Pos. | Naam | Team | Punten |
1. | J. Button | Brawn GP | 72 |
2. | R. Barrichello | Brawn GP | 54 |
3. | M. Webber | Red Bull | 51.5 |
4. | S. Vettel | Red Bull | 47 |
5. | N. Rosberg | Williams | 29.5 |
6. | L. Hamilton | McLaren | 27 |
7. | K. Räikkönen | Ferrari | 24 |
8. | J. Trulli | Toyota | 22.5 |
9. | F. Massa | Ferrari | 22 |
10. | F. Alonso | Renault | 16 |
11. | T. Glock | Toyota | 16 |
12. | H. Kovalainen | McLaren | 14 |
13. | N. Heidfeld | BMW | 6 |
14. | R. Kubica | BMW | 3 |
15. | S. Buemi | Toro Rosso | 3 |
16. | S. Bourdais | Toro Rosso | 2 |
17. | K. Nakajima | Williams | 0 |
18. | A. Sutil | Force India | 0 |
19. | G. Fisichella | Force India | 0 |
20. | N. Piquet jr. | Renault | 0 |
21. | R. Grosjean | Renault | 0 |
22. | J. Alguersuari | Toro Rosso | 0 |
23. | L. Badoer | Ferrari | 0 |
Pos. | Team | Punten |
1. | Brawn GP | 126 |
2. | Red Bull | 98.5 |
3. | Ferrari | 46 |
4. | McLaren | 41 |
5. | Toyota | 38.5 |
6. | Williams | 29.5 |
7. | Renault | 16 |
8. | BMW | 9 |
9. | Toro Rosso | 5 |
10. | Force India | 0 |
Datum | Tijd | Programma |
Za 29 augustus | 13.55-15.15 uur | RTL GP: Formule 1 - België - Kwalificatie |
Zo 30 augustus | 13.00-13.55 uur | RTL GP: Formule 1 - België - Pre-show |
Zo 30 augustus | 13.55-15.45 uur | RTL GP: Formule 1 - België - Race |
Zo 30 augustus | 15.45-16.00 uur | RTL GP: Formule 1 - België - Nabeschouwing |
Zo 30 augustus | 20.00-20.30 uur | RTL GP: Formule 1 - België - Samenvatting |
Datum | Tijd | Programma |
Za 29augustus | 13.10-15.15 uur | BBC1: Formule 1 - België - Kwalificatie |
Zo 30 augustus | 13.10-16.00 uur | BBC1: Formule 1 - België - Race |
Zo 30 augustus | 20.00-20.30 uur | BBC3: Formule 1 - België - Samenvatting |
Dag | Minimum | Maximum | Neerslagkans | Weerbeeld |
Vrijdag | 11 °C | 19 °C | 20 % | deels bewolkt |
Zaterdag | 10 °C | 21 °C | 10 % | zonnig |
Zondag | 10 °C | 21 °C | 0 % | deels bewolkt |
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:59 schreef vosss het volgende:
Wel kut trouwens, ik slaap pas zaterdagavond weer.
Straks eerst terug naar huis en vanavond weer in de auto om 1250km ter rijden naar Zuid Frankrijk.
Ik denk dat ik onderweg maar even op de passagiersstoel moet gaan zitten anders trek ik het echt niet
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
#F1 Properly raining now - all cars back to pits
Bij mij doet ie het nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:44 schreef rinkhof het volgende:
mastikorner.com/sports
Iets lager heb je een blauwe drop-down balk waar je channels kunt kiezen. Pak daar channel 5.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het niet![]()
Ik kan nergens op klikken...
Bij mij hapert ie om de paar minuten even ja.quote:foto Op vrijdag 28 augustus 2009 11:08 schreef Mikkie het volgende:
Hapert die stream bij jullie ook om de minuut, of ligt het aan mijn verbinding?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:19 schreef Peterselieman het volgende:
Bij de BBC vertelden ze net dat Badoer in het parc fermé in Valencia nog even tegen de auto van Adrian Sutil aangereden is
"Kimi told him to..."quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:19 schreef Peterselieman het volgende:
Bij de BBC vertelden ze net dat Badoer in het parc fermé in Valencia nog even tegen de auto van Adrian Sutil aangereden is
Bij mij helaas niet. Misschien bij VT2.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
stream closed?
Edit: nu pakt ie m weer bij mij
mastikorner.com/sportsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:24 schreef Atreidez het volgende:
Weer beeld op bovenstaande link, nu met een verkrachte zuid amerikaanse commentator.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:28 schreef Tarado het volgende:
nog een link voor het geval dat;
http://www.p2p4u.net/watch-live-sports.php?id=4610&link=1
Of heeft de motor iets veiliger afgesteldquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:40 schreef Atreidez het volgende:
Webber gaat lekkerVettel doet t iets voorzichtiger aan..
Mooi, want in S2 kan je toch niet inhalenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:46 schreef sanger het volgende:
De Brawns en Kimi zijn vooral in S1 snel. In S2 daarentegen laten ze veel meer liggen.....
Maar dan moet je er wel eerst voor rijdenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Mooi, want in S2 kan je toch niet inhalen
Dat doen ze dan in S1quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar dan moet je er wel eerst voor rijden
Ja tuurlijkquote:
En denk ook niet dat Fisi hoeft te rekenen op een telefoontje...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:09 schreef -Hans- het volgende:
Sorry, maar wat een drama weer met Badoer..
Kansloos onderaan, een seconde langzamer dan Fisi...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:09 schreef -Hans- het volgende:
Sorry, maar wat een drama weer met Badoer..
Die titel is inmiddels omgedoopt naar DEADquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:14 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Niet slecht voor een liedje van tig jaar oud, toch?
Oh wacht, die scoorde tenminste wel... #1
Dat past niet, ze hebben maar plek voor drie letters..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:15 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die titel is inmiddels omgedoopt naar DEAD
Mag het toch niet hopenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:11 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
En denk ook niet dat Fisi hoeft te rekenen op een telefoontje...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Glock Toyota (B) 1:47.217 + 0.016 29 Raikkonen Ferrari (B) 1:47.285 + 0.084 26 Webber Red Bull-Renault (B) 1:47.329 + 0.128 31 Grosjean Renault (B) 1:47.333 + 0.132 34 Fisichella Force India-Mercedes (B) 1:47.506 + 0.305 27 Trulli Toyota (B) 1:47.559 + 0.358 33 Kubica BMW-Sauber (B) 1:47.578 + 0.377 33 Alguersuari Toro Rosso-Ferrari (B) 1:47.579 + 0.378 36 Vettel Red Bull-Renault (B) 1:47.602 + 0.401 25 Buemi Toro Rosso-Ferrari (B) 1:47.702 + 0.501 38 Kovalainen McLaren-Mercedes (B) 1:47.743 + 0.542 33 Sutil Force India-Mercedes (B) 1:47.790 + 0.589 29 Alonso Renault (B) 1:47.862 + 0.661 30 Nakajima Williams-Toyota (B) 1:47.961 + 0.760 32 Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:48.017 + 0.816 30 Button Brawn-Mercedes (B) 1:48.125 + 0.924 34 Barrichello Brawn-Mercedes (B) 1:48.130 + 0.929 37 Rosberg Williams-Toyota (B) 1:48.360 + 1.159 29 Badoer Ferrari (B) 1:49.211 + 2.010 30 |
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:11 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
En denk ook niet dat Fisi hoeft te rekenen op een telefoontje...
Het is weer om te huilen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:39 schreef voyeur het volgende:
Badoer bijna 2 seconden langzamer dan Grosjean!
Op het moment dat ik dat schreef lag Fisi nog op de 19e plek, vlakbij Badoer...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:40 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zesde plek in een FI lijkt me behoorlijk.
Ach je kan hem in ieder geval goed gebruiken in dit soort rijtjes:quote:
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ach je kan hem in ieder geval goed gebruiken in dit soort rijtjes:
Langzaam -> Langzamer -> Langzaamst -> Luca Badoer.
Hier stip je overigens ook wel weer meteen aan waarom er veel minder inhaalacties zijn tegenwoordig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:08 schreef Bluurgh het volgende:
even voorbeeldje, in 1993 lag nummer 20 op 6 seconden, de laatste op 8 seconden, in 2002 had nummer laatst zo'n 4,5e seconde achterstand en nu is dat al gebracht tot 1,1 seconde (badoer uitgezonderd) op een baan van bijna 7 kilometer, eigelijk gewoon bizar hoe dicht het op elkaar ligt, en hoe dicht zal het over 10 jaar bij elkaar zitten?
Ja maar, hij heeft wel Q2 als doel hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:11 schreef Sinister-D- het volgende:
En natuurlijk Ferrari #3 niet vergeten te bashen: Badoer
quote:Badoer targets Q2 despite slow start
Luca Badoer has set his sights on making it through to the second part of qualifying for the Belgian Grand Prix, despite ending Friday practice at the bottom of the timesheets.
The Ferrari driver made steady progress in his second race for the Italian team, but he was still the slowest driver in the field - and was almost two seconds adrift of his team-mate Kimi Raikkonen.
Despite the performance, Badoer was encouraged by the steps he made, and was hopeful of not being knocked out in the first phase of qualifying.
"My objective is to pass Q1 in qualifying, and after this we will see for the race," he explained.
Badoer felt that his performance had been slightly hindered by the fact he lost dry running time by the rain showers that hit first practice.
"This morning we had a rain session and it was very good for me, for getting back a good feeling in the rain," he said. "I was quick enough. But it meant I lost one and a half hours of the three hours of practice, so my maximum with one and a half hours was this result.
"Obviously it was every run improving and I am still on the way to improve, I need to drive more, tomorrow there is another hour for free practice, I can change the set-up on my car and see where I am losing compared to Kimi, so I think we can find out tomorrow morning some more stuff."
Hier af en toe een buitje maar het heeft hier de afgelopen tijd geregend alsof er geen morgen zou zijn (vrij vertaald uit Engels).quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:56 schreef Atreidez het volgende:
Hier zou t ook droog blijven, maar er kwam toch echt net hagel uit de lucht
Ferrai waardig natuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja maar, hij heeft wel Q2 als doel hoor.
[..]
altijd weer he!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:02 schreef Xebber het volgende:
Ah, puick topique!
Ik moest toch een tvp verzinnen, dus dan maar complimenten aan de OP.quote:
Dat heb ik twee jaar geleden eens gedaan, je kon toen vrij dicht bij de eau rouge komen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
Morgen met de motor richting Spa/ Francorchamps/ Stavelot Benieuwd hoe ver ik tot het circuit kan komen zonder kaarten
Lijkt inderdaad wel een aanwinst te zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:58 schreef Googolplexian het volgende:
Die Grosjean gaat lekker zeg!
Ik zeg, de overwinning is in zicht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:12 schreef Trystar het volgende:
Badoer geen laatste
Die pakt straks nog de pole ook
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:12 schreef Trystar het volgende:
Badoer geen laatste
Die pakt straks nog de pole ook
lolquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zeg, de overwinning is in zicht.
Dat was inderdaad een machtig mooie crash. Vooral die Inoue(?) die er vol op inrijdtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:21 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die crash van (ik meen) 1998 was net op de bbc
Was dacht ik Ricardo Rosset.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een machtig mooie crash. Vooral die Inoue(?) die er vol op inrijdt![]()
En hij heeft toch maar mooi een seconde eerste gestaan in deze kwalificatie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nu piquet weg is is badoer mijn nieuwe held
Massa we miss you,en daar dan een gezicht erbij met een lap voor zijn oog.quote:
Daaraan herken je de echte toppers.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:22 schreef Schunckelstar het volgende:
zijn wiel ligt er langs en toch nog proberen uit het grind te komen
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:24 schreef Trystar het volgende:
Een van de Red Bull auto's zat Badoer in de weg, dit gaat nog een staartje krijgen aangezien Badoer pole had kunnen gaan ..
Had kunnen pakken? Pole was gewoon een zekerheidje voor Badoer. Deze kwalificatie ging eigenlijk alleen maar over wie er P2 zou pakken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:24 schreef Trystar het volgende:
Een van de Red Bull auto's zat Badoer in de weg, dit gaat nog een staartje krijgen aangezien Badoer pole had kunnen gaan ..
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Had kunnen pakken? Pole was gewoon een zekerheidje voor Badoer. Deze kwalificatie ging eigenlijk alleen maar over wie er P2 zou pakken.
ja of meer... die meter loopt toch maar tot 4.9 ?quote:
Ik zou het denk ik wel proberen. Deze kans krijg je misschien niet meer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:46 schreef kepler het volgende:
Zou Fisichella voor pole gaan met een lichte auto?? Zou een mooie stunt zijn
Aan de andere kant, met een goede tactiek kunnen ze misschien wel een paar punten scorenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik wel proberen. Deze kans krijg je misschien niet meer.
Volgens Olaf Rosberg ook met kers.....?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:51 schreef Palmboom313 het volgende:
Kimi enige auto met KERS in top 10?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:46 schreef kepler het volgende:
Zou Fisichella voor pole gaan met een lichte auto?? Zou een mooie stunt zijn
1equote:foto Op zaterdag 29 augustus 2009 14:58 schreef kepler het volgende:
Als Force India een pole pakt zou dat zeker een stunt zijn! Alleen maar positief natuurlijk
Dat had ik in ieder geval niet voorspeltquote:
Als je van de week 100 euro bij de bookmakers met deze voopspelling had achtergelaten was je nu rijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat had ik in ieder geval niet voorspelt
Waarschijnlijk na de warm up rondequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:10 schreef Trystar het volgende:
Ik ben benieuwd na hoeveel ronden Fisi morgen binnnen komt. Ik denk dat de hele top 5 vroeg stopt.
idd, al is de run naar de eerste bocht niet zo lang.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:11 schreef Palmboom313 het volgende:
Kimi moet hopen dat hij morgen bij de start met KERS voor Rubens kan komen. Dan heeft hij kans om te winnen.
Dat wordt pas later bekendquote:
Das wel logisch eigenlijk, ze kunnen niet na 2 minuten al alle wagens gewogen hebbenquote:
Ze kunnen wel zien hoeveel peut er uit het refuling-rig komtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Das wel logisch eigenlijk, ze kunnen niet na 2 minuten al alle wagens gewogen hebben
Op het moment dat jij het vroeg zag je op tv Fisichella net op de weegschaal stappenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Das wel logisch eigenlijk, ze kunnen niet na 2 minuten al alle wagens gewogen hebben
ik denk dat het wel meevalt met fisi. Niet vergeten dat hij in Q1 en Q2 ook de snelste was.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:09 schreef Tarado het volgende:
Fisi zal wel licht zijn, maar toch heel leuk, Barichello ziet er goed uit voor morgen, Red Bull had ik wel iets meer van verwacht
quote:
quote:Pos Driver Weight (kg)
1. Fisichella Force India-Mercedes 648.0
2. Trulli Toyota 656.5
3. Heidfeld BMW-Sauber 655.0
4. Barrichello Brawn-Mercedes 644.5
5. Kubica BMW-Sauber 649.0
6. Raikkonen Ferrari 655.0
7. Glock Toyota 648.5
8. Vettel Red Bull-Renault 662.5
9. Webber Red Bull-Renault 658.0
10. Rosberg Williams-Toyota 670.0
11. Sutil Force India-Mercedes 678.5*
12. Hamilton McLaren-Mercedes 693.5*
13. Alonso Renault 684.4*
14. Button Brawn-Mercedes 694.2*
15. Kovalainen McLaren-Mercedes 697.0*
16. Buemi Toro Rosso-Ferrari 685.0*
17. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 704.5*
18. Nakajima Williams-Toyota 706.1*
19. Grosjean Renault 704.7*
20. Badoer Ferrari 691.5*
* declared weight
Inderdaad zeg! zo licht had ik nou ook weer niet verwacht. Dat geeft wel aan dat het bij de Brawns toch niet helemaal snor zit. Red Bull lekker zwaar dus en Fisico kan morgen zeker wel voor de punten gaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat is die rubens licht zeg.
Je hebt gelijk hij is niet zo licht, dat maakt het nog leuker voor hem maar ik zie ook uit naar de race morgenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:19 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
ik denk dat het wel meevalt met fisi. Niet vergeten dat hij in Q1 en Q2 ook de snelste was.
edit:alleen in q2 p4 zie ik numaar hij zat er in die sessies ook al goed bij.
Volgens mij was dat Badoer, die hij ophield.quote:Reprimande voor Webber na ophouden in Q1
Mark Webber is na afloop van de Belgische kwalificatie op de vingers getikt door de wedstrijdleiding. Hij zou een andere coureur hebben opgehouden. Webber krijgt geen straf.
Het incident vond plaats in het eerste deel van de kwalificatie, maar was blijkbaar niet zwaar genoeg om bestraft te worden.
En de reden waarom hij pole misliep.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:09 schreef Trystar het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Badoer, die hij ophield.
Nevermind, verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En de reden waarom hij pole misliep.
En hij zorgt voor voldoende vermaak, al is het dan om zijn negatieve prestaties.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:24 schreef Sally het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar Badoer heeft wel de speed trap te pakken
viel mij ook op. Of hij heeft heel weinig vleugel staan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik weet niet wat voor turbo Badoer er op had, maar hij ging met 324 km/h door de speedtrap, terwijl nummer twee Sutil slechts op 315,6 zat.
Ja net voordat hij eraf schoot... geen wonder dat ie zo hard ging als je de bocht mist er naquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:24 schreef Sally het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar Badoer heeft wel de speed trap te pakken
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Plaatje op F1 racing.nl..
[ afbeelding ]
.
quote:foto Op zaterdag 29 augustus 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Plaatje op F1 racing.nl..
[ afbeelding ]
.
Echt te zieligquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Plaatje op F1 racing.nl..
[ afbeelding ]
.
En dat ligt echt niet aan zijn potentiële skills maar meer aan wat hij de afgelopen jaren aan kansen heeft gehad om z'n skills op peil te houden. Altijd aan de kant gezet en gepasseerd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:33 schreef CAP. het volgende:
Loyaal zijn oké, maar dit is beschamend.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:04 schreef k_man het volgende:
Wat ik me dus afvroeg is wat die Badoer nou eigenlijk voor Ferrari gedaan heeft de afgelopen tijd. Hij heeft als functie testrijder, maar er is een testverbod en hij heeft nog nooit in de auto van 2009 gereden.
Dus als de testrijder geen testritten maakt, wat dan wel?
quote:Unable to find a satisfactory race seat in Formula One after 1999, Badoer focussed on his job as the permanent test driver for Ferrari. He covers thousands of kilometres at the Mugello and Fiorano test circuits each year and has probably driven more kilometres in a Ferrari Formula One car than any other Italian in history. He is credited with making a vital contribution to Ferrari's first F1 Drivers' Championship win for 21 years in 2000.
edit : Of bedoel je meer wat de functie van testrijders in het algemeen is sinds de testing-ban?quote:Ferrari confirmed that Badoer (Ferrari's longest-serving test driver) would replace the injured Massa instead. The BBC reported that Badoer was given the job "as a thank you for his commitment to the team".
Ja, waarom heb je een testrijder als er niet getest mag worden? Wat doet zo'n vent dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:09 schreef Googolplexian het volgende:
edit : Of bedoel je meer wat de functie van testrijders in het algemeen is sinds de testing-ban?
Die vraag kun je beter stellen aan officieel test-rijder voor Red Bull: Robert Doornbos ^^
ik hoop het ( vooral voor mijn manager) maar ik ben bang dat trulli racepace niet kan volhouden...quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:29 schreef Atreidez het volgende:
Ik zet toch me geld op Trulli.. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst lama zeggenMaar ik schakel fisi ook niet echt uit. De benzine showt dat die auto goed ligt, maar als ie ermee ze banden opvreet wordt het nog geen punten.
nee, kom net thuis uit de kroegquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:23 schreef Atreidez het volgende:Zit je ook op Indycar te wachten? Die starten om 4:00!
Niet per se. De auto's zijn leeg niet allemaal even zwaar, dus 7 kg verschil zit m niet puur in de brandstof.quote:foto Op zondag 30 augustus 2009 02:55 schreef kepler het volgende:
Leuk dat er zo weinig verschillen inzitten in de top10
Is 7 kg verschil in gewicht ook echt 7kg verschil in brandstof?
Dat dacht ik al, vond het sowieso al raar dat ze niet gewoon de hoeveelheid brandstof bekend maken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet per se. De auto's zijn leeg niet allemaal even zwaar, dus 7 kg verschil zit m niet puur in de brandstof.
2quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, vond het sowieso al raar dat ze niet gewoon de hoeveelheid brandstof bekend maken.
7kg verschil in brandstof is namelijk net 1 rondje op Spa?
Neuh. Er gaat 4 liter per ronde doorheen ofzo. Dus 7 kg is ongeveer 2,5 ronde verschil als de bolides bij ledig gewicht even zwaar zijnquote:foto Op zondag 30 augustus 2009 11:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, vond het sowieso al raar dat ze niet gewoon de hoeveelheid brandstof bekend maken.
7kg verschil in brandstof is namelijk net 1 rondje op Spa?
P=m/vquote:foto Op zondag 30 augustus 2009 11:42 schreef kepler het volgende:
Ze reden toch 1:1? Aangezien het circuit 7km lang is kom je dan op 1.5 rondje ofzo, iig niet gigantisch veel. Maar gezien we de lege gewichten niet weten schieten we er niet heel veel mee op
ps: wist niet dat de dichtheid zo laag was van de benzine
I know, maar ik dacht altijd dat het in de buurt lag van waterquote:
Bedoel je deze?quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bedoel je deze?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2009 GP2 Series at Spa Francorchamps Stefano Coletti HUGE Crash in Eau Rouge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop