Jij hebt overduidelijk nog nooit een iPhone aangeraakt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:54 schreef swarmahoer het volgende:
handig dat ie er zijn, heb je niet van die apple rotzooi iig
Hihi, haha, hoho!quote:
Windows Mobile? Hahahahahah.quote:
wel hoor, maar zo lang ze speciaal menen te doen met allerlei kutkabeltjes die nergens compitabel mee zijn en kutprogrammas enzo hoef ik niet zo'n overpriced dingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk nog nooit een iPhone aangeraakt.
Wat vind je zo kut aan iTunes? Als je het begrijpt dan werkt het perfect. Zeker de hiddenfeatures.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wel hoor, maar zo lang ze speciaal menen te doen met allerlei kutkabeltjes die nergens compitabel mee zijn en kutprogrammas enzo hoef ik niet zo'n overpriced ding
iphone was volgens mij wel de eerste met multitouch screen toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:06 schreef dopy14 het volgende:
je vergeet dat touchscreen niet als eerste door ipod is uitgevonden. Ik had 2 jaar geleden al een lg chocolate. Ipod heeft alleen een idee overgenomen en gebruikersvriendelijker gemaakt. Net zoals met de mp 3 speler. Plus ipod is een 'cool' merk. niet dat iphone's slecht zijn ofzo.
(en die vorm is nogal logisch toch, vierkant wauw!)
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:09 schreef dopy14 het volgende:
k heb een Samsung Star en dat ding is perfect. bellen muziek en foto's om u tegen te zeggen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:06 schreef dopy14 het volgende:
Ipod heeft alleen een idee overgenomen en gebruikersvriendelijker gemaakt.
nee joh. de eerste touchsscreens waren van die verlichte toetsjes zoals op de lg choclate.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
iphone was volgens mij wel de eerste met multitouch screen toch?
Als je een speelgoedtelefoon zoekt jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:23 schreef TC03 het volgende:
[..]...
De iPhone is gewoon de beste telefoon op de markt. Zelfs twee jaar na de release van de eerste iPhone is deze nog niet geëvenaard (op het ontbreken van GPS en 3G na dan).
Nee, als je een telefoon zoekt met een snel en stabiel OS waar voor elke specifieke eis wel een programma te downloaden is, dan heb je wat aan de iPhone.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:25 schreef boyv het volgende:
[..]
Als je een speelgoedtelefoon zoekt ja
quote:
Of gewoon een goedwerkende smartphone.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:31 schreef Heremeteit het volgende:
Modenichten met overrated gadgets
Nadeel is dat het tè gesloten is. Je moet eerst lid worden van de community van Apple alvorens je ook maar überhaupt iets kan installeren op een iPhone.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:30 schreef boskameel het volgende:
Apple heeft het slim aangepakt. Dat touchscreen is zo snel en precies, nog geen enkele telefoon heb ik dat zien doen. Ook is dat hele app systeem geweldig. Komen ontelbaar veel programma's voor uit. Welke andere fabrikant heeft dat?
Je moet een iTunes account hebben ja, omdat daar de applicaties op staan. Dat lijkt me vrij normaal.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nadeel is dat het tè gesloten is. Je moet eerst lid worden van de community van Apple alvorens je ook maar überhaupt iets kan installeren op een iPhone.
En wat krijg je voor die 30 euro? Precies...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:32 schreef x69 het volgende:
Die mensen denken dat ze teveel voor een iPhone betalen "Wow 30 euro per maand" das ten eerste niks en ten tweede betaal je met een ander toestel niet veel minder waarschijnlijk...
Mensen vermoeden dat de touchscreen een Synaptics product is, het zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:30 schreef boskameel het volgende:
Apple heeft het slim aangepakt. Dat touchscreen is zo snel en precies, nog geen enkele telefoon heb ik dat zien doen.
QFT.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Jemig de pemig, je bent gewoon jaloers dat je geen HTC hero hebt.
Google heeft ook een App Store.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:30 schreef boskameel het volgende:
Apple heeft het slim aangepakt. Dat touchscreen is zo snel en precies, nog geen enkele telefoon heb ik dat zien doen. Ook is dat hele app systeem geweldig. Komen ontelbaar veel programma's voor uit. Welke andere fabrikant heeft dat?
Jonge sodemieter op met je gelul. Jij hebt echt totaaaal geen idee waar je over praat.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:24 schreef dopy14 het volgende:
[..]
nee joh. de eerste touchsscreens waren van die verlichte toetsjes zoals op de lg choclate.
later hebben ze dat ontwikkeld tot volledig touchscreen ontwikkeld. blackberry volgens mij.
Als ze iets maken dat de hele dag naar stront ruikt, verkopen ze het nog. En de achterban verzint toch weer excuusjes waarom apple zoiets zou maken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:54 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Google heeft ook een App Store.
Apple is het enige bedrijf dat brakke producten kan leveren omdat de achterban het toch wel koopt.
nee en jij komt met zo'n goed argument/feit dat iedereen meteen stil is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jonge sodemieter op met je gelul. Jij hebt echt totaaaal geen idee waar je over praat.
Apple was enkel de eerste met multi-touch op een telefoon. Multi-touch bestond al langer dan de iPhone zelf.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jonge sodemieter op met je gelul. Jij hebt echt totaaaal geen idee waar je over praat.
waar werd multi touch daarvoor dan op toegepast?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:03 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Apple was enkel de eerste met multi-touch op een telefoon. Multi-touch bestond al langer dan de iPhone zelf.
Die chocolate is 3 a 4 jaar oud, daarvoor waren er echt al wel touchscreens hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:03 schreef dopy14 het volgende:
[..]
nee en jij komt met zo'n goed argument/feit dat iedereen meteen stil is.
stom kind. weet je wat.
ga jij maar even wat te drinken halen voor mij.
Daar heb je wikipedia en google voor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:05 schreef dopy14 het volgende:
[..]
waar werd multi touch daarvoor dan op toegepast?
WM6 is het grootste faal OS dat bestaat man. Traag, log, doolhof, oud, en al 1000x gepasseerd door welk ander mobiel OS dan ook.quote:
Waarschijnlijk kan ie nog meer ook dan de iPhone zelf.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:13 schreef AlwaysConnected het volgende:
Iphone clone met windows mobile
[ afbeelding ]
Nog wel altijd de OS met de meeste functies en mogelijkheden en daarom traag. AppleOS(?) werkt mede zo snel omdat het geen reet kan uitvoeren.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
WM6 is het grootste faal OS dat bestaat man. Traag, log, doolhof, oud, en al 1000x gepasseerd door welk ander mobiel OS dan ook.
Jij hebt 6.1 en 6.5 nog niet gezien dus ga aub niet lopen blatenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
WM6 is het grootste faal OS dat bestaat man. Traag, log, doolhof, oud, en al 1000x gepasseerd door welk ander mobiel OS dan ook.
Je kan er gewoon niet mee omgaan!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:15 schreef wazoomie het volgende:
HTC HERO, pwnt de iPhone aan alle kanten.
QFTquote:
Sterker nog, als apple morgen wielen gaat maken, komen de apple fanboys onmiddelijk met het commentaar dat apple het wiel uitgevonden heeft.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:54 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Google heeft ook een App Store.
Apple is het enige bedrijf dat brakke producten kan leveren omdat de achterban het toch wel koopt.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:16 schreef GieJay het volgende:
[..]
Jij hebt 6.1 en 6.5 nog niet gezien dus ga aub niet lopen blaten![]()
Dat dus!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:08 schreef NRaider het volgende:
Mensen die de iPhone flamen terwijl ze er nog nooit een hebben vast gehouden.
En mensen die bij de kwaliteit van camera's alleen naar het aantal megapixels kijken, die 2 megapixel van de iPhone maken hardstikke goede foto's.
Precies van hetzelfde vieze oude laken een pak, die zooi blijft onderhuids ontzettend gedateerd en log door het steeds maar weer toevoegen van kleine functies.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:16 schreef GieJay het volgende:
[..]
Jij hebt 6.1 en 6.5 nog niet gezien dus ga aub niet lopen blaten![]()
Ik wel. En ik kan je garanderen dat ik met mijn eigen telefoon 10x sneller en 10x helderder een telefoongesprek maak.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:55 schreef appelsjap het volgende:
Jij hebt overduidelijk nog nooit een iPhone aangeraakt.
WAAROM ZIJN DIE PHOTOSWAPS FOTO'S DAN ALLEMAAL BAGGER?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:16 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat dus!
[ afbeelding ]
Is gemaakt met de iPhone.
Leuk voor je. Alsof het snel een nummer kunnen draaien het belangrijkste van een smartphone is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik wel. En ik kan je garanderen dat ik met mijn eigen telefoon 10x sneller en 10x helderder een telefoongesprek maak.
Voor mij is mobiel telefoneren inderdaad het belangrijkste. Ik text-message/SMS zelfs nauwelijks, hooguit 5 per maand.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:25 schreef appelsjap het volgende:
Leuk voor je. Alsof het snel een nummer kunnen draaien het belangrijkste van een smartphone is.
Nee, dan ben je lekker exclusief...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Voor mij is mobiel telefoneren inderdaad het belangrijkste. Ik text-message/SMS zelfs nauwelijks, hooguit 5 per maand.
Ach, de iPhone is verder best een leuk apparaat hoor, met leuke apps enzo..... leuk voor meelopers die "er graag bij" willen horen enzo.
Ik denk dat als ik een smartphone wil, dat ik eerder kies voor een Blackberry.
Niet alleen dat, het is gemakkelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Voor mij is mobiel telefoneren inderdaad het belangrijkste. Ik text-message/SMS zelfs nauwelijks, hooguit 5 per maand.
Ach, de iPhone is verder best een leuk apparaat hoor, met leuke apps enzo..... leuk voor meelopers die "er graag bij" willen horen enzo.
Ik denk dat als ik een smartphone wil, dat ik eerder kies voor een Blackberry.
Neuh iPwn heeft geen nadelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:31 schreef Ploertendoder het volgende:
Nou BOEHOEKuthuilies
Persoonlijk vind ik de iPhone niks, maar over smaak valt niet te twisten. De ene vindt de iPhone helemaal geweldig, terwijl de ander bijvoorbeeld liever de LG Viewty Smart heeft. Ik heb de LG Viewty en ben daar tevreden mee. Hij werkt goed, maakt erg mooie foto's en dat soort dingen. Mijn telefoon is dan geen iPhone kloon, want hij lijkt er totaal niet op, maar het is wel een smartphone.
Als iemand een iPhone beter vindt, laat diegene danElk toestel heeft wel zijn voor en nadelen.
noem eens 1 voorbeeld.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die chocolate is 3 a 4 jaar oud, daarvoor waren er echt al wel touchscreens hoor.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Neuh iPwn heeft geen nadelen.
Behoorlijk overpriced.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Neuh iPwn heeft geen nadelen.
quote:
WOW FACKING VET MAN JIJ KAN TWEE KEER ZO SNEL EEN ZIN TYPEN OP JE TELEFOON DAN JE VRIENDEN JE ZAL WEL HELEMAAL DE BOMB ZIJN DAARO KENKER IK ZOU OOK ECHT DIEP RESPECT HEBBEN ALS IEMAND NAAR ME TOE KOMT MET DE MEDEDELING DAT HIJ NIET IN 20 MAAR NEE IN 10 SECONDEN AL ZIJN WOW MATTIES HEEFT INGELICHT OVER HET NIEUWE HELLEVUURZWAARD KANKER WAAR HAAL JE DIE TELEFOON ECHT!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:59 schreef GieJay het volgende:
The iphone heeft niet eens een focking toetsenbordHeb eens een wedstrijdje met iemand gedaan die een iphone had. Ik met mijn touch pro 2 met tobo had een zin 2 keer zo snel af. En dat is toch wel zo handig als je veel mails/sms typt. Dus zolang de iphone geen tobo heeft zal ik nooit een iphone kopen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
WOW FACKING VET MAN JIJ KAN TWEE KEER ZO SNEL EEN ZIN TYPEN OP JE TELEFOON DAN JE VRIENDEN JE ZAL WEL HELEMAAL DE BOMB ZIJN DAARO KENKER IK ZOU OOK ECHT DIEP RESPECT HEBBEN ALS IEMAND NAAR ME TOE KOMT MET DE MEDEDELING DAT HIJ NIET IN 20 MAAR NEE IN 10 SECONDEN AL ZIJN WOW MATTIES HEEFT INGELICHT OVER HET NIEUWE HELLEVUURZWAARD KANKER WAAR HAAL JE DIE TELEFOON ECHT!
Jailbreaken, hoef je niks geen lid te worden nergens vanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nadeel is dat het tè gesloten is. Je moet eerst lid worden van de community van Apple alvorens je ook maar überhaupt iets kan installeren op een iPhone.
Ga naar huis met je sesamstraat icoontjestelefoonquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
WOW FACKING VET MAN JIJ KAN TWEE KEER ZO SNEL EEN ZIN TYPEN OP JE TELEFOON DAN JE VRIENDEN JE ZAL WEL HELEMAAL DE BOMB ZIJN DAARO KENKER IK ZOU OOK ECHT DIEP RESPECT HEBBEN ALS IEMAND NAAR ME TOE KOMT MET DE MEDEDELING DAT HIJ NIET IN 20 MAAR NEE IN 10 SECONDEN AL ZIJN WOW MATTIES HEEFT INGELICHT OVER HET NIEUWE HELLEVUURZWAARD KANKER WAAR HAAL JE DIE TELEFOON ECHT!
Ik zie de combinatie tussen nerd zijn en Windows Mobile niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:31 schreef boskameel het volgende:
Bash me!
iPhone.
Zitten hier alleen maar nerds met hun windows mobile telefoontjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |