abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71595087
Fok!Dieetclub #284 Hardloopperikelen

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal 1 update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:17:37 #2
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_71595258
pi_71597638
Wat voor plaatjes wil je zien?

Van dit:

Naar dit:

[ Bericht 82% gewijzigd door Miss_S op 04-08-2009 16:40:52 ]
pi_71597721
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik er even een bikinifoto bijpakken?
pi_71606416

net les 3 gelopen, was wel warm maar t viel me reuze mee eigenlijk
de loopsnelheid is zo'n 8 km per uur, dat voelt als een lekker tempo.

Mar t wandelen tussendoor is ook lekker hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_71606719
Dat is best een redelijk tempo DE!
Goed bezig
pi_71607052
t ging ook lekker, alleen dit is pas les 3 geweest.. (vorige keer waren we tot 12 gekomen) dus echt lang achter elkaar lopen doen we nog niet. Maar tis wel zo als je in een soort ritme omt gaat t wel lekker ..

Ach langzaam aan en als een les niet lekker voelt hem gewoon nog een keer doen. Ik heb geen haast en beweging überhaupt is al beter dan geen beweging
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:31:23 #8
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_71611075
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:52 schreef Liejannuh het volgende:
Loop jij ook in je lunchpauze Jojo?
Nope, daarvoor kunnen we niet lang genoeg weg van het lab. Zou op mijn sectie misschien nog wel gaan, maar een aantal anderen zeker niet. We lopen dus om 5 uur. Vind ik wel fijner, zeker nu in de zomer, want het scheelt een stuk in de hitte.

Klinkt goed DE, en net tempo inderdaad, zeker voor deze hitte

En die foto's miss_s, wat een verschil, echt ongelooflijk!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:15:43 #9
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_71615517
Sportief hoor dat hardlopen. Ik die het jullie niet na in ieder geval. En die foto, wow, echt een wereld van verschil. Knap gedaan!

Vandaag worden de touwtjes hier weer wat strakker aangetrokken. Normaal gesproken lukt het me wel om het dieeten een tijdje vol te houden, maar gaat het altijd mis als ik een dagje uit de band ben gesprongen. Op de één of andere manier kan ik het ritme niet meer terugvinden. Gisteren was zo'n dagje en ik heb me echt zo voorgenomen om het nu gewoon weer op te pakken. Kom maar op met die fruitjes en hutenkäse
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_71615886
Zo, gisteren heb ik een kilometer of 7 gewandeld, en nog 26 kilometer geskate... Sportief genoeg, maar ik moet het vandaag(en de komende weken) bezuren.....

Ik heb in ieder geval wel redelijk netjes gegeten, ik ben dol op de supermarkten in Duitsland waar je voor een euro of 3 gewoon een enorme bak salade volschept..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:04:45 #11
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_71616427
De komende weken? Heb je je geblesseerd teigan?
pi_71616541
Zag net die foto's pas van MIss-S:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_71616631
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:04 schreef Jojogirl het volgende:
De komende weken? Heb je je geblesseerd teigan?
mijn knieën weer... Het was allemaal teveel, en ik heb ook flink doorgereden met de skatetocht, en dat was heerlijk, maar niet verstandig..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_71619157
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:10 schreef DarkElf het volgende:
Zag net die foto's pas van MIss-S:
Dat geeft niet
Ze zijn al vaker geplaatst dus niet zo interessant, maar als ze dan toch om foto's vragen

Het is altijd wel goed om even terug te zien
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:17:32 #15
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_71624651
Laat ik ook nog eens posten.
Inmiddels alweer 5 maanden geleden, sinds mijn laatste afvalpoging ( van 106.5 naar 98 kilo ) Goede nieuws is dat ik niet meer ben aangekomen, het slechte nieuws is dat ik ook niet meer ben afgevallen

Komende maanden wil ik mij gaan inzetten om in ieder geval de 93 te bereiken en officieel een gezond gewicht te bereiken. (Ben 1.93m lang)

edit: Ohja, en ik ben gestopt met roken!

[ Bericht 9% gewijzigd door Blinker op 05-08-2009 15:24:50 ]
pi_71625874
Blinker, dat klinkt goed, vooral het stoppen met roken, en niet echt aangekomen zijn....

Ik kreeg trouwens gisteren een complimentje van een vriendin, dat ik nu zo'n mooi figuur kreeg.... Nou ben ik niet veel afgevallen de laatste tijd voor mijn gevoel, maar het was wel fijn om te horen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 16:15:05 #17
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_71626126
Dankje, Teigan

Het probleem is vaak dat je het zelf niet direct ziet, omdat het zo geleidelijk gaat.
Om dan toch die bevestiging te krijgen is erg fijn
pi_71626921
Ben jij dat op de pics Miss-S? Goed bezig zeg.
Ik heb vanochtend helaas niet hardgelopen. Het was al te vroeg te warm...
Eten is nog steeds ongezond hier, met een flink BBQ gisteravond.
pi_71627303
Ik heb net gelopen, ik heb vanavond geen tijd (ik durf niet in het donker te lopen )
Les 2 deze keer, en ik ben weer kapot. Ik heb wel meer conditie dan de vorige keer dat ik met Evy begon, ik kan harder lopen en kom weer tot rust in de pauzes. Nu nog weer door tot de 30min.

Succes Blinker met de laatste loodjes tot gezond BMI

Teigan, mooi compliment om te krijgen! Dringt het ook tot je door? Je wordt gewoon een lekker ding
pi_71627681
Ja, dat ben ik Dyna (1e foto zal van rond 2003 zijn en de 2e een maand geleden)

Oja, nog muziek liefhebbers?
[TK] Cd's voor 2,50 euro
pi_71628956
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:03 schreef omearos het volgende:
Ik heb net gelopen, ik heb vanavond geen tijd (ik durf niet in het donker te lopen )
Les 2 deze keer, en ik ben weer kapot. Ik heb wel meer conditie dan de vorige keer dat ik met Evy begon, ik kan harder lopen en kom weer tot rust in de pauzes. Nu nog weer door tot de 30min.

Succes Blinker met de laatste loodjes tot gezond BMI

Teigan, mooi compliment om te krijgen! Dringt het ook tot je door? Je wordt gewoon een lekker ding
Goed dat je gelopen hebt omearos! Hier in de tuin (ik kan het nog nauwelijks geloven, ik heb een tuin!) is het flink warm..

Doordringen doet het nog niet helemaal.. Ik zit nog steeds een kilo of 3 boven mijn laagste gewicht, en heb nu ook echt 3 spijkerbroeken liggen die me gewoon niet mooi meer zitten daardoor... Maar ik merk wel dat ik er nu weer bewuster mee bezig ben, en ik kon er daardoor wel weer eens gaan komen.... En dat is eigenlijk wel een heel tof vooruitzicht.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:52:55 #22
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_71638605
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:21 schreef Miss_S het volgende:
Ja, dat ben ik Dyna (1e foto zal van rond 2003 zijn en de 2e een maand geleden)

Oja, nog muziek liefhebbers?
[TK] Cd's voor 2,50 euro
Jim's cd MET handtekening
  donderdag 6 augustus 2009 @ 01:52:12 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_71640999
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:05 schreef teigan het volgende:
Blinker, dat klinkt goed, vooral het stoppen met roken, en niet echt aangekomen zijn....

Ik kreeg trouwens gisteren een complimentje van een vriendin, dat ik nu zo'n mooi figuur kreeg.... Nou ben ik niet veel afgevallen de laatste tijd voor mijn gevoel, maar het was wel fijn om te horen.
Ik krijg de laatste tijd steeds meer te horen dat ik zo slank ben (ja, ondanks die babybuik ). Ik moet daar altijd best om lachen en kan dus echt niet omgaan met dat soort commentaar. In plaats van dat ik er een keer gewoon van geniet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71642640
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:52 schreef Blinker het volgende:

[..]

Jim's cd MET handtekening
wie wil die nu niet
pi_71648322
Zooooo wat is het warm zeg..... goed dat ik op de camping zit
Vanochtend om 9 uur heb ik Evy les 12 gelopen.
Ik had het nooit verwacht, maar ik vind hardlopen echt leuk om te doen. Zeker nu ik op een andere lokatie ben waar ik lekker in het bos kan lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')