abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72014966
Vorige deel

Babietjes

7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
15 oktober 2008: Sanne, dochter van Marit1978
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai , zoon van iamredleader en Tinuviel
04 februari 2009: Joanne Christel, dochter van MaleDuck
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweefvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Marien Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
09 augustus 2009: Willow Rika, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: D'Shontanay, dochter van Huuphuup

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 48% gewijzigd door Lois op 25-08-2009 21:29:45 ]
pi_72015005
Laatste post vorig topic:
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:16 schreef mikoxx het volgende:
Wow freecell! Ik ga je filmpje ook nog even checken, ziet er goed uit!
Tessie, ik herken je verhaal. En ondertussen komt er ook nog zoiets als 'schuldgevoel' om de hoek kijken, die emoties van ons ook, om gek van te worden. Het dilemma van: wel doen, verwen ik m dan niet en doe ik m niet tekort herken ik zeker. Net als al die verschillende adviezen die haaks op elkaar staan.... pfff! Strakjes, achteraf, zeg je vast en zeker dat je eigen gevoel vaak het beste was, maar soms weet ik niet meer zo goed wat mijn eigen gevoel zegt hoor.
Wij denken erover om naar een osteopaat te gaan, al is het alleen maar om dingen uit te sluiten. Baat het niet dan schaadt het niet zegt 'men' Uiteindelijk is Max natuurlijk wel met de kiwi gehaald (die er meerdere keren vanaf is geschoten) en Tygo is in stuit geboren. Wie weet helpt het ons van het slaapprobleem af. Iemand ervaring?

Oef.. ik gooi m dicht zie ik en ik weet niet hoe ik n nieuw topic open. HELP!!! (en zou je dan mijn post nog willen herhalen?)
pi_72015332
Mikoxx, met de kiwi gehaald Kiwi = vacuumpomp? Zal nogal een bevalling geweest zijn zeg, één met pomp en één in stuit Dapper
(Verder heb ik geen raad, ik zou het niet weten, sorry )
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72015503
Vicky is met Tess naar de osteopaat geweest, maar volgens mij hielp het bij haar niet zo... maar je kan het natuurlijk gewoon idd proberen, wie weet helpt het voor Max en Tygo wel.

Maar het is idd wel moeilijk vind ik. En ja, naar je gevoel luisteren. De ene keer denk ik ooh laat hem toch lekker bij mij slapen als hij dat fijn vind, hij is nog zo klein, maar de andere keer denk ik dat het voor hem ook rustiger en beter is als hij gewoon eraan went dat hij in zn eigen bed moet slapen. Het wisselt echt per dag, of per uur soms
Vanmiddag toen hij moe werd heb ik hem in zn eigen bedje gelegd. Was weer om de paar minuten huilen. Elke keer als ik hem getroost had, was het een paar minuten stil, en dan weer opnieuw huilen. Toen ben ik er maar naast gaan zitten. Na 3 kwartier sliep hij pas, en toen na een half uur was hij alweer wakker en wou hij echt niet meer.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72015671
Even een tvp-tje, we gaan ff eten. Iris is trouwens net zelf in slaap gevallen in de box *voorzichtig juichje*
Fake it till you make it...
pi_72015686
Hier was de osteopaat juist het wondermiddel dat nodig was.
Het kitten overstrekte zo erg dat ze niet meer in mijn armen kon liggen voor de BV.
3 a 4 behandelingen later heb ik haar nog maanden lang kunnen voeden zonder problemen.
Het overstrekken was over en alle andere kleinere probleempjes ook.
pi_72016535
Even een vraagje.. Jullie hebben het allemaal over baby's die niet willen slapen.. Timo is bijna nooit wakker.. is dat wel goed? Hij slaapt eigenlijk constant op een paar kwartiertjes op een dag na. Is er een minimum of zo hoe lang een baby wakker zou moeten zijn op een dag?
pi_72016784
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 18:36 schreef Chan het volgende:
Even een vraagje.. Jullie hebben het allemaal over baby's die niet willen slapen.. Timo is bijna nooit wakker.. is dat wel goed? Hij slaapt eigenlijk constant op een paar kwartiertjes op een dag na. Is er een minimum of zo hoe lang een baby wakker zou moeten zijn op een dag?
nee hoor. Je hebt slaapbabies en wakkere babies
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 19:06:40 #9
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_72017378
Danique sliep ook heel veel en nogsteeds vind ze het vaak geen straf om naar bed te gaan!

Madammeke is ziek, zit onder de uitslag wat door een of ander virus veroorzaak word (naam even kwijt, was zo ingewikkeld). De huisarts wist zich er geen raad mee dus we zijn doorgestuurd naar de dermatoloog en gelukkig herkende zij het direct.
Vrij onschuldig en niet besmettelijk maar kan nog wel een maandje duren voor het helemaal over is
Zo sneu, ze ziet er niet uit!
pi_72017724
Arme Danique Beterschap

tessie, Graeme is maar iets ouder dan Senna en ik ben vooralsnog nog lang niet van plan om 'streng' te gaan zijn ofzo. Ik denk persoonlijk dat je sowieso je gevoel moet volgen, niet de standaarden of de regeltjes die je kunt vinden. Het is jouw kind en jij kent hem immers het beste. Bovendien denk ik dat je ze zo klein nog niet echt kunt verwennen, hooguit gewennen. En later iets afleren is misschien best lastig, maar kan wel en nu is het gevoel geven dat hij veilig en vertrouwt is bij jullie belangrijker, denk ik. Dus niet altijd bij de eerste kik oppakken, maar eerst even afwachten en eens een aai over de bol geven, lijkt me niets mis mee, maar als je kindje blijft huilen, zou ik gewoon blijven geven wat hij verlangt: mama, aandacht, warmte, drinken, eten, etc.

Maar goed, ik ben geen ervaren mama, dit is hoe ik er nu tegenaan kijk. Misschien dat ervaren mama's wel iets heel anders zeggen, hoor.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72018690
Nou, ik ben het er helemaal mee eens miss_sly! Ik had net al zoiets getypt maar ook weer weggehaald. Ik heb helemaal niks met dingen die volgens wie dan ook 'horen'. Een kind 'hoort' helemaal niet in z'n eigen bedje in slaap te vallen, dat is ook maar iets wat we hier bedacht hebben. Het is handig, maar ik zou er geen strijd om gaan leveren met zo'n kleintje, daar raak je alleen maar gefrustreerd van allebei. En hoogstwaarschijnlijk is hij er vanzelf aan toe om in z'n eentje in z'n eigen bedje in slaap te vallen, dat komt bijna altijd echt vanzelf.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 19:54:58 #12
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_72018710
Wij zijn pas strenger geworden met het slapen in haar eigen bed toen het duidelijk werd dat ze niet zo goed meer sliep in de box en de kinderwagen bak.
Danique gaf eigenlijk dus zelf aan meer rust om haar heen te willen tijdens het slapen en daar zijn wij op in gesprongen zeg maar.

Daarvoor sliep ze heel veel op ons borst, heerlijk vond ik dat!
En bovendien wilt ze dat nu echt niet meer dus ben blij dat we het toen gedaan hebben!

Gewoon lekker genieten en dan komt alles goed!
pi_72018835
Dat ook ja, hij slaapt nu echt niet meer op mijn schoot of borst. Soms nog wel tijdens het voeden op het grote bed 's middags, doen we samen lekker een tukje. Ik kan daar zo van genieten, dan lig ik helemaal om hem heen gekruld en dat vinden we allebei heerlijk. Je kunt echt niet te veel of te vaak knuffelen met je kind
pi_72019554
Beterschap voor Danique, Fruppel.

Te veel knuffelen kan idd niet Ik denk dat de kinderen daar eerder genoeg van hebben, dan de ouders. Op een gegeven moment willen ze steeds meer op ontdekkingstour uit en niet meer zo veel knuffelen. Dus veel gebruik ervan maken als ze nog zo klein zijn, het kan en van allebei de partijen gewenst is

Hier was het manneke vandaag een beetje jengelig. Dat zal vast aan het weer liggen. Waarschijnlijk hebben jullie dat ook vandaag gehad?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_72019696
Wij hadden dat vandaag ook ja!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 20:38:24 #16
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72019966
Het zelf slapen kwam hier echt vanzelf hoor. Tot die tijd was het vooral waar zij zich het lekkerst bij voelde. Ik heb er geen probleem van gemaakt ondanks (goedbedoelde) adviezen van anderen. En zie hier, een meisje wat het liefst en goed in haar eigen bedje slaapt.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 20:40:49 #17
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72020028
Mijn bevalling heb ik niet als heel erg heftig ervaren hoor, dat komt misschien ook wel omdat ik me erop in had gesteld dat het heftig zou zijn, omdat het twee kindjes zijn. En we wisten dat er eentje in stuit zou liggen, maar de gyn verzekerde ons dat dat geen probleem zou worden omdat nr 1 met z'n hoofdje naar beneden lag. Kiwi = idd vacuumpomp.
Wij vinden al die verschillende goedbedoelde adviezen ook heel irritant. We hebben 'besloten' dat we vanaf nu zoveel mogelijk ons eigen gevoel gaan volgen en niet zoveel meer doen op: zo hoort het.... Een baby 'hoort' bijvoorbeeld 15-17 uur per dag te slapen, maar sommige babies slapen meer en andere minder. Ja, daar heb je wat aan
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:06:10 #18
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72020781
Mikoxx, je wordt er nog onzeker door gemaakt ook (vond ik dan) Dochter sliep hier in het begin ook niet zoveel als 'hoort'. Maarja achteraf is altijd makkelijker praten. Ik heb echt momenten gehad waarin ik dacht dat ik echt iets niet goed deed omdat anderen zeiden dat hun babies/vroeger/sneller doorsliepen/ niet verwend/overal sliepen etc. Ik leg de adviezen naast me neer, want mijn dochter is mijn kind en ik weet wat het beste voor haar is/ waar ze zich het fijnst bij voelt. En dat is denk ik de beste tip die er is
pi_72021500
Seb stond daarstraks in de box Zichzelf opgetrokken. Hij wist alleen niet zo goed wat hij ermee aan moest toen hij eenmaal stond
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72021701
Seb knap man
Fake it till you make it...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 19 augustus 2009 @ 21:44:58 #21
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72022201
arme danique, beterschap!

Jan kan zelfstandig zitten, maar ik ben zo'n angsthaas dat ik hem dan niet alleen laat...

hij slaapt nu weer op zijn buik, hij huilde toen hij zijn speen kwijt was (sliep nog niet diep genoeg denk ik) die gegeven, even erbij blijven zitten, en sliep weer als een roos ... op zijn buik ... tja, als hij dat wil, hij kan zijn hoofd opzij draaien en optillen dus.. ik ga m niet wakker maken door hem om te draaien
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_72023379
Mijn beeb heeft ineens (bijna door) 2 tanden bovenin. En dat is niet die blauwige.

Verder goedgekeurd door kinderarts en dieetist. En nu hoop ik zo te slapen, vannacht lukte het niet. Heb zelfs nog 's nachts afgewassen.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:18:52 #23
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72023429
Beterschap voor Danique

En gewoon lekker knuffelen hoor met je kleintje, Maarten vindt het soms nog wel erg lekker om even met je te knuffelen, maar niet te lang en al helemaal niet lekker tegen je aan liggen... Dan is het voor hem tijd dat hij aan mijn haar kan trekken, mijn bril van mijn neus trekken of mijn ketting bestuderen (alleen dat laatste mag).
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_72023434
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 19:53 schreef Jore het volgende:
Nou, ik ben het er helemaal mee eens miss_sly! Ik had net al zoiets getypt maar ook weer weggehaald. Ik heb helemaal niks met dingen die volgens wie dan ook 'horen'. Een kind 'hoort' helemaal niet in z'n eigen bedje in slaap te vallen, dat is ook maar iets wat we hier bedacht hebben. Het is handig, maar ik zou er geen strijd om gaan leveren met zo'n kleintje, daar raak je alleen maar gefrustreerd van allebei. En hoogstwaarschijnlijk is hij er vanzelf aan toe om in z'n eentje in z'n eigen bedje in slaap te vallen, dat komt bijna altijd echt vanzelf.
hier net zo hoor.. als ze veel fijner in slaap valt bij mij,paps of in de wipper..dan ga ik niet een lange strijd voeren door haar in bed in slaap te krijgen

StaSeb !
pi_72024056
Seb leuk trucje, maar wat moet je er mee he?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')