Want mensen worden zwanger via de mond?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:47 schreef JettAr het volgende:
Als je d'r niet in d'r bek hebt gespoten zal 't wel los lopen
Ik weet niet hoe jij ooit kinderen wilt maken... maar gelukkig weet je dat dus zelf ook niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:47 schreef JettAr het volgende:
Als je d'r niet in d'r bek hebt gespoten zal 't wel los lopen
Scheelt weer een bak.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij ooit kinderen wilt maken... maar gelukkig weet je dat dus zelf ook niet.
Man, je moest eens weten wat een baby kost.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:49 schreef ozie het volgende:
nee toen ik was gekomen had ik het weggespoeld beetje schoongemaakt met zeep enzo..
maar je weet wel soms zit er nog een beetje plak spul dat nog even blijft hangen ik d8t van kan ddat als ik daar aan heb gezeten en ook al is het zo dun als water dt ze dn zwanger word ? wnt die pillen kosten 15 euro:P
een kind opvoeden 400 per maandquote:
Evolutie. Vrouwen komen daar niet in voor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:50 schreef Loontjah het volgende:
Mannen die zelf eerst klaar komen, dan het meisje
Goed gezegd. Vijftien euro is ook fucking duur, helemaal als je het vergelijkt met de kosten die een kind met zich teweeg brengen. Da's peanuts.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:49 schreef ozie het volgende:
nee toen ik was gekomen had ik het weggespoeld beetje schoongemaakt met zeep enzo..
maar je weet wel soms zit er nog een beetje plak spul dat nog even blijft hangen ik d8t van kan ddat als ik daar aan heb gezeten en ook al is het zo dun als water dt ze dn zwanger word ? wnt die pillen kosten 15 euro:P
Liet je haar helemaal naar je huis toe komen? alleen om te kijken hoe jij voor het eerst klaarkwam?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:51 schreef ozie het volgende:
haha nee de 1e keer liet ik haar komen de allereerste keer :$
dan begrijp jij het dus niet goedquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:51 schreef Kopbal het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ben je in haar gekomen en heb je daarna de douchekop erop gezet om het weg te spoelen?
Dit moet wel een relkloon zijn
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Want mensen worden zwanger via de mond?
Dat was geen sarcasme, maar gewoon dom.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:53 schreef JettAr het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn we serieus hier dan? Ooit van SARCASME gehoord? Thanks for wachting......
we hebben hier echt heel hard om je grap moeten lachten. Nee echt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:53 schreef JettAr het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn we serieus hier dan? Ooit van SARCASME gehoord? Thanks for wachting......
Nee? Gelukkig maarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan begrijp jij het dus niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |