quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij kun je ze niet per regel verwijderen...
Herken het niet, maar ziet er goed uit. Groot ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
De buitenkant van ons huis, misschien herken je het: tenminste toen we het kochten, de buitenkant muur aan de rechterkant laten we nu klimop groeien
Dit zijn wel twee huizen hoor, het is een 2 onder 1 kap. Wij wonen rechts..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Herken het niet, maar ziet er goed uit. Groot ook.
Ja oke, maar ik was zover nog niet..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ziet het er bij mij uit. Ik kan per regel een vinkje weghalen en het vinkje voor Problem werkt als (de)select all
Ohquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik was zover nog niet..was nog bij de cleaner..
quote:Today, while at an amusement park my husband left me to walk with all of our friends because he said that I moved too slow. I'm pregnant. FML
quote:Today, I accidentally ran my thumb down the cheese grater while preparing lunch beside my wife. I instantly jerked my hand away from the grater just in time run my forearm across the knife she was using. I now have 20 stitches and 5 staples in my arm, no lunch, and a puking wife. FML
Topicnummer vind post?quote:
Nondequote:
Ahquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik was zover nog niet..was nog bij de cleaner..
Uiteindelijk is het ergste dat kan gebeuren dat je alsnog Windows opnieuw moet installeren. Ik zou daarom in eerste instantie alleen de files verwijderen die direct met Hyves te maken hebben en de rest met rust latenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:39 schreef peaceman het volgende:
Hmmm geeft daar idd veel fouten... wat kan er nu misgaan als je heel die zooi probeert te herstellen? hooguit hersteld ie het niet toch?
Ow dat stelt me gerustquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:44 schreef Etcetera het volgende:
Oh zoiets had ik ook johNiet alle programma's hebben hele goede deinstallatie functies geloof ik
Echt wel en helemaal in het voorjaar/zomer, dan is het een al volle bomen enz.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Prima uitzicht.Veel beter dan de Geraniumstraat 3 straten verderop.
Oops... ben je iets te laat mee..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het ergste dat kan gebeuren dat je alsnog Windows opnieuw moet installeren. Ik zou daarom in eerste instantie alleen de files verwijderen die direct met Hyves te maken hebben en de rest met rust laten
Dan ben ik benieuwd of het gruwelijk mis gaat of nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oops... ben je iets te laat mee..
Ah, iets wat ik niet hoeft te proberen dusquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Okay SC, ik heb weer wat nieuws gevonden in de supermarkt. Dit keer is het Spa Citron met gember toegevoegd. Even proeven dus...
Het smaakt niet heel erg naar gember en eigenlijk ook niet meer naar Spa Citron. Ik denk niet dat ik het heel veel vaker zal kopen en ik geef het product minder dan een half jaar in de Nederlandse schappen
Dat gaan we morgen weten, want ik ga nu naar bed.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd of het gruwelijk mis gaat of niet
Ze maken ook overal frisdrank van tegenwoordig. Wat ik wel mis is Coca Cola vanille. Dat was echt lekker.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Okay SC, ik heb weer wat nieuws gevonden in de supermarkt. Dit keer is het Spa Citron met gember toegevoegd. Even proeven dus...
Het smaakt niet heel erg naar gember en eigenlijk ook niet meer naar Spa Citron. Ik denk niet dat ik het heel veel vaker zal kopen en ik geef het product minder dan een half jaar in de Nederlandse schappen
Wat heeft iedereen daar toch meequote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ze maken ook overal frisdrank van tegenwoordig. Wat ik wel mis is Coca Cola vanille. Dat was echt lekker.![]()
Dat spul mis ik ook. In Noorwegen heb ik een keer een blikje Battery (energy drink) gekocht waar ook gember aan was toegevoegd, maar dat was nogal wat meer gember. En om half tien in de ochtend, na een korte nacht bij een parkeerterrein in Denemarken wordt je daar goed wakker vanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ze maken ook overal frisdrank van tegenwoordig. Wat ik wel mis is Coca Cola vanille. Dat was echt lekker.![]()
Wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen daar toch meeIk vond het echt niet lekker
Ik ben wel van de gekke energy-drankjes overigens. Vroeger had je alleen red-bull, maar nu ook een hoop b-merken en sommige met een apart smaakje.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat spul mis ik ook. In Noorwegen heb ik een keer een blikje Battery (energy drink) gekocht waar ook gember aan was toegevoegd, maar dat was nogal wat meer gember. En om half tien in de ochtend, na een korte nacht bij een parkeerterrein in Denemarken wordt je daar goed wakker van.
