , toch?quote:Op zondag 13 september 2009 09:27 schreef Malahide het volgende:
Twee best wel flinke fouten op een groot bord bij een hotelparkeerplaats in het noorden van Schotland...
[ afbeelding ]
In lijn met dit topic gok ik.quote:
Ja, its content en 'lose' is volgens mij ook niet goed, moet 'loss' zij, tenzij het in Schotland zo gebruikt wordt (je weet nooit natuurlijkquote:

quote:Op zondag 13 september 2009 16:26 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken die film niet...
http://www.telegraaf.nl/b(...)val_Amsterdam__.htmlquote:AMSTERDAM - Bij een ongeval met een auto op de Transformatorweg in Amsterdam zijn vijf vandaag vijf gewonden gevallen. De auto sloeg door nog onbekende oorzaak over de kop. Alle gewonden zijn overgebracht richting ziekenhuis.
quote:Op maandag 14 september 2009 08:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)val_Amsterdam__.html
Nu maar hopen dat ze er ook aangekomen zijn.... Hoewel de zin op zich natuurlijk al fout is. Je kunt niet 'richting iets' overgebracht worden...
Wat een prutsers zijn het toch ook bij de Televaag
Lol enne hetgeen je aanbied ter verontschuldiging is toch excuses? (excuus = uitvlucht/smoes)quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:05 schreef Nerrick het volgende:
[..]
Lol enne hetgeen je aanbiedt ter verontschuldiging is toch excuses? (excuus = uitvlucht/smoes)
ex·cuus het; o -cuses verontschuldiging: zijn ~, excuses maken, aanbiedenquote:Op maandag 14 september 2009 23:05 schreef Nerrick het volgende:
[..]
Lol enne hetgeen je aanbied ter verontschuldiging is toch excuses? (excuus = uitvlucht/smoes)
Ordig van de Telegraafquote:Groot mysterie is nog altijd wie de moeder is die afstand van haar kindje heeft gedaan. De politie Utrecht wil niet uitweiden over het briefje dat bij de baby is gevonden, en waarop stond dat de moeder niet meer goed voor haar orgen.
Kan feitelijk wel: "nu gratis 50% korting"quote:Op zondag 6 september 2009 23:25 schreef Mirjam het volgende:
toen ik een uurtje geleden naar huis liep;
[ afbeelding ]
whut? gratis? korting? wat?

Eh... Wat? Je moet 10% extra betalen op speciale artikelen als je met een NFP-bon gaat betalenquote:Geachte klant,
Indien u wilt betalen met NFP-bonnen ontvangen wij die graag. Artikelen met korting en/of opruiming berekenen wij 10% extra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |