Volgens mij was dat Badoer, die hij ophield.quote:Reprimande voor Webber na ophouden in Q1
Mark Webber is na afloop van de Belgische kwalificatie op de vingers getikt door de wedstrijdleiding. Hij zou een andere coureur hebben opgehouden. Webber krijgt geen straf.
Het incident vond plaats in het eerste deel van de kwalificatie, maar was blijkbaar niet zwaar genoeg om bestraft te worden.
En de reden waarom hij pole misliep.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:09 schreef Trystar het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Badoer, die hij ophield.
Nevermind, verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En de reden waarom hij pole misliep.
En hij zorgt voor voldoende vermaak, al is het dan om zijn negatieve prestaties.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:24 schreef Sally het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar Badoer heeft wel de speed trap te pakken
viel mij ook op. Of hij heeft heel weinig vleugel staan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik weet niet wat voor turbo Badoer er op had, maar hij ging met 324 km/h door de speedtrap, terwijl nummer twee Sutil slechts op 315,6 zat.
Ja net voordat hij eraf schoot... geen wonder dat ie zo hard ging als je de bocht mist er naquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:24 schreef Sally het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar Badoer heeft wel de speed trap te pakken
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Plaatje op F1 racing.nl..
[ afbeelding ]
.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Plaatje op F1 racing.nl..
[ afbeelding ]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |