SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat kussiekroel gedoe!!Tja, we kunnen wel weer een beetje gaan bitchen... zal ik Stormqueen ook ff vragen om mee te doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Die heeft het druk met andere zaken. Werk, verbouwen enz.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe is het met SQ? Niet meer aan de lijn?
Ik heb het nu ook aan de lijn in mijn hoofd. MoBlo, bedankt!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sterf
K3 blijft altijd vreselijk goed hangen bij mij
Goed idee!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:06 schreef Levitation het volgende:
Nadeel van Evy vind ik wel dat ze een waardeloze muzieksmaak heeft.Ik stoor me er steeds meer aan.
Misschien moeten we onze eigen fok-start-to-run maken, met leuke muziek en dat dan iedereen iets motiverends roept.
Da's echt erg.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben het enigszins gaan waarderen, gewoon omdat het zo slecht is![]()
sterfquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Wie is er aan de lijn, hallo hallo?
Wat is er toch? Waarom verlang ik zo?
Om slank en fab te zijn, hallo hallo?
Ja, lijijijijijnen doe je zo!
quote:
Kijk, dan word je vanzelf weer te dik! Je doet het zelf!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
ja, nee, verwijt me maar weer vanalles....
*pakt rol koekjes*
iig een ander pak.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:39 schreef DarkElf het volgende:
moet je dan ook een andere motor kopen?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
ja, een Goldwing, die houdt me dan tenminste...
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
ja, een Goldwing, die houdt me dan tenminste...
mmm lekker, zie al genoeg dingen staan die ik zou lustenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn avondeten:
http://www.restaurantoporto.nl/
19km/u is heel netjes voor fietsen door het verkeer!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:47 schreef Stout het volgende:
Goedemorgen.....t was ff zoeken maar gevonden(zat nl nog in de vakantieperikelen te zoeken)
Hardlopen zie ik mezelf voorlopig nog niet doen, fietsen wel, Gisteren 19 km/pu in een uur gefietst ! das dus incl stoplichten en zo dus gemiddeld iets harden gefietst
En als we een paar getallen van oudgedienden zoals van Troel, Yppy en mij erbij zetten dan verdubbelen we het getalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:09 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hee, wat goed!
Ik lurk hier af en toe mee (post zelf in het Slankforum) - en we zijn ongeveer net zoveel afgevallen bij elkaar ! En jullie met veel minder mensen, wat leuk !
Niet beter, gewoon zwaarder.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ok, ok, jullie zijn beter.
Moblo ik vind jou al zo'n jonge hinde vergeleken met mij (je Fok idol filmpjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Wat de rest zei zes! Het lijkt me echt heel kut. Heb geen recht van spreken door te zeggen 'geef het nog een kans', want ben zelf na 3 hardloop'lessen' ook afgehaakt omdat al die jongere afgetrainde meisjes met hertensprongetjes makkelijk 14km per uur hardliepen en ik daar met 9 achteraan kwam sjokken.. probeer dan maar je eigen tempo te lopen..
een hardloopbuddy vind ik dan ook het fijnst. Heb gelukkig hiervoor mijn vriend, maar wellicht wil jouw vent ook wel mee? En anders proberen via een hardloopsite wellicht contact(en) op te doen om samen te gaan lopen?
Go DEquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:48 schreef DarkElf het volgende:
Naaldhakken op t VrijthofDas een goeie workout ..
Over workout gesproken; we zijn net terug van de Decathlon, ik heb geen enkele reden om niet te gaan lopen als t regent of kouder wordt. Windjasje gekocht en een wat dikkere longsleeve. En wat reflectiebanden voor om je armen dus straks miepen: 'boehoe t regent' of 'boehoe tis donker' is alleen maar vluchtgedrag
we hebben sowieso witte windjackjes gekocht, je wint er geen schoonheidsprijs mee maar t gaat om zichtbaarheid natuurlijk..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Go DEZijn die banden genoeg voor je zichtbaarheid, of moet je ook nog verlichting?
Er zijn ALTIJD smoesjes te bedenkenquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:24 schreef DarkElf het volgende:
Kortom; ik kan gewoon echt geen smoesjes meer bedenken om niet te gaan in de winter straks
dat klinkt bekendquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:57 schreef DarkElf het volgende:
tuurlijk, maar das niet de bedoeling natuurlijk.
buiten dat, afspraken met mezelf maken is nooit een probleem geweest
10 jaar medicijnen slikken en ellende, dat was t probleem. En dus ben ik
nu erg gemotiveerd nu ik zonder die troep leef.
Kortom ik val goed af (mij eigenlijk een beetje te snel maar meer dan dat ik nu eet krijg ik er echt niet in. Met warm eten merk ik bijv dat ik al snel vol zit en ik heb mezelf voor genomen om vol=vol aan te houden.) en ik voel me beter dan ooit!! Op naar mijn volgende doel : 114 kg, dan behoor ik nl niet meer tot de groep Morbine Obesitas.quote:Week 2 is voorbij !
En ik ben onwijs blij met het resultaat ! Voor het eerst sinds heel lang onder de 120 kg ! Vanmorgen verscheen de 119 op de weegschaal. Deze week 2,1 kg eraf en dat met 2 ! boostdagen. Een gepland en een onverwacht. De geplande zat al aan het begin van de week, de ongeplande was vrijdag.
Ik had verwacht dat ik vooral 's avonds erg veel snaaitrek zou hebben, maar de praktijk laat zien dat ik daar eigenlijk helemaal geen behoefte aan heb. Geen trek in chips, snoep en zo. Heel maf. En dat ik nu met een knorrende maag mijn bed in ga ? Ook dat is niet het geval. Ik snap het niet maar ik ben dr wel heel blij mee.'
Ja ! en vooral omdat het voor mijn gevoel zo zonder moeite gaat..quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:37 schreef Fuente het volgende:
Stout, goed zo joh! Wat een lekker gevoel he?
wow 10 jaar met medicatie en nu zonder ! Hou vol en het gaat lukken he! Zonder medicijnen is afvallen misschien ook makkelijker ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:57 schreef DarkElf het volgende:
tuurlijk, maar das niet de bedoeling natuurlijk.
buiten dat, afspraken met mezelf maken is nooit een probleem geweest
+10 jaar medicijnen slikken en ellende, dat was t probleem. En dus ben ik
nu erg gemotiveerd nu ik zonder die troep leef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door DarkElf op 31-08-2009 07:56:50 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
je hebt heupen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:33 schreef DarkElf het volgende:
idd hoor,ik heb geen haast
De buurvrouw zei zaterdag tegen me dat ik afgevallen was .. Leuk om te horen.
Tis maar 4.5 kilo, maar die cm's doen meer blijkbaar want mijn broek zit echt wel een stukkie losser al en mijn taille is veranderd . (waardoor ik zelf vind dat mijn heupen groter lijken maar goed, ik zal niet zeuren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |