Jij hebt overduidelijk nog nooit een iPhone aangeraakt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:54 schreef swarmahoer het volgende:
handig dat ie er zijn, heb je niet van die apple rotzooi iig
Hihi, haha, hoho!quote:
Windows Mobile? Hahahahahah.quote:
wel hoor, maar zo lang ze speciaal menen te doen met allerlei kutkabeltjes die nergens compitabel mee zijn en kutprogrammas enzo hoef ik niet zo'n overpriced dingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk nog nooit een iPhone aangeraakt.
Wat vind je zo kut aan iTunes? Als je het begrijpt dan werkt het perfect. Zeker de hiddenfeatures.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wel hoor, maar zo lang ze speciaal menen te doen met allerlei kutkabeltjes die nergens compitabel mee zijn en kutprogrammas enzo hoef ik niet zo'n overpriced ding
iphone was volgens mij wel de eerste met multitouch screen toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:06 schreef dopy14 het volgende:
je vergeet dat touchscreen niet als eerste door ipod is uitgevonden. Ik had 2 jaar geleden al een lg chocolate. Ipod heeft alleen een idee overgenomen en gebruikersvriendelijker gemaakt. Net zoals met de mp 3 speler. Plus ipod is een 'cool' merk. niet dat iphone's slecht zijn ofzo.
(en die vorm is nogal logisch toch, vierkant wauw!)
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:09 schreef dopy14 het volgende:
k heb een Samsung Star en dat ding is perfect. bellen muziek en foto's om u tegen te zeggen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:06 schreef dopy14 het volgende:
Ipod heeft alleen een idee overgenomen en gebruikersvriendelijker gemaakt.
nee joh. de eerste touchsscreens waren van die verlichte toetsjes zoals op de lg choclate.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
iphone was volgens mij wel de eerste met multitouch screen toch?
Als je een speelgoedtelefoon zoekt jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:23 schreef TC03 het volgende:
[..]...
De iPhone is gewoon de beste telefoon op de markt. Zelfs twee jaar na de release van de eerste iPhone is deze nog niet geëvenaard (op het ontbreken van GPS en 3G na dan).
Nee, als je een telefoon zoekt met een snel en stabiel OS waar voor elke specifieke eis wel een programma te downloaden is, dan heb je wat aan de iPhone.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:25 schreef boyv het volgende:
[..]
Als je een speelgoedtelefoon zoekt ja
quote:
Of gewoon een goedwerkende smartphone.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:31 schreef Heremeteit het volgende:
Modenichten met overrated gadgets
Nadeel is dat het tè gesloten is. Je moet eerst lid worden van de community van Apple alvorens je ook maar überhaupt iets kan installeren op een iPhone.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:30 schreef boskameel het volgende:
Apple heeft het slim aangepakt. Dat touchscreen is zo snel en precies, nog geen enkele telefoon heb ik dat zien doen. Ook is dat hele app systeem geweldig. Komen ontelbaar veel programma's voor uit. Welke andere fabrikant heeft dat?
Je moet een iTunes account hebben ja, omdat daar de applicaties op staan. Dat lijkt me vrij normaal.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nadeel is dat het tè gesloten is. Je moet eerst lid worden van de community van Apple alvorens je ook maar überhaupt iets kan installeren op een iPhone.
En wat krijg je voor die 30 euro? Precies...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:32 schreef x69 het volgende:
Die mensen denken dat ze teveel voor een iPhone betalen "Wow 30 euro per maand" das ten eerste niks en ten tweede betaal je met een ander toestel niet veel minder waarschijnlijk...
Mensen vermoeden dat de touchscreen een Synaptics product is, het zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:30 schreef boskameel het volgende:
Apple heeft het slim aangepakt. Dat touchscreen is zo snel en precies, nog geen enkele telefoon heb ik dat zien doen.
QFT.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Jemig de pemig, je bent gewoon jaloers dat je geen HTC hero hebt.
Google heeft ook een App Store.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:30 schreef boskameel het volgende:
Apple heeft het slim aangepakt. Dat touchscreen is zo snel en precies, nog geen enkele telefoon heb ik dat zien doen. Ook is dat hele app systeem geweldig. Komen ontelbaar veel programma's voor uit. Welke andere fabrikant heeft dat?
Jonge sodemieter op met je gelul. Jij hebt echt totaaaal geen idee waar je over praat.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:24 schreef dopy14 het volgende:
[..]
nee joh. de eerste touchsscreens waren van die verlichte toetsjes zoals op de lg choclate.
later hebben ze dat ontwikkeld tot volledig touchscreen ontwikkeld. blackberry volgens mij.
Als ze iets maken dat de hele dag naar stront ruikt, verkopen ze het nog. En de achterban verzint toch weer excuusjes waarom apple zoiets zou maken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:54 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Google heeft ook een App Store.
Apple is het enige bedrijf dat brakke producten kan leveren omdat de achterban het toch wel koopt.
nee en jij komt met zo'n goed argument/feit dat iedereen meteen stil is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jonge sodemieter op met je gelul. Jij hebt echt totaaaal geen idee waar je over praat.
Apple was enkel de eerste met multi-touch op een telefoon. Multi-touch bestond al langer dan de iPhone zelf.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jonge sodemieter op met je gelul. Jij hebt echt totaaaal geen idee waar je over praat.
waar werd multi touch daarvoor dan op toegepast?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:03 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Apple was enkel de eerste met multi-touch op een telefoon. Multi-touch bestond al langer dan de iPhone zelf.
Die chocolate is 3 a 4 jaar oud, daarvoor waren er echt al wel touchscreens hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:03 schreef dopy14 het volgende:
[..]
nee en jij komt met zo'n goed argument/feit dat iedereen meteen stil is.
stom kind. weet je wat.
ga jij maar even wat te drinken halen voor mij.
Daar heb je wikipedia en google voor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:05 schreef dopy14 het volgende:
[..]
waar werd multi touch daarvoor dan op toegepast?
WM6 is het grootste faal OS dat bestaat man. Traag, log, doolhof, oud, en al 1000x gepasseerd door welk ander mobiel OS dan ook.quote:
Waarschijnlijk kan ie nog meer ook dan de iPhone zelf.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:13 schreef AlwaysConnected het volgende:
Iphone clone met windows mobile
[ afbeelding ]
Nog wel altijd de OS met de meeste functies en mogelijkheden en daarom traag. AppleOS(?) werkt mede zo snel omdat het geen reet kan uitvoeren.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
WM6 is het grootste faal OS dat bestaat man. Traag, log, doolhof, oud, en al 1000x gepasseerd door welk ander mobiel OS dan ook.
Jij hebt 6.1 en 6.5 nog niet gezien dus ga aub niet lopen blatenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
WM6 is het grootste faal OS dat bestaat man. Traag, log, doolhof, oud, en al 1000x gepasseerd door welk ander mobiel OS dan ook.
Je kan er gewoon niet mee omgaan!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:15 schreef wazoomie het volgende:
HTC HERO, pwnt de iPhone aan alle kanten.
QFTquote:
Sterker nog, als apple morgen wielen gaat maken, komen de apple fanboys onmiddelijk met het commentaar dat apple het wiel uitgevonden heeft.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:54 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Google heeft ook een App Store.
Apple is het enige bedrijf dat brakke producten kan leveren omdat de achterban het toch wel koopt.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:16 schreef GieJay het volgende:
[..]
Jij hebt 6.1 en 6.5 nog niet gezien dus ga aub niet lopen blaten![]()
Dat dus!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:08 schreef NRaider het volgende:
Mensen die de iPhone flamen terwijl ze er nog nooit een hebben vast gehouden.
En mensen die bij de kwaliteit van camera's alleen naar het aantal megapixels kijken, die 2 megapixel van de iPhone maken hardstikke goede foto's.
Precies van hetzelfde vieze oude laken een pak, die zooi blijft onderhuids ontzettend gedateerd en log door het steeds maar weer toevoegen van kleine functies.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:16 schreef GieJay het volgende:
[..]
Jij hebt 6.1 en 6.5 nog niet gezien dus ga aub niet lopen blaten![]()
Ik wel. En ik kan je garanderen dat ik met mijn eigen telefoon 10x sneller en 10x helderder een telefoongesprek maak.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:55 schreef appelsjap het volgende:
Jij hebt overduidelijk nog nooit een iPhone aangeraakt.
WAAROM ZIJN DIE PHOTOSWAPS FOTO'S DAN ALLEMAAL BAGGER?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:16 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat dus!
[ afbeelding ]
Is gemaakt met de iPhone.
Leuk voor je. Alsof het snel een nummer kunnen draaien het belangrijkste van een smartphone is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik wel. En ik kan je garanderen dat ik met mijn eigen telefoon 10x sneller en 10x helderder een telefoongesprek maak.
Voor mij is mobiel telefoneren inderdaad het belangrijkste. Ik text-message/SMS zelfs nauwelijks, hooguit 5 per maand.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:25 schreef appelsjap het volgende:
Leuk voor je. Alsof het snel een nummer kunnen draaien het belangrijkste van een smartphone is.
Nee, dan ben je lekker exclusief...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Voor mij is mobiel telefoneren inderdaad het belangrijkste. Ik text-message/SMS zelfs nauwelijks, hooguit 5 per maand.
Ach, de iPhone is verder best een leuk apparaat hoor, met leuke apps enzo..... leuk voor meelopers die "er graag bij" willen horen enzo.
Ik denk dat als ik een smartphone wil, dat ik eerder kies voor een Blackberry.
Niet alleen dat, het is gemakkelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Voor mij is mobiel telefoneren inderdaad het belangrijkste. Ik text-message/SMS zelfs nauwelijks, hooguit 5 per maand.
Ach, de iPhone is verder best een leuk apparaat hoor, met leuke apps enzo..... leuk voor meelopers die "er graag bij" willen horen enzo.
Ik denk dat als ik een smartphone wil, dat ik eerder kies voor een Blackberry.
Neuh iPwn heeft geen nadelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:31 schreef Ploertendoder het volgende:
Nou BOEHOEKuthuilies
Persoonlijk vind ik de iPhone niks, maar over smaak valt niet te twisten. De ene vindt de iPhone helemaal geweldig, terwijl de ander bijvoorbeeld liever de LG Viewty Smart heeft. Ik heb de LG Viewty en ben daar tevreden mee. Hij werkt goed, maakt erg mooie foto's en dat soort dingen. Mijn telefoon is dan geen iPhone kloon, want hij lijkt er totaal niet op, maar het is wel een smartphone.
Als iemand een iPhone beter vindt, laat diegene danElk toestel heeft wel zijn voor en nadelen.
noem eens 1 voorbeeld.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die chocolate is 3 a 4 jaar oud, daarvoor waren er echt al wel touchscreens hoor.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Neuh iPwn heeft geen nadelen.
Behoorlijk overpriced.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Neuh iPwn heeft geen nadelen.
quote:
WOW FACKING VET MAN JIJ KAN TWEE KEER ZO SNEL EEN ZIN TYPEN OP JE TELEFOON DAN JE VRIENDEN JE ZAL WEL HELEMAAL DE BOMB ZIJN DAARO KENKER IK ZOU OOK ECHT DIEP RESPECT HEBBEN ALS IEMAND NAAR ME TOE KOMT MET DE MEDEDELING DAT HIJ NIET IN 20 MAAR NEE IN 10 SECONDEN AL ZIJN WOW MATTIES HEEFT INGELICHT OVER HET NIEUWE HELLEVUURZWAARD KANKER WAAR HAAL JE DIE TELEFOON ECHT!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:59 schreef GieJay het volgende:
The iphone heeft niet eens een focking toetsenbordHeb eens een wedstrijdje met iemand gedaan die een iphone had. Ik met mijn touch pro 2 met tobo had een zin 2 keer zo snel af. En dat is toch wel zo handig als je veel mails/sms typt. Dus zolang de iphone geen tobo heeft zal ik nooit een iphone kopen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
WOW FACKING VET MAN JIJ KAN TWEE KEER ZO SNEL EEN ZIN TYPEN OP JE TELEFOON DAN JE VRIENDEN JE ZAL WEL HELEMAAL DE BOMB ZIJN DAARO KENKER IK ZOU OOK ECHT DIEP RESPECT HEBBEN ALS IEMAND NAAR ME TOE KOMT MET DE MEDEDELING DAT HIJ NIET IN 20 MAAR NEE IN 10 SECONDEN AL ZIJN WOW MATTIES HEEFT INGELICHT OVER HET NIEUWE HELLEVUURZWAARD KANKER WAAR HAAL JE DIE TELEFOON ECHT!
Jailbreaken, hoef je niks geen lid te worden nergens vanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nadeel is dat het tè gesloten is. Je moet eerst lid worden van de community van Apple alvorens je ook maar überhaupt iets kan installeren op een iPhone.
Ga naar huis met je sesamstraat icoontjestelefoonquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
WOW FACKING VET MAN JIJ KAN TWEE KEER ZO SNEL EEN ZIN TYPEN OP JE TELEFOON DAN JE VRIENDEN JE ZAL WEL HELEMAAL DE BOMB ZIJN DAARO KENKER IK ZOU OOK ECHT DIEP RESPECT HEBBEN ALS IEMAND NAAR ME TOE KOMT MET DE MEDEDELING DAT HIJ NIET IN 20 MAAR NEE IN 10 SECONDEN AL ZIJN WOW MATTIES HEEFT INGELICHT OVER HET NIEUWE HELLEVUURZWAARD KANKER WAAR HAAL JE DIE TELEFOON ECHT!
Ik zie de combinatie tussen nerd zijn en Windows Mobile niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:31 schreef boskameel het volgende:
Bash me!
iPhone.
Zitten hier alleen maar nerds met hun windows mobile telefoontjes?
Dit dusquote:
En ditquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:35 schreef RickoKun het volgende:
Iphone is gewoon ultimate, als je iets anders hebt dan ben je vuil langharig tuig wat alternatief probeert te zijn.
iddquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:55 schreef Mylene het volgende:
En dan toch zo'n belabberde camera er op. Doe dat dan ook meteen goed of helemaal niet.
Ik vroeg me al af waarom ze niet het grootste marktaandeel hebben, maar dat verklaard een boelquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:42 schreef zatoichi het volgende:
Ach ja apple gebruikers zijn zogenaamd van die orignele grafsche designers, maar in werkelijkheid zijn het de grootste massemeelopers die de aarde op dit moment rijk is...
Ruilen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:53 schreef Sanne92 het volgende:
Ontploffen die andere dan ook?
Ik wil mn Iphone misschien inruilen want k vind het toch wel eng dat ze steeds ontploffen
Ruilen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:53 schreef Sanne92 het volgende:
Ik wil mn Iphone misschien inruilen want k vind het toch wel eng dat ze steeds ontploffen
Word!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:54 schreef swarmahoer het volgende:
handig dat ie er zijn, heb je niet van die apple rotzooi iig
Sms'en met een stylus.quote:
Ja, ik zal snel wezen. Jouw iPhone zal ontploffen in exact 21 uur, 55 minuten en 23 seconden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:53 schreef Sanne92 het volgende:
iPhone werkt volgens mij snellerquote:
Ehm, ik sms gewoon met m'n duim hoorquote:
Ha, nou ik wil best één van bovenstaande toestellen inruilen voor een iPhonequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
iPhone werkt volgens mij sneller
Maar k ga toch niet ruilen heur, ben tevreden
[..]
Ehm, ik sms gewoon met m'n duim hoor
Die van jou hebben geen touchscreen,das minderquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ha, nou ik wil best één van bovenstaande toestellen inruilen voor een iPhone
Ja, maar dat is leuk om te zeggen als er een stylus bij zitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm, ik sms gewoon met m'n duim hoor
Ruilen tegen mij nokia met ongevoelige touchscreenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:43 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Die van jou hebben geen touchscreen,das minder
Nee, want toetsjes zijn veel relaxter. En ze doen het altijd, en geen ontploffingsgevaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:43 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Die van jou hebben geen touchscreen,das minder
Ga gewoon weg met je oude troep, mafkeesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, want toetsjes zijn veel relaxter. En ze doen het altijd, en geen ontploffingsgevaar.
Ga gewoon weg met je oude troep, mafkeesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, want toetsjes zijn veel relaxter. En ze doen het altijd, en geen ontploffingsgevaar.
Ja, dat is echt vet grappigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is leuk om te zeggen als er een stylus bij zit
Net zoals tegen de iPhone: Er zit niet eens een stylus bijdruk je steeds teveel in met je dikke vingers
Ofzo ...
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ga gewoon weg met je oude troep, mafkees
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb thuis een Ericsson T65 en die pwnt alle telefoons die hier genoemd zijn!
[ afbeelding ]
Goed geluid, ligt fijn in de hand, raak je nooit kwijt, hij heeft een hip groen kleurtje, goeie grip om de nummers te draaien, fijne ringtone, kortom alles wat je van een telefoon verwacht.
Nee, want dat heb je inderdaad niet voor Windows Mobile.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:00 schreef KudFokker het volgende:
Oja, de iPhone heeft de iBeer, dat is al genoeg reden waarom de iPhone superieur is
[ afbeelding ]
Ben je niet helemaal goedquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:00 schreef KudFokker het volgende:
Oja, de iPhone heeft de iBeer, dat is al genoeg reden waarom de iPhone superieur is
[ afbeelding ]
Meest simpele toestel ooit en jij faalt in het gebruiken ervan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:07 schreef KudFokker het volgende:
Hiervoor had ik 2 maanden de nokia 5800, die heb ik uit frustratie maar tegen de muur gekegeld, dat was gewoon echt een hoeren ding...
WTF dat ziet er modern uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb thuis een Ericsson T65 en die pwnt alle telefoons die hier genoemd zijn!
[ afbeelding ]
Goed geluid, ligt fijn in de hand, raak je nooit kwijt, hij heeft een hip groen kleurtje, goeie grip om de nummers te draaien, fijne ringtone, kortom alles wat je van een telefoon verwacht.
De bediening van die Nokia met zn totaal niet op touch ingerichte OS en brakke touchscreen is idd een reden om dat ding kapot te gooien tegen de muur.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:31 schreef rycemasta het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Meest simpele toestel ooit en jij faalt in het gebruiken ervan.![]()
iPhone bezitters en hun waanidee dat ze deel uitmaken van een elitair ras bestaande uit alpha males.
Operator verbind mij met mijn neef in amsterdam nummer 65quote:Op maandag 28 augustus 2009 14:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
WTF dat ziet er modern uit
Ik gebruik al jaren dit ding
[ afbeelding ]
Ja en [willekeurig beroemd lekker wijf] is het lekkerste wijf op aardequote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:23 schreef TC03 het volgende:
[..]...
De iPhone is gewoon de beste telefoon op de markt. Zelfs twee jaar na de release van de eerste iPhone is deze nog niet geëvenaard (op het ontbreken van GPS en 3G na dan).
Nee sorry, zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja en [willekeurig beroemd lekker wijf] is het lekkerste wijf op aarde.
Wat dacht je van: ieder z'n eigen smaak en voorkeuren?
hmm, lekker vintage. iOperator, ik zie het helemaal voor mequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Operator verbind mij met mijn neef in amsterdam nummer 65
Absoluut, zoals bijvoorbeeld de QTEK 1010: (rond 2003)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die chocolate is 3 a 4 jaar oud, daarvoor waren er echt al wel touchscreens hoor.
Niet dus sjonnie. Probeer de iphone eerst.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is leuk om te zeggen als er een stylus bij zit
Net zoals tegen de iPhone: Er zit niet eens een stylus bijdruk je steeds teveel in met je dikke vingers
Ofzo ...
iPhone heeft ook GPS. En je hebt nog nooit een iphone viruteel toetsenbord gebruikt. Heel anders dan WM troep.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:47 schreef Sir_Mix_A_Lot het volgende:
Doe mij maar een blackberry Curve, gaat niets boven een fysiek toetsenbord.
Heeft ook nog eens gps aan boord.
Nee helemaal niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:50 schreef tmffirework het volgende:
Waarom al die extra's? Uiteindelijk gebruik je toch alleen het bellen en smsen...
Doe ff normaal johquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
Heb ik weleens geprobeerd en het werkt voor geen meterquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:44 schreef appelsjap het volgende:
[..]
En je hebt nog nooit een iphone viruteel toetsenbord gebruikt.
Dat is waar, vorige week gebruikte een vriend van mij nog om ermee te schieten (Igun of weet ik veel)quote:
Miljoenen is wat overdrevenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:43 schreef gohan16 het volgende:
Mensen die de iPhone bashen hebben er gewoon niet mee gewerkt. Of ze kennen windows mobile niet. Ik heb zelf een pod touch en een htc diamond. Mijn volgende telefoon wordt een iPhone, mijn huidig abonnement is pas over een jaar afgelopen. iphone OS is gewoon heel snel, miljoenen applicaties zijn voor handen, muziek kan je direct downloaden/kopen. Windows Mobile is traag, wordt steeds trager. Zoiets als de appstore bestaat niet. applicaties moet je downloaden via je computer en apart installeren.
De HTC hero is nog steeds trager dan de iphone, zie verschillende youtube vergelijk filmpjes. Android zal in de toekomst een geduchte concurent worden voor de iphone OS, maar op dit moment zijn de hardwarespecificaties van de beschikbare toestellen en optimalisatie van de software duidelijk nog ondergeschikt aan de iphone.
JA MAN SANNE HET ZAL JE MIJ GEBEURENquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:47 schreef Sanne92 het volgende:
Ik vind mn Iphone gewoon tof,maar dat ontploffen vindt k wel eng
Het zal je maar gebeuren
Gaat dat "Dat kan sinds iPhone OS 3.0 ook" over het copy/paste, of dat je meerdere apps kunt draaien?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:35 schreef James1988 het volgende:
Zucht, waarom post ik hier überhaupt
Voor mij geen iPhone, ik heb liever Windows Mobile. Ik wéét dat het OS traag is, en niet altijd even betrouwbaar, maar voor mij werkt het echt het beste qua indeling. Ik zoek een soort desktop-op-een-mobieltje, met meerdere draaiende apps, allerlei leuke geintjes als copy/paste*, remote desktoppen, en meerdere dingen tegelijk kunnen doen. Op MSN ingelogd zijn terwijl ik het nieuws lees op nu.nl, en ik daarnaast nog TomTom o.i.d. heb draaien. Dat kán gewoon op Windows Mobile.
Verder ben ik niet gecharmeerd van multitouch, hoewel het er wel geil uitziet lijkt het me alleen maar hinderlijk voor de dingen die ik met mijn telefoon doe. De naam telefoon is eigenlijk niet eens correct, want ik bel nooit... ik gebruik alleen maar data
Xperia X1 btw.
* Ja, dat kan sinds iPhone OS 3.0 ook. Dat werd tijd ook
Het sterretje staat bij copy/paste, dus het gaat daarover.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gaat dat "Dat kan sinds iPhone OS 3.0 ook" over het copy/paste, of dat je meerdere apps kunt draaien?
Dus je kan op de iPhone niet meerdere apps naast elkaar draaien?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het sterretje staat bij copy/paste, dus het gaat daarover.
Nop.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus je kan op de iPhone niet meerdere apps naast elkaar draaien?![]()
![]()
Ik stoor me er niet aan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat een geweldige telefoon. [ afbeelding ]
Het is vooral knap van Apple dat de andere fabrikanten er achteraan proberen te lopen als ze iets nieuws op de markt hebben gezet. Dat krijg je niet voor elkaar als je kutzooi verkoopt. Ze hebben het weer geflikt, dit keer een nieuwe standaard definiëren voor mobiele telefoons. Jobs' eigen voorspelling toen hij 'm aankondigdequote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Als ze iets maken dat de hele dag naar stront ruikt, verkopen ze het nog. En de achterban verzint toch weer excuusjes waarom apple zoiets zou maken.
Wel knap van apple, absoluut. Zie ook mijn sig trouwens.
Hater. Dat is ook helemaal niet nodig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat een geweldige telefoon. [ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:07 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Hater. Dat is ook helemaal niet nodig.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:07 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Hater. Dat is ook helemaal niet nodig.
Joh, ipv van alt-tab klik je gewoon aan wat je nodig hebt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jawel hoor
Msn, mail, browser, media player.
Maar dan ben ik msn steeds kwijtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:23 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Joh, ipv van alt-tab klik je gewoon aan wat je nodig hebt.
NEEE FFFFFUUUUUUUUUU. Wordt toch opgeslagen en shizzles. Jeweettoch. Gekke wous.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar dan ben ik msn steeds kwijt
MSN op je telefoonquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jawel hoor
Msn, mail, browser, media player.
Omdat dat met iPhone niet gebruikelijk is, is het ineens "quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
MSN op je telefoonMedia op je telefoon bekijken
Nee hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat dat met iPhone niet gebruikelijk is, is het ineens ""?
Ik heb een 3gs 32gb zwart sinds de release en is nog niet ontploft! Maar vind het wel een mega relaxte telefoon/mp3-speler/game apparaat. Heb mijn Ipod classic 80gb al aan mijn ma gegeven. Er zijn duizenden apps in de store die gratis zijn. En veel apps kosten maar 0,79cent. Duurste is navigatie software die kost 99,99 euro (tomtom). Meeste apps kosten 0,79-2,39 euro.quote:
Heb 2 windows mobile telefoons gehad wat een bagger. Dingen moest je minimaal 4x per week resetten omdat ze vast liepen. Installeren van software was een hel en ging vaak niet eens terwijl software wel de goede versie was.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:47 schreef jpg97 het volgende:
Windows Mobile
Ik heb altijd HTC toestellen gehad maar dat windows mobile is zooo omslachtig en traag.
Iphone werkt wat dat betreft een stuk makkelijker.
App is wel cool ja. Alleen NL windows, Logitech pictures, Nero finder, Windows XP, DVD roms geen goede drive letter =quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:55 schreef KudFokker het volgende:
iPhone + Jaadu RDP![]()
![]()
Klopt het dat de iPhone het enige toestel is met thermisch (dou)touchscreen ?
[ afbeelding ]
Ik gebruik m'n 120GB classic naast m'n iPhone. Maar dat is omdat 8GB te weinig voor m'n muziek is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:31 schreef kr4t0s het volgende:
[..]
Ik heb een 3gs 32gb zwart sinds de release en is nog niet ontploft! Maar vind het wel een mega relaxte telefoon/mp3-speler/game apparaat. Heb mijn Ipod classic 80gb al aan mijn ma gegeven. Er zijn duizenden apps in de store die gratis zijn. En veel apps kosten maar 0,79cent. Duurste is navigatie software die kost 99,99 euro (tomtom). Meeste apps kosten 0,79-2,39 euro.
Twee minpuntjes zijn camera is niet zo goed en batterij gaat niet zo lang mee, maar dat komt vooral omdat ik er te veel op doe.
Ah ok.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dit is een zeiktopic. Dus zeiken zal ik
5 nummers. Held!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:36 schreef Drinky het volgende:
WTF heb je aan 120GB muziek?
Ik luister steeds maar 5 nummers ofzo, tot ik er weer genoeg van heb, en dan vat ik weer wat anders, maar 120GB, da's echt overkill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |