Het is dat Roy momenteel telkens aardig wat terug geeft na het drinken, dat ik daar wat voorzichtiger mee ben.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:29 schreef Jelief het volgende:
Bar, drinken bij mama helpt tegen de krampjes dus vaak aanlegen is goed, let er alleen wel op dat hij net teveel voormelk binnenkrijgt want dat kan ook weer darmproblemen veroorzaken. Je kunt dit voorkomen door te blokvoeden.
Ohhh wat goed van hem!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:46 schreef Ca.ra het volgende:
Oeh oeh oeh hij heeft gewoon 50 cc gedronken daarstraks!ik voel me helemaal een goede
nu
Nu gaan we in ieder geval de minimumlimiet qua voeding voor vandaag halen. Dat vergroot de kansen weer voor een ontslag morgen!
Oh ik ben zo trots op het kleine kereltje
Arme krampjeskindjes... Hier was het de tweede nacht in het ziekenhuis ook raak, continue verkrampen en dan weer overstrekken. Niet te troosten. Dan voel je je zo machteloos he. Sterkte mama's!
Maar die van mij zijn woensdag 15 weken! Maar wel 5 weken te vroeg! Zou dat er nog mee te maken hebben???quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:16 schreef seilram het volgende:
Wat fijn Cara dat hij het zo goed doet, het drinken!
Gelukkig gaan die darmkrampjes uiteindelijk echt over.. bij Joep werd het vanaf week 14 minder en nu moet hij nog heel af en toe huilen en dan komt er een flinke scheet en is het gelijk ook weer over.
Dat werkt idd goed.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:29 schreef Jelief het volgende:
Bar, drinken bij mama helpt tegen de krampjes dus vaak aanlegen is goed, let er alleen wel op dat hij net teveel voormelk binnenkrijgt want dat kan ook weer darmproblemen veroorzaken. Je kunt dit voorkomen door te blokvoeden.
Ik denk het wel, want tegen mij zeiden ze dat met 12 weken die krampjes echt wel ver over moesten zijn.. en Joep was 3 weken te vroeg en heeft er echt langer last van gehad en wat ik al zei, nu soms nog een beetje en hij is nu 16 weken. Joep grijpt ook nog niets... ja als ik iets in zijn handen frut dan friemelt hij er wel mee, maar echt bewust zijn arm richting iets bewegen doet hij nog niet. Dat "zou" hij al moeten doen, maar dan tel ik ook maar die 3 weken er af hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:25 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Maar die van mij zijn woensdag 15 weken! Maar wel 5 weken te vroeg! Zou dat er nog mee te maken hebben???
Oh nee toch? Bah, ben die krampjes zoooooooooooo ontzettend zat! Dat gun je niemand! Kunnen ze geen babietjes maken die dat niet hebben?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:05 schreef seilram het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want tegen mij zeiden ze dat met 12 weken die krampjes echt wel ver over moesten zijn.. en Joep was 3 weken te vroeg en heeft er echt langer last van gehad en wat ik al zei, nu soms nog een beetje en hij is nu 16 weken.
Hahahaha was dat maar waar. Of iig een handleiding mee uitpoepen waarin staat wat je baby fijn vindt bij krampjes. Hoe veel ik wel niet gewandeld, gewiegd en gezongen heb.. pure afleiding en dan ging het wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:12 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Oh nee toch? Bah, ben die krampjes zoooooooooooo ontzettend zat! Dat gun je niemand! Kunnen ze geen babietjes maken die dat niet hebben?
Wehehehehehe ik denk aan mijzelf. Ik deed vanmorgen (07.00 uur) eerst Joep zijn romper dicht en toen zijn pamper eroverquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:22 schreef Estrys het volgende:
Volgens mij is het op het kdv niet helemaal soepel gegaan met de romper dichtmaken![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |