Daaraan herken je de echte toppers.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:22 schreef Schunckelstar het volgende:
zijn wiel ligt er langs en toch nog proberen uit het grind te komen
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:24 schreef Trystar het volgende:
Een van de Red Bull auto's zat Badoer in de weg, dit gaat nog een staartje krijgen aangezien Badoer pole had kunnen gaan ..
Had kunnen pakken? Pole was gewoon een zekerheidje voor Badoer. Deze kwalificatie ging eigenlijk alleen maar over wie er P2 zou pakken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:24 schreef Trystar het volgende:
Een van de Red Bull auto's zat Badoer in de weg, dit gaat nog een staartje krijgen aangezien Badoer pole had kunnen gaan ..
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Had kunnen pakken? Pole was gewoon een zekerheidje voor Badoer. Deze kwalificatie ging eigenlijk alleen maar over wie er P2 zou pakken.
ja of meer... die meter loopt toch maar tot 4.9 ?quote:
Ik zou het denk ik wel proberen. Deze kans krijg je misschien niet meer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:46 schreef kepler het volgende:
Zou Fisichella voor pole gaan met een lichte auto?? Zou een mooie stunt zijn
Aan de andere kant, met een goede tactiek kunnen ze misschien wel een paar punten scorenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik wel proberen. Deze kans krijg je misschien niet meer.
Volgens Olaf Rosberg ook met kers.....?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:51 schreef Palmboom313 het volgende:
Kimi enige auto met KERS in top 10?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |