abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:56:59 #51
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72214687
Jee Bar, ik wil van alles tegen je zeggen, maar weet gewoon niet even wat... Ik vind dat je het gewoon hartstikke goed doet met Roy en leer hem maar lekker kennen en je bent een topmens!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_72214695
Wat leuk Marie!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72214702
Herkenbaar Bar. Ook zo lastig dat ze nog niet zelf kunnen vertellen waar ze last van hebben...
Fake it till you make it...
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:58:49 #54
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72214766
Het wordt gewoon steeds leuker, al die dingen die Maarten leert... klappen, zwaaien, zitten, ondeugend zijn, lachen naar meestal mooie meiden!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_72215489
dat is het hè, konden ze het maar zeggen.

Marie leuk hoor, geniet er maar lekker van!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72215743
Bar, drinken bij mama helpt tegen de krampjes dus vaak aanlegen is goed, let er alleen wel op dat hij net teveel voormelk binnenkrijgt want dat kan ook weer darmproblemen veroorzaken. Je kunt dit voorkomen door te blokvoeden.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_72215936
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:29 schreef Jelief het volgende:
Bar, drinken bij mama helpt tegen de krampjes dus vaak aanlegen is goed, let er alleen wel op dat hij net teveel voormelk binnenkrijgt want dat kan ook weer darmproblemen veroorzaken. Je kunt dit voorkomen door te blokvoeden.
Het is dat Roy momenteel telkens aardig wat terug geeft na het drinken, dat ik daar wat voorzichtiger mee ben.
hij heeft net weer bij me liggen drinken een goede 20 min, dus beide melken heeft hij wel binnen.

Ach voor de rest doet meneer het prima, we zien hem aankomen, als hij wakker is, dan is hij actief en heerlijk bewegelijk.
en hij is gewoon leuk
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:46:37 #58
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72216334
Oeh oeh oeh hij heeft gewoon 50 cc gedronken daarstraks! ik voel me helemaal een goede nu
Nu gaan we in ieder geval de minimumlimiet qua voeding voor vandaag halen. Dat vergroot de kansen weer voor een ontslag morgen!
Oh ik ben zo trots op het kleine kereltje

Arme krampjeskindjes... Hier was het de tweede nacht in het ziekenhuis ook raak, continue verkrampen en dan weer overstrekken. Niet te troosten. Dan voel je je zo machteloos he. Sterkte mama's!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:35:08 #59
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_72222175
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:46 schreef Ca.ra het volgende:
Oeh oeh oeh hij heeft gewoon 50 cc gedronken daarstraks! ik voel me helemaal een goede nu
Nu gaan we in ieder geval de minimumlimiet qua voeding voor vandaag halen. Dat vergroot de kansen weer voor een ontslag morgen!
Oh ik ben zo trots op het kleine kereltje

Arme krampjeskindjes... Hier was het de tweede nacht in het ziekenhuis ook raak, continue verkrampen en dan weer overstrekken. Niet te troosten. Dan voel je je zo machteloos he. Sterkte mama's!
Ohhh wat goed van hem!!!
Hopen op goed nieuws vandaag! En die darmkrampen zouden verboden moeten worden
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:16:46 #60
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72224554
Wat fijn Cara dat hij het zo goed doet, het drinken!

Gelukkig gaan die darmkrampjes uiteindelijk echt over.. bij Joep werd het vanaf week 14 minder en nu moet hij nog heel af en toe huilen en dan komt er een flinke scheet en is het gelijk ook weer over.
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:25:03 #61
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_72226332
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:16 schreef seilram het volgende:
Wat fijn Cara dat hij het zo goed doet, het drinken!

Gelukkig gaan die darmkrampjes uiteindelijk echt over.. bij Joep werd het vanaf week 14 minder en nu moet hij nog heel af en toe huilen en dan komt er een flinke scheet en is het gelijk ook weer over.
Maar die van mij zijn woensdag 15 weken! Maar wel 5 weken te vroeg! Zou dat er nog mee te maken hebben???
pi_72238016
Cara is het drinken zo goed blijven gaan?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:49:36 #63
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72238470
Mamanik, mij is wel gezegd dat je de weken die ze te vroeg geboren worden erbij moet rekenen.
pi_72238695
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:29 schreef Jelief het volgende:
Dat werkt idd goed.
Er was me door de wijkverpleegkundige ook geadviseerd om eerst wat voormelk af te kolven ook vanwege het toeschietreflex wat ik heb. Ze verslikt zich anders soms.

Hier zijn we bij de arts geweest en contact gehad met een chirug. Er werd geadviseerd vanwege haar leeftijd en de narcose om een evt operatie uit te stellen tot ze 6 maanden is. Er is zelfs een kleine kans dat het dicht kan groeien.
We moeten het wel goed in de gaten houden en de uitstulping terug drukken.
Pfff wat een opluchting zeg en de arts heeft ons super geinformeert. Wat een verschil met de cb arts.
Ik voel me een stuk geruster nu.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:59:28 #65
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72238742
Gelukkig maar Urla!
pi_72239448
Ah, daar is het topic gebleven! En ik maar denken waarom komt het babietjes topic niet naar boven in MyAT
Heb je al nieuws Ca.ra? Zijn jullie alweer thuis?
Fijn Urla dat je nu normaal contact hebt gehad, nu weet je tenminste waar je aan toe bent, en hopelijk blijkt die operatie helemaal niet nodig.

De laatste nachten wordt Lianne wel 3 keer op een nacht wakker om te drinken.. pff, dat was ik niet meer gewend! Vanochtend was ze om 10 over 5 ook zo wakker dat we maar uit bed zijn gegaan. Uiteindelijk sliep ze pas om 11 uur weer eventjes (een uurtje).

Wat wel leuk is, is dat ze door het huis begint te bewegen! Kruipen is het niet, want ze beweegt zich achterwaarts voort. Maar daar zal binnenkort vast verandering in komen (duurt zoiets lang?).
En waar ik iets minder gecharmeerd van ben is dat ze constant op handen en voeten gaat staan, een beetje in de opdruk houding zegmaar.. ik ben bang dat ze haar gezicht bezeerd als ze haar armen of benen laat schieten. Gelukkig is dat nog niet voorgekomen, maar ik hou m'n hart vast!
pi_72240257
Ik ben ook wel benieuwd Cara. Hopelijk zijn jullie misschien al wel lekker thuis.

Zweefvliegje. Spannend zeg dat bijna kruipen.
En wat fantastisch zal dat zijn als ze daar ineens door de kamer kruipt.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:05:18 #68
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72240549
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:25 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Maar die van mij zijn woensdag 15 weken! Maar wel 5 weken te vroeg! Zou dat er nog mee te maken hebben???
Ik denk het wel, want tegen mij zeiden ze dat met 12 weken die krampjes echt wel ver over moesten zijn.. en Joep was 3 weken te vroeg en heeft er echt langer last van gehad en wat ik al zei, nu soms nog een beetje en hij is nu 16 weken. Joep grijpt ook nog niets... ja als ik iets in zijn handen frut dan friemelt hij er wel mee, maar echt bewust zijn arm richting iets bewegen doet hij nog niet. Dat "zou" hij al moeten doen, maar dan tel ik ook maar die 3 weken er af hoor.

Wat leuk zweefvliegje! Gaat weer een nieuwe wereld open voor je kindje
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:12:36 #69
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72240735
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:05 schreef seilram het volgende:

[..]

Ik denk het wel, want tegen mij zeiden ze dat met 12 weken die krampjes echt wel ver over moesten zijn.. en Joep was 3 weken te vroeg en heeft er echt langer last van gehad en wat ik al zei, nu soms nog een beetje en hij is nu 16 weken.
Oh nee toch? Bah, ben die krampjes zoooooooooooo ontzettend zat! Dat gun je niemand! Kunnen ze geen babietjes maken die dat niet hebben?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:16:54 #70
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72240836
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:12 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Oh nee toch? Bah, ben die krampjes zoooooooooooo ontzettend zat! Dat gun je niemand! Kunnen ze geen babietjes maken die dat niet hebben?
Hahahaha was dat maar waar. Of iig een handleiding mee uitpoepen waarin staat wat je baby fijn vindt bij krampjes. Hoe veel ik wel niet gewandeld, gewiegd en gezongen heb.. pure afleiding en dan ging het wel.
pi_72241020
Volgens mij is het op het kdv niet helemaal soepel gegaan met de romper dichtmaken

ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:25:04 #72
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72241097
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:22 schreef Estrys het volgende:
Volgens mij is het op het kdv niet helemaal soepel gegaan met de romper dichtmaken

[ afbeelding ]
Wehehehehehe ik denk aan mijzelf. Ik deed vanmorgen (07.00 uur) eerst Joep zijn romper dicht en toen zijn pamper erover
pi_72241143
Bar

Ca.ra, wat fijn dat het weer beter gaat met Thomas. Hoe is het nu met hem? Mag hij alweer naar huis? Ik hoop het.

Urla, wat fijn die arts! En ook dat het voorlopig niet geopereerd hoeft te worden en misschien wel helemaal niet!

Alle babietjes die weer van allerlei nieuws kunnen: Applaus!

Hier vandaag een heftig dagje, Ko had al een paar dagen niet gepoept dus jullie weten wel hoe laat het was... En hij heeft niet zoveel last van krampjes dus als het dan zo'n dag helemaal mis is dan breekt je hart want je kan er inderdaad zo weinig tegen doen.

Verder ben ik zo verbaasd als ik naar dat rijtje kijk in de OP en zie dat Ko allang niet meer onderaan staat. Het gaat zo snel en hij groeit echt als kool!

Welkom, Thomas , Oscar , Evi-Mare , D'Shontay en Toby!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72241300
D'Shontay *gnorf*
Saartje
pi_72241457
Goeie toch? die houden we derin dacht ik zo.

Ja, tenzij Huup een betere schuilnaam heeft natuurlijk.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')