samequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:08 schreef Z het volgende:
Ik vind die neusbellen zo onflatteus.
Onflatteus? Godsgruwelijk lelijk. Behalve voor eenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:08 schreef Z het volgende:
Ik vind die neusbellen zo onflatteus.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:33 schreef bartrid het volgende:
Ik heb geen problemen met piercings maar deze is best lelijk. Net zoals die piercings in je bovenlip die er als een grote pukkel uitzien.
Grobbel +1quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:51 schreef Grobbel het volgende:
Jessica Lea Mayfield?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:07 schreef Grobbel het volgende:
Komt ergens wel bekend voor, maar kan het niet plaatsen...
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:10 schreef Grobbel het volgende:
Oh wacht, Eva de Roovere misschien?
quote:komt dit jaar met een kerstalbum. En om in de kerstsfeer te blijven heeft de zanger besloten zijn royalty's te doneren aan een goed doel.
Christmas In The Heart moet op 13 oktober in de schappen liggen. Alles watin de Verenigde Staten aan de kerstplaat verdient, gaat naar Feeding America. De liefdadigheidsorganisatie die tweehonderd voedselbanken in de Verenigde Staten runt, verwacht met
's geld 1,4 miljoen families van een kerstmaal te kunnen voorzien.
De zanger noemt het een 'tragedie' dat er mensen met een lege maag naar bed moeten. Hij hoop dat hij mensen die het nodig hebben kan helpen.
quote:
die vraag heb ik niet zien staan, excuus...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:49 schreef bartrid het volgende:
Maar mijn antwoord was op een vraag van belsen die er net nog stond
En die van jou was makkelijk, deze weet ik nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Hij reageerde op mijn verwijderde vraag.
George Michael zou vereerd zijn met jouw antwoord, laat ik dat dan ff zeggen....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:52 schreef bartrid het volgende:
[..]
En die van jou was makkelijk, deze weet ik niet
die zou ook vereerd zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:59 schreef bigshadow het volgende:
Chris Martin?
die helemaal, maar die gaat met een kerstplaat geen 1,4 mijloen gezinnen van eten voorzienquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
David Hasselhof?
eehhmm... vergelijkbaar groot (nou moet ik gaan uitkijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:16 schreef bigshadow het volgende:
Bono?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |