Waltari - So fine (ofzo) ???quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:35 schreef ranja het volgende:
Herinnert u zich deze nog nog nog?
oftewel wat van wie?

Schaap001 +1quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:32 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Freddie Mercury en er is zelfs een demo-versie in omloop.

Ik zag 'm laatst in de film Bobby (over de laatste dag van het leven van Bobby Kennedy) uit 2006 en ik herkende 'm de eerste scenes niet eens. Oude man geworden. Overigens is 'ie nu 82 jaar, dus ja....quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:30 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ach, het is gewoon Harry Belafonte

same here: vond het eerlijk gezegd gewoon niks: heb 'm niet eens afgeluisterdquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:33 schreef MadMaster het volgende:
Onlangs gedownload ter oriëntatie, maar voor mij geen aankoop waard...

Da's een quintjequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:26 schreef schaap001 het volgende:
maar er valt geen kwartje (en ook geen 20 eurocent)

MadMaster +1quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:33 schreef MadMaster het volgende:
The Dead Weather - Horehound
Onlangs gedownload ter oriëntatie, maar voor mij geen aankoop waard...

Wat van wie?quote:Our hearts were ringing
In the key that our souls were singing.
As we danced in the night,
Remember how the stars stole the night away

quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:07 schreef bartrid het volgende:
Paul Westerberg?

iggyinthe house +1quote:Op woensdag 2 september 2009 08:03 schreef iggyinthehouse het volgende:
in sides van orbital is dat

Zekers! bartrid +1quote:Op woensdag 2 september 2009 08:28 schreef bartrid het volgende:
Calvin Harris?

quote:An electronic-based rock four-piece from Reading and London,made a mark with their raucous live shows and high-energy music that drew comparisons to !!!, LCD Soundsystem, and Digitalism.

quote:Het debuutalbum van de New Yorkse indie-rockbandis in Amerika goed ontvangen. De band rondom zanger Kip Berman klinkt als een eigentijdse versie van The Smiths gemixt met de jaren '70 David Bowie en The Smashing Pumpkins.

Ach ik geef je het punt, het is: The Pains of Being Pure At Heartquote:Op woensdag 2 september 2009 10:02 schreef Beregd het volgende:
the pains of being young at heart?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |