samequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:08 schreef Z het volgende:
Ik vind die neusbellen zo onflatteus.
Onflatteus? Godsgruwelijk lelijk. Behalve voor eenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:08 schreef Z het volgende:
Ik vind die neusbellen zo onflatteus.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:33 schreef bartrid het volgende:
Ik heb geen problemen met piercings maar deze is best lelijk. Net zoals die piercings in je bovenlip die er als een grote pukkel uitzien.
Grobbel +1quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:51 schreef Grobbel het volgende:
Jessica Lea Mayfield?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:07 schreef Grobbel het volgende:
Komt ergens wel bekend voor, maar kan het niet plaatsen...
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:10 schreef Grobbel het volgende:
Oh wacht, Eva de Roovere misschien?
quote:komt dit jaar met een kerstalbum. En om in de kerstsfeer te blijven heeft de zanger besloten zijn royalty's te doneren aan een goed doel.
Christmas In The Heart moet op 13 oktober in de schappen liggen. Alles watin de Verenigde Staten aan de kerstplaat verdient, gaat naar Feeding America. De liefdadigheidsorganisatie die tweehonderd voedselbanken in de Verenigde Staten runt, verwacht met
's geld 1,4 miljoen families van een kerstmaal te kunnen voorzien.
De zanger noemt het een 'tragedie' dat er mensen met een lege maag naar bed moeten. Hij hoop dat hij mensen die het nodig hebben kan helpen.
quote:
die vraag heb ik niet zien staan, excuus...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:49 schreef bartrid het volgende:
Maar mijn antwoord was op een vraag van belsen die er net nog stond
En die van jou was makkelijk, deze weet ik nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Hij reageerde op mijn verwijderde vraag.
George Michael zou vereerd zijn met jouw antwoord, laat ik dat dan ff zeggen....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:52 schreef bartrid het volgende:
[..]
En die van jou was makkelijk, deze weet ik niet
die zou ook vereerd zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:59 schreef bigshadow het volgende:
Chris Martin?
die helemaal, maar die gaat met een kerstplaat geen 1,4 mijloen gezinnen van eten voorzienquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
David Hasselhof?
eehhmm... vergelijkbaar groot (nou moet ik gaan uitkijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:16 schreef bigshadow het volgende:
Bono?
quote:stapt per direct op bij de Britse rockband
. Dat heeft de gitarist en songwriter vrijdagavond op de website van de groep aangekondigd. De rest van de toernee van de band is derhalve geschrapt.
''Met enige droefenis en grote opluchting vertel ik jullie dat ik vanavond ben opgestapt bij'', schrijft
''Mensen zullen schrijven en zeggen wat ze willen, maar ik kon gewoonweg geen dag langer samenwerken met(
s broer, red).'' De gitarist verontschuldigt zich tegenover mensen die concertkaartjes hebben gekocht.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De vraag is ook al achterhaald, om 08:30 is zo'n Lagwagon-CD al wel uitgespeeld
aangezien de gemiddelde CD van Lagwagon maar zo´n 35 minuten duurt: ja dusquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:10 schreef ranja het volgende:
Schaap blij dat-ie eindelijk van repeat af mag omdat de vraag anders niet meer klopt
schaap001 + 1quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:04 schreef schaap001 het volgende:
dat moet dan Noel Gallagher zijn (eindelijk)
ja, of niet natuurlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:02 schreef schaap001 het volgende:
WIE hier?
zou best eens een F5 kunnen zijn
als de band vandaag de dag een fotoshoot zou doen, ziet het er ongeveer zó uit:quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:59 schreef knars het volgende:
de resterende Kinks dus, maar dat komt doordat belsen Ray al had herkend
Ik herken de band echt niet, maar ik zie er nog steeds Ray Davies in.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:04 schreef schaap001 het volgende:
[..]
zeer zeker niet the Kinks (in welke vorm dan ook)....
dat van Ray Davies was maar een geintje...
