welke autoquote:
alsof die rechtstreeks uit je notes komtquote:
Nee ik deed er 2. Bachelor Theologie en Bachelor Geschiedenis maar aankomend jaar mag ik aan de master Geschiedenis beginnen en daar wil ik nog een master bij doen. Dat is dus weer niet te combineren met Theologie dus die gaat er nu uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Deed jij er drie dan
Ik heb er ook 2maar 1 is deeltijd en maar 2 avonden in de week en dat is al knap.... Aangezien mijn voltijd studie ook echt VOLTIJD is
5 dagen in de week dus
.... Morgen is ie
quote:
ik weet van niks, mijn naam is haasquote:
jongens, laat hem maar, hij weet niet beterquote:
Hoe laat is morgen de diploma-uitreiking? Gratis drank neem ik aan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:14 schreef Californium het volgende:
chaos chaos chaos chaos chaos*gaat ordenen en dingen opschrijven*
13.30.... en idd jahquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe laat is morgen de diploma-uitreiking? Gratis drank neem ik aan?
Dan gaat deze alumnus eens even zien of ik morgen op tijd uit bed kan komen om even gratis drank te halen en een cali uit te voeren!quote:
is er een meetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan gaat deze alumnus eens even zien of ik morgen op tijd uit bed kan komen om even gratis drank te halen en een cali uit te voeren!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan gaat deze alumnus eens even zien of ik morgen op tijd uit bed kan komen om even gratis drank te halen en een cali uit te voeren!
diploma uitreiking van moiquote:
Neequote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Krijg jij dan ook je diploma hosti?
Wat moet jij dan nog eik voor je diploma?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee
Maar wel leuk om maatjes die wel wat doen te feliciteren
afstuderen = stage?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:24 schreef HostiMeister het volgende:
halve minor, afstuderen en 2 tentamens ofzo
heb je morgen ook weer een relaxdagje mikkiequote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:32 schreef Californium het volgende:
zo! alweer 5 boeken besteldmeerdere opleidingen zijn duur
Ik ga naast MLW een deeltijd opleiding religiestudies doen... Gewoon omdat ik dat altijd al super interessant heb gevonden en omdat het kanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja inderdaadMaar wel leuk! Ik heb nu voltijd overdag en colleges 's avonds! Dat is best te combineren.
Welke studies ga jij doen dan?
Jup. Het wordt gewoon engquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je morgen ook weer een relaxdagje mikkie?
ga je mee naar de minimeetquote:
Tofquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga naast MLW een deeltijd opleiding religiestudies doen... Gewoon omdat ik dat altijd al super interessant heb gevonden en omdat het kanAlleen daarvoor heb ik veel boeken nodig
Jij?
Mini-meet @ Hlo! En het HLO betaalt! Wij zijn allemaal fans van Cali!quote:
ik pik je om 12 uur op okquote:
Jahquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
TofDan zitten we bij dezelfde faculteit! Ik de master interreligieuze spiritualiteit om dezelfde redenen!
Heb jij toevallig ook:
Dinsdag 17.45-19.30 Inleiding Islam en 19.45-21.30 Inleiding Hindoeïsme
Woensdag 17.45-19.30 Inleiding Christendom en 19.45- 21.30 Religies en Spiritualiteit.
die komen het volgende semesterquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is inleiding Jodendom? Stelletje racisten!!!!111
quote:dinsdagBRS104 Inleiding Islam HC di 17:45 19:30 Tva 8.00.13 Boekhoff-van der Voort, N.A.
BRS105 Inleiding Hindoeïsme HC di 19:45 21:30 3Tva 8.K.16 Velde, P.J.C.L. van der
woensdagBRS102 Inleiding Christendom HC wo 17:45 19:30 El 2.51 Ackermans, J.E.A.
BRS106 Inleiding Boeddhisme HC wo 19:45 21:30 E 2.12 Velde, P.J.C.L. van der
Ja, ik heb dus een net wat anders programma. Maar we worden dus klasgenootjesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Jahgezellig
heb me net voor dit blok ingeschreven
had een mail gekregen dat dat idd de vakken van eerste semester zijn
gezellig
Dan weet jij ook vast wel WAAR dat precies is
Awesomequote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus een net wat anders programma. Maar we worden dus klasgenootjes![]()
@Pietje: Ik hoef geen inleiding Jodendom te doen
Tva 8.00.13 = Thomas Van Aquino 8quote:
awesome planquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tva 8.00.13 = Thomas Van Aquino 8
Tva 8.K.16 = Thomas Van Aquino 8
El 2.51 = Eramusgebouw, verdieping 2
E 2.12 = Eramusgebouw, verdieping 2
Kunnen ook wel iets van te voren afspreken dan wijs ik je wel de weg!
Tien minuutjes voor het eerste college begint @ refter?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:33 schreef Californium het volgende:
[..]
awesome planik heb namelijk GEEEEEEN idee waar dat is
17.45 was het he? Zal er rond 17.30 zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tien minuutjes voor het eerste college begint @ refter?
al was het de geit op zn ouders boerderij, zolang het een gat en n hartslag heeftquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:43 schreef Mikkie het volgende:
Prachtig.
D_K gaat voor de ex van Hosti
Ga je nou een beetje grappen lopen maken die je van mij geleerd hebt?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
al was het de geit op zn ouders boerderij, zolang het een gat en n hartslag heeft
ik heb n fucking familieweekendquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:48 schreef Mikkie het volgende:
Swarmi, Piet, gaan jullie eigenlijk naar die 10-jaarsmeet?
Twijfel nog, maar neig sterk naar jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:48 schreef Mikkie het volgende:
Swarmi, Piet, gaan jullie eigenlijk naar die 10-jaarsmeet?
Prutserquote:
Gewoon komen mietjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Twijfel nog, maar neig sterk naar ja.
Ga ik idd OOK doen jah...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind jullie nu al lief.
Maar eeuhhh Cali, jij ging toch iets met scheikunde / biologie doen?
Mietjequote:
aex meet, is dat leukquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mietje? Als ik 't aantal meets ga tellen wordt 't een beetje treurig vrees ik
. Iig van Nijmegen, Rotterdam, crew, aex en de bunker
.
Als je nooit in AEX komt niet neequote:
Waar de neuk heb je zo'n weekend dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb n fucking familieweekend
Onze topnerdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
limbolandquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar de neuk heb je zo'n weekend dan?
Gelukkig 'zat ak an de AiT'quote:
Ik zie je wel op de meetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
Mja, je hebt Gennep en Vaals hè. Nogal een verschilquote:
helaas die laatstequote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, je hebt Gennep en Vaals hè. Nogal een verschil
Sinds ik een D_K juniortje heb duw ik hem niet overal meer in. Ik heb geleerd van mijn fouten!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:43 schreef Mikkie het volgende:
Prachtig.
D_K gaat voor de ex van Hosti
Spammmmmmmmquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.zoover.nl/italie/toscane/siena/weer![]()
linkdumpquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Koop dan ook een fatsoenlijke motor aka Yamaha R6 2009quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat is amper nederland meer![]()
Al wil ik wel weer paar dagen naar de Eiffel binnenkort![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ja ik ben nog steeds een motorgek
Veul te werm!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Liever een Street Triple, Hypermotard of andere luxequote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Koop dan ook een fatsoenlijke motor aka Yamaha R6 2009
Nee, R1 is te duur. R6 FTWquote:
Een R6 kun je ook begrenzen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Liever een Street Triple, Hypermotard of andere luxeZit nog met de 25 KW en een beperkt financieel plaatje he
Denk dat de volgende motor een SV650 word, of toch meteen een TL1000
Die SV rijd opzich wel leuk maar ben bang dat ik te snel aan het vermogen wen
Maar de R1 is veel mooier, vooral helemaal zwartquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee, R1 is te duur. R6 FTW![]()
![]()
*Checkt eigen fobo weer.
quote:
heerlijk, helemaal ingeburgerd in t nijmegen topicquote:
Zoeentje?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja R6 zie je in filmpje ook nog even een bijna ongeluk maken
Nee ik ook nog niet, maar als ik mijn rijbewijs haal dan haal ik een R6 2008/2009.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar de R1 is veel mooier, vooral helemaal zwart.
Maar goed, nog geen motorrijbewijs enzo
Prima knul! Blijf jij maar op je brommer rondsnorren en laat het echte werk maar aan de stoere mannen over!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat moet je met zon 4 in lijniets met karakter enzo
een 2cil is voor echte mannen
Ja zon r6...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zoeentje?
[ afbeelding ]
[..]
Nee ik ook nog niet, maar als ik mijn rijbewijs haal dan haal ik een R6 2008/2009.
Ik vind oude motoren zo lelijk; zulke:
[ afbeelding ]
BahGaat m niet worden.
Deze vind ik trouwens ook vet
[ afbeelding ]
Is een Ducati.
'Heb je uberhaupt wel eens op een spartamet gereden ofzo ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Prima knul! Blijf jij maar op je brommer rondsnorren en laat het echte werk maar aan de stoere mannen over!
Peop.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tva 8.00.13 = Thomas Van Aquino 8
Tva 8.K.16 = Thomas Van Aquino 8 <---- in de kelder
El 2.51 = Eramusgebouw, verdieping 2 <---- ErasmusLAAGbouw dus heel iets anders dan de toren.
E 2.12 = Eramusgebouw, verdieping 2
Kunnen ook wel iets van te voren afspreken dan wijs ik je wel de weg!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:11 schreef Mikkie het volgende:
Waarom heeft niemand mij tot nu toe voorgedragen?.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
We hebben ze graag van boven de rivieren.
bij jou voor op de stoepquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze staan hier gewoon te lasergunnen met zo'n handapparaat, achter de fietsenstalling.
Dit is inderdaad niet de ideale combi van die tweequote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:47 schreef IrishBastard het volgende:
Ik houd het overigens toch liever bij mijn Peugeotje 106 dan zo'n tweewielert
[ afbeelding ]
Zeker ook 'voor de verkeersveiligheid'?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze staan hier gewoon te lasergunnen met zo'n handapparaat, achter de fietsenstalling.
+1quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:45 schreef IrishBastard het volgende:
Mèn, CP, als je hier komt, kun je dan ook wat anders dan motorplaatjes posten? Er is ook een motor topic
Nachtapotheek zat eerst in het centrum toch? Zal ook wel eentje bij het Radboud en het CWZ zitten (HAP).quote:
vette tool, die afkortingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nachtapotheek zat eerst in het centrum toch? Zal ook wel eentje bij het Radboud en het CWZ zitten (HAP).
O, jaquote:
Wat een tijden weer.. Als jij gaat slapen sta ik opquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:28 schreef HostiMeister het volgende:
zo, weer tjjuis... ongelooflijk gezellig.... beter dat ik allleen slaap, hahhahhahaahah
later ::W
Oporto is wel lekker ja! Had je het 9 gangen diner?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
wij keken net nog nar IBies huis vanaf de Waalkade. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gegeten bij Oporto!![]()
nu weer op weg naar het verre Dukenburg
Neen, 3 gangen Restaurantweekmenuquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:24 schreef Dupje het volgende:
[..]
Oporto is wel lekker ja! Had je het 9 gangen diner?
Hehe is een aanrader!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neen, 3 gangen Restaurantweekmenumaar we gaan zeker nog eens terug voor de 9 of 12 gangen
Nooit geweest! Is het daar duur?quote:
Ik betwijfel of dat goed gaat komen. Onderhuids ben je zó druk bezig met al die shizzle en is er gewoon spanning.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vannacht tot 4 uur wakker gelegen![]()
Hopen dat ik vannacht wel normaal slaap want dit is niet leuk zoen ik was me nu niet eens bewust druk aan het maken om dingen, ik heb ook wel half liggen dommelen, maar ben niet echt weg geweest.. Maar op een gegeven moment als een blok in slaap gevallen
asprientje nemen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uhu, maar ik ben nu wel uitgerust zeg maar, ben alleen hartstikke gaar door mijn verkoudheid e.d.
Niet super duur, maar wel iets meer dan gemiddeld denk ik?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nooit geweest! Is het daar duur?
http://www.restaurantoporto.nl/quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nooit geweest! Is het daar duur?
Je weet dat ze een edit knop hebben hier?quote:
Thnx! Dat is nog wel te doen!quote:
Dat weet ik jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:48 schreef royjn het volgende:
[..]
Je weet dat ze een edit knop hebben hier?
het is wel redelijk aan de prijs voor een student. Ondanks dat wij gisteren dat Restaurantweek menu hadden, waren we toch 40 euro pp. kwijt, maar het was het wel dubbel en dwars waard, dat welquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:42 schreef Dupje het volgende:
[..]
Niet super duur, maar wel iets meer dan gemiddeld denk ik?
Goed bezigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:42 schreef royjn het volgende:
[..]
asprientje nemen?
Zo net even 4 uurtjes opgenomen. Vroeg weekend
veel plezierquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is wel redelijk aan de prijs voor een student. Ondanks dat wij gisteren dat Restaurantweek menu hadden, waren we toch 40 euro pp. kwijt, maar het was het wel dubbel en dwars waard, dat wel
en nu op naar Luxemburgtot zondag!
Bij de Mac toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik heb juist geen weekend, morgen en overmorgen werken
Mikkie is een heuse frituurchef ja!quote:
quote:
Gast, jij hebt ook in de keuken gewerkt, net alsof dat zo'n hoogstaand niveau wasquote:
Die koekenbakker mocht willen dat ie een heuse frituurchef wasquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gast, jij hebt ook in de keuken gewerkt, net alsof dat zo'n hoogstaand niveau was.
Mooi feestje gehad?quote:
je wilt er wel heel hard onderuit komen he?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mooi feestje gehad?
En geen diplomauitreiking dus?
is dadelijk toch pas?? Ik sta al bijna onder de douchequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mooi feestje gehad?
En geen diplomauitreiking dus?
Waar wil ik onderuit komen? Ik heb geen verplichtingen vandaag hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:04 schreef royjn het volgende:
[..]
je wilt er wel heel hard onderuit komen he?
Bang dat zij je opvreet?
maar je kent Cali dus persoonlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:04 schreef royjn het volgende:
[..]
je wilt er wel heel hard onderuit komen he?
Bang dat zij je opvreet?
Je bent gewoon echt geweest!? Nee toch hèquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:34 schreef swarmahoer het volgende:
het calitje is mislukt, ze herkende ons
Nee we zijn heus heul niet geweest!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent gewoon echt geweest!? Nee toch hè![]()
heb je nog een leuke dame kunnen versieren?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee we zijn heus heul niet geweest!
Dat blondje die dus een paar jaar ouder (is 3 jaar eerder afgestudeerd) is nu blijkbaar docente. Ik vond er wel wat hebben tot we in gesprek raaktequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:15 schreef Californium het volgende:
[..]
heb je nog een leuke dame kunnen versieren?
Dory.... jah... die met dat kind idd jahquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat blondje die dus een paar jaar ouder (is 3 jaar eerder afgestudeerd) is nu blijkbaar docente. Ik vond er wel wat hebben tot we in gesprek raakte
Ach ja, ik heb Paul nog even gesproken! Toffe ventquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Dory.... jah... die met dat kind idd jah... ze is wel oke.. maar idd beetje
En nu wilde plannen voor vanavond? Beetje comazuipen, overdosisje drugs doen? Lekker schuimbekken op een drukke dansvloer?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:24 schreef Californium het volgende:
Paul is idd oknog 3 zoenen van hem gehad ook
en met mams is het wel ok... zijn even naar mijn huis gereden (ipv de stad, dat was het originele plan) en ef wat thee gedronken... Gaat wel weer ok
Als je het allemaal doet eindig je bij het laatstequote:
Bekken met schuimquote:
Ga je vanavond dan ergens in het schuim met iemand bekken?quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:39 schreef Californium het volgende:
waar is er schuim dan? maar ik wil wel bekken heurmaar wel met 1 iemand
Bekken met da mikkie dus?quote:
Klinkt verdacht veel als werk!quote:
In 23 minuten? Met wat? Een heli?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:46 schreef swarmahoer het volgende:
zo, ook weer thuis
heenweg gewoon n uur geredenen de terugweg 40 min
nog veel te lang, had makkelijk in 23 gekunt
(nijmegen eindhoven, maar t was druk)
nee snachts op vol gasquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In 23 minuten? Met wat? Een heli?
Een paar druppels? OMG...112!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:48 schreef swarmahoer het volgende:
godverdomme, klik ik de waterkoker open, sprietsen er n paar druppels op mn arm
Zei mijn opa lang geleden ook, maar toen waren de omstandigheden anders.quote:
Dat is dan wel rand Nijmegen tot rand Eindhoven, anders lukt je dat nooitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:46 schreef swarmahoer het volgende:
zo, ook weer thuis
heenweg gewoon n uur geredenen de terugweg 40 min
nog veel te lang, had makkelijk in 23 gekunt
(nijmegen eindhoven, maar t was druk)
Je woont op hoogeveldt!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:52 schreef Californium het volgende:
ben aan het twijfelen om op een kamer op de gouveneur te reageren binnenkort![]()
IK heb er geen geld voor maar kan bijlenen, heb een supertoffe gang... maar op mezelf wonenMoeilijk
Ha, daar zat ik ook al aan te denken. Heb alleen geen flauw idee van de inschrijftijd die je ervoor zal moeten hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:52 schreef Californium het volgende:
ben aan het twijfelen om op een kamer op de gouveneur te reageren binnenkort![]()
IK heb er geen geld voor maar kan bijlenen, heb een supertoffe gang... maar op mezelf wonenMoeilijk
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zei mijn opa lang geleden ook, maar toen waren de omstandigheden anders.
SSHN = SSHN.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mag je als uni student dan naar de gouveneur? Ik dacht dat die meer van de HAN was en Sterrenbosch voor de uni?
met awesome huisgenoten!quote:
je weet waar ik woonquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is dan wel rand Nijmegen tot rand Eindhoven, anders lukt je dat nooit. En dan nog is het 50 km... vooral op de vrijdagmiddag moet je aardig je best doen om dat in 20 minuten te rijden.
mijne is 3,5 jaar... er zijn nu mensen op sterrenbosch met ongeveer zelfde inschrijftijd die daar een appartement krijgen... als er 200 mensen op gouveneur kunnen zal ik daar grote kans tussen zittenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ha, daar zat ik ook al aan te denken. Heb alleen geen flauw idee van de inschrijftijd die je ervoor zal moeten hebben.
Ik zal ook wel meer moeten betalen dan op dit moment, maar alles voor jezelf hebben is toch ook wel heel chill...
Je kon vroeger in ieder geval zien naar wie de kamer gegaan was en welke inschrijftijd die had. Kan je dat nu niet meer zien op de site van de sshn?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:05 schreef Californium het volgende:
[..]
mijne is 3,5 jaar... er zijn nu mensen op sterrenbosch met ongeveer zelfde inschrijftijd die daar een appartement krijgen... als er 200 mensen op gouveneur kunnen zal ik daar grote kans tussen zitten
ja... vandaar dus ook...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kon vroeger in ieder geval zien naar wie de kamer gegaan was en welke inschrijftijd die had. Kan je dat nu niet meer zien op de site van de sshn?
quote:09.370 Heideparkseweg 202 Heidepark 80 74863 09-03-2007
09.372 Platolaan 342 Sterrenbosch 101 61919 16-08-2004
09.373 Heideparkseweg 244 Heidepark 70 74659 19-02-2007
09.374 Doddendaal 50 Doddendaal 63 68980 04-11-2005
09.375 Platolaan 334 Sterrenbosch 118 58141 26-03-2004
09.376 Minervaplaats 246?3 Proosdij 24 72920 05-10-2006
Dat bedoel ikquote:
gisteren geweest, top filmquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vanavond naar Inglorious Basterds, ben benieuwd
Ik had mijn eerste kamer na 2 wekenquote:
Staat ook op mijn lijstje. Zaterdag of zondag er even heen.quote:
Cali gaat ergens schuimbekken met Mikkiequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:14 schreef swarmahoer het volgende:
is er vanavond in de stad nog iets te doen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:14 schreef swarmahoer het volgende:
wauwquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:42 schreef HostiMeister het volgende:
religie studie??
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Cali gaat ergens schuimbekken met Mikkie
Samson is open, dus er is iets te doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:14 schreef swarmahoer het volgende:
met wie gaan we?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Samson is open, dus er is iets te doen.
Jij, prinses!quote:
Kan het bevestigen. je moet minstens deel 1 en 2 gezien hebben. Anders mis je een heel stuk info en humor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:44 schreef SLP_ het volgende:
Hmm wil eigenlijk best aan de serie The Sarah Connor Chronicles beginnen. maar heb geen zin om die 3 terminator films te kijken. Mn zusje zegt dat het dan niet te volgen is maarja dat is één mening. Iemand anders hier die toevallig die serie aan het volgen is die het daar mee [on] eens is?
Je zou maar een prineses zijn!quote:
pa dam tjingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:03 schreef SLP_ het volgende:
Maar ik zou toch altijd liever een prineses zijn dan een kardinaal!
Das Swarms! Daar snapt niemand wat van!quote:
Het is Ba Dum Tssshhh, sukkelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:31 schreef swarmahoer het volgende:
je bent geen echte fokker als je dat niet weet
Met niemand, aangezien er morgenochtend gewerkt moet wordenquote:
Ach ja. Allemaal hypocriete lui. De wereld is te klein als je met twee of drie bier achter het stuur kruipt, maar zelf doen ze alles wat god verboden heeft.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:46 schreef swarmahoer het volgende:
Rondje randstad gereden.
hier mik, rellen
Volgens mij heeft God niet veel medegedeeld over dronken rijden!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja. Allemaal hypocriete lui. De wereld is te klein als je met twee of drie bier achter het stuur kruipt, maar zelf doen ze alles wat god verboden heeft.
Maar er is een verschil tussen twee biertjes en dronken zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij heeft God niet veel medegedeeld over dronken rijden!
Frituur-ze morgen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen twee biertjes en dronken zijn.
Anyway, ik ga maar eens naar bed!
Jij rijdt niet, jij vliegt laag!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:12 schreef swarmahoer het volgende:
1 bier is geen bier, gewoon niet drinken als je moet rijden
zo denk ik er over teminste
Mijn idee!quote:
ik ben doderquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:42 schreef Californium het volgende:
ik ben dood!!!! nu lekker gaan slapen dan maar
De film Inglourious Basterds.quote:
cp onder paupervolk scharenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:12 schreef royjn het volgende:
[..]
De film Inglourious Basterds.
Lol als dat soort paupervolk maar de bios gaat wacht ik nog wel even met die film totdat het rusiger is.
Goedemorgen Swarmaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:14 schreef swarmahoer het volgende:
ow wacht, t ging over t volk in de zaal
Gewoon de deuren opslot houden?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:17 schreef morgane het volgende:
Goeiemorgen!Ik mag vandaag weer de hele middag werken. Hoop alleen niet dat ik weer alleen sta want het is zaterdag
google earthquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:33 schreef morgane het volgende:
Dat zullen ze wel door krijgende eigenaresse (die nog een winkel heeft en daar moet werken) en haar vriend wonen boven de winkel
bovendien heb ik ook wel hart voor de zaak hoor
Weet iemand of er een site bestaat waar je afstanden kan vergelijken? Ik wil weten welke van 10/15 steden het dichtste bij Nijmegen ligt maar het is zoveel werk om het 1 voor 1 uit te rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |