quote:stapt per direct op bij de Britse rockband
. Dat heeft de gitarist en songwriter vrijdagavond op de website van de groep aangekondigd. De rest van de toernee van de band is derhalve geschrapt.
''Met enige droefenis en grote opluchting vertel ik jullie dat ik vanavond ben opgestapt bij'', schrijft
''Mensen zullen schrijven en zeggen wat ze willen, maar ik kon gewoonweg geen dag langer samenwerken met(
s broer, red).'' De gitarist verontschuldigt zich tegenover mensen die concertkaartjes hebben gekocht.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De vraag is ook al achterhaald, om 08:30 is zo'n Lagwagon-CD al wel uitgespeeld
aangezien de gemiddelde CD van Lagwagon maar zo´n 35 minuten duurt: ja dusquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:10 schreef ranja het volgende:
Schaap blij dat-ie eindelijk van repeat af mag omdat de vraag anders niet meer klopt
schaap001 + 1quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:04 schreef schaap001 het volgende:
dat moet dan Noel Gallagher zijn (eindelijk)
ja, of niet natuurlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:02 schreef schaap001 het volgende:
WIE hier?
zou best eens een F5 kunnen zijn
als de band vandaag de dag een fotoshoot zou doen, ziet het er ongeveer zó uit:quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:59 schreef knars het volgende:
de resterende Kinks dus, maar dat komt doordat belsen Ray al had herkend
Ik herken de band echt niet, maar ik zie er nog steeds Ray Davies in.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:04 schreef schaap001 het volgende:
[..]
zeer zeker niet the Kinks (in welke vorm dan ook)....
dat van Ray Davies was maar een geintje...
en met die 2e opmerking van ´best F5je´ bedoelde ik eigenlijk dat die 2e foto zo vreselijk superherkenbaar is of zou moeten zijn
het zal toch niet waar zijn dat ik voor deze band meer hints of zelfs een fotorebus moet makenkom op mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |