abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:53:27 #1
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72195824
Het grote kleine babietjes topic deel 211

Babietjes

7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
15 oktober 2008: Sanne, dochter van Marit1978
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai , zoon van iamredleader en Tinuviel
04 februari 2009: Joanne Christel, dochter van MaleDuck
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweefvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Marien Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow Rika, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: D'Shontay, dochter van Huuphuup
28 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 01-09-2009 21:00:41 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:02:30 #2
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_72196076
miss_sly hmm dan zou ik het niet weten, Robin en Viggo hebben het in 90% van de gevallen als ze bijna aan een nieuwe fles toe zijn. En een hele enkele keer direct na de fles

Heb niet zo'n verstand van borstvoeding maar zou het niet kunnen zijn dat je melk op is en dat het laatste een beetje vocht is nog.??? Misschien zit ik er helemaal naast hoor.

Infacol, dat was het ja, Cinababy heb ik gebruikt bij Milan en vond ik niks. Thanks!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:03:06 #3
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72196097
Bedankt voor de goede wensen allemaal!
We hebben toch weer goede hoop hoor, de lamp lijkt zijn werk goed te doen. Je kunt al helemaal zien waar zijn 'briletje' opgeplakt heeft gezeten. Een soort omgekeerd skibril-effect. Om een uur of twee komen ze hem prikken, ik hoop dat we dan verbetering zien in de bloedwaarden.

Mijn kraamverzorgster heeft nog even gebeld (lief!) en gewaarschuwd dat de kans groot is dat we pas morgenavond naar huis mogen. Ik hoop ergens van niet, als we vandaag nog naar huis mogen krijgen we haar terug. En het is een heel ervaren dame, wel zo fijn bij een prematuurtje. Maar goed, aan de andere kant is het natuurlijk het belangrijkste dat Thomas nu goed op de rails wordt gezet dus als we daarvoor wat langer in het ziekenhuis moeten blijven dan is het maar zo.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:05:52 #4
267663 BJen
Speecchlessss......
pi_72196181
dan hier maar ff, ik MOEST ff weten welke LLM's inmiddels hun kindje in hun armen hebben ,mogen sluiten....

allemaal van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes!!!!

Zwanger!
pi_72196223
Cara, wat vervelend dat Thomas naar het ziekenhuis moest. Hopelijk gaat het snel beter met hem en mogen jullie lekker naar huis!

MissSly, ik heb geen idee... Kan je niet ff met de assistente van de HA bellen om advies te vragen?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:11:15 #6
248986 MamaNik
pi_72196311
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:03 schreef Ca.ra het volgende:
Bedankt voor de goede wensen allemaal!
We hebben toch weer goede hoop hoor, de lamp lijkt zijn werk goed te doen. Je kunt al helemaal zien waar zijn 'briletje' opgeplakt heeft gezeten. Een soort omgekeerd skibril-effect. Om een uur of twee komen ze hem prikken, ik hoop dat we dan verbetering zien in de bloedwaarden.

Mijn kraamverzorgster heeft nog even gebeld (lief!) en gewaarschuwd dat de kans groot is dat we pas morgenavond naar huis mogen. Ik hoop ergens van niet, als we vandaag nog naar huis mogen krijgen we haar terug. En het is een heel ervaren dame, wel zo fijn bij een prematuurtje. Maar goed, aan de andere kant is het natuurlijk het belangrijkste dat Thomas nu goed op de rails wordt gezet dus als we daarvoor wat langer in het ziekenhuis moeten blijven dan is het maar zo.
Ten eerste Gefeliciteerd met jullie mannetje!!! Vervelend dat jullie ineens naar het ziekenhuis moesten, maar het is inderdaad het beste dat Thomas weer goed op de rails wordt gezet en dan is het maar zo, mag je nu zelf ook in het ziekenhuis blijven?? Je hebt in ieder geval de beste zorg voor Thomas!
pi_72196401
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:02 schreef MamaNik het volgende:
miss_sly hmm dan zou ik het niet weten, Robin en Viggo hebben het in 90% van de gevallen als ze bijna aan een nieuwe fles toe zijn. En een hele enkele keer direct na de fles

Heb niet zo'n verstand van borstvoeding maar zou het niet kunnen zijn dat je melk op is en dat het laatste een beetje vocht is nog.??? Misschien zit ik er helemaal naast hoor.

Infacol, dat was het ja, Cinababy heb ik gebruikt bij Milan en vond ik niks. Thanks!
In principe is borstvoeding niet zo maar op. dat is echt een hardnekkig fabeltje.
Dat heldere melk spugen was hier ook wel. Soms met wat witte vlokjes maar soms net water.
Dat is schijnbaar normaal en des te warmer het weer des te "vochtiger" je melk ook is.
bovendien is je melk de eerste maanden nog steeds heel erg aan het aanpassen dus dat kan het ook gewoon zijn Verder zijn er een boel dames met wat betere uitleg hier aanwezig.
pi_72196493
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:14 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

In principe is borstvoeding niet zo maar op. dat is echt een hardnekkig fabeltje.
Dat heldere melk spugen was hier ook wel. Soms met wat witte vlokjes maar soms net water.
Dat is schijnbaar normaal en des te warmer het weer des te "vochtiger" je melk ook is.
bovendien is je melk de eerste maanden nog steeds heel erg aan het aanpassen dus dat kan het ook gewoon zijn Verder zijn er een boel dames met wat betere uitleg hier aanwezig.
In het BV topic is nog meer info te vinden
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:31:07 #9
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72196848
Die witte vlokjes als ze spugen was volgens de kz hier een teken dat de melk uit het maagje komt. Bij pasgeboren babietjes sluit het maagklepje niet altijd goed en daardoor kan er soms melk terugkomen (spugen). Meestal is het veel minder dan je zelf denkt.
pi_72196979
Ik weet dat er niet zo lang geleden nog over gesproken is, wel of niet smeerbare leverworst/kaas op brood voor een baby.. Maar ik kan het niet meer vinden... Iemand enig idee wat je behalve appelstroop en een klein beetje margarine op brood kan doen?
pi_72197030
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:36 schreef Raissa het volgende:
Ik weet dat er niet zo lang geleden nog over gesproken is, wel of niet smeerbare leverworst/kaas op brood voor een baby.. Maar ik kan het niet meer vinden... Iemand enig idee wat je behalve appelstroop en een klein beetje margarine op brood kan doen?
Ik doe smeerkaas op zijn brood. Soms alleen boter. Wist niet eens dat appelstroop ook kon. bedankt voor de tip
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:47:14 #12
248986 MamaNik
pi_72197230
Bij Milan deden meestal smeerkaas of wat appelstroop later ook leverpastei maar dat niet te vaak.
pi_72198244
Hier is gezegd beginnen met boter, dan kun je later appelstroop of smeerkaas proberen. Of fruitmoes.
pi_72199609
Cara wat vervelend zeg. Hoe gaat het nu met hem? Joep heeft wel 2 weken lopen worstelen met die bili. Het was telkens net onder de grens en dus hoefde hij niet onder de lamp, maar hij is wel 2 weken erg sloom geweest... en ook te vroeg geboren, dus dat werkte ook niet mee met de sloomheid.

Joep schaterlachte net tegen zijn muziekdoosje Hij is vandaag zoooo blij alles is leuk hahaha. En sabbelen op je handen... dat is de bom!
Niet mieten! Door gieten!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:04:54 #15
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72199716
Gelukkig mag ik zelf ook blijven MamaNik. Moet ook bijna wel, voor de borstvoeding. En de papa's kunnen hier ook blijven slapen en krijgen ook ontbijt en lunch. Alleen voor het avondeten moet hij even naar het restaurant gaan. Er is een soort van slaapbank op de kamer. Overdag kan de visite daar zitten, en 's avonds kan de papa er op slapen.

Ze komen zo prikken (dat zal wel huilen worden..) en dan mogen we nog een uur wachten op de uitslag. Het is toch wel spannend zo. We zien wel verschil in zijn huidskleurtje, maar de vraag is in hoeverre dat terug te zien is in het bloed. Nog even volhouden dus.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:08:00 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72199813
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:04 schreef Ca.ra het volgende:
Gelukkig mag ik zelf ook blijven MamaNik. Moet ook bijna wel, voor de borstvoeding. En de papa's kunnen hier ook blijven slapen en krijgen ook ontbijt en lunch. Alleen voor het avondeten moet hij even naar het restaurant gaan. Er is een soort van slaapbank op de kamer. Overdag kan de visite daar zitten, en 's avonds kan de papa er op slapen.

Ze komen zo prikken (dat zal wel huilen worden..) en dan mogen we nog een uur wachten op de uitslag. Het is toch wel spannend zo. We zien wel verschil in zijn huidskleurtje, maar de vraag is in hoeverre dat terug te zien is in het bloed. Nog even volhouden dus.
Ik lees het nu pas allemaal. Wat een schrik! Gelukkig gaat het in elk geval (met kleine beetjes) vooruit...
en wat een knapperd!
pi_72199980
Cara ik hoop dat de uitslag goed is! Tyler hing er ook net tegen aan telkens. Niet onder de lamp geweest.

Vannacht voor het eerst niet ingebakerd geslapen! Wel tig keer eruit, maar ging op zich best goed.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:13:27 #18
248986 MamaNik
pi_72200026
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:04 schreef Ca.ra het volgende:

Wat een luxe dat papa ook kan blijven slapen, welk ziekenhuis is dat???
In Delft mocht Papa echt niet blijven hoor, ja 1 nachtje maar dat was om een minder leuke reden.

Spannend! Hoe snel krijg je de uitslag??
pi_72201649
Zweten jullie kindjes ook zo??
Bij Tess staan dw zweetdruppels op haar hoofd en boven haar lip terwijl het nu echt niet zo warm is. Als ik aan het flessen ben is haar haar ook zeiknat van het zweten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72201714
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:58 schreef Vicky het volgende:
Zweten jullie kindjes ook zo??
Bij Tess staan dw zweetdruppels op haar hoofd en boven haar lip terwijl het nu echt niet zo warm is. Als ik aan het flessen ben is haar haar ook zeiknat van het zweten.
Ja Mikael Moet er nog steeds aan wennen Leander ook. ik hbe de kinderarts gisteren al extra naar zijn hartje laten luisteren zodat ik zeker weet dat het daar niet aan lag!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72201854
Ja hier ook nog steeds wel. Al is het minder nu, met die hitte veel erger. Maar onder zijn hoofd ligt een hydrofiele doek en die is na het slapen zeiknat.
pi_72201887
Moet woensdag naar de ka. Ik zal het ook eens navragen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72201993
Ohja hartje laatst ook gecheckt om die reden. Niks aan de hand.

Pfff, vandaag een off day, huilen huilen en nog eens huilen en niks helpt.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:11:09 #24
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72202070
We liggen nu in Orbis in Geleen, een nieuw ziekenhuis. Wel heel fijn, prive kamers met badkamer, kleintje kan onder de lamp bij ons op de kamer. En ik moet zeggen dat de verpleging hier echt een pluim verdient. Ook in de bevalkamers hoor! Ze waren wat ziekenhuisachtig en steriel, maar dat werd meer dan goed gemaakt door de lieve zusters die de hele nacht voor ons gezorgd hebben. En eerlijk gezegd maakt het je op zo'n moment ook echt geen klap uit wat er voor kunst aan de muur hangt en hoe gezellig het lampekapje is. (Voor Asy: dit waren dus de bevalkamers van het ziekenhuis zelf, de poliklinische heb ik niet gezien)

Pfff nu kunnen ze ieder moment komen met de uitslag. Ik ga er maar vanuit dat we nog een dag moeten blijven, ook als hij al onder de lamp uit mag. Dan willen ze waarschijnlijk morgen zijn bloed nogmaals controleren. En aan de ene kant ben ik ook wel bang dat hij vanavond weer niet zou drinken als we alleen thuis zouden zijn.

Ingrid, lekker dat het zonder bakeren redelijk ging! Wij hebben Thomas die ene nacht dat hij thuis geslapen heeft ook ingebakerd, omdat hij nog heel 'fladderig' is en zichzelf dan wakker mept. De tweede nacht was het niet nodig, maar om de verkeerde redenen bleek dus later.

Ik ga meneer hier weer eens zijn zonnebril opplakken, die peutert hij steeds los. En nog even duimen voor een goede bloedwaarde!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:24:56 #25
248986 MamaNik
pi_72202536
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:11 schreef Ca.ra het volgende:
We liggen nu in Orbis in Geleen, een nieuw ziekenhuis. Wel heel fijn, prive kamers met badkamer, kleintje kan onder de lamp bij ons op de kamer. En ik moet zeggen dat de verpleging hier echt een pluim verdient. Ook in de bevalkamers hoor! Ze waren wat ziekenhuisachtig en steriel, maar dat werd meer dan goed gemaakt door de lieve zusters die de hele nacht voor ons gezorgd hebben. En eerlijk gezegd maakt het je op zo'n moment ook echt geen klap uit wat er voor kunst aan de muur hangt en hoe gezellig het lampekapje is. (Voor Asy: dit waren dus de bevalkamers van het ziekenhuis zelf, de poliklinische heb ik niet gezien)

Pfff nu kunnen ze ieder moment komen met de uitslag. Ik ga er maar vanuit dat we nog een dag moeten blijven, ook als hij al onder de lamp uit mag. Dan willen ze waarschijnlijk morgen zijn bloed nogmaals controleren. En aan de ene kant ben ik ook wel bang dat hij vanavond weer niet zou drinken als we alleen thuis zouden zijn.

Ingrid, lekker dat het zonder bakeren redelijk ging! Wij hebben Thomas die ene nacht dat hij thuis geslapen heeft ook ingebakerd, omdat hij nog heel 'fladderig' is en zichzelf dan wakker mept. De tweede nacht was het niet nodig, maar om de verkeerde redenen bleek dus later.

Ik ga meneer hier weer eens zijn zonnebril opplakken, die peutert hij steeds los. En nog even duimen voor een goede bloedwaarde!
Oh wat heerlijk!! Ik lag op een 2 persoonskamer waar ik de meeste tijd alleen heb gelegen dat wel, maar de badkamer is op de gang :S

Ga voor je duimen voor een goede uitslag!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 27 augustus 2009 @ 15:40:07 #26
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72202991
op brood mag in eerste instantie: smeerkaas, smeerworst (maar 1 keer in de 2/3 dagen ivm vitamine a), appelstroop (gezond vanwege het ijzer) en verschillende soorten jam. pindakaas van na het eerste jaar, en als brood eten goed gaat bijvoorbeeld kipfilet (gekoote/gerookte dat weet ik niet meer) en wat ingrid zei: fruitmoes zoals bijvoorbeeld frutupura ..

sterkte nogmaals cara!!

straks verder bijlezen, even heel druk hier, ik ga morgen een weekendje naar maffemuts toe
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_72204078
Ca.ra wat spannend. Hopelijk is alles goed met Thomas.
pi_72204486
Na een huilering en hangerig dagje, waren we samen op de bank in slaap gevallen Senna slaapt nog, dat is wel fijn, alleen jammer van mijn afspraak met oeke Gaan we gauw goedmaken!

DAt spugen vind ik raar, maar nu is ze weer rustig, geen pijn of krampjes en ook neit meer gespuugd. Wel weer een enorme poepluier net, dus misschien zat daar ook wat dwars. Dus we kijken het maar weer even aan. Morgen heel echt eindelijk een kolf halen, en dan maar eens zien of er water uit mijn borsten komt

Ca.ra ik hoop dat de uitslag goed was en dat jullie vandaag naar huis kunnen. Zo niet, zit je iig in een relaxt ziekenhuis, zeg.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72204495
Vicky, Graeme zweet niet, maar hij heeft vaak wel een heel heet hoofd. Vooral als hij huilt, of zich inspant.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:30:11 #30
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72204518
Nou dat is in principe goed nieuws: de waarde is van 256 gedaald naar 230, maar dat is nog niet voldoende. Waarschijnlijk blijft hij dus vannacht nog onder de lamp. De verpleegster had het erover dat we dan grote kans hebben dat we morgenochtend naar huis mogen als hij dan goed prikt, maar goed we moeten wachten op de arts om de knoop door te hakken.

We voeden nu bij ieder piepje dat hij geeft, omdat hij de meeste tijd na een minuut of 10 weer in slaap valt en dan helemaal van de wereld is. Hopelijk krijgt hij dan wat meer binnen ook. En hopelijk helpt het bij mij ook een beetje want ik heb last van *katoing!* grosse melone.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:51:07 #31
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72205137
Och ca.ra, wat sneu voor jullie mannetje... beterschap hoor!

Wij zijn naar de osteopaat geweest en hij heeft het een en ander in het nekje gemasseerd. Eerst was het huilen geblazen, maar na ongeveer een half uur (!) was er bij beide totale ontspanning! Ze vielen zelfs in slaap...!! De nacht erna hebben ze wel onrustig geslapen, maar wat wil je ook. Ze lijken beide, maar met name max, een stuk ontspannener (?) te zijn nu. Max slaapt vandaag ook goed, ook tussen de voedingen overdag. Tygo heeft nog een beetje meer 'last', hij slaapt wel, maar is na 45 min (je kan de klok erop gelijk zetten!) weer wakker en heeft dan last van krampjes zo te zien en te horen. Gister was het max die onrustig was, dus er is weer geen pijl op te trekken. Maar goed, 1 kindje troosten is te doen. Al vind ik het nog steeds lastig dat ik of met de een of met de ander in de weer ben. We halen nu ook de onruststoker uit bed en laten hem bij ons liggen of in de kinderwagen slapen, want ze maken elkaar dus wel wakker. Helemaal apart slapen druist eigenlijk tegen ons gevoel in, maar goed, dat ze elkaar wakker maken is ook niet zo handig natuurlijk. Mijn moeder opperde al om de 1 tijdelijk in een campingbedje op een andere kamer te laten slapen, maar ik weet niet hoor.. dat is wéér een andere omgeving. Wat denken jullie?

Oh ja, en ze krijgen nu omneo voeding op advies van het cb, omdat ze zoveel last van krampjes hebben. Vandaag krijgen ze dat een week en op het cb zeiden ze dat je pas na 2 weken kan zeggen of het wel of niet werkt. Vooralsnog zit er dus wel vooruitgang in hier, en dat mag ook want ik ben zo langzamerhand een beetje op.........
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:54:09 #32
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72205238
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:01 schreef seilram het volgende:
En sabbelen op je handen... dat is de bom!
*check*, dat is hier ook favoriet. En ook sabbelen op elkaars vuistje
  donderdag 27 augustus 2009 @ 17:39:45 #33
248986 MamaNik
pi_72206514
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:54 schreef mikoxx het volgende:

[..]

*check*, dat is hier ook favoriet. En ook sabbelen op elkaars vuistje
Hier ook!! zo schattig om te zien sabbelen op elkaars handjes!
pi_72207824
Terug Vind Baby

Wie vroeg dat nou van de infacol? Wij hebben t een klein weekhe gebruikt, ik had niet echt t idee dat t wat deed. Maar op internet lees je ook veel wel tevreden gebruikers...
Fake it till you make it...
pi_72208110
Ik had hier het idee dat de infacol alleen in het begin maar wat hielp, maar na een week ofzo werkte het niet meer. Daarna hebben we nog cinebaby gebruikt, dat werkte beter (maar vond ik wel onhandiger in gebruik). Maar nu lijkt hij sowieso veel minder last te hebben van darmkrampjes, dus ik hoop maar dat dat zo blijft!
pi_72208158
Wij hebben ook infacol gebruikt en ik merkte alleen iN het begin wat. Nu gebruiken we niks meer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72210813
Bij darmkrampjes helpt orthiflor echt als een trein. Dat heb ik bij de jongste zo goed als vanaf het begin gebruikt en die had echt zelden kramp. Is overigens verkrijgbaar bij een gezondheidswinkel zoals Weijers bijv. De gebruikelijke drogist als kruidvat of etos verkopen het niet.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 19:57:30 #38
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72210828
Hier hetzelfde, infacol werkte in het begin wel, maar na een tijdje hadden wij het idee dat ze er immuun voor waren ofzo het werkte iig niet meer. Cinababy werkte volgens ons helemaal niet. Het beste werkt tijd, met de tijd wordt het beter, maar daar heb je nu niks aan. Ik weet wel dat ik darmkrampjes heel irritant vind Wij zijn er ook nog steeds niet vanaf
pi_72210869
Etos heeft het bij ons ook. Vind het wel duur spul
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72211099
Dat is wel fijn dat bij jullie de gewone drogist het wel verkoopt, hier dus totaal niet. Moet er echt voor om rijden zeg maar. Het is niet goedkoop, net iets onder de 2 tientjes als ik me niet vergis. Maar ik vond het super spul en ga het voor de volgende ook zeker weer in huis halen.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 20:21:20 #41
248986 MamaNik
pi_72211588
hmmm wisselende verhalen dus over infacol.
De jongens zijn natuurlijk alweer 3 maanden, dus het zou eerdaags minder moeten worden.
Vooral Viggo heeft er last van en altijd alleen bij de eind van de dag fles de laatste fles en overdagflessen nooit last. Dus twijfel ook wel eens of het echt krampen zijn maar wel heel veel windjes laten.
Van Milan weet ik nog dat we echt uren met hem rond konden lopen en wiegen dat was het enige wat hielp, en als ik het dan nu vergelijk is het eigenlijk peanuts, maar omdat we er nu 2 bij hebben denk ik wel eens HELP!!!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 20:45:37 #42
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72212295
Dat HELP herken ik mamanik! Je geeft toch flesvoeding? Ons cb adviseerde ons omneo te gaan geven. Nu hebben onze jongens met name overdag (lees: de hele dag) last, ze slapen overdag eigenlijk niet meer omdat ze wakker worden van de krampjes. Met de omneo gaat het nu al een stuk beter moet ik zeggen, en een bezoekje aan de osteopaat heeft volgens ons ook wel positief bijgedragen. Overgaan op andere voeding zou ik overigens wel in overleg met je cb doen. Hoe is zijn ontlasting? Misschien 10cc extra water in de fles? Dat helpt ook bij moeizame ontlasting.
Einde van de middag en begin van de avond zijn trouwens wel DE krampjes-tijden geloof ik.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:00:36 #43
248986 MamaNik
pi_72212731
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:45 schreef mikoxx het volgende:
Dat HELP herken ik mamanik! Je geeft toch flesvoeding? Ons cb adviseerde ons omneo te gaan geven. Nu hebben onze jongens met name overdag (lees: de hele dag) last, ze slapen overdag eigenlijk niet meer omdat ze wakker worden van de krampjes. Met de omneo gaat het nu al een stuk beter moet ik zeggen, en een bezoekje aan de osteopaat heeft volgens ons ook wel positief bijgedragen. Overgaan op andere voeding zou ik overigens wel in overleg met je cb doen. Hoe is zijn ontlasting? Misschien 10cc extra water in de fles? Dat helpt ook bij moeizame ontlasting.
Einde van de middag en begin van de avond zijn trouwens wel DE krampjes-tijden geloof ik.
Ontlasting elke dag en gaat makkelijk dus daar hebben ze geen last van.
Ik ga er maar vanuit dat het binnenkort een stuk beter gaat, nog even doorzetten denk ik, moet er rekening mee houden zegt het cb dat ze 5 weken te vroeg zijn, reken natuurlijk altijd dat ze 14 weken zijn maar eigenlijk zijn ze pas 9 weken zeggen ze!
pi_72213660
Ca.Ra wat sneu hopelijk snel vooruitgang en weer lekker optijd naar huis":*

@Vicky ja hier is de man ook redelijk snel zweterig, maar ik denk dat het hier komt omdat het in huis ook gewoon warm is zelf met de ven aan, koelt het maar net een par graad af.
en dan wilt meneertje ook graag tegen ons liggen... wat ook weer warmte is.

Hoe herken je eigenlijk darmkrampjes?
buiten veel huilen?
en niet stil kunnen liggen/hangen?

Hoort daar een harde buik ook bij?

Hier ook al een aantal voedingen dat ondanks het boeren, toch aardig wat melk terug word gegeven.
en volgens mij heeft hij er ook "last"van in de vorm van zuur in de slokdarm.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:35:43 #45
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72213980
Darmkrampjes zijn makkelijk te herkennen: spartelen met de benen, hoofdje loopt rood aan, ogen dichtgeknepen en hard huilen. Het komt en gaat, dus het huilen gaat niet aan een stuk door. Echt ' aanvallen' van pijn. Buikje wordt ook helemaal hard.
pi_72214067
thx, dan weten wij genoeg, roy had/heeft last van darmkrampjes.

hij ligt nu wel heel rustig bij papa op z'n buik te rusten.
en straks maar weer voeden denk ik, hij zoekt namelijk redelijk weer... hopelijk nu zonder gespuug.
pi_72214128
Hier merk ik het als hij krampjes heeft dat hij huilt, en dan is hij weer even stil, en dan huilt hij weer. En vaak zet zijn buik dan ook nog een beetje uit en hij is dan heel krampachtig zeg maar... In het begin vond ik het heel moeilijk te herkennen, maar dan kon ik het het beste aan zijn buikje voelen.

Oh duh, ik ben weer spuit 11.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:43:58 #48
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72214263
Vervelend bar, het lastige is dat je kindje zo moeilijk te troosten is. En het is ook irritant dat de krampjes door voeding verergeren, tja, je kan moeilijk stoppen met voeden he . Beterschap en sterkte ermee! 'Ze zeggen' dat het ergste na 3 maanden geweest is.
pi_72214290
dat huilen en dan weer stil dat herken ik dan weer niet, ja als ik maar rondloop met hem dan is het even stil.
maar de rest komt helemaal overeen.

vind het momenteel toch aardig moeilijk allemaal hoor, ben blij dat we nog lekker aan elkaar kunnen wennen, nog een paar dagen met papa erbij.
en dan maandag voor het echie in m'n eentje.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:54:05 #50
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72214585
Ca.ra wat een schrik zeg, toch weer met je mannetje naar het ziekenhuis. Hopelijk mogen jullie morgen weer naar huis!

Maarten heeft vanavond voor het eerst in zijn handjes geklapt! Hij deed het echt toen wij vroegen: klap eens in je handjes (wij deden het wel voor toen). Wij helemaal hyper de pieper!
18-11-2008 Maarten Alexander
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:56:59 #51
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72214687
Jee Bar, ik wil van alles tegen je zeggen, maar weet gewoon niet even wat... Ik vind dat je het gewoon hartstikke goed doet met Roy en leer hem maar lekker kennen en je bent een topmens!
pi_72214695
Wat leuk Marie!
pi_72214702
Herkenbaar Bar. Ook zo lastig dat ze nog niet zelf kunnen vertellen waar ze last van hebben...
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:58:49 #54
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72214766
Het wordt gewoon steeds leuker, al die dingen die Maarten leert... klappen, zwaaien, zitten, ondeugend zijn, lachen naar meestal mooie meiden!
pi_72215489
dat is het hè, konden ze het maar zeggen.

Marie leuk hoor, geniet er maar lekker van!!!
pi_72215743
Bar, drinken bij mama helpt tegen de krampjes dus vaak aanlegen is goed, let er alleen wel op dat hij net teveel voormelk binnenkrijgt want dat kan ook weer darmproblemen veroorzaken. Je kunt dit voorkomen door te blokvoeden.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_72215936
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:29 schreef Jelief het volgende:
Bar, drinken bij mama helpt tegen de krampjes dus vaak aanlegen is goed, let er alleen wel op dat hij net teveel voormelk binnenkrijgt want dat kan ook weer darmproblemen veroorzaken. Je kunt dit voorkomen door te blokvoeden.
Het is dat Roy momenteel telkens aardig wat terug geeft na het drinken, dat ik daar wat voorzichtiger mee ben.
hij heeft net weer bij me liggen drinken een goede 20 min, dus beide melken heeft hij wel binnen.

Ach voor de rest doet meneer het prima, we zien hem aankomen, als hij wakker is, dan is hij actief en heerlijk bewegelijk.
en hij is gewoon leuk
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:46:37 #58
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72216334
Oeh oeh oeh hij heeft gewoon 50 cc gedronken daarstraks! ik voel me helemaal een goede nu
Nu gaan we in ieder geval de minimumlimiet qua voeding voor vandaag halen. Dat vergroot de kansen weer voor een ontslag morgen!
Oh ik ben zo trots op het kleine kereltje

Arme krampjeskindjes... Hier was het de tweede nacht in het ziekenhuis ook raak, continue verkrampen en dan weer overstrekken. Niet te troosten. Dan voel je je zo machteloos he. Sterkte mama's!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:35:08 #59
248986 MamaNik
pi_72222175
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:46 schreef Ca.ra het volgende:
Oeh oeh oeh hij heeft gewoon 50 cc gedronken daarstraks! ik voel me helemaal een goede nu
Nu gaan we in ieder geval de minimumlimiet qua voeding voor vandaag halen. Dat vergroot de kansen weer voor een ontslag morgen!
Oh ik ben zo trots op het kleine kereltje

Arme krampjeskindjes... Hier was het de tweede nacht in het ziekenhuis ook raak, continue verkrampen en dan weer overstrekken. Niet te troosten. Dan voel je je zo machteloos he. Sterkte mama's!
Ohhh wat goed van hem!!!
Hopen op goed nieuws vandaag! En die darmkrampen zouden verboden moeten worden
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:16:46 #60
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72224554
Wat fijn Cara dat hij het zo goed doet, het drinken!

Gelukkig gaan die darmkrampjes uiteindelijk echt over.. bij Joep werd het vanaf week 14 minder en nu moet hij nog heel af en toe huilen en dan komt er een flinke scheet en is het gelijk ook weer over.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:25:03 #61
248986 MamaNik
pi_72226332
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:16 schreef seilram het volgende:
Wat fijn Cara dat hij het zo goed doet, het drinken!

Gelukkig gaan die darmkrampjes uiteindelijk echt over.. bij Joep werd het vanaf week 14 minder en nu moet hij nog heel af en toe huilen en dan komt er een flinke scheet en is het gelijk ook weer over.
Maar die van mij zijn woensdag 15 weken! Maar wel 5 weken te vroeg! Zou dat er nog mee te maken hebben???
pi_72238016
Cara is het drinken zo goed blijven gaan?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:49:36 #63
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72238470
Mamanik, mij is wel gezegd dat je de weken die ze te vroeg geboren worden erbij moet rekenen.
pi_72238695
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:29 schreef Jelief het volgende:
Dat werkt idd goed.
Er was me door de wijkverpleegkundige ook geadviseerd om eerst wat voormelk af te kolven ook vanwege het toeschietreflex wat ik heb. Ze verslikt zich anders soms.

Hier zijn we bij de arts geweest en contact gehad met een chirug. Er werd geadviseerd vanwege haar leeftijd en de narcose om een evt operatie uit te stellen tot ze 6 maanden is. Er is zelfs een kleine kans dat het dicht kan groeien.
We moeten het wel goed in de gaten houden en de uitstulping terug drukken.
Pfff wat een opluchting zeg en de arts heeft ons super geinformeert. Wat een verschil met de cb arts.
Ik voel me een stuk geruster nu.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:59:28 #65
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72238742
Gelukkig maar Urla!
pi_72239448
Ah, daar is het topic gebleven! En ik maar denken waarom komt het babietjes topic niet naar boven in MyAT
Heb je al nieuws Ca.ra? Zijn jullie alweer thuis?
Fijn Urla dat je nu normaal contact hebt gehad, nu weet je tenminste waar je aan toe bent, en hopelijk blijkt die operatie helemaal niet nodig.

De laatste nachten wordt Lianne wel 3 keer op een nacht wakker om te drinken.. pff, dat was ik niet meer gewend! Vanochtend was ze om 10 over 5 ook zo wakker dat we maar uit bed zijn gegaan. Uiteindelijk sliep ze pas om 11 uur weer eventjes (een uurtje).

Wat wel leuk is, is dat ze door het huis begint te bewegen! Kruipen is het niet, want ze beweegt zich achterwaarts voort. Maar daar zal binnenkort vast verandering in komen (duurt zoiets lang?).
En waar ik iets minder gecharmeerd van ben is dat ze constant op handen en voeten gaat staan, een beetje in de opdruk houding zegmaar.. ik ben bang dat ze haar gezicht bezeerd als ze haar armen of benen laat schieten. Gelukkig is dat nog niet voorgekomen, maar ik hou m'n hart vast!
pi_72240257
Ik ben ook wel benieuwd Cara. Hopelijk zijn jullie misschien al wel lekker thuis.

Zweefvliegje. Spannend zeg dat bijna kruipen.
En wat fantastisch zal dat zijn als ze daar ineens door de kamer kruipt.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:05:18 #68
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72240549
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:25 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Maar die van mij zijn woensdag 15 weken! Maar wel 5 weken te vroeg! Zou dat er nog mee te maken hebben???
Ik denk het wel, want tegen mij zeiden ze dat met 12 weken die krampjes echt wel ver over moesten zijn.. en Joep was 3 weken te vroeg en heeft er echt langer last van gehad en wat ik al zei, nu soms nog een beetje en hij is nu 16 weken. Joep grijpt ook nog niets... ja als ik iets in zijn handen frut dan friemelt hij er wel mee, maar echt bewust zijn arm richting iets bewegen doet hij nog niet. Dat "zou" hij al moeten doen, maar dan tel ik ook maar die 3 weken er af hoor.

Wat leuk zweefvliegje! Gaat weer een nieuwe wereld open voor je kindje
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:12:36 #69
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72240735
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:05 schreef seilram het volgende:

[..]

Ik denk het wel, want tegen mij zeiden ze dat met 12 weken die krampjes echt wel ver over moesten zijn.. en Joep was 3 weken te vroeg en heeft er echt langer last van gehad en wat ik al zei, nu soms nog een beetje en hij is nu 16 weken.
Oh nee toch? Bah, ben die krampjes zoooooooooooo ontzettend zat! Dat gun je niemand! Kunnen ze geen babietjes maken die dat niet hebben?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:16:54 #70
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72240836
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:12 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Oh nee toch? Bah, ben die krampjes zoooooooooooo ontzettend zat! Dat gun je niemand! Kunnen ze geen babietjes maken die dat niet hebben?
Hahahaha was dat maar waar. Of iig een handleiding mee uitpoepen waarin staat wat je baby fijn vindt bij krampjes. Hoe veel ik wel niet gewandeld, gewiegd en gezongen heb.. pure afleiding en dan ging het wel.
pi_72241020
Volgens mij is het op het kdv niet helemaal soepel gegaan met de romper dichtmaken

vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:25:04 #72
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72241097
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:22 schreef Estrys het volgende:
Volgens mij is het op het kdv niet helemaal soepel gegaan met de romper dichtmaken

[ afbeelding ]
Wehehehehehe ik denk aan mijzelf. Ik deed vanmorgen (07.00 uur) eerst Joep zijn romper dicht en toen zijn pamper erover
pi_72241143
Bar

Ca.ra, wat fijn dat het weer beter gaat met Thomas. Hoe is het nu met hem? Mag hij alweer naar huis? Ik hoop het.

Urla, wat fijn die arts! En ook dat het voorlopig niet geopereerd hoeft te worden en misschien wel helemaal niet!

Alle babietjes die weer van allerlei nieuws kunnen: Applaus!

Hier vandaag een heftig dagje, Ko had al een paar dagen niet gepoept dus jullie weten wel hoe laat het was... En hij heeft niet zoveel last van krampjes dus als het dan zo'n dag helemaal mis is dan breekt je hart want je kan er inderdaad zo weinig tegen doen.

Verder ben ik zo verbaasd als ik naar dat rijtje kijk in de OP en zie dat Ko allang niet meer onderaan staat. Het gaat zo snel en hij groeit echt als kool!

Welkom, Thomas , Oscar , Evi-Mare , D'Shontay en Toby!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72241300
D'Shontay *gnorf*
Saartje
pi_72241457
Goeie toch? die houden we derin dacht ik zo.

Ja, tenzij Huup een betere schuilnaam heeft natuurlijk.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72241936
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
D'Shontay *gnorf*
En wat is nu de echte naam? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor!

Die foto van dat rompertje
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_72241990
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:22 schreef Estrys het volgende:

[ afbeelding ]

Mila is vandaag een halve dag op het KDV geweest, toen ik aankwam zaten ze met zn allen aan tafel brood te smikkelen.. Mijn meisje wou niet eens naar me kijken, ze vond het brood veel interessanter
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 08:00:30 #78
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72251665
We zijn weer thuis maar mijn laptopje doetutnie vandaar de late update.

Ze waren ons nog 'even' vergeten in het ziekenhuis, om half elf gezegd dat we naar huid mochten, alleen nog even wachten op de kinderarts en de ontslagpapieren. Om een uur gingen we maar eens vragen... Nouja het belangrijkste is dat we er weer zijn. En het kraamzorgbureau had mijn lieve Jopie nog voor me gereserveerd, ik ben helemaal gelukkig.

Gisteren heeft Jopie Thomas samen met V in bad gedaan. Heerlijk om te zien, dat kleine babietje in die grote mannenhanden. De borstvoeding gaat nog steeds goed dus ik heb niet veel te wensen meer over.

Nog lekker even genieten in bed met de kleine op mijn buik en wat bijlezen hier, en dan komt strakjes Jopie weer. Lekkah!
pi_72252658
Jaaah Cara en familie weer lekker thuis.
Wat fijn Nu lekker genieten.
En wat fijn dat jullie dezelfde kraam terugkrijgen zeg.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:28:27 #80
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72252767
He Cara, wat heerlijk dat jullie weer thuis zijn!

Ik las in het fototopic over sandaal-likkende kindertjes, dat doet de mijne ook... En ook op zijn sokken & schoenen sabbelen!
pi_72256163
Ca.ra, wat fijn dat je dezelfde kraam nog ff hebt! Lekker genieten!
pi_72256611
Ca.ra welkom thuis en nu lekker genieten hoor!!!
pi_72258961
Cara welkom thuis! Genietze!

Tyler is ineens aardig verkouden. Volgens mij nog nooit echt last van gehad. Veel niezen en hoesten, klinkt ook schor. Zielig.
Verder gaat het slapen in gewone slaapzak best goed. Beter dan verwacht.
pi_72261374
zijn jullie pasgeboren kindjes ook zo bewegelijk als ze wakker zijn en willen gaan slapen?

Roy is echt nu al een zeer bewegelijk kindje, alleen rustig als we wandelen.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:31:31 #85
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72261648
Valt Roy uiteindelijk wel in slaap bar? Als hij blijft maaien met zijn armpjes en er onrustig door slaapt of snel weer wakker is, zou je eens op www.inbakeren.nl kunnen kijken.
pi_72262348
Fijn dat jullie thuis zijn Ca.ra!
En tof dat Mila het zo leuk/gezellig vond op het kdv vond die van ons dat ook maar, dan zou ik me stukken minder schuldig voelen dat ik haar 'wegbreng'.

Heeft iemand haar kindje de zesde ziekte al gehad? En hoe lang duurt dat ongeveer?
Ze heeft een paar dagen hoge koorts gehad wat uit het niets verdween en vandaag opeens allemaal vlekjes op dr rompje en hals/gezicht.
We zouden a.s. donderdag voor het eerst vijf dagen zonder haar weggaan, maar nu weet ik weer niet of we dat wel moeten doen Ik vind het dan zielig om haar bij oma achter te laten
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_72263624
Geppie, volgens mij als ze die koorts hebben gehad dan heb je het meeste al gehad. Mirte was nog een paar dagen hangerig nadat die vlekken verschenen in mn herinnering...
Heb je ergens iets geboekt of kan je het aankijken nog even voordat je eventueel moet annuleren?
Lastig, ik zou ook niet weggaan als ze niet lekker is, maar donderdag is nog best een eind weg...
pi_72265648
Ha Nijna bedankt voor je reactie! Was wel even schrikken die hoge koorts uit het niets. Dus het ergste is al achter de rug?

Ik heb idd al een ticket geboekt en heb geen annuleringsverzekering maar goed als ze ziek is boeit die 200¤ ook niet, dan blijf ik gewoon thuis.
pi_72266967
Merel heeft vandaag voor het eerst sinds maanden ook weer een flinke huildag gehad. We vierden Sara's verjaardag vandaag, maar het was gewoon teveel voor d'r. Rond 16:00 uur begon het huilen echt (daarvoor had ik haar al snel een keer in de draagdoek gedaan zodat mensen van haar af zouden blijven) en ze heeft tot 20:30 hartverscheurend gehuild, niet meer rustig te krijgen.
Nu ligt ze in bedje en af en toe huilt ze nog steeds even.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72267520
Gefeliciteerd nog met Sara, was het toch nog gezellig ondanks Merel haar verdriet?
pi_72268075
Haaai!
Mn meisje en ik melden ons hier ook.

z0mg D'shontay
heb ik zo mn best gedaan op een mooie naam
voor wie nieuwsgierig is, haar echte naam staat in mn sig

En ik geloof niet dat ik D'shontay echt zou gebruiken hier als alternatief maar iets beters heb ik ook niet...
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72268207
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:31 schreef mikoxx het volgende:
Valt Roy uiteindelijk wel in slaap bar? Als hij blijft maaien met zijn armpjes en er onrustig door slaapt of snel weer wakker is, zou je eens op www.inbakeren.nl kunnen kijken.
snachts is het geen probleem allemaal, en slaapt hij goed.
maar overdag tot in de avond is het een kleine "ramp"
het enigste wat tot nu toe helpt bij het slapen, is of bij papa op de borst/schouder, of bij mama op de borst/schouder.
en idd een eindje autorijden, of wandelen.

nu ook weer een "gevecht"om hem in slaap te krijgen, terwijl hij wel erg moe is.
zelfs het badderen heeft niet echt geholpen om hem rustiger te krijgen.
pi_72268248
Blij dat ik dit lees, vond het een erg aparte naam De echte naam past mooi bij haar!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:14:30 #94
24188 Belana
kloon van belana
pi_72268305
ben steeds al op zoek naar haar naam huup, stond ie de hele tijd al voor mijn neus dus
mooie naam
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:25:50 #95
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72268573
Huuphuup, gefeliciteerd met jullie mooie dochter en wat een prachtige naam heeft ze!

Ca.ra, fijn dat jullie nu thuis zijn!

Fuente, gefeliciteerd met Sara! Sneu voor Merel dat ze zo moest huilen. Slaapt ze nu wel lekker?

Mijn meisje is ook erg verkouden, met loopneus en al. Vind het zo zielig dat ze zo moet hoesten als ze in bed ligt. Ze heeft wel wat nieuws ontdekt. In plaats van hoge gilletjes maakt ze nu echt klanken en dat klinkt zo lief
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:24:39 #96
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72269971
Hé Huup, welkom hier Hoe gaat het met jou en je meiske? Las in het SC over stuwing? En verder? ben dus gewoon erg benieuwd
pi_72274103
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 22:03 schreef huuphuup het volgende:
Haaai!
Mn meisje en ik melden ons hier ook.

z0mg D'shontay
heb ik zo mn best gedaan op een mooie naam
voor wie nieuwsgierig is, haar echte naam staat in mn sig

En ik geloof niet dat ik D'shontay echt zou gebruiken hier als alternatief maar iets beters heb ik ook niet...
Doe dan Ali! En welkom jullie
  zondag 30 augustus 2009 @ 08:45:35 #98
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72274117
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 22:11 schreef poemojn het volgende:
Blij dat ik dit lees, vond het een erg aparte naam De echte naam past mooi bij haar!
Ik ook!

De echte naam is een stuk mooier idd
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72274134
Ik bedacht vannacht trouwens dat t zo grappig is dat er nu zoveel verschil zit tussen baby's per maand, maar dat ze bijna allemaal bij elkaar in de klas kunnen zitten over 4 jaar en dat er dan hetzelfde van ze wordt verwacht

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleurdoos op 30-08-2009 09:00:54 ]
pi_72274222

we zijn weer teug van vakantie. Tess heeft thuis geslapen van 16.00 - 17.00, 19.30 - 22.00, 22.45 - 5.00. 6.00 - 8.15
eigenlijk wel goed dus! Ben benieuwd hoe het de rest van de dag gaat.
Morgn weer naar het cb voor een prikje. Daarnaast is ze volgens mij een beetje verkouden want ze ademt een beetje zwaar en snel.. maar ff aankijken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')