Lulquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:47 schreef Japsnars het volgende:
Lapo Hunting
Post eens wat thema plaatjesquote:
Jaloerse mensenquote:
Ja, die is best vadsigquote:
O jij bent er zo een die hem in de winkel koopt zodra hij uit is? Ik heb hem al een maand op mijn iPodquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:51 schreef bloodysunday het volgende:
Dat nieuwe album van de Arctic Monkeys klinkt opzich best lekker
ja, maar jij bent zo'n vuige kuikerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, die is best vadsig
[..]
O jij bent er zo een die hem in de winkel koopt zodra hij uit is? Ik heb hem al een maand op mijn iPod
naughty nursesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Geile dokteresjes![]()
![]()
Ja zo noem ik die mensen
Ja hè, vond ik ook!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Post eens wat thema plaatjes![]()
Weeds was wel goed trouwens
Ik kwam er vandaag pas achter dat ze een nieuw album haddenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, die is best vadsig
[..]
O jij bent er zo een die hem in de winkel koopt zodra hij uit is? Ik heb hem al een maand op mijn iPod
FAILquote:
Kut, niet gezienquote:
Oke, die zoek ik zo ook wel eens even op.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja hè, vond ik ook!
Ben nu begonnen aan Hung, is een nieuwe serie en ziet er wel veelbelovend uit
Hoogstaande delivers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bah, die is niet heul lekkerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:55 schreef Silentalarm het volgende:
Hee maar dag hallo luc, om even terug te komen op je maagdelijkheid, waarom bats je niet dat sletje uit je straat. Die Sharona?
Dude, die staat een paar boven je ook alquote:
Dussssssss?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
bah, die is niet heul lekker
Dude, ik zei al dat ik hem niet zagquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude, die staat een paar boven je ook al
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, die zoek ik zo ook wel eens even op.
Vriend van mij was na 2 biertjes al redelijk aangeschoten op Lowlands en die ging allemaal vage vragen stellen aan die nachtwaker bij de cola refreshment stand. Op een gegeven moment ben ik maar stiekem doorgelopen maar zijn openingsvraag was of die vrouwen ook in dat tentje/busje sliepen
Dude, zo snel ben ik nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dude, ik zei al dat ik hem niet zag
Antwoorden, ze hebben iets van 3 minuten staan pratenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]![]()
Wat deed die nachtwaker? Antwoorden of m wegsturen?
Boekenkaftenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef Silentalarm het volgende:
Ik denk toch dat een carriere als professioneel boekenkafter er niet in zit voor mij.
Pokerstars?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude, zo snel ben ik niet
bezig met een poker toernooi namelijk
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude, zo snel ben ik niet
bezig met een poker toernooi namelijk
Ja die is zeker nicequote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef bloodysunday het volgende:
Ik moet een klein beetje zeggen dat: Whatever People Say I Am, That's What I'm Not wel wat beter was met als hoogtepunt:
ff live omdat die zo lekker klinkt
Niet slecht, gemiddelde stack is 11k en ik heb 18kquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pokerstars?
En hoe sta je ervoor?
quote:
Ik ook niet, nergens voor nodigquote:
quote:
Ik ook niet super, als ik eenmaal verveeld raak maak ik domme callsquote:
Oh ja, en ik drink altijd bier tijdens het pokeren, wat ook niet echt bevoorderlijk isquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ook niet super, als ik eenmaal verveeld raak maak ik domme calls
Verder doe ik het wel aardig
super super super vetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:06 schreef bloodysunday het volgende:
van deze kan ik ook zo genieten
Bel haar opquote:
Leuk voor de dames als je een keertje gaat strippokerenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oh ja, en ik drink altijd bier tijdens het pokeren, wat ook niet echt bevoorderlijk is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |