abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72201586
game on!

Fok!Dieetclub #285 Vakantieresultaten

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Ja doei.
pi_72201611
Die TT!
oeh, fipo!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_72201624
Ja doei.
pi_72201626
Mo, trut
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72201698
ja, dat kussiekroel gedoe!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_72201741
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat kussiekroel gedoe!!
SPOILER
Tja, we kunnen wel weer een beetje gaan bitchen... zal ik Stormqueen ook ff vragen om mee te doen?
***Levi was here***
pi_72201761
knus

maar wel even een voor de 9km van CF

en eigenlijk voor nagenoeg iedereen hier die best puik bezig is?
Ja doei.
pi_72201770
Hoe is het met SQ? Niet meer aan de lijn?
pi_72201800
Het leplazarus nog wel!

Mijn eerste start to run les was - net zoals YPPY - ook door de sneuw. Rennen door de sneeuw is zoo leuk . Je krijgt er wel flinke spierpijn van omdat je net iets anders rent. In de winter ren ik met meerdere lagen hardloopkleding. Zo krijg je het niet koud als je zweet.

Ik heb trouwens de muziek van Evy op mijn telefoon staan. Mocht er wat gebeuren dan kan ik altijd 112 bellen of ander kunnen ze 'thuis' bellen .

Ik ben trouwens weer opnieuw begonnen met Evy. Een maand op vakantie en daarna voorbereiden + trouwen is niet goed voor je conditie als je niets doet .

CF: 9 km! Wat goed! Let je wel op dat je niet te snel zoveel km gaat hardlopen? Zo heb ik mijn knieen de vernieling in geholpen...
pi_72201809
Aan de lijn?

Ja doei.
pi_72201820
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe is het met SQ? Niet meer aan de lijn?
Die heeft het druk met andere zaken. Werk, verbouwen enz.
***Levi was here***
pi_72201828
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
Aan de lijn?

Sterf

K3 blijft altijd vreselijk goed hangen bij mij
pi_72201844

Wie is er aan de lijn, hallo hallo?
Wat is er toch? Waarom verlang ik zo?
Om slank en fab te zijn, hallo hallo?
Ja, lijijijijijnen doe je zo!

Ja doei.
pi_72201850
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Sterf

K3 blijft altijd vreselijk goed hangen bij mij

Ik heb het nu ook aan de lijn in mijn hoofd. MoBlo, bedankt!
***Levi was here***
pi_72201922
Nadeel van Evy vind ik wel dat ze een waardeloze muzieksmaak heeft. Ik stoor me er steeds meer aan.
Misschien moeten we onze eigen fok-start-to-run maken, met leuke muziek en dat dan iedereen iets motiverends roept.
***Levi was here***
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:20:02 #16
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_72202382
Hier gaat het lijnen in ieder geval minder goed dan ik dacht. Vorig weekend toch aangekomen. Komt ook dat alles nu zo onregelmatig is. Ik heb meer hoop voor wanneer college begint en er weer regelmaat ontstaat. (zie volgende week)
pi_72202494
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:06 schreef Levitation het volgende:
Nadeel van Evy vind ik wel dat ze een waardeloze muzieksmaak heeft. Ik stoor me er steeds meer aan.
Misschien moeten we onze eigen fok-start-to-run maken, met leuke muziek en dat dan iedereen iets motiverends roept.
Goed idee!
Begon me laatst ook al te storen aan haar muziekkeuze
pi_72202522
ik ben het enigszins gaan waarderen, gewoon omdat het zo slecht is
Ja doei.
pi_72202567
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben het enigszins gaan waarderen, gewoon omdat het zo slecht is
Da's echt erg.
***Levi was here***
pi_72202646
Middag T: aardbeien
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72202659
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:04 schreef motorbloempje het volgende:

Wie is er aan de lijn, hallo hallo?
Wat is er toch? Waarom verlang ik zo?
Om slank en fab te zijn, hallo hallo?
Ja, lijijijijijnen doe je zo!

sterf
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72202691
kan je je nog opgeven voor K2 zoekt K3?
Ja doei.
pi_72202722
Nee, die wijzen dikkertjes af. Schijnt.
***Levi was here***
pi_72202732
dus je vindt me dik?
Ja doei.
pi_72202792
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
dus je vindt me dik?
Sorry, was niet persoonlijk bedoeld. Moest opeens denken aan iets wat bij ons in de krant stond over dat programma. Over hoe Patty Brard een Vlaamse tot op het bot kwetst door in haar gezicht te zeggen dat ze "te klein en te dik" is. Was gewoon een gedachtensprongetje.

Start ik hier toch bijna een rel!
***Levi was here***
pi_72202810
ja, nee, verwijt me maar weer vanalles....

*pakt rol koekjes*
Ja doei.
pi_72202832
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
ja, nee, verwijt me maar weer vanalles....

*pakt rol koekjes*
Kijk, dan word je vanzelf weer te dik! Je doet het zelf!
***Levi was here***
pi_72202865
en ze zei nog dat ze nooit meer zou aankomen..

*grin
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72202960
over 5 jaar.. ben ik dikker dan toen ik begon is voorspeld door een zeer wijze vrouw
Ja doei.
pi_72202980
moet je dan ook een andere motor kopen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72202996
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:39 schreef DarkElf het volgende:
moet je dan ook een andere motor kopen?
iig een ander pak.
***Levi was here***
pi_72203002
ja, een Goldwing, die houdt me dan tenminste...
Ja doei.
pi_72203011
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:40 schreef Levitation het volgende:

[..]

iig een ander pak.
ik heb de oude nog liggen
Ja doei.
pi_72203029
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72203031
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
Kun je net zo goed een auto kopen, zit je nog droog ook.
***Levi was here***
pi_72203082
Of een tricke! De ultime combinatie van alle nadelen van de auto met de nadelen van een motor!
***Levi was here***
pi_72203119
oh, bah!

nee, ik ga die oude kleding maar verkopen of weggeven denk ik of weggooien

al heeft Mr.Mo dus nu mijn oude motorbroek aan die ik paste met >90kg...
Ja doei.
pi_72203246
Ik geloof echt nooit dat jij ooit weer dik wordt. Daarvoor ben je veel te goed bezig.
***Levi was here***
pi_72203280
ik denk ook niet dat ik weer richting 90 ga, maar het kan nog wel wat beter en gezonder hoor
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar donderdag 27 augustus 2009 @ 15:56:26 #40
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72203450
Oeh bitchen... leukleuk
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_72203469
Ja maar daar ben je weer mee bezig dus das mooi

Zo; mijn D: wordt 120 gr kipfilet gemarineerd in olie/citroensap/gemalen koriander/knoflook/peper en zout... uit de oven met erbij een puylinzensalade : gekookte linzen met erdoor de leftover citroensap/olie. Dan erdoor feta/verse koriander/gemengde slablaadjes en wat balsamico erover.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72203485
jum!
Ja doei.
pi_72203498
Ik denk, "laat ik even in ons zustertopic snuffelen", gewoon zomaar...
Kijk ik zo in de reet van Britney! My eyes!
Dat doe ik dus ook niet meer.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar donderdag 27 augustus 2009 @ 16:00:05 #44
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72203562
Mijn diner weet ik nog niet... Ik ga vanwege verjaardag schoonpapa eten bij Roxy's in Maastricht, gereserveerd via restaurantweek. Ben heel benieuwd!

DE, jouwes klinkt erg lekker! Linzen moet ik eigenlijk toch ook eens proberen.
pi_72203575
Ja doei.
pi_72203595
is lekker hoor en gezond.

Ik vind koken echt heel leuk en maak er wel een sport van om gezond maar toch ook errug lekker te koken...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72203674
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn avondeten:

http://www.restaurantoporto.nl/

mmm lekker, zie al genoeg dingen staan die ik zou lusten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72203705
wij krijgen een 3 gangen menu: restaurantweek.

Als het bevalt gaan we daar een keer dat 12 gangen menu met wat familie doen
Ja doei.
pi_72203752
leuk zeg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72203863
ik hoop het
Ja doei.
pi_72211023

Ben moe, maar het is heerlijk om weer aan het werk te zijn..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_72214224
tvp
Ik ga mijn bed in
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:08:59 #53
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_72215043
Hallo allemaal,

Ben weer terug van weggeweest... Heb na het inleveren van mijn proefschrift ongeveer 6 weken geen PC aangeraakt (en voor mensen die dat niet kennen: probeer het eens! Het is soms best fijn). Ik ben lekker op vakantie geweest en heb zowaar boeken gelezen ter ontspanning.... Qua eten heb ik eigenlijk lekker genoten (binnen bepaalde grenzen) en nu ik weer begonnen ben met werken ben ik MINDER dan 1 kilo zwaarder dan voor de vakantie (en toen sportte ik 5 uur per week)... Daar komt nog eens bij dat ik goedkeuring van mijn manuscript heb gekregen (officieel bekend als: de toelating tot de verdediging), dus jullie begrijpen dat het ook even geduurd heeft voor ik weer 'op aarde' geland was.

TIjd voor de volgende 10 kilo! (ik heb nog 3 maanden tot mijn promotie...., maar onder de 80 is ook al goed).
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:10:48 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_72215113
Hoi. Ik leef nog. Een beetje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:23:15 #55
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_72217582
Oh, hier zijn jullie!

ja, dit is 's werelds slechtste TVP
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_72220746
Goedemorgen.....t was ff zoeken maar gevonden (zat nl nog in de vakantieperikelen te zoeken)
Hardlopen zie ik mezelf voorlopig nog niet doen, fietsen wel, Gisteren 19 km/pu in een uur gefietst ! das dus incl stoplichten en zo dus gemiddeld iets harden gefietst
pi_72221357
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 06:47 schreef Stout het volgende:
Goedemorgen.....t was ff zoeken maar gevonden (zat nl nog in de vakantieperikelen te zoeken)
Hardlopen zie ik mezelf voorlopig nog niet doen, fietsen wel, Gisteren 19 km/pu in een uur gefietst ! das dus incl stoplichten en zo dus gemiddeld iets harden gefietst
19km/u is heel netjes voor fietsen door het verkeer!
***Levi was here***
pi_72221751
goeiemorgen.

weegschaal gaf vanmorgen nog steeds 4.3 kilo minder aan dus das ok. Moet wel volgende week ongesteld worden dus misschien moet ik de komende dagen niet op t gewicht letten aangezien dat flink kan schelen..

Hardlopen gisteren was zwaar . De hei op maar het is hartstikke droog geweest dus veel los zand. Das zwaar! Maar tis gelukt. Nu zondag weer lopen, gewoon op de atletiekbaan (die dan ineens heel soepel loopt).
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72222850
ok so much voor dingen bijhouden; niet volgende week dus maar vandaag. Wat op zich verklaart waarom ik van de week cranky was
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72222879
Hee, wat goed!

Ik lurk hier af en toe mee (post zelf in het Slankforum) - en we zijn ongeveer net zoveel afgevallen bij elkaar ! En jullie met veel minder mensen, wat leuk !
pi_72230024
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:09 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hee, wat goed!

Ik lurk hier af en toe mee (post zelf in het Slankforum) - en we zijn ongeveer net zoveel afgevallen bij elkaar ! En jullie met veel minder mensen, wat leuk !
En als we een paar getallen van oudgedienden zoals van Troel, Yppy en mij erbij zetten dan verdubbelen we het getal
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:07:13 #62
35189 Troel
scherp en bot
pi_72230087
in Slank zijn ze bij lange na niet zoveel afgevallen. Sterker nog, volgens mij wegen jullie allemaal bij elkaar niet eens wat wij zijn afgevallen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72234137
Ok, ok, jullie zijn beter .
pi_72234675
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ok, ok, jullie zijn beter .
Niet beter, gewoon zwaarder.
***Levi was here***
pi_72237273
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Wat de rest zei zes! Het lijkt me echt heel kut. Heb geen recht van spreken door te zeggen 'geef het nog een kans', want ben zelf na 3 hardloop'lessen' ook afgehaakt omdat al die jongere afgetrainde meisjes met hertensprongetjes makkelijk 14km per uur hardliepen en ik daar met 9 achteraan kwam sjokken.. probeer dan maar je eigen tempo te lopen..

een hardloopbuddy vind ik dan ook het fijnst. Heb gelukkig hiervoor mijn vriend, maar wellicht wil jouw vent ook wel mee? En anders proberen via een hardloopsite wellicht contact(en) op te doen om samen te gaan lopen?

Moblo ik vind jou al zo'n jonge hinde vergeleken met mij (je Fok idol filmpje ). Maar wat je beschrijft is precies mijn ervaring, hertensprongetjes Helaas gaat mijn vent niet mee lopen maar aan de andere kant ga ik ook niet tennissen met hem. En start to run...kweenie... Ik kijk wel, misschien wel een collega. Maar niet die atletiekvereniging

Droeke, fijn dat je maar zo weinig bent aangekomen

Coldfeet 9 kilometer, meeen! respect
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:26:24 #66
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72237904
Ik hou het voorlopig ook op horde lopen Op naaldhaken over het Vrijthof...
pi_72238264
Sexy Sjeen!
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_72255482
Naaldhakken op t Vrijthof Das een goeie workout ..

Over workout gesproken; we zijn net terug van de Decathlon, ik heb geen enkele reden om niet te gaan lopen als t regent of kouder wordt. Windjasje gekocht en een wat dikkere longsleeve. En wat reflectiebanden voor om je armen dus straks miepen: 'boehoe t regent' of 'boehoe tis donker' is alleen maar vluchtgedrag
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:52:03 #69
112545 Muck
pi_72257038
Oeh sjeen, je moet ongelofelijk sexy kuiten hebben inmiddels
  Licht Ontvlambaar zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:58:12 #70
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72260901
Ik las even een rustdagje in, even mijn benen wat rust geven Morgen weer de hele dag staan
pi_72261786
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:48 schreef DarkElf het volgende:
Naaldhakken op t Vrijthof Das een goeie workout ..

Over workout gesproken; we zijn net terug van de Decathlon, ik heb geen enkele reden om niet te gaan lopen als t regent of kouder wordt. Windjasje gekocht en een wat dikkere longsleeve. En wat reflectiebanden voor om je armen dus straks miepen: 'boehoe t regent' of 'boehoe tis donker' is alleen maar vluchtgedrag
Go DE Zijn die banden genoeg voor je zichtbaarheid, of moet je ook nog verlichting?
pi_72262086
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Go DE Zijn die banden genoeg voor je zichtbaarheid, of moet je ook nog verlichting?
we hebben sowieso witte windjackjes gekocht, je wint er geen schoonheidsprijs mee maar t gaat om zichtbaarheid natuurlijk..

die banden zijn wel duidelijk en mochten we t idee hebben dat t niet genoeg is dan kunnen we altijd nog ledjes omslingeren

Sowieso zal t erop neerkomen dat ik overdag ga lopen in de winter en alleen de mr ś avonds (die gaat dan wel door de woonwijken aan t bos hier, anders heb je nergens verlichting (leuk een dorp he?))..en in t weekend lopen we samen dan en overdag natuurlijk..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72262207
Maak ik hieruit op dat jullie twee dezelfde hardloopjacks gekocht hebben? Het jeugdige equivalent van dezelfde Gaastra-jas?
pi_72262260
Oh men, erg he?

de mr wilde wit en ik rood maar die was er niet en anders moest ik zwart nemen (is niet handig) of oranje (gatver) of felgroen (gatver)..

ik schaam me diep
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72262335

Nee, ik vind het wel schattig, voor jullie met z'n twee
pi_72262354
ik vind t verschrikkelijk eigenlijk.

Godzijdank is t alleen voor hardlopen...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72263792
Zo braaf gefietst... met zoonlief dus iets minder hard, maar toch weer 17 km gem. per uur.
dapper allemaal die hardlopers...ooit hoop ik het ook te kunnen
pi_72278027

Gisteren geborreld bij de buren. Nou ja borrelen; ik heb spa rood op en veel cherrytomaatjes.. en maar 2 kleine handjes chips . Dus dat is hartstikke netjes.

Net thuis van hardlopen, waaide énorm hard maar tis gelukt en ondanks dat ik dacht ik meer kroop dan rende toch met 8.5 km p u (soms tegen de 9 ) gerend. Wind is wel erg vertekenend blijkbaar.

In een dorp verderop hebben we een atletiekbaan gevonden die meer beschut ligt wat handig is voor de hersft en winter en ze doen daar in de winter elke donderdagavond de lampen aan dus we kunnen op donderdag veilig rennen dan. Nog een keer in t weekend samen overdag en dan nog 1 x in de week zelf kijken.. Kortom; ik kan gewoon echt geen smoesjes meer bedenken om niet te gaan in de winter straks
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:48:00 #79
35189 Troel
scherp en bot
pi_72281885
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:24 schreef DarkElf het volgende:

Kortom; ik kan gewoon echt geen smoesjes meer bedenken om niet te gaan in de winter straks
Er zijn ALTIJD smoesjes te bedenken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:52:43 #80
112545 Muck
pi_72282007
Vanavond ga ik weer naar huis na een week bij mijn ouders geweest te zijn. Gewoon alles weer lekker in mijn eigen ritme doen, hardlopen wanneer ik dat wil en niet om 5 uur 's avonds al hoeven eten
pi_72282137
tuurlijk, maar das niet de bedoeling natuurlijk.

buiten dat, afspraken met mezelf maken is nooit een probleem geweest
+10 jaar medicijnen slikken en ellende, dat was t probleem. En dus ben ik
nu erg gemotiveerd nu ik zonder die troep leef.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:58:16 #82
112545 Muck
pi_72282160
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:57 schreef DarkElf het volgende:

10 jaar medicijnen slikken en ellende, dat was t probleem. En dus ben ik
dat klinkt bekend
pi_72282260
Wat heus niet wil zeggen dat ik in de illusie leef dat alles vanaf nu perfect zal gaan omdat ik afspraken met mezelf kan maken. Daarom stel ik ook geen doelen waarvan ik niet weet of ik ze kan halen, dat geeft alleen frustraties en kans op falen . Ik leef gezond, sport en zie t verder wel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:05:22 #84
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_72282360
TotnadeVakantiePost
pi_72293452
Veel plezier Jojogirl!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72301331
Even gekopieerd van mijn weblog :
quote:
Week 2 is voorbij !
En ik ben onwijs blij met het resultaat ! Voor het eerst sinds heel lang onder de 120 kg ! Vanmorgen verscheen de 119 op de weegschaal. Deze week 2,1 kg eraf en dat met 2 ! boostdagen. Een gepland en een onverwacht. De geplande zat al aan het begin van de week, de ongeplande was vrijdag.
Ik had verwacht dat ik vooral 's avonds erg veel snaaitrek zou hebben, maar de praktijk laat zien dat ik daar eigenlijk helemaal geen behoefte aan heb. Geen trek in chips, snoep en zo. Heel maf. En dat ik nu met een knorrende maag mijn bed in ga ? Ook dat is niet het geval. Ik snap het niet maar ik ben dr wel heel blij mee.'
Kortom ik val goed af (mij eigenlijk een beetje te snel maar meer dan dat ik nu eet krijg ik er echt niet in. Met warm eten merk ik bijv dat ik al snel vol zit en ik heb mezelf voor genomen om vol=vol aan te houden.) en ik voel me beter dan ooit!! Op naar mijn volgende doel : 114 kg, dan behoor ik nl niet meer tot de groep Morbine Obesitas.
pi_72301387
Stout, goed zo joh! Wat een lekker gevoel he?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72301396
wauw wat goed zeg!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72301405
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 07:37 schreef Fuente het volgende:
Stout, goed zo joh! Wat een lekker gevoel he?
Ja ! en vooral omdat het voor mijn gevoel zo zonder moeite gaat..
pi_72301414
Stout is goed bezig!

Super DarkElf. Ben je nu helemaal met die medicijnen gestopt?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_72301425
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:57 schreef DarkElf het volgende:

+10 jaar medicijnen slikken en ellende, dat was t probleem. En dus ben ik

wow 10 jaar met medicatie en nu zonder ! Hou vol en het gaat lukken he! Zonder medicijnen is afvallen misschien ook makkelijker ?
pi_72301457
yep helemaal zonder.
SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door DarkElf op 31-08-2009 07:56:50 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72303497
Wat dr in je spoiler staat klopt inderdaad, maar met kleine stapjes kom je dr ook toch ?
pi_72303566
idd hoor,ik heb geen haast

De buurvrouw zei zaterdag tegen me dat ik afgevallen was .. Leuk om te horen.

Tis maar 4.5 kilo, maar die cm's doen meer blijkbaar want mijn broek zit echt wel een stukkie losser al en mijn taille is veranderd . (waardoor ik zelf vind dat mijn heupen groter lijken maar goed, ik zal niet zeuren )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar maandag 31 augustus 2009 @ 10:51:27 #95
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72303936
Brak Heel brak Dus veel koffie vandaag en verder lekker fruitig aan de slag We hebben een fruitjuicer gekocht zaterdag En een vouwwagen
pi_72311871
Stout, je eerste mijlpaal! Fijn dat het zo zonder moeite lijkt te gaan, zo hoort het ook...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_72313126
Terug van Vakantie Post.
Nu weer gemotiveerd. Hopelijk de weegschaal ook
pi_72332093
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:33 schreef DarkElf het volgende:
idd hoor,ik heb geen haast

De buurvrouw zei zaterdag tegen me dat ik afgevallen was .. Leuk om te horen.

Tis maar 4.5 kilo, maar die cm's doen meer blijkbaar want mijn broek zit echt wel een stukkie losser al en mijn taille is veranderd . (waardoor ik zelf vind dat mijn heupen groter lijken maar goed, ik zal niet zeuren )
je hebt heupen!

Die zou ik zo graag hebben! Dus niet zeuren
Ja doei.
pi_72332349
Ok nou heel erg zeur ik ook niet hoor, ik heb iig nog vorm gehouden door de jaren heen, das al mooi
Iets minder heup/kont zou alleen wel mogen, tis aardig surinaams vind ik .. (zwarte mannen waarderen het ook heel erg )

Vanavond weer hardlopen en een redelijk nette zalmsalade eten daarna: zalm met bleekselderij, augurk, gekookt eitje, kappertjes, tabasco, citroensap, 1 chilipeper, wat sla... op bruin geroosterd brood.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72332632
Zo, ik ben in een maand 1,6 kilo kwijt....

Dat is lekker, maar nu hoop ik dat het langzaam doorgaat naar beneden, en dat ik het niet ga verprutsen door weer ongezonder te gaan eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')