Overigens is er ook Spa Citron met mintsmaak, die probeer ik later
Die staan stiekum al op Schihol om PS uit te zwaaien.quote:
Thanks C. het dakterras is vrijgemaaktquote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:24 schreef Cobra4 het volgende:
Het zal wel even proppen worden. Er was geen Chinook vrij. Het is een Cougar geworden. Zodra die politie heli's, die boven de verstopte wegen vliegen weg zijn, kan die vliegen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Thanks C. het dakterras is vrijgemaakt
We zijn er om half negen, we gaan om half tien door de douanequote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Hoe laat moet je op Schiphol zijn voor het inchecken?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En mn blog is online. Het is www. voornaamachternaamPS.nl
De header heb ik selbst gemacht![]()
quote:
Mogguh MaJo.quote:
Vind het wel raar hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh MaJo.![]()
Yep, ze is net weg.
Echt wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind het wel raar hoormaar wel heel stoer dat ze dit gaat doen
Breng 'm naar het dierenpension en laat de rekening naar je moeder sturen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:41 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Ik moest vroeger uit bed om de hond uit te laten die mijn moeder hier voor 3 weken achter de deur heeft gedrukt
Neeeee daar is ze toch wel iets te lief voor hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Breng 'm naar het dierenpension en laat de rekening naar je moeder sturen.
Werksequote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neeeee daar is ze toch wel iets te lief voor hoor
Heb ook slechte ervaringen met pensionsDIaan, nooit je kat naar pension de Roodmolen brengen hoor, daar hebben ze mijn kat zien en laten weglopen
nooit meer terug gezien....
Zie je wel. Voetbal is niet goed voor de mens.quote:
quote:
quote:
Dus je hebt nu geen tijd om met mij een saffie te doen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:06 schreef MaJo het volgende:
[..]Net onder het genot van een saffie een tijdschrift zitten lezen
Goede baan toch
![]()
Mooi op tijdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb me net heringeschreven voor mijn studie. Leek me een mooi moment, de laatste week voor het nieuwe collegejaar
Onze katten blijven altijd thuis, wij hebben de luxe dat mijn vader om de dag komt om ze eten en water te geven en wanneer nodig de kattenbak te verschonen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neeeee daar is ze toch wel iets te lief voor hoor
Heb ook slechte ervaringen met pensionsDIaan, nooit je kat naar pension de Roodmolen brengen hoor, daar hebben ze mijn kat zien en laten weglopen
nooit meer terug gezien....
Heb je echt alleen problemen met de browsers op die pc en werkt het voor de rest prima? Want als het alleen de browsers zijn kan het ook nog een collectie malware zijn (slechte software zoals spyware en dergelijke). Hitman Pro kan je helpen met het verwijderen daarvanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mooi op tijd![]()
Tim, het heeft allemaal niet geholpen mbt de browsers, helaas. Hij doet nog steeds hetzelfde. Heb jij nog een idee? Ik ga in ieder geval vanmiddag even google chrome installeren om te kijken of hij het ook bij die browser doet.
Het is idd vooral de browsers. En dan vooral bij Hyves en hotmail... Gisteren heeft Peaceman Hitmanpro erover heen gegooid, daar vindt hij een aantal bestanden.. over het algemeen zijn het SYS-bestanden en een paar DLL-bestanden. Hierbij geeft hij de meldingen: rootkit, trojan of malware. Hij geeft bij bijna alles aan dat de bestanden zich bevinden in windows\system32\ (sysbestanden in directory drivers). Peaceman denkt dat hij deze niet kan/mag verwijderen omdat ze zich in de systeembestanden bevinden. Klopt dit? En zo ja, wat nu?:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je echt alleen problemen met de browsers op die pc en werkt het voor de rest prima? Want als het alleen de browsers zijn kan het ook nog een collectie malware zijn (slechte software zoals spyware en dergelijke). Hitman Pro kan je helpen met het verwijderen daarvan
... - - - ... ... - - - ...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
..
Ze zitten inderdaad in de map waar ook echte systeembestanden zijn opgeslagen, maar dat kan ook een trucje zijn van de spywaremaker. Windows zorgt er wel voor dat het in elke nieuwe editie moeilijker is de C-schijf om zeep te helpen, maar in XP kon het nog wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is idd vooral de browsers. En dan vooral bij Hyves en hotmail... Gisteren heeft Peaceman Hitmanpro erover heen gegooid, daar vindt hij een aantal bestanden.. over het algemeen zijn het SYS-bestanden en een paar DLL-bestanden. Hierbij geeft hij de meldingen: rootkit, trojan of malware. Hij geeft bij bijna alles aan dat de bestanden zich bevinden in windows\system32\ (sysbestanden in directory drivers). Peaceman denkt dat hij deze niet kan/mag verwijderen omdat ze zich in de systeembestanden bevinden. Klopt dit? En zo ja, wat nu?:
Wij hebben vista maakt dat nog wat uit?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze zitten inderdaad in de map waar ook echte systeembestanden zijn opgeslagen, maar dat kan ook een trucje zijn van de spywaremaker. Windows zorgt er wel voor dat het in elke nieuwe editie moeilijker is de C-schijf om zeep te helpen, maar in XP kon het nog wel.
Hyves en Hotmail gebruiken elk nogal wat bewegende advertenties (Flash). Het kan ook zijn dat het daardoor wordt veroorzaakt, dus je zou ook nog kunnen proberen eerst Flash te verwijderen.
Ik heb nooit met Vista gewerkt, dus ik weet niet hoe het daar geregeld is. In Windows 7 kan je in elk geval niet zomaar een bestandje aanpassen in C:\Program Files of \Windows. En dat vond ik in het begin best irritantquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben vista maakt dat nog wat uit?
Ik ga vanmiddag als Lennon slaapt even proberen Flash te verwijderen. ZO even douchen met Lennon en dan mn krukken terugbrengen.
Sorryquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je hebt nu geen tijd om met mij een saffie te doen?
daar stond non informatie en wissen van de post gaat nietquote:
quote:Het afwateringssysteem is gescheiden aangelegd. Regenwater komt terecht in de
sloten en vijvers. Rioolwater gaat naar de waterzuiveringcentrale in Dronten en
Harderwijk. Lowlands mag 90 m3 per uur lozen in de riolering, maar er komt 110
m3 vrij. De overige 20 m3 wordt met vrachtwagens naar Harderwijk gebracht.
Voor het geval je de eerste niet hoorde.quote:
Okay!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar stond non informatie en wissen van de post gaat niet.
Met vlagen beter dan gisteren. Wat extra pitamientjes, af en toe een paracetamolletje en dan moet het over een paar dagen wel weer compleet over zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay!!
C4 hoe voel je je vandaag trouwens?
quote:
Vind ik ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die laatste is wel een stuk makkelijker wassen!!
Fijn dat het wat beter gaat!!
quote:
Voor mij niet. Er is hier net een NSA uitgevallen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Lunch!
Bijna, de NSA-Bquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
als NSA uitvalt, ga je dan over op NSB?![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vind ik ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:38 schreef Diaan73 het volgende:
Na het douchen had ik Lennon aangekleed en even in bed gelegd zodat ik mn haar kon föhnen. Toen ik terugkwam, trof ik hem zo aan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hem toch even wakker gemaakt om de fles te geven en daarna weer naar bed gebracht, hij ligt nu weer heerlijk te slapen. Ik blijf nu maar thuis... en ga Google Chrome installeren.
Nee, ken ik niet. Vanavond eens op het gemak luisteren.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
Dit bandje heb ik gisteren op Noorderzon gezien, kent iemand ze al?
Vond ze erg cool
Ze hebben in het voorprogramma gestaan van de Killers, Coldplay en Snowpatrolquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet. Vanavond eens op het gemak luisteren.
Da's een goed teken. Nog even en je gaat dus naar hun eigen concert.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze hebben in het voorprogramma gestaan van de Killers, Coldplay en Snowpatrol
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]die ligt daar best lekker
Ohja, en Chrome heb ik ook, bevalt goedHet enige is dat ik er niet mee kan (SNS)internetbankieren
2007, tering....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
Oh crap..... ik overweeg nu serieus om maar met mn studie te stoppen
Ik zie echt niet hoe ik in godsnaam die scriptie moet schrijven![]()
Die post kan ik me nog herinneren.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik las net een oude post van mezelf terug, nu ben ik helemaal trots dat ik mn scriptie toch nog af heb gemaakt:
[..]
2007, tering....
kan je toch trots op jezelf zijn dat je het toch maar doorgegaan bentquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik las net een oude post van mezelf terug, nu ben ik helemaal trots dat ik mn scriptie toch nog af heb gemaakt:
[..]
2007, tering....
das bah ja, maar gelukkig kan je wel nog gewoon chattenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
Vriendje op msn vanuit Polen en uitgerekend dan doen de webcams het niet.....brakke verbinding denk ik
doet de mijn ook als ik hem gewoon stuur dan befriest hij steeds mars als ik via video-gesprek doe, dan doet hij het gewoonquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ja dat is juist zo raar.... ik snap niet dat die webcams het dan niet doen
quote:
Dankjequote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
veldbedden zijn poep![]()
![]()
maar cobra zal dat wel weer terug komen spreken
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:59 schreef MaJo het volgende:
Vanavond heb ik intake bij de bloedbankben benieuwd naar mijn HB
en wil nu toch wel eens weten wat mijn bloedgroep is verdulleme
de dokter heeft me dit nooit willen vertellen
![]()
Ik kreeg mijn bloedgroep pas te horen toen ik voor de eerste keer bloed kwam gevenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:59 schreef MaJo het volgende:
![]()
mag je wel aangezien je in london hebt gewoond?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:59 schreef MaJo het volgende:
![]()
Heb je een kamp gehad ofzo? Of heb je plotseling een hekel aan veldbedden?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Veldbedden zijn een hel om op te slapen
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je een kamp gehad ofzo? Of heb je plotseling een hekel aan veldbedden?
Ik moet zeggen dat ik meestal beter slaap op een veldbed dan op een normaal bed.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Veldbedden zijn een hel om op te slapen
Ik kreeg het te horen op mijn 17de tijdens mijn dienstplichtkeuring. O pos.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn bloedgroep pas te horen toen ik voor de eerste keer bloed kwam geven
Maar spannend ja!
omdat ze niet lekker liggenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik meestal beter slaap op een veldbed dan op een normaal bed.
Waarom heb jij er een hekel aan?
Wiewatwaar?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]had gister en vandaag een introductie kamp voor school
Ik ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kreeg het te horen op mijn 17de tijdens mijn dienstplichtkeuring. O pos.
Ik mag dus aan iedereen van jullie bloed geven mocht dat nodig zijn.
Na de 1ste nacht al.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat ze niet lekker liggen![]()
maar jij bent er aan gewend
gewoon 2 daags introductie kamp om al je medeleerlingen te leren kennen enz. saaie spelletjes enzquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:15 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een huisje gevonden wat we kunnen betalen met drie slaapkamers!![]()
OMGOMGOMG
Hij zei dat het ziekenhuis mijn gegevens dan wel heeftquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom heeft ie dat niet willen vertellen. Is verrekte handig om te weten mocht je ooit bloed van een ander nodig hebben.
Yep, dat gaat over de jaren 80 of als je langer dan een bepaalde tijd in Engeland hebt gewoondquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mag je wel aangezien je in london hebt gewoond?
Als het allemaal door gaat dan krijg je dat wel, maar nu echt nog niet. Ik zit me helemaal lekker te maken (want een bad en drie slaapkamers en een tuintje).quote:
Bull Shit. Die moeten dan gaan bellen of zelf testen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij zei dat het ziekenhuis mijn gegevens dan wel heeft![]()
Zelfs als je AB hebt, dan nog heeft 3% van de Nederlanders dat.quote:Ik ga bijna denken dat ik een hele enge bloedgroep heb dat hij er zo vaag over doet
Vetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:15 schreef Soempie het volgende:
OMGOMGOMG
Wanneer krijg je te horen of alles gaat lukken?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als het allemaal door gaat dan krijg je dat wel, maar nu echt nog niet. Ik zit me helemaal lekker te maken (want een bad en drie slaapkamers en een tuintje).Straks kan het helemaal niet of is hij al vergeven.
In Breda.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:15 schreef Soempie het volgende:
OMGOMGOMG
Daarom snap ik er ook niks van?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bull Shit. Die moeten dan gaan bellen of zelf testen.
Dat is waar, maar wel een stuk zeldzamerquote:Zelfs als je AB hebt, dan nog heeft 3% van de Nederlanders dat.
Klinkt goedquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:20 schreef Soempie het volgende:
keuken van ca. 12m2 met aansluiting wasmachine en een woonkamer van ca. 26m2.
En dus drie slaapkamers.
DUIMT!Sven is nu aan het bellen.
quote:
Dat waren we ook niet. Ik zat gewoon wat rond te kijken uit verveling.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goedWist helemaal niet dat jullie op zoek waren?
* duimt mee!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:20 schreef Soempie het volgende:
keuken van ca. 12m2 met aansluiting wasmachine en een woonkamer van ca. 26m2.
En dus drie slaapkamers.
DUIMT!Sven is nu aan het bellen.
't Gaat eigenlijk vooral om het geld. Je moet drie keer het huurbedrag betalen ofzo. Dat is wel in een keer een heel groot bedrag en dat hebben we niet zomaar. Ligt dus aan de borg voor dit huis (hier betalen we meer) en aan of ik op tijd de belastingdienst binnen heb.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wanneer krijg je te horen of alles gaat lukken?
Leuke dokter dan......quote:
Met AB mag je AB en O bloed ontvangen en alleen aan AB bloed geven.quote:Dat is waar, maar wel een stuk zeldzamerMaar volgens mij mag je dan van zowel A als B bloed ontvangen maar niet geven, dus dat is geen probleem
Erg spannend dus..... maar ik kruis mijn vingers voor jullie.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Gaat eigenlijk vooral om het geld. Je moet drie keer het huurbedrag betalen ofzo. Dat is wel in een keer een heel groot bedrag en dat hebben we niet zomaar. Ligt dus aan de borg voor dit huis (hier betalen we meer) en aan of ik op tijd de belastingdienst binnen heb.![]()
![]()
En of het huis niet al toch weg is.
Mag ik een linkjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:27 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers; PS heeft foto's op haar blog gezet.
En ze is slim. We kunnen geen reacties posten.
Check je PM.quote:
Ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhfuck
Maar je weet nu dus wel dat je af en toe es moet rondkijken
Weet ik niet. Ze hebben wel een tussenstop (nacht) in Chicago.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:31 schreef MaJo het volgende:
Hoe laat komt PS eigenlijk aan? Ik kreeg nog een smsje vanuit LondenMet de tekst "Liefs uit Londen"
tis ongeveer 6 uur vliegen, dus rond 6 uur gok ik ergensquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:31 schreef MaJo het volgende:
Hoe laat komt PS eigenlijk aan? Ik kreeg nog een smsje vanuit LondenMet de tekst "Liefs uit Londen"
Dat valt eigenlijk best wel mee. In 4 uur zit ik in Groningen met de trein.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis ongeveer 6 uur vliegen, dus rond 6 uur gok ik ergens
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:39 schreef Soempie het volgende:
Ik zit hier nog steeds met een bonkend hartZag het ook al helemaal voor me: een bad voor mij.
En naast de slaapkamer en woonkamer nog een rommelkamer voor Sven en een toekomstige babykamer.
![]()
![]()
![]()
Ik ga de was maar doen en weer even met m'n beide benen op de grond belanden.
Ah...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:39 schreef Soempie het volgende:
Ik zit hier nog steeds met een bonkend hartZag het ook al helemaal voor me: een bad voor mij.
En naast de slaapkamer en woonkamer nog een rommelkamer voor Sven en een toekomstige babykamer.
![]()
![]()
![]()
Ik ga de was maar doen en weer even met m'n beide benen op de grond belanden.
En wat was de reactie?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah...wel schattig zo'n visioen.
Ik kreeg net van mn vriend te horen dat er een baby'tje mee was naar het congres: 2 maanden uit, en zn ouders hebben elkaar leren kennen op het congres vorig jaar in Hongarije!!![]()
Dat was ook in de zomer, ff rekenen, 2 maanden + 9.... dus is dat kind vrijwel direct nadat ze wat kregen, al verwekt
Ik riep meteen "dan kunnen wij ook al wel!!"![]()
Ja echt heel erg leukquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
Hey MaJo, hoe was het eigenlijk om met je kerel samen op Lowlands te zijn?
Heb je nog niet echt daarover 'gesproken' hier
Ik zit nu al te zeuren om baby'squote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah...wel schattig zo'n visioen.
Ik kreeg net van mn vriend te horen dat er een baby'tje mee was naar het congres: 2 maanden uit, en zn ouders hebben elkaar leren kennen op het congres vorig jaar in Hongarije!!![]()
Dat was ook in de zomer, ff rekenen, 2 maanden + 9.... dus is dat kind vrijwel direct nadat ze wat kregen, al verwekt
Ik riep meteen "dan kunnen wij ook al wel!!"![]()
quote:
Jaaaaaaaa precies, dat bedoelde ik, goeie vuurdoop dusquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja echt heel erg leukOok gelijk een goede vuurdoop of je het een beetje trekt samen als je een paar dagen op elkaars lip zit. En dat is goed bevallen
Erg fijn om romantisch samen omarmd concertjes te kijken
En gister heb ik hem weer gezien en morgen zie ik hem ook dus dat zit wel goed
En we hebben nu bijna 6 weken
![]()
![]()
quote:
Echt met de stem van Herman van Veen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:09 schreef Diaan73 het volgende:
Meteen ook een gaaf audioboek van Alfred J Kwak en nog leuk speeltje voor Lennon gekocht.
Dat is een goede start, zo hebben Peaceman en ik dat ook gedaan... na ong. 8 weken samen naar Rock Werchter, 4 dagen in een tentje en samen festivalvieren, ging ook goed. Je ziet wat ervan gekomen is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja echt heel erg leukOok gelijk een goede vuurdoop of je het een beetje trekt samen als je een paar dagen op elkaars lip zit. En dat is goed bevallen
Erg fijn om romantisch samen omarmd concertjes te kijken
En gister heb ik hem weer gezien en morgen zie ik hem ook dus dat zit wel goed
En we hebben nu bijna 6 weken
![]()
![]()
Je hebt PM.quote:
Even kijken, het is een dvd + cd en het is een opname in de schouwburg. Was nu maar 2,95 normaal 29,95 bij de V&D.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt met de stem van Herman van Veen?
Dus beide data zijn al bekend bij jou?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Momenteel ben ik bezig met een Engels gedicht, dat geplaatst zal worden als een zekere voetballer zich niet voor het WK weet te plaatsen.
Deze wordt direct na het 'fatale moment' geplaatst in mijn fotoboek en op mijn website. Deel 2 volgt als de club van diezelfde speler naast alle prijzen gegrepen heeft.
Is PS definitief naar de US of A voor haar studie of tijdelijk voor vakantie o.i.d.?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:29 schreef Cobra4 het volgende:
Hoi MM
Heel kort; PS is vandaag vertrokken naar de US en MaJo heeft een vriendje.
Euh, bedankt, zal ik maar zeggen...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:30 schreef Cobra4 het volgende:
Oh ja, en je hebt een AKQ(SC) Award gewonnen. Gefeliciteerd.
[ afbeelding ]
Als dat het complete office pakket is dan is dat geen geld.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik kom er net achter dat ik voor bijna 40 euro het Office Entreprise pakket kan kopen. Origineel. Ik zit toch sterk te overwegen om dat te doenWant hoewel ik wel fan van
downloaden
ben, ben ik toch ook best wel fan van dingen origineel hebben
Medio oktober/november en eventueel medio april/mei.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus beide data zijn al bekend bij jou?
Goed nieuws.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik kom er net achter dat ik voor bijna 40 euro het Office Entreprise pakket kan kopen. Origineel. Ik zit toch sterk te overwegen om dat te doenWant hoewel ik wel fan van
downloaden
ben, ben ik toch ook best wel fan van dingen origineel hebben
Studie.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is PS definitief naar de US of A voor haar studie of tijdelijk voor vakantie o.i.d.?
Ik had nog wel meegemaakt dat MaJo aan 'het dartelen' was...
Student zijn heeft toch nog voordelenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als dat het complete office pakket is dan is dat geen geld.
Discriminatie!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Student zijn heeft toch nog voordelen![]()
Iets voor jou LB? Je kunt nu nog goedkoop/goedkoper aan software kopen. Want het Adobe CS4 pakket is wel zo'n 500 euro
Ja wattequote:
Via mijn werk heb ik deze deal ook kunnen maken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Iets voor jou LB? Je kunt nu nog goedkoop/goedkoper aan software kopen. Want het Adobe CS4 pakket is wel zo'n 500 euro
Watte!?quote:
Als ik dat ga aanschaffen (Adobe dan he) dan kan ik een maand geen rekeningen/school/andere zaken betalen. Dat is namelijk het volledige bedrag wat ik van IBG leenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via mijn werk heb ik deze deal ook kunnen maken.
Heb het al maanden in huis, alleen nog niet geļnstalleerd...
Als ik het nog aanschaf, zal ik aan je denkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Watte!?![]()
kun je niet zo'n pakket voor mij bietsen?![]()
500 pleuro's !? Teