*check*, dat is hier ook favoriet. En ook sabbelen op elkaars vuistjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:01 schreef seilram het volgende:
En sabbelen op je handen... dat is de bom!
Hier ook!! zo schattig om te zien sabbelen op elkaars handjes!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:54 schreef mikoxx het volgende:
[..]
*check*, dat is hier ook favoriet. En ook sabbelen op elkaars vuistje
Ontlasting elke dag en gaat makkelijk dus daar hebben ze geen last van.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:45 schreef mikoxx het volgende:
Dat HELP herken ik mamanik! Je geeft toch flesvoeding? Ons cb adviseerde ons omneo te gaan geven. Nu hebben onze jongens met name overdag (lees: de hele dag) last, ze slapen overdag eigenlijk niet meer omdat ze wakker worden van de krampjes. Met de omneo gaat het nu al een stuk beter moet ik zeggen, en een bezoekje aan de osteopaat heeft volgens ons ook wel positief bijgedragen. Overgaan op andere voeding zou ik overigens wel in overleg met je cb doen. Hoe is zijn ontlasting? Misschien 10cc extra water in de fles? Dat helpt ook bij moeizame ontlasting.
Einde van de middag en begin van de avond zijn trouwens wel DE krampjes-tijden geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |