quote:Maarten gaat trouwens ook gehavend naar het cb... een kindje van het kdv heeft hem gisteren wat hardhandig geknuffeld![]()
![]()
Toen ik hem gistermiddag kwam halen, lag hij trouwens ook op de grond te spelen met een boel "grote" kindjes om hem heen!![]()
Wat goed dat Leander los loopt Freecell![]()
Ik doe de optie 'alleen middagslaap' al 2 weken, met wisselend succesquote:foto Op donderdag 13 augustus 2009 13:12 schreef miss_sly het volgende:
Misschien een van de opties een paar dagen volhouden om te kijken of hij in een nieuw ritme komt, freecell?
Goed puntquote:foto Op donderdag 13 augustus 2009 13:19 schreef MamsX het volgende:
Succes bij de KA miss.![]()
En freecell misschien heb je wat meer aan het dreumestopic.
Daar zitten wat meer mama's met deze dreumes "kwaaltjes"
Je mag er toch al bijna legaal posten
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou nog een chocolaatje pakken maar dat doe ik maar niet meerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:40 schreef Estrys het volgende:
jaaaa Seb was om 13 uur wakker om te eten, dus nog lekker een flesje. van het weekend wel die boterhammen proberen. Hij heeft heerlijk gegeten.. en ik had ook meteen gegeten en gedronken toen hij klaar was![]()
waarschuwing: niet kijken vlak voor het eten!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:18 schreef mikoxx het volgende:
Oef... ben nu alweer een uur bezig om ze in slaap te krijgen. Ze gapen en gapen maar gaan niet slapen.... en ze zijn inmiddels wakker vanaf 11 uur...
fijn dat maarten weer goedgekeurd is!quote:foto Op donderdag 13 augustus 2009 15:40 schreef Marie79 het volgende:
Blech, Estrys... ik zit een crackertje te eten, en tóch kijken hè?![]()
Mikoxx, hebben ze nog geslapen/slapen ze nu?
DJMO, als Jan zich ook terug kan draaien is het volgens mij geen probleem meer hoor!
O ja, drukte al bijna op invoeren, maar wij zijn bij het cb weer helemaal goed gekeurd. Maarten weegt 8225 gram bij 71 cm. Hij volgt netjes zijn eigen (-1) lijntje en de wijkverpleegkundige was helemaal tevreden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop