Denkt uw dat? Vraag er naar bij de kassa.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Misschien hebben ze papieren tasjes?
'besteed' >quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:05 schreef Rewimo het volgende:
Deze gespot en eindelijk ook eens een camera bij de hand. Albert Heijn in de bocht:
[ afbeelding ]
"Er moet ergens een streepje op, maar waar ook alweer?"
De inhoud:quote:Leesfanaat 'ontvoert'
Een leesfanaat, die jacht maakt op kranten in trams, is door een trambestuurder 'ontvoerd'.
En WTF is 'gniepig'?quote:Trambestuurder 'ontvoert' leesfanaat
AMSTELVEEN - Een Amstelveense leesfanaat, die dagelijks op jacht gaat naar achtergebleven kranten in met name trams, is naar eigen zeggen tegen zijn zin in door een trambestuurder van het GVB meegevoerd tot meer dan kilometer van zijn huis.
De krantenjager, die onder meer op zoek gaat naar De Telegraaf en Sp!its, is een bekende onder de meeste trambestuurders. Zij laten de leesgek meestal zijn gang gaan.
Maar toen de Amstelvener dinsdag zijn dagelijkse 'graairondje' maakte door sneltram 51 bij eindhalte Westwijk, vlakbij zijn Amstelveense woning, zou de bestuurder gniepig zijn ingestapt en sloot hij de deuren, om de fanatieke leesfanaat vervolgens pas in Amsterdam Zuid vrij te laten. Daar kreeg hij als klap op de vuurpijl een bon wegens verstoring van de dienstregeling.
Onderweg zou de bestuurder steeds net gedaan hebben of hij stopte om de man uit te laten stappen. De krantenjager doet zijn verhaal in een lokale krant en spreekt van een bewuste pesterij
Die muis is vast blij met die lookas.quote:
Daar heb ik te snel overheen gelezen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja maar hij is dan wel perMaMent he
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
joh ik heb die foto al een paar dagen en die bak stond al maanden op mn vorige werk...
en dat perMaMent zag ik ook nét pas hahaha ik had em genomen om Lookas
En daar wordt ze niet op aangesproken?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:50 schreef bulbjes het volgende:
Op mijn werk:
De produkten die we in de winkel verkopen moeten eerst handmatig in de computer gezet worden en dat is de taak van mijn bedrijfsleidster. Mijn bedrijfsleidster is geen geweldig taalwonder........................
Soms zie ik bij het scannen dingen in mn scherm voorbij komen waarvan ik denk![]()
![]()
Zo zag ik vandaag op mn scherm 'Hartglanz' () voorbij komen bij het scannen van een fles Hardglans en andere keren blubblius kauwgom (ipv bubblicous kauwgom) en King enegie (ipv King Energy)....om maar een paar voorbeelden te noemen.
Oja, het komt ook op de bon te staan![]()
Hahaha, dat doet me denken aan snackbar bij ons in de buurt vroeger:quote:Op donderdag 3 september 2009 22:14 schreef Juupİ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe doen ze die extra inhoud in de sperziebonen? En dan staat er ook nog eens geen prijs bij
Ik heb het nooit durven proberenquote:Hier te koop: ijs met 7 smaken
Daar moet ik altijd stiekem om lachen als ik er langs loopquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:42 schreef remlof het volgende:
De snackbar tegenover Arnhem Velperpoort station.
[ afbeelding ]
Het is "Chinees restaurant" dan zal het ook wel "Chinees snackbar" zijn
quote:Greene traint mee bij Vitesse
Uitgegeven: 4 september 2009 07:25
Laatst gewijzigd: 4 september 2009 07:25
AMSTERDAM - Serginho Greene traint sinds donderdag mee bij Vitesse.
De 27-jarige verdediger kreeg deze zomer geen nieuw contract bij Feyenoord, waar hij sinds 2005 actief was.
Of Greene bij Vitesse in aanmerking komt voor een profcontract, is niet bekend. Volgens de clubsite van de Arnhemmers traint hij mee om zijn conditie op pijl te houden.
quote:
Ik had het pas na tien seconde doorquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:18 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Het is wel niet de tekst die tenenkrommend is, maar ik dacht dat ik hem hier wel kwijt kon.
Pinautomaat in Frankrijk btw.
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:36 schreef Salatrel het volgende:
tis al heel wat dat ze meerdere talen in die automaten hebben in frankrijk
"Je weet toch wat ik bedoel?!"quote:De arts van de Japanse voetbalclub kon ter plekke hulp verlenen aan de Twentse fietser, waarna de gewonde na het ziekenhuis is gebracht.
oh, dat is echt héél erg, zulke schrijvers zouden ze direct moeten ontslaanquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Er zijn FOKkers die voor de Telegraaf schrijven:
[..]
"Je weet toch wat ik bedoel?!"
Hetzelfde nieuwsbericht maar dan op rtvoost.nl. Daar hebben ze kennelijk ook geen eindredactie die de berichten nog even nakijktquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Er zijn FOKkers die voor de Telegraaf schrijven:
[..]
"Je weet toch wat ik bedoel?!"
Snap je de genialiteit dan niet? Mensen sturen massaal sms'jes naar dat nummer, maar omdat het goede antwoord niet binnenkomt hoeft SBS ook geen prijzen weg te geven...quote:Op zondag 6 september 2009 14:55 schreef RadioSlut het volgende:
Gister zat ik puur uit verveling naar K2 zoekt K3 te kijkenAls er reclame komt kmt er altijd zo een smsdienst waarmee je dingen kan winnen.
Staat er:
Wie van de 2 is zwanger?
A Karin
B KristelHet is nog steeds KarEn
Da's nou echt handig! 14.gifquote:Op zondag 6 september 2009 14:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Snap je de genialiteit dan niet? Mensen sturen massaal sms'jes naar dat nummer, maar omdat het goede antwoord niet binnenkomt hoeft SBS ook geen prijzen weg te geven...
quote:Op zondag 6 september 2009 14:55 schreef RadioSlut het volgende:
Gister zat ik puur uit verveling naar K2 zoekt K3 te kijkenAls er reclame komt kmt er altijd zo een smsdienst waarmee je dingen kan winnen.
Staat er:
Wie van de 2 is zwanger?
A Karin
B KristelHet is nog steeds KarEn
quote:Nadat de wedstrijdleiding de beelden had bestudeert hebben ze besloten Larini een tijdstraf van dertig seconden op te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |