abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:53:27 #1
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72195824
Het grote kleine babietjes topic deel 211

Babietjes

7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
15 oktober 2008: Sanne, dochter van Marit1978
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai , zoon van iamredleader en Tinuviel
04 februari 2009: Joanne Christel, dochter van MaleDuck
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweefvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Marien Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow Rika, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: D'Shontay, dochter van Huuphuup
28 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 01-09-2009 21:00:41 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:02:30 #2
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_72196076
miss_sly hmm dan zou ik het niet weten, Robin en Viggo hebben het in 90% van de gevallen als ze bijna aan een nieuwe fles toe zijn. En een hele enkele keer direct na de fles

Heb niet zo'n verstand van borstvoeding maar zou het niet kunnen zijn dat je melk op is en dat het laatste een beetje vocht is nog.??? Misschien zit ik er helemaal naast hoor.

Infacol, dat was het ja, Cinababy heb ik gebruikt bij Milan en vond ik niks. Thanks!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:03:06 #3
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72196097
Bedankt voor de goede wensen allemaal!
We hebben toch weer goede hoop hoor, de lamp lijkt zijn werk goed te doen. Je kunt al helemaal zien waar zijn 'briletje' opgeplakt heeft gezeten. Een soort omgekeerd skibril-effect. Om een uur of twee komen ze hem prikken, ik hoop dat we dan verbetering zien in de bloedwaarden.

Mijn kraamverzorgster heeft nog even gebeld (lief!) en gewaarschuwd dat de kans groot is dat we pas morgenavond naar huis mogen. Ik hoop ergens van niet, als we vandaag nog naar huis mogen krijgen we haar terug. En het is een heel ervaren dame, wel zo fijn bij een prematuurtje. Maar goed, aan de andere kant is het natuurlijk het belangrijkste dat Thomas nu goed op de rails wordt gezet dus als we daarvoor wat langer in het ziekenhuis moeten blijven dan is het maar zo.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:05:52 #4
267663 BJen
Speecchlessss......
pi_72196181
dan hier maar ff, ik MOEST ff weten welke LLM's inmiddels hun kindje in hun armen hebben ,mogen sluiten....

allemaal van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes!!!!

Zwanger!
pi_72196223
Cara, wat vervelend dat Thomas naar het ziekenhuis moest. Hopelijk gaat het snel beter met hem en mogen jullie lekker naar huis!

MissSly, ik heb geen idee... Kan je niet ff met de assistente van de HA bellen om advies te vragen?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:11:15 #6
248986 MamaNik
pi_72196311
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:03 schreef Ca.ra het volgende:
Bedankt voor de goede wensen allemaal!
We hebben toch weer goede hoop hoor, de lamp lijkt zijn werk goed te doen. Je kunt al helemaal zien waar zijn 'briletje' opgeplakt heeft gezeten. Een soort omgekeerd skibril-effect. Om een uur of twee komen ze hem prikken, ik hoop dat we dan verbetering zien in de bloedwaarden.

Mijn kraamverzorgster heeft nog even gebeld (lief!) en gewaarschuwd dat de kans groot is dat we pas morgenavond naar huis mogen. Ik hoop ergens van niet, als we vandaag nog naar huis mogen krijgen we haar terug. En het is een heel ervaren dame, wel zo fijn bij een prematuurtje. Maar goed, aan de andere kant is het natuurlijk het belangrijkste dat Thomas nu goed op de rails wordt gezet dus als we daarvoor wat langer in het ziekenhuis moeten blijven dan is het maar zo.
Ten eerste Gefeliciteerd met jullie mannetje!!! Vervelend dat jullie ineens naar het ziekenhuis moesten, maar het is inderdaad het beste dat Thomas weer goed op de rails wordt gezet en dan is het maar zo, mag je nu zelf ook in het ziekenhuis blijven?? Je hebt in ieder geval de beste zorg voor Thomas!
pi_72196401
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:02 schreef MamaNik het volgende:
miss_sly hmm dan zou ik het niet weten, Robin en Viggo hebben het in 90% van de gevallen als ze bijna aan een nieuwe fles toe zijn. En een hele enkele keer direct na de fles

Heb niet zo'n verstand van borstvoeding maar zou het niet kunnen zijn dat je melk op is en dat het laatste een beetje vocht is nog.??? Misschien zit ik er helemaal naast hoor.

Infacol, dat was het ja, Cinababy heb ik gebruikt bij Milan en vond ik niks. Thanks!
In principe is borstvoeding niet zo maar op. dat is echt een hardnekkig fabeltje.
Dat heldere melk spugen was hier ook wel. Soms met wat witte vlokjes maar soms net water.
Dat is schijnbaar normaal en des te warmer het weer des te "vochtiger" je melk ook is.
bovendien is je melk de eerste maanden nog steeds heel erg aan het aanpassen dus dat kan het ook gewoon zijn Verder zijn er een boel dames met wat betere uitleg hier aanwezig.
pi_72196493
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:14 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

In principe is borstvoeding niet zo maar op. dat is echt een hardnekkig fabeltje.
Dat heldere melk spugen was hier ook wel. Soms met wat witte vlokjes maar soms net water.
Dat is schijnbaar normaal en des te warmer het weer des te "vochtiger" je melk ook is.
bovendien is je melk de eerste maanden nog steeds heel erg aan het aanpassen dus dat kan het ook gewoon zijn Verder zijn er een boel dames met wat betere uitleg hier aanwezig.
In het BV topic is nog meer info te vinden
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:31:07 #9
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72196848
Die witte vlokjes als ze spugen was volgens de kz hier een teken dat de melk uit het maagje komt. Bij pasgeboren babietjes sluit het maagklepje niet altijd goed en daardoor kan er soms melk terugkomen (spugen). Meestal is het veel minder dan je zelf denkt.
pi_72196979
Ik weet dat er niet zo lang geleden nog over gesproken is, wel of niet smeerbare leverworst/kaas op brood voor een baby.. Maar ik kan het niet meer vinden... Iemand enig idee wat je behalve appelstroop en een klein beetje margarine op brood kan doen?
pi_72197030
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:36 schreef Raissa het volgende:
Ik weet dat er niet zo lang geleden nog over gesproken is, wel of niet smeerbare leverworst/kaas op brood voor een baby.. Maar ik kan het niet meer vinden... Iemand enig idee wat je behalve appelstroop en een klein beetje margarine op brood kan doen?
Ik doe smeerkaas op zijn brood. Soms alleen boter. Wist niet eens dat appelstroop ook kon. bedankt voor de tip
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:47:14 #12
248986 MamaNik
pi_72197230
Bij Milan deden meestal smeerkaas of wat appelstroop later ook leverpastei maar dat niet te vaak.
pi_72198244
Hier is gezegd beginnen met boter, dan kun je later appelstroop of smeerkaas proberen. Of fruitmoes.
pi_72199609
Cara wat vervelend zeg. Hoe gaat het nu met hem? Joep heeft wel 2 weken lopen worstelen met die bili. Het was telkens net onder de grens en dus hoefde hij niet onder de lamp, maar hij is wel 2 weken erg sloom geweest... en ook te vroeg geboren, dus dat werkte ook niet mee met de sloomheid.

Joep schaterlachte net tegen zijn muziekdoosje Hij is vandaag zoooo blij alles is leuk hahaha. En sabbelen op je handen... dat is de bom!
Niet mieten! Door gieten!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:04:54 #15
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72199716
Gelukkig mag ik zelf ook blijven MamaNik. Moet ook bijna wel, voor de borstvoeding. En de papa's kunnen hier ook blijven slapen en krijgen ook ontbijt en lunch. Alleen voor het avondeten moet hij even naar het restaurant gaan. Er is een soort van slaapbank op de kamer. Overdag kan de visite daar zitten, en 's avonds kan de papa er op slapen.

Ze komen zo prikken (dat zal wel huilen worden..) en dan mogen we nog een uur wachten op de uitslag. Het is toch wel spannend zo. We zien wel verschil in zijn huidskleurtje, maar de vraag is in hoeverre dat terug te zien is in het bloed. Nog even volhouden dus.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:08:00 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72199813
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:04 schreef Ca.ra het volgende:
Gelukkig mag ik zelf ook blijven MamaNik. Moet ook bijna wel, voor de borstvoeding. En de papa's kunnen hier ook blijven slapen en krijgen ook ontbijt en lunch. Alleen voor het avondeten moet hij even naar het restaurant gaan. Er is een soort van slaapbank op de kamer. Overdag kan de visite daar zitten, en 's avonds kan de papa er op slapen.

Ze komen zo prikken (dat zal wel huilen worden..) en dan mogen we nog een uur wachten op de uitslag. Het is toch wel spannend zo. We zien wel verschil in zijn huidskleurtje, maar de vraag is in hoeverre dat terug te zien is in het bloed. Nog even volhouden dus.
Ik lees het nu pas allemaal. Wat een schrik! Gelukkig gaat het in elk geval (met kleine beetjes) vooruit...
en wat een knapperd!
pi_72199980
Cara ik hoop dat de uitslag goed is! Tyler hing er ook net tegen aan telkens. Niet onder de lamp geweest.

Vannacht voor het eerst niet ingebakerd geslapen! Wel tig keer eruit, maar ging op zich best goed.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:13:27 #18
248986 MamaNik
pi_72200026
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:04 schreef Ca.ra het volgende:

Wat een luxe dat papa ook kan blijven slapen, welk ziekenhuis is dat???
In Delft mocht Papa echt niet blijven hoor, ja 1 nachtje maar dat was om een minder leuke reden.

Spannend! Hoe snel krijg je de uitslag??
pi_72201649
Zweten jullie kindjes ook zo??
Bij Tess staan dw zweetdruppels op haar hoofd en boven haar lip terwijl het nu echt niet zo warm is. Als ik aan het flessen ben is haar haar ook zeiknat van het zweten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72201714
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:58 schreef Vicky het volgende:
Zweten jullie kindjes ook zo??
Bij Tess staan dw zweetdruppels op haar hoofd en boven haar lip terwijl het nu echt niet zo warm is. Als ik aan het flessen ben is haar haar ook zeiknat van het zweten.
Ja Mikael Moet er nog steeds aan wennen Leander ook. ik hbe de kinderarts gisteren al extra naar zijn hartje laten luisteren zodat ik zeker weet dat het daar niet aan lag!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72201854
Ja hier ook nog steeds wel. Al is het minder nu, met die hitte veel erger. Maar onder zijn hoofd ligt een hydrofiele doek en die is na het slapen zeiknat.
pi_72201887
Moet woensdag naar de ka. Ik zal het ook eens navragen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72201993
Ohja hartje laatst ook gecheckt om die reden. Niks aan de hand.

Pfff, vandaag een off day, huilen huilen en nog eens huilen en niks helpt.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:11:09 #24
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72202070
We liggen nu in Orbis in Geleen, een nieuw ziekenhuis. Wel heel fijn, prive kamers met badkamer, kleintje kan onder de lamp bij ons op de kamer. En ik moet zeggen dat de verpleging hier echt een pluim verdient. Ook in de bevalkamers hoor! Ze waren wat ziekenhuisachtig en steriel, maar dat werd meer dan goed gemaakt door de lieve zusters die de hele nacht voor ons gezorgd hebben. En eerlijk gezegd maakt het je op zo'n moment ook echt geen klap uit wat er voor kunst aan de muur hangt en hoe gezellig het lampekapje is. (Voor Asy: dit waren dus de bevalkamers van het ziekenhuis zelf, de poliklinische heb ik niet gezien)

Pfff nu kunnen ze ieder moment komen met de uitslag. Ik ga er maar vanuit dat we nog een dag moeten blijven, ook als hij al onder de lamp uit mag. Dan willen ze waarschijnlijk morgen zijn bloed nogmaals controleren. En aan de ene kant ben ik ook wel bang dat hij vanavond weer niet zou drinken als we alleen thuis zouden zijn.

Ingrid, lekker dat het zonder bakeren redelijk ging! Wij hebben Thomas die ene nacht dat hij thuis geslapen heeft ook ingebakerd, omdat hij nog heel 'fladderig' is en zichzelf dan wakker mept. De tweede nacht was het niet nodig, maar om de verkeerde redenen bleek dus later.

Ik ga meneer hier weer eens zijn zonnebril opplakken, die peutert hij steeds los. En nog even duimen voor een goede bloedwaarde!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:24:56 #25
248986 MamaNik
pi_72202536
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:11 schreef Ca.ra het volgende:
We liggen nu in Orbis in Geleen, een nieuw ziekenhuis. Wel heel fijn, prive kamers met badkamer, kleintje kan onder de lamp bij ons op de kamer. En ik moet zeggen dat de verpleging hier echt een pluim verdient. Ook in de bevalkamers hoor! Ze waren wat ziekenhuisachtig en steriel, maar dat werd meer dan goed gemaakt door de lieve zusters die de hele nacht voor ons gezorgd hebben. En eerlijk gezegd maakt het je op zo'n moment ook echt geen klap uit wat er voor kunst aan de muur hangt en hoe gezellig het lampekapje is. (Voor Asy: dit waren dus de bevalkamers van het ziekenhuis zelf, de poliklinische heb ik niet gezien)

Pfff nu kunnen ze ieder moment komen met de uitslag. Ik ga er maar vanuit dat we nog een dag moeten blijven, ook als hij al onder de lamp uit mag. Dan willen ze waarschijnlijk morgen zijn bloed nogmaals controleren. En aan de ene kant ben ik ook wel bang dat hij vanavond weer niet zou drinken als we alleen thuis zouden zijn.

Ingrid, lekker dat het zonder bakeren redelijk ging! Wij hebben Thomas die ene nacht dat hij thuis geslapen heeft ook ingebakerd, omdat hij nog heel 'fladderig' is en zichzelf dan wakker mept. De tweede nacht was het niet nodig, maar om de verkeerde redenen bleek dus later.

Ik ga meneer hier weer eens zijn zonnebril opplakken, die peutert hij steeds los. En nog even duimen voor een goede bloedwaarde!
Oh wat heerlijk!! Ik lag op een 2 persoonskamer waar ik de meeste tijd alleen heb gelegen dat wel, maar de badkamer is op de gang :S

Ga voor je duimen voor een goede uitslag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')