en met die 2e opmerking van ´best F5je´ bedoelde ik eigenlijk dat die 2e foto zo vreselijk superherkenbaar is of zou moeten zijn
het zal toch niet waar zijn dat ik voor deze band meer hints of zelfs een fotorebus moet makenkom op mensen!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:47 schreef knars het volgende:
Amzing Stroopwafels zijn verlepterDan moet het Rush zijn?
bartrid +1quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:09 schreef bartrid het volgende:
ha. South Park bigger longer and uncut.
quote:Based upon their mutual distaste for jazz sterility and respect for Jimi Hendrix (hence the name),have been rattling minds since inception in 2001. The band is Pete Wareham (saxophone/vocals) with Seb Rochford (of Mercury-nominated Polar Bear) on thunderous drums, Tom Herbert (bass) and Tom Cawley (keys).
Berkery +1quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:16 schreef Berkery het volgende:
Acoustic Ladyland?
quote:Doodonderzocht
LONDEN - De dood van, wordt opnieuw onderzocht. Dat heeft de Britse politie bekendgemaakt, aldus de BBC.
[...]
Volgens een woordvoerder heeft de politie documenten gekregen die verband houden met de dood vanen mogelijk een nieuw licht op de zaak kunnen werpen. Hij voegde eraan toe dat het nog te vroeg is of te zeggen of het onderzoek daadwerkelijk wordt heropend.
Volgens de Mail on Sunday kreeg de politie zeshonderd pagina's van onderzoeksjournalist Scott(geen familie) die vier jaar met de zaak bezig is geweest.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:37 schreef Beregd het volgende:
kurt cobain?
Iggy + 1quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:43 schreef iggyinthehouse het volgende:
brian jones
Ik had ook nog Doe Maar en Bananarama in de aanbiedingquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:56 schreef WeezerButler het volgende:
Nummers gemaakt met acteurs in de titel
Grace Kelly
Clint eastwood
Bette Davis (eyes)
Bella Lugosi
Om er weer in te komen een post buiten mededinging:quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:04 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik had ook nog Doe Maar en Bananarama in de aanbieding![]()
Freddie Mercury en er is zelfs een demo-versie in omloop.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:04 schreef WeezerButler het volgende:
State of Shock wilden de Jacksons eerst met een andere zanger dan Mick Jagger uitbrengen. +
Wie?
Hot Hot Hot - Buster Pointdexter, kan niet missen HHHquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:18 schreef iggyinthehouse het volgende:
En nummer 8 is een zomers nummer (heb ik ook een aantal weken geleden gevraagd).
oh ja...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:32 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Freddie Mercury en er is zelfs een demo-versie in omloop.
En dat is de laatstequote:Op dinsdag 1 september 2009 10:50 schreef ranja het volgende:
Reflections - Supremes
Tour of Duty of China Beach of in elk geval zo'n oorlog tv serie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:56 schreef Burnett het volgende:
[..]
Wat was de reden van de heruitgave in '89?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:35 schreef ranja het volgende:
Herinnert u zich deze nog nog nog?
oftewel wat van wie?
Een uitstekende omschrijving.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:48 schreef ranja het volgende:
Voor Iggy:
een aantal dames zingt iets als 'heladiloila'
daarbij een soort housebeat met op de achtergrond grommende gitaren en ook nog even een mannenstem
het fragment eindigt met een aanloopje naar een stukje heftiger gitaarwerk
Waltari - So fine (ofzo) ???quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:35 schreef ranja het volgende:
Herinnert u zich deze nog nog nog?
oftewel wat van wie?
Schaap001 +1quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:32 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Freddie Mercury en er is zelfs een demo-versie in omloop.
Ik zag 'm laatst in de film Bobby (over de laatste dag van het leven van Bobby Kennedy) uit 2006 en ik herkende 'm de eerste scenes niet eens. Oude man geworden. Overigens is 'ie nu 82 jaar, dus ja....quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:30 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ach, het is gewoon Harry Belafonte
same here: vond het eerlijk gezegd gewoon niks: heb 'm niet eens afgeluisterdquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:33 schreef MadMaster het volgende:
Onlangs gedownload ter oriëntatie, maar voor mij geen aankoop waard...
Da's een quintjequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:26 schreef schaap001 het volgende:
maar er valt geen kwartje (en ook geen 20 eurocent)
MadMaster +1quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:33 schreef MadMaster het volgende:
The Dead Weather - Horehound
Onlangs gedownload ter oriëntatie, maar voor mij geen aankoop waard...
Wat van wie?quote:Our hearts were ringing
In the key that our souls were singing.
As we danced in the night,
Remember how the stars stole the night away
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:07 schreef bartrid het volgende:
Paul Westerberg?
iggyinthe house +1quote:Op woensdag 2 september 2009 08:03 schreef iggyinthehouse het volgende:
in sides van orbital is dat
Zekers! bartrid +1quote:Op woensdag 2 september 2009 08:28 schreef bartrid het volgende:
Calvin Harris?
quote:An electronic-based rock four-piece from Reading and London,made a mark with their raucous live shows and high-energy music that drew comparisons to !!!, LCD Soundsystem, and Digitalism.
quote:Het debuutalbum van de New Yorkse indie-rockbandis in Amerika goed ontvangen. De band rondom zanger Kip Berman klinkt als een eigentijdse versie van The Smiths gemixt met de jaren '70 David Bowie en The Smashing Pumpkins.
Ach ik geef je het punt, het is: The Pains of Being Pure At Heartquote:Op woensdag 2 september 2009 10:02 schreef Beregd het volgende:
the pains of being young at heart?
Tindersticks dus, Stewart Staples?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:19 schreef Beregd het volgende:
vorig jaar "the hungry saw"
quote:hangt haar meisjesachtige imago voorlopig aan de wilgen.
ziet het wel zitten om terug te komen als de Lady Gaga van de lage landen.
Volgens haar woordvoerder wil ze zich 'heftig' in de kijker spelen.
Dit doet de zangeres onder meer door zich voor de videoclip van '' te hullen in catsuits, leer, netkousen, doorschijnende kleding en zilveren nepborsten, die lichtelijk doen denken aan Madonna. "Het idee achter de clip is een soort van vrouwenleger, dat door de stad marcheert", vertelde de 28-jarige aan Novum Nieuws.
Met haar muziek wil de zangeres onder meer Zweden, Zuid-Afrika, Azië, Duitsland en België veroveren. Hier heeft ze naar eigen zeggen al een voet tussen de deur gekregen met vorige hits. Ofwerkelijk een 'Pokerface' heeft is pas te beoordelen in oktober. Dan wordt haar nieuwe nummer op de markt gebracht.
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:37 schreef iggyinthehouse het volgende:
kim lian van der meij
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:43 schreef schaap001 het volgende:
en dat in catsuits, leer, netkousen, doorschijnende kleding
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:43 schreef schaap001 het volgende:
nepborsten
quote:: "It was nominated for an academy award and was disqualified according to "academy rules" because the song was changed from the original and was not originally written solely for the film, which pisses me off to this day."
This was accidentally included on a tape ofsongs his wife sent to Paramount for consideration in
. The studio loved it and used it in the movie.
The video was the first to use nothing but scenes from the movie. It started a movie/music cross-promotion trend (Pretty Woman, Dirty Dancing, etc.).wrote this with his songwriting partner Dennis Matkosky, who got the idea when he saw the William Lustig movie
, which is about a serial killer who stalks his victims in New York City. Says
: "He came up with the original kernel of inspiration and to me with the basic idea and groove."
Die welquote:Op woensdag 2 september 2009 13:24 schreef MadMaster het volgende:
Maniac - Michael Sembello ?
quote:
Jamai's achternaam is Loman of Lomans...quote:
Cape Fear is dat he? Zo'n beetje de enige film van Juliette Lewis die ik niet uit m'n hoofd kenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:24 schreef schaap001 het volgende:
07. dame Darwisch
Robert de Niro zong ooit een stukje van de grootste hit van deze dame voor Juliette Lewis
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:16 schreef methodmich het volgende:
Toch niet Tiffany?
quote:A Michigan-born songwriter who occupies the rockier end of the power pop spectrum (more indebted to the Who than the Raspberries, that is),debuted at the age of 26 with a sterling first album, 1996's One Mississippi.
He continued working as a solo artist for the better part of a decade, releasing three albums of his own while occasionally appearing on other artists' records.
However,remained a minor part of the musical mainstream until 2005, when he joined
in forming
. The supergroup fared well on both sides of the Atlantic, with 2006's
and 2008's
both cracking the Top 10 in the U.K. and America.
returned to his solo career in 2009, as
took an indefinite break and
shifted his focus.
Nee, die was van Kyussquote:Op donderdag 3 september 2009 07:38 schreef belsen het volgende:
Ehm...hoe heette ie nou ook al weer. Brant Bjork?
die wel.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:19 schreef Beregd het volgende:
brendan benson?
Nee, die lijkt meer op Gandalf The Grey tegenwoordig...quote:Op donderdag 3 september 2009 10:15 schreef Beregd het volgende:
j mascis?
En onze Koos Koets is dus dequote:De Amerikaanse actrice Liv Tyler is een dochter van Steven Tyler, zanger van Aerosmith, en Bebe Buell, een model. Liv Tyler is de halfzus van het model Mia Tyler.
Liv groeide op in de waan dat de rocksterhaar biologische vader was. Pas op haar elfde, nadat ze ontdekte dat ze erg veel op Steven Tyler's dochter Mia (haar halfzus dus) leek, werd haar verteld dat Steven haar echte biologische vader is.
Ze veranderde toen haar achternaam vanin 'Tyler'.
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:40 schreef cafca het volgende:
Todd Rundgren
Nee, heel ander genre.....semi-vervolgvraag, maar toch ook niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:44 schreef schaap001 het volgende:
[..]
met gemak![]()
[..]
categorie ohja.... Alexis Korner?
quote:Something's wrong 'cause my mind is fading
And everywhere I look There's a dead end waiting
Temperature's dropping at the rotten oasis
Stealing kisses from the leperous faces
quote:(born 6 December 1955) is an English musician, singer, TV presenter, and actor.
has appeared in numerous films and plays, including The Rocky Horror Show, The Great Rock 'n' Roll Swindle, Absolute Beginners, Drowning By Numbers, The Queen's Sister, White Hunter, Black Heart with Clint Eastwood, and several films by Alex Cox including Sid and Nancy and Straight to Hell.
He also made an appearance in one scene of 'Harry Potter and the Chamber of Secrets' as the owner of Borgin and Burke's store, Mr. Borgin. However, this scene did not make the final cut of the movie but can still be seen in the "Deleted Scenes" of the DVD.![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:26 schreef MadMaster het volgende:
Edward Tudor Pole van Tenpole Tudor (Wunderbar) etc...
MadMaster + 1quote:Edward Tudor Pole briefly joined the Sex Pistols in 1978 after the departure of 'Johnny (Rotten) Lydon', surviving with the band for four or five rehearsals in the Pistols den & practice room on Denmark St, but in the short association he had with the band still managed to help produce some memorable moments, most notably his performance in the film 'The Great Rock & Roll Swindle', adding his own distinctive vocals on the title track, as well as the crazy 'Who Killed Bambi', & beefed up version of Bill Haleys 'Rock Around The Clock' .
Then Sid Vicious moved to New York, leaving Ed to move on to front his own band 'Tenpole Tudor, with whom he had U.K chart hits with 'Wunderbar',
Toch iets herkenbaarder dan Adam Antquote:Op donderdag 3 september 2009 21:31 schreef Charmian het volgende:
Midge Ure?
Dat lijkt niet, ze zijn het !quote:Op donderdag 3 september 2009 22:19 schreef cafca het volgende:
Dat lijken me the Sparks
Dat lijkt niet, ze is het!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:49 schreef iggyinthehouse het volgende:
lijkt een beetje op madeleine peyroux
quote:wil het nu voor eens en altijd duidelijk hebben: ze is géén man. Tijdens een interview met een Australische radiozender ontkende de popster met klem de geruchten dat ze hermafrodiet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |