Lulquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:47 schreef Japsnars het volgende:
Lapo Hunting
Post eens wat thema plaatjesquote:
Jaloerse mensenquote:
Ja, die is best vadsigquote:
O jij bent er zo een die hem in de winkel koopt zodra hij uit is? Ik heb hem al een maand op mijn iPodquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:51 schreef bloodysunday het volgende:
Dat nieuwe album van de Arctic Monkeys klinkt opzich best lekker
ja, maar jij bent zo'n vuige kuikerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, die is best vadsig
[..]
O jij bent er zo een die hem in de winkel koopt zodra hij uit is? Ik heb hem al een maand op mijn iPod
naughty nursesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Geile dokteresjes![]()
![]()
Ja zo noem ik die mensen
Ja hè, vond ik ook!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Post eens wat thema plaatjes![]()
Weeds was wel goed trouwens
Ik kwam er vandaag pas achter dat ze een nieuw album haddenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, die is best vadsig
[..]
O jij bent er zo een die hem in de winkel koopt zodra hij uit is? Ik heb hem al een maand op mijn iPod
FAILquote:
Kut, niet gezienquote:
Oke, die zoek ik zo ook wel eens even op.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja hè, vond ik ook!
Ben nu begonnen aan Hung, is een nieuwe serie en ziet er wel veelbelovend uit
Hoogstaande delivers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bah, die is niet heul lekkerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:55 schreef Silentalarm het volgende:
Hee maar dag hallo luc, om even terug te komen op je maagdelijkheid, waarom bats je niet dat sletje uit je straat. Die Sharona?
Dude, die staat een paar boven je ook alquote:
Dussssssss?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
bah, die is niet heul lekker
Dude, ik zei al dat ik hem niet zagquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude, die staat een paar boven je ook al
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, die zoek ik zo ook wel eens even op.
Vriend van mij was na 2 biertjes al redelijk aangeschoten op Lowlands en die ging allemaal vage vragen stellen aan die nachtwaker bij de cola refreshment stand. Op een gegeven moment ben ik maar stiekem doorgelopen maar zijn openingsvraag was of die vrouwen ook in dat tentje/busje sliepen
Dude, zo snel ben ik nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dude, ik zei al dat ik hem niet zag
Antwoorden, ze hebben iets van 3 minuten staan pratenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]![]()
Wat deed die nachtwaker? Antwoorden of m wegsturen?
Boekenkaftenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef Silentalarm het volgende:
Ik denk toch dat een carriere als professioneel boekenkafter er niet in zit voor mij.
Pokerstars?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude, zo snel ben ik niet
bezig met een poker toernooi namelijk
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude, zo snel ben ik niet
bezig met een poker toernooi namelijk
Ja die is zeker nicequote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef bloodysunday het volgende:
Ik moet een klein beetje zeggen dat: Whatever People Say I Am, That's What I'm Not wel wat beter was met als hoogtepunt:
ff live omdat die zo lekker klinkt
Niet slecht, gemiddelde stack is 11k en ik heb 18kquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pokerstars?
En hoe sta je ervoor?
quote:
Ik ook niet, nergens voor nodigquote:
quote:
Ik ook niet super, als ik eenmaal verveeld raak maak ik domme callsquote:
Oh ja, en ik drink altijd bier tijdens het pokeren, wat ook niet echt bevoorderlijk isquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ook niet super, als ik eenmaal verveeld raak maak ik domme calls
Verder doe ik het wel aardig
super super super vetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:06 schreef bloodysunday het volgende:
van deze kan ik ook zo genieten
Bel haar opquote:
Leuk voor de dames als je een keertje gaat strippokerenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oh ja, en ik drink altijd bier tijdens het pokeren, wat ook niet echt bevoorderlijk is![]()
Da's een non, retard.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:13 schreef Acinonyx het volgende:
deze zuster weet het wel
[ afbeelding ]
Die worden ook zusters genoemdquote:
Ja, dat zou ik nog wel een keertje willen doen, ben alleen bang dat mn vriendin daar niet zo voor in isquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Bel haar op
[..]
Leuk voor de dames als je een keertje gaat strippokeren
Je hoeft niks te zeggen natuurlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik nog wel een keertje willen doen, ben alleen bang dat mn vriendin daar niet zo voor in is![]()
Dudequote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je hoeft niks te zeggen natuurlijk
Ik zeg niks meerquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Die worden ook zusters genoemd
Nee, ik ga niet strippokeren zonder mn vriendin, dus dan moet ik het maar uitmakenquote:
Ik stoom mijn luchtwegen nooit door, dus ik heb er geen last vanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
Luchtwegen doorstomen doet zeer als je teveel mint erin tieft.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet strippokeren zonder mn vriendin, dus dan moet ik het maar uitmaken
Weet je wat ook zeer doet?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
Ja, wij hebben zo'n stoomding. En ik heb echt enorme last van mijn keel van het schreeuwen dus ik zo van hihih ga even lekker stomen en in mijn enthousiasme heb ik er 3 verschillende soorten olie doorheen gedaan (alle drie mint) en dat was zo sterk. ):quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik stoom mijn luchtwegen nooit door, dus ik heb er geen last van
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
Hehehe, ik zit maar te geinenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]ik breng je op vage ideeën
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik heb ook ooit een waterpijp gerookt en ik vond het toen wel lekkerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, wij hebben zo'n stoomding. En ik heb echt enorme last van mijn keel van het schreeuwen dus ik zo van hihih ga even lekker stomen en in mijn enthousiasme heb ik er 3 verschillende soorten olie doorheen gedaan (alle drie mint) en dat was zo sterk. ):Ook met mint
Maar tegenwoordig ben ik helemaal van het roken afgestapt
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
Het is wel erg ijskoud jaDrive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
In de anusquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een té grote en té dikke piemel?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Je heb ervaring?quote:
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y![]()
Maar het is geen waterpijp hequote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een waterpijp gerookt en ik vond het toen wel lekkerOok met mint
Maar tegenwoordig ben ik helemaal van het roken afgestapt
Je hangt met je kop gewoon boven een soort kap waardoor je de veel te sterke mint lucht moet inademen.
Christ.quote:Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
![]()
Drive few cars and far more unicorns.
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
Ooooooooh datquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar het is geen waterpijp heJe hangt met je kop gewoon boven een soort kap waardoor je de veel te sterke mint lucht moet inademen.
[..]
Christ.ooh ja, dat is wel kut ja
Sorry, ik vatte m even niet
hard gewerkt vandaag
Ik ben illegaal!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ooooooooh datooh ja, dat is wel kut ja
Sorry, ik vatte m even niet
hard gewerkt vandaag
Dit
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
quote:
Ik ben illegaal!
Dat heb ik als ik nodig moet poepenquote:
.
Dat heb ik als er een te grote drol uitkomtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik nodig moet poepen
Oh noesHier in Zwijndrecht heeft een 15-jarig ventje allerlei kiddo's van de basisschool aangerand
Ik ben illegaal!
omg er woont een klb sc fokker op fiets afstand.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:27 schreef Ploertendoder het volgende:
Oh noesHier in Zwijndrecht heeft een 15-jarig ventje allerlei kiddo's van de basisschool aangerand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:28 schreef iszinloos het volgende:
[..]
omg er woont een klb sc fokker op fiets afstand.
Zolang je maar niet in Hendrik-Ido-Ambacht woontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:27 schreef Ploertendoder het volgende:
Knokploeg op afsturen en flink afslaan die kleine goorlap![]()
Zoiets mag alleen als ze minimaal op het VMBO zitten die meiden![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Acinonyx op 27-08-2009 22:34:25 ]Drive few cars and far more unicorns.
.
Ik wil alweer blowen, maar wil het huis niet uit, wat nu?
Dan blaas je toch met je mond? (blowen = blazen)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben illegaal!
binnen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:30 schreef Hoogstaande het volgende:
AJAX AMSTERDAM!![]()
Kanker ik ben uit het toernooi
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan blaas je toch met je mond? (blowen = blazen)Het punt is dat ik geen wiet hebquote:
Hmm tsjaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Het punt is dat ik geen wiet heb
Ik ben illegaal!
Neem dan een komma...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Het punt is dat ik geen wiet heb
.
Wijsneusquote:
Ik ben illegaal!
Dat is pas die-hardquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:36 schreef bloodysunday het volgende:
wiet met een luchtwegen stomer
Mag dit topic niet centraal?Of ligt Bio te slapen?
Ik ben illegaal!
Bio is sinds het vertrek van BoWa niet meer dezelfdequote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:41 schreef Ploertendoder het volgende:
Mag dit topic niet centraal?Of ligt Bio te slapen?
Arme bioquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bio is sinds het vertrek van BoWa niet meer dezelfdeGHEYLquote:![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Ik luister nu Armin van Buuren, dus even geen tijdquote:
Ik ben illegaal!
Hij heeft hulp nodig.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bio is sinds het vertrek van BoWa niet meer dezelfde
Van mij ofzo.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
de Biogarde is over datum...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bio is sinds het vertrek van BoWa niet meer dezelfde
.
Zou het?quote:
Ik ben illegaal!
Van mij dusquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hij heeft hulp nodig.
Van mij ofzo.
Ben ik weerOp woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
quote:Drive few cars and far more unicorns.
.
Ik heb je stiekem wel gemistquote:
Ik ben illegaal!
Schatje ik heb je zoo gemist !quote:![]()
.
Kut, ik heb concurrentiequote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Schatje ik heb je zoo gemist !![]()
Ik ben illegaal!
De nieuwe KLB-mod, aangenaamquote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Back off you slut, (s)he's minequote:
.
SHE?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Back off you slut, (s)he's mine
Ik ben illegaal!
Iedereen op fok is shemale ehquote:
.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Back off you slut, (s)he's mine
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Ik kan mijn reis naar Thailand nog niet betalenquote:
Haha Jap jonge trollgod
En nu?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet slecht, gemiddelde stack is 11k en ik heb 18k
Maar ik moet er nog meer dan 2k aan spelers uitwerken voordat ik uberhaupt wat geld win![]()
Haha Jap jonge trollgod
Ik ben er uitquote:
Werd gebeat op de laatste hand, had veel beter kaarten
Ben 2456e (ofzo) geworden van de 4704Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
HEUS NIET WAAR HOOR IK HEB HET GEVRAAGD AAN REMLOF!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
De nieuwe KLB-mod, aangenaamIn Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
HEUS WEL WAAR, YVONNE ZEI HET ZELF!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
HEUS NIET WAAR HOOR IK HEB HET GEVRAAGD AAN REMLOF!
YVONNE HEEFT TOCH NIKS TE ZEGGEN!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
HEUS WEL WAAR, YVONNE ZEI HET ZELF!In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
![]()
Haha Jap jonge trollgod
WEL ALS ZE HET MET REMLOF DOET!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
YVONNE HEEFT TOCH NIKS TE ZEGGEN!
Haha Jap jonge trollgod
Daar wil k niet eens aan denken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
WEL ALS ZE HET MET REMLOF DOET!In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Klopt, zo heet ik ook niet op Pokerstarsquote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dudequote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
WEL ALS ZE HET MET REMLOF DOET!
Zet heel af en toe een tientje eropquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Waarom heeft iedereen hem gezien behalve ikquote:
Haha Jap jonge trollgod
gast die wil je niet zienquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen hem gezien behalve ik
AJAX AMSTERDAM!![]()
![]()
.
Jij durft!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zet heel af en toe een tientje eropIk typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Kheb hem ook nog niet gezienquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen hem gezien behalve ik
.
Ja ik ook, en dan eens een toernooitje of een avondje doorpokeren!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zet heel af en toe een tientje eropBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Das fucking moeilijk !quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Omdat je een newbie bent.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen hem gezien behalve ikIn Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Morgen naar Inglourious Basterds.Ik typ straat.
Ik ben nieuwsgierig!quote:Ik ben arm!quote:Ik ben al jaren lurker!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Ik ga achter je zitten en popcorn gooien.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
Morgen naar Inglourious Basterds.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Wil je even vertellen hoe het is geweest, dan weet ik wat ik mis.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
Morgen naar Inglourious Basterds.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Haha Jap jonge trollgod
Rot eens op met die hamsterhoerquote:
Ik ben illegaal!
Monique ! Ik hou van je !![]()
.
Dan zit jij niet lang achter me en laat ik je nadien al het popcorn van de grond rapen met je armpjes op je rug vastgebonden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ga achter je zitten en popcorn gooien.Hoezo?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je even vertellen hoe het is geweest, dan weet ik wat ik mis.Ik typ straat.
Ik ga er niet heen.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ze treedt hier overmorgen opquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Rot eens op met die hamsterhoer
Haha Jap jonge trollgod
Gelukkig ben ik niet ' hier 'quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha Jap jonge trollgod
Waarom niet, de film van het jaar?quote:Ik typ straat.
Schiet haar dan eens afquote:
Ik ben illegaal!
En raad eens wie er nog meer komt...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet ' hier '
Haha Jap jonge trollgod
Morgen tenminste wel goede muziekquote:SNEAKERZ MUZIK
Erick E
William Shagspeare ft Lady Bee
Groovenatics ft MC Yanto
Oliver Twizt B2B Youri Donatz
Veron
Jip de Luxe
MC DivineOp woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Ik vond de trailer niet echt aanspreken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom niet, de film van het jaar?
Bovendien vind ik Brad Pitt enorm irritant.
Een heleboel dames denken daar echt anders overquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond de trailer niet echt aanspreken.
Bovendien vind ik Brad Pitt enorm irritant.
Ik ben het wel met je eens
Ik ben illegaal!
Dolletjes.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En raad eens wie er nog meer komt...Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Mooi, dan zijn we het eens.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Een heleboel dames denken daar echt anders over
Ik ben het wel met je eensBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:28 schreef Japsnars het volgende:
Morgen tenminste wel goede muziek
[..]
William Shagspeare...!!
.
Durf je niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zit jij niet lang achter me en laat ik je nadien al het popcorn van de grond rapen met je armpjes op je rug vastgebonden.
[..]
Hoezo?In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
DOODDOENERquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Serieus?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Die outfit had mijn ex.
Goed topic.
Je mag blij zijn als je de popcorn nog tussen je net gefatsoeneerde tandjes mag oprapen.quote:Ik typ straat.
Wat is daar nu weer mis mee?quote:Best sexy.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
HMMMMMMMquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is daar nu weer mis mee?Best sexy.
!
Oke. ieder zijn ding.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Het is hier ook wel eens interessanter geweest zo tegen twaalven.Ik typ straat.
Jij hebt vast ook wel zo'n pakje voor je vriend.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Dat zou je geheim houden !quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook wel zo'n pakje voor je vriend.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik krijg ineens een goed idee voor een verjaardagscadeau voor jou.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook wel zo'n pakje voor je vriend.full stops and exclamation marks![]()
Ja, dat was best een aparte film.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Paris Is Burningquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:58 schreef Maisnon het volgende:
Stay Golden, Ponyboy.
Iemand nog een film aan te raden?
Geen idee of het iets voor jou is, maar hij's tof. Met muziek en dans en zo.full stops and exclamation marks![]()
En heel veel drag queensquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Paris Is Burning
Geen idee of het iets voor jou is, maar hij's tof. Met muziek en dans en zo.
Ik zal eens kijken of ik die kan vinden![]()
![]()
Maar ik niemand om het mee te delen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een goed idee voor een verjaardagscadeau voor jou.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik vond m briljantquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat was best een aparte film.
In crappy kwaliteit hier:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En heel veel drag queens
Ik zal eens kijken of ik die kan vinden
full stops and exclamation marks![]()
Ik kom het wel persoonlijk brengen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar ik niemand om het mee te delen.
Eden Lake heb ik serieus al gezienquote:
Een vriend van me die nogal koppig en eigenzinnig kan zijn, vond het nodig die complete film constant af te zeiken vanwege het feit dat ie niet zo heel realistisch is
Hij vond vooral dat stukje waar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... te toevallig.
Ja hallo't is niet voor niks een film!
Sterker nog, hij heeft op IMDB een review zitten schrijven
Ik vond hem zelf wel okay verder![]()
![]()
Dat wel.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Je bent geen vrouwquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik kom het wel persoonlijk brengen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Eden Lake heb ik serieus al gezien
Een vriend van me die nogal koppig en eigenzinnig kan zijn, vond het nodig die complete film constant af te zeiken vanwege het feit dat ie niet zo heel realistisch is
Hij vond vooral dat stukje waar...Ik heb hem vanmiddag zitten spoilerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... te toevallig.
Ja hallo't is niet voor niks een film!
Sterker nog, hij heeft op IMDB een review zitten schrijven
Ik vond hem zelf wel okay verderiemand vroeg zo waar ie over gaat. Heb ik het hele plot verteld.
Ja die kijk ik nu weer, zal ik lekker slapenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:09 schreef Maisnon het volgende:
Ohnee Dead Silence is met die buikspreekpop!!
Films mogen wat mij betreft (feitelijk gezien) zo ongeloofwaardig zijn als de pest, als het maar past in de 'wereld' die is gecreëerd voor die film.
Zo vond ik het stuk waarin die grote neger in The Green Mile beestjes begon te spugen ongeloofwaardig als fuck. Paste totaal niet bij het sfeertje van de rest van de film.
Iemand hier op FOK! had hier laatst een goede en duidelijke opmerking over. Even kijken of ik die kan vinden.![]()
Ik kan niet zo goed tegen onlogische films.
Niet hetzelfde als ongeloofwaardig.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Wat bedoel je precies met onlogisch? Absurd? Doe 's voorbeelden?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen onlogische films.
Niet hetzelfde als ongeloofwaardig.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:11 schreef IQM het volgende:
Iemand hier op FOK! had hier laatst een goede en duidelijke opmerking over. Even kijken of ik die kan vinden.![]()
![]()
Wél.quote:
Pfieuw, ik was even bang dat ik geen Google-master meer was.
Anyhow:Dat dus.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
Een film zet zijn regels tijdens het verhaal. Deze film zet daarin duidelijke regels, namelijk dat het de exacte wereld is waar wij in leven met een 'wat als' element over tijdreizen. Dat betekend dus dat een baby die zichzelf wurgt ongeloofwaardig is, omdat het helemaal niet in de gezette wereld past. Net zo min als dat de toverspreuken van harry Potter in Start Trek passen terwijl het beide verzonnen werelden zijn.
![]()
Ik ben bi-curious.quote:
quote:!
Voorbeelden:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met onlogisch? Absurd? Doe 's voorbeelden?
uhm...
Onbegrijpelijke besluiten/ acties.
Maar misschien is dat puur subjectief
Nou...quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ja, maar onbegrijpelijke acties vanuit het personage of vanuit de regisseur?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voorbeelden:
uhm...
Onbegrijpelijke besluiten/ acties.
Maar misschien is dat puur subjectiefLijkt misschien hetzelfde, maar is toch net iets anders. Ik kan er vaak ook niet goed tegen als een regisseur/scriptschrijver opeens iets vet onbegrijpelijks laat gebeuren.
En ik doelde meer op voorbeelden van films.![]()
![]()
Ik vind het wel een gave docu krioro
Had nog nooit van die balls gehoord! Ben nu bij deeltje 3, maar een aflevering van Project Runway heb ik net gedownloaddus die ga ik eerst even snel kijken
![]()
![]()
Is dat die ene met dat aparte accent die alles in scene zet of die échte survivor die alleen met zn camera erop uitgaat?quote:![]()
![]()
Scenequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is dat die ene met dat aparte accent die alles in scene zet of die échte survivor die alleen met zn camera erop uitgaat?Hij is way random. Met die eekhoorns, heeft ie twee vallen gezet. "I've got 50% chance to catch one!"
Yay leuk dat je het ook leuk vindtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het wel een gave docu krioro
Had nog nooit van die balls gehoord! Ben nu bij deeltje 3, maar een aflevering van Project Runway heb ik net gedownloaddus die ga ik eerst even snel kijken
. Project Runway is wel een beetje in dezelfde stijl, sluit mooi aan joh
.
Ventriloquist vind ik een mooi Engels woord. Buiten die film om. Even hoor.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Als iemand een titty fuck verdient, is zij het wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Die wil ik wel voor mijn verjaardag![]()
![]()
Hij gaat ook echt veel en veel te lang doorquote:
Maar blijft leuk
Ja ik weet wat je bedoelt, beidenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar onbegrijpelijke acties vanuit het personage of vanuit de regisseur?Lijkt misschien hetzelfde, maar is toch net iets anders. Ik kan er vaak ook niet goed tegen als een regisseur/scriptschrijver opeens iets vet onbegrijpelijks laat gebeuren.
En ik doelde meer op voorbeelden van films.![]()
Voorbeelden van films, ik weet de naam niet meer, maar het was een film waarin een meisje moet oppassen op 2 kinderen. De ouders van de kinderen zijn weg en het huis is supermodern en natuurlijk afgelegen.
Het oppasmeisje wordt iedere keer gebeld en uiteindelijk aangevallen.
Nu rijst er bij mij de vraag: waar blijven die ouders van de kinderen?
Waar komt die aanvaller uberhaupt vandaan?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Aaargh, dat haat ik ook. Films/series waarin dingen opeens, zonder enige (gesuggereerde) aanleiding, gebeuren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je bedoelt, beiden![]()
Voorbeelden van films, ik weet de naam niet meer, maar het was een film waarin een meisje moet oppassen op 2 kinderen. De ouders van de kinderen zijn weg en het huis is supermodern en natuurlijk afgelegen.
Het oppasmeisje wordt iedere keer gebeld en uiteindelijk aangevallen.
Nu rijst er bij mij de vraag: waar blijven die ouders van de kinderen?
Waar komt die aanvaller uberhaupt vandaan?Leer schrijven ofzo.
![]()
Trusten.
Ik wil eigenlijk ook zo gaan, maar wil ook nog een aflevering van Oz kijken.Moet 'ie wel opschieten met downloaden.
Mja, ik kan ook nog uitslapen morgen.
![]()
![]()
Turkse chicks.
quote:
"Well hello krioro, I want you to fuck the shit out of me, I'll pull a bitchy face if you want me to."![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Well hello krioro, I want you to fuck the shit out of me, I'll pull a bitchy face if you want me to."![]()
![]()
0 topics op naam. 14.gif![]()
Ja, nou voor deze ene keer dan, maar dan niet blozen, gemeen kijken aub.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Actieve? Wat doen ze dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:26 schreef Maisnon het volgende:
ik heb 6 actieve muggebulten
En ze zijn fucking huge
Maak er een kruis in met je nagel, dan jeukt het niet meer, want dan beschermt God je. Of dan wordt de jeuk vervangen door milde pijn.full stops and exclamation marks![]()
Actieve als in ze jeuken echt heel erg. Soms heb je van die bulten die je niet echt voelt maar dit
Heb nu zo'n insecten afschrik deet roller gebruikt en van die kalmerende gel op de bulten gedaan![]()
![]()
Ah, ja dat werkt vast een stuk beter dan mijn old school tip.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:34 schreef Maisnon het volgende:
Actieve als in ze jeuken echt heel erg. Soms heb je van die bulten die je niet echt voelt maar dit
Heb nu zo'n insecten afschrik deet roller gebruikt en van die kalmerende gel op de bulten gedaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik herkende trouwens dat mannetje van Quasimoto in je avatar krioro
Nosaj Thing komt binnenkort ergens in Nijmegen optreden geloof ik (ik zag jou daar volgens mij ook naar luisteren).
Edit 1: http://www.last.fm/event/(...)e+on+31+October+2009
Edit 2: The Gaslamp Killer ook
[ Bericht 1% gewijzigd door krioro op 28-08-2009 02:00:53 ]full stops and exclamation marks![]()
Ah, mijn tv houdt ermee op...
Ach, zolang je internet hebtquote:
M'n tandvlees doet t niet meer zo goed![]()
Net meer rood in m'n tandpasta dan wit.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Idd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ach, zolang je internet hebt
M'n tandvlees doet t niet meer zo goed![]()
Net meer rood in m'n tandpasta dan wit.
Afspraakje met de mondhygieniste?
Moet eigenlijk naar de tandarts, maar hij wil mijn verstandskies trekken.
Ook zei hij dat ik een verkleuring had... als in: borrreeeeeeeen.
Luurtje.quote:
Ik ken het.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:07 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik ben zo moe, maar ik kan niet slapen.
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mja, tandvlees is niet gewend om op deze manier gepoetst te worden. T is vooral de gaten waar eerst kiezen zaten die flink bloeden. Zat voorheen nog een draadje voorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd.
Afspraakje met de mondhygieniste?
Moet eigenlijk naar de tandarts, maar hij wil mijn verstandskies trekken.
Ook zei hij dat ik een verkleuring had... als in: borrreeeeeeeen.
Morgen weer naar de ortho
Nou, het hoge woord is eruit. Mijn zusje doet MBO, broertje HBO, en ik dus WO, en al die studies bij elkaar kan ons pap niet meer betalen en hij weet niet meer hoe het moet en hij kan er gewoon eentje zoals het nu is niet betalen.
Volgend jaar komt mijn spaargeld vrij wat sinds mn geboorte gespaard is, waar dus een stuk mee betaald kan worden, maar ik moet nu echt even uitvogelen hoe ik zo veel mogelijk kan lenen van de IB groep want ik weet het niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
Sigaret kan je krijgen. Moet je hem wel even komen halen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt zo klote.
Ik wil een sigaret of een jointje, dan slaap ik in no time.
Dat is kut.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:13 schreef Maisnon het volgende:
Nou, het hoge woord is eruit. Mijn zusje doet MBO, broertje HBO, en ik dus WO, en al die studies bij elkaar kan ons pap niet meer betalen en hij weet niet meer hoe het moet en hij kan er gewoon eentje zoals het nu is niet betalen.
Volgend jaar komt mijn spaargeld vrij wat sinds mn geboorte gespaard is, waar dus een stuk mee betaald kan worden, maar ik moet nu echt even uitvogelen hoe ik zo veel mogelijk kan lenen van de IB groep want ik weet het niet meer![]()
![]()
![]()
Ik zeg dumpen die MBO studie dat is toch niks.![]()
En je kan toch extra geld aanvragen in zo'n geval?Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Klinkt inderdaad errug tofquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, ja dat werkt vast een stuk beter dan mijn old school tip.
[..]
Nosaj Thing komt binnenkort ergens in Nijmegen optreden geloof ik (ik zag jou daar volgens mij ook naar luisteren).
Edit 1: http://www.last.fm/event/(...)e+on+31+October+2009
Edit 2: The Gaslamp Killer ook
![]()
![]()
Bij de IB groep wordt toch altijd gekeken of je nog broers/zussen hebt die ook studeren? Ik dacht dat je dan ook altijd wel meer stufi kreegquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:13 schreef Maisnon het volgende:
![]()
.
Ja, die heb ik hier ook welquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:13 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Sigaret kan je krijgen. Moet je hem wel even komen halen.
. Maar die kan ik niet in huis opsteken
.
![]()
Ik krijg volgens ons pap al wat bonussen betreft allesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:15 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Dat is kut.![]()
Ik zeg dumpen die MBO studie dat is toch niks.![]()
En je kan toch extra geld aanvragen in zo'n geval?
![]()
![]()
![]()
Damn it man.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:13 schreef Maisnon het volgende:
![]()
Je krijgt geen stufi meer?
nope, sowieso alleen lening vanaf dit jaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn it man.Je krijgt geen stufi meer?
(1 jaar andere studie gedaan, langer dan 4 jaar over bachelor van mijn studie waar ik nu het eindproject van ga doen)![]()
Dat heb ik nu dus ook, dat kost best veel geld ja. Werken je broertje en zusje nog? Dat lijkt me ook wel wat schelen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
nope, sowieso alleen lening vanaf dit jaar
(1 jaar andere studie gedaan, langer dan 4 jaar over bachelor van mijn studie waar ik nu het eindproject van ga doen)Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Als je maximaal gaat lenen bij het ibg moet je het op zich wel reden maar dat is dus wel een lening.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik krijg volgens ons pap al wat bonussen betreft alles![]()
Mn, misschien kun je overwegen om een tijdje fulltime te gaan werken tussendoor, is dat wat?full stops and exclamation marks![]()
Mijn broertje werkt af en toe bij z'n oude stagebedrijf, maar dat is tot nu toe maar 1 dag in de week geweest in de vakantie, weet niet hoe het nu hij weer naar school moet gaat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus ook, dat kost best veel geld ja. Werken je broertje en zusje nog? Dat lijkt me ook wel wat schelen.
Mijn zusje werkt ook in het weekend, maar die verdient ook niet echt heel veel.
Verder zadelt mn vader vooral mij op met dit soort problemen, omdat ik het het meest kan hebben. Of zo lijk ik het althans voor te doen
Maarja, ik wil mn broertje en zusje er ook wel voor beschermen eigenlijk.![]()
Yes, Bonobo is tofquote:. Ik moet nog steeds wat albums downloaden die ik nog niet heb, maar mijn harde schijf is bijna vol en zo
.
Nou, wat de meesten van jullie niet weten, is dat ik stiekem met een andere issue zit, iets nogal zwaars... mijn studie adviseur vroeg zich al af of ik uberhaubt mn studie en mijn gedoe tegelijk kon doen. Nu komt het geld probleem er ook nog bij...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:22 schreef krioro het volgende:
Mn, misschien kun je overwegen om een tijdje fulltime te gaan werken tussendoor, is dat wat?
Ik wil gewoon graag mn studie zo snel mogelijk af maken, mn Bachelor. Voordat ik aan mn Master begin wil ik dan wel fulltime werken, gewoon vanwege dus het geld.![]()
Herken hetquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Yes, bonobo is tof. Ik moet nog steeds wat albums downloaden die ik nog niet heb, maar mijn harde schijf is bijna vol en zo
.
ik moet een externe harde schijf
maar zoals duidelijk zit dat er nu even niet in
Moet telkens oude muziek weggooien die ik niet luister maar ik kan steeds minder weggooien omdat ik het allemaal luister![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou, wat de meesten van jullie niet weten, is dat ik stiekem met een andere issue zit, iets nogal zwaars... mijn studie adviseur vroeg zich al af of ik uberhaubt mn studie en mijn gedoe tegelijk kon doen. Nu komt het geld probleem er ook nog bij...
Ik wil gewoon graag mn studie zo snel mogelijk af maken, mn Bachelor. Voordat ik aan mn Master begin wil ik dan wel fulltime werken, gewoon vanwege dus het geld.
.... meissie vertel het maar aan ome zinloos.
![]()
Maar echt als je vol leent moet je het kunnen redden.
Uhuh. Ik moet nu even echt supersterk zijn, en gewoon dat probleem weer aan de kant zetten, alles uitzoeken en keihard studeren. Ik weet wel dat ik echt op het eind in ga stortenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:27 schreef iszinloos het volgende:
[..]
.... meissie vertel het maar aan ome zinloos.
![]()
Maar echt als je vol leent moet je het kunnen redden.
dus hopelijk zit t me mee voorderest.
Heb ook tegen mn vader gezegd dat ik alles zal proberen te regelen vanaf mijn rekening, dat hij zelf niet naar mij meer hoeft om te kijken verder, maar ik sta nu dus al negatief en het wordt echt lastig![]()
![]()
Als je iets zwaars hebt naast je studie ga dan gewoon een jaartje niet studeren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Uhuh. Ik moet nu even echt supersterk zijn, en gewoon dat probleem weer aan de kant zetten, alles uitzoeken en keihard studeren. Ik weet wel dat ik echt op het eind in ga stortendus hopelijk zit t me mee voorderest.
Heb ook tegen mn vader gezegd dat ik alles zal proberen te regelen vanaf mijn rekening, dat hij zelf niet naar mij meer hoeft om te kijken verder, maar ik sta nu dus al negatief en het wordt echt lastig
Is niks mis mee, misschien kan je een leuk zakcentje bijverdienen!
Ik weet niet wat er speelt, maar als het echt zo heftig is pas dan wel op.
Je zal niet bepaal de eerste zijn die teveel van zich zelf vraagt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Jezus wat kut man, ik hoop echt dat het allemaal goed komt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Uhuh. Ik moet nu even echt supersterk zijn, en gewoon dat probleem weer aan de kant zetten, alles uitzoeken en keihard studeren. Ik weet wel dat ik echt op het eind in ga stortendus hopelijk zit t me mee voorderest.
Heb ook tegen mn vader gezegd dat ik alles zal proberen te regelen vanaf mijn rekening, dat hij zelf niet naar mij meer hoeft om te kijken verder, maar ik sta nu dus al negatief en het wordt echt lastig
Misschien is het inderdaad een slim idee om een periode te gaan werken, hoe meer ik er over nadenk, hoe aantrekkelijker, maar dat gooit ook echt een boel overhoop. Aantrekkelijker houdt wel 'the lesser of two evils' in.![]()
dankjewelquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus wat kut man, ik hoop echt dat het allemaal goed komt.
sowieso dankjullie voor de steun
![]()
![]()
pm je adres even. ik heb vanaf morgen (als het goed is) een HD van 150gb overquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Herken hetik moet een externe harde schijf
Moet telkens oude muziek weggooien die ik niet luister maar ik kan steeds minder weggooien omdat ik het allemaal luister
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou, wat de meesten van jullie niet weten, is dat ik stiekem met een andere issue zit, iets nogal zwaars... mijn studie adviseur vroeg zich al af of ik uberhaubt mn studie en mijn gedoe tegelijk kon doen. Nu komt het geld probleem er ook nog bij...
Ik wil gewoon graag mn studie zo snel mogelijk af maken, mn Bachelor. Voordat ik aan mn Master begin wil ik dan wel fulltime werken, gewoon vanwege dus het geld.
Ah, dan is het al moeilijk en komt het geldprobleem er nog bij. Maar je gezondheid is wel het belangrijkst, dus als je er daarvoor een tijdje tussenuit moet, so be it. Bij mij is het ook niet allemaal gegaan zoals ik vooraf gepland had, maar als je uiteindelijk je doelen bereikt en gelukkig bent is het alsnog goed (vind ik dan hè). In ieder geval alvast sterkte gewenst.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar, maar ik ben nogal van het bewaren, zelfs het weggooien van muziek die ik al jaren niet heb geluisterd kost me moeite.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Herken hetik moet een externe harde schijf
Moet telkens oude muziek weggooien die ik niet luister maar ik kan steeds minder weggooien omdat ik het allemaal luister
Je hebt dan wel een jaar om de boel op een rijtje te zetten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:42 schreef Maisnon het volgende:
Misschien is het inderdaad een slim idee om een periode te gaan werken, hoe meer ik er over nadenk, hoe aantrekkelijker, maar dat gooit ook echt een boel overhoop. Aantrekkelijker houdt wel 'the lesser of two evils' in.
En mocht je flink gaan werken.... genoeg geld om je studie af te maken.
Nja, dat is wel zo. Maar dan is het echt nú dat werken. Want anders ging ik het na mijn eindproject doen, over een half jaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:50 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je hebt dan wel een jaar om de boel op een rijtje te zetten.
En mocht je flink gaan werken.... genoeg geld om je studie af te maken.
En volgende week begint het eigenlijk al![]()
![]()
Ach je kan altijd stoppen hoor. Ik weet niet waar je mee zit maar als het psychisch is zou ik er even tussen uit gaan. Extra stress lijkt me dan niet handig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nja, dat is wel zo. Maar dan is het echt nú dat werken. Want anders ging ik het na mijn eindproject doen, over een half jaar.
En volgende week begint het eigenlijk al
Ik ga trouwens slapen.![]()
Dat is ook erg verstandig.
Ja die wil ik ook nog zienquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:12 schreef Siniti het volgende:
Le Scaphandre Et Le Papillon is een best mooie film zeg
Diving Bell and the Butterfly, met die man in coma, toch?
![]()
Yep, de hele film uit het oogpunt van die manquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja die wil ik ook nog zienDiving Bell and the Butterfly, met die man in coma, toch?
Echt heel mooi gefilmd. Een van de weinige films waar ik me echt kon inleven in een karakter zo verschillend van mij.
Alleen was het wel kut dat de eerste subs die ik downloade van een Nederlander kwamen die ERG gebrekkig Engels kan. Overal waar hij het woord niet wist had hij Nederlandse woorden neergezet en alles las alsof Yoda het had geciteerd. Bij de tweede subs was alles goed, behalve 2 regels die willekeurig in het Nederlands en daarna Duits waren ondertitelt
![]()
![]()
Volgens mij ben ik nog nooit zo vroeg opgestaan.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: