Ervaring mee?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:23 schreef P.F het volgende:
Zo een flacon wodka in je zak stoppen en dan zo stiekem drinken!
daar heb ik zelf ook al over na gedacht, maar ik ben zo bang dat het geroken wordt. mijn ouders spraken er maanden geleden al over dat die oom het merkte als een vriend van hem, die vaak bij hem thuis komt, gedronken had. al had die vriend maar een paar biertjes op en was daarna nog een paar uur blijven nakletsen in het cafe dan werd dat nog opgemerkt (onbewust wellicht, dat weet ik verder ook niet). nu is dat tijdens het feest wellicht niet zo schadelijk als er daadwerkelijk helemaal niets wordt geserveert, maar ik zou mij geen houding weten als ik door de oom in kwestie (of wat voor familielid dan ook) ervan beschuldigd wordt alcohol gebruikt te hebben.quote:
Daar kun je je heel makkelijk uitlullen: "Ik kan er wel mee omgaan!"quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:27 schreef herzberg het volgende:
[..]
daar heb ik zelf ook al over na gedacht, maar ik ben zo bang dat het geroken wordt. mijn ouders spraken er maanden geleden al over dat die oom het merkte als een vriend van hem, die vaak bij hem thuis komt, gedronken had. al had die vriend maar een paar biertjes op en was daarna nog een paar uur blijven nakletsen in het cafe dan werd dat nog opgemerkt (onbewust wellicht, dat weet ik verder ook niet). nu is dat tijdens het feest wellicht niet zo schadelijk als er daadwerkelijk helemaal niets wordt geserveert, maar ik zou mij geen houding weten als ik door de oom in kwestie (of wat voor familielid dan ook) ervan beschuldigd wordt alcohol gebruikt te hebben.
Het gaat dus om een oom van een zwager?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:27 schreef herzberg het volgende:
[..]
daar heb ik zelf ook al over na gedacht, maar ik ben zo bang dat het geroken wordt. mijn ouders spraken er maanden geleden al over dat die oom het merkte als een vriend van hem, die vaak bij hem thuis komt, gedronken had. al had die vriend maar een paar biertjes op en was daarna nog een paar uur blijven nakletsen in het cafe dan werd dat nog opgemerkt (onbewust wellicht, dat weet ik verder ook niet). nu is dat tijdens het feest wellicht niet zo schadelijk als er daadwerkelijk helemaal niets wordt geserveert, maar ik zou mij geen houding weten als ik door de oom in kwestie (of wat voor familielid dan ook) ervan beschuldigd wordt alcohol gebruikt te hebben.
Dan mag er op een volgend feest geen tekenfilms meer gekeken worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:37 schreef SillyWalks het volgende:
Wiet en dan in de kinderkamer meekijken met Jetix.
Dan gaan ze over op SBS6quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:40 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan mag er op een volgend feest geen tekenfilms meer gekeken worden.
Dus er bestaan mensen die zoiets achterlijks als een trouwerij zonder alcohol kunnen doorstaan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:37 schreef SharQueDo het volgende:
Of je drinkt gewoon niet? Is dat nou zo moeilijk? Zo ja, alcoholist.
Ik heb gehoord dat er rumoeren rondgaan over bepaalde mensen die zeggen dat er mensen bestaan die beweren dat zei tegen beter weten in en tegen al het wetenschappelijk onderzoek in nog steeds claimen geen alcohol te drinken. Maar dit is slechts een rumoer dat ik heb opgepikt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dus er bestaan mensen die zoiets achterlijks als een trouwerij zonder alcohol kunnen doorstaan?
Jouw post is een hint van bewijs richting het tegendeel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:46 schreef Siniti het volgende:
Ik heb gehoord dat er rumoeren rondgaan over bepaalde mensen die zeggen dat er mensen bestaan die beweren dat zei tegen beter weten in en tegen al het wetenschappelijk onderzoek in nog steeds claimen geen alcohol te drinken. Maar dit is slechts een rumoer dat ik heb opgepikt.
Doe normaal, zonder alcohol is het geen feest maar een bijeenkomstquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:37 schreef SharQueDo het volgende:
Of je drinkt gewoon niet? Is dat nou zo moeilijk? Zo ja, alcoholist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |