quote:
Ik had het pas na tien seconde doorquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:18 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Het is wel niet de tekst die tenenkrommend is, maar ik dacht dat ik hem hier wel kwijt kon.
Pinautomaat in Frankrijk btw.
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:36 schreef Salatrel het volgende:
tis al heel wat dat ze meerdere talen in die automaten hebben in frankrijk
"Je weet toch wat ik bedoel?!"quote:De arts van de Japanse voetbalclub kon ter plekke hulp verlenen aan de Twentse fietser, waarna de gewonde na het ziekenhuis is gebracht.
oh, dat is echt héél erg, zulke schrijvers zouden ze direct moeten ontslaanquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Er zijn FOKkers die voor de Telegraaf schrijven:
[..]
"Je weet toch wat ik bedoel?!"
Hetzelfde nieuwsbericht maar dan op rtvoost.nl. Daar hebben ze kennelijk ook geen eindredactie die de berichten nog even nakijktquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Er zijn FOKkers die voor de Telegraaf schrijven:
[..]
"Je weet toch wat ik bedoel?!"
Snap je de genialiteit dan niet? Mensen sturen massaal sms'jes naar dat nummer, maar omdat het goede antwoord niet binnenkomt hoeft SBS ook geen prijzen weg te geven...quote:Op zondag 6 september 2009 14:55 schreef RadioSlut het volgende:
Gister zat ik puur uit verveling naar K2 zoekt K3 te kijkenAls er reclame komt kmt er altijd zo een smsdienst waarmee je dingen kan winnen.
Staat er:
Wie van de 2 is zwanger?
A Karin
B KristelHet is nog steeds KarEn
Da's nou echt handig! 14.gifquote:Op zondag 6 september 2009 14:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Snap je de genialiteit dan niet? Mensen sturen massaal sms'jes naar dat nummer, maar omdat het goede antwoord niet binnenkomt hoeft SBS ook geen prijzen weg te geven...
quote:Op zondag 6 september 2009 14:55 schreef RadioSlut het volgende:
Gister zat ik puur uit verveling naar K2 zoekt K3 te kijkenAls er reclame komt kmt er altijd zo een smsdienst waarmee je dingen kan winnen.
Staat er:
Wie van de 2 is zwanger?
A Karin
B KristelHet is nog steeds KarEn
quote:Nadat de wedstrijdleiding de beelden had bestudeert hebben ze besloten Larini een tijdstraf van dertig seconden op te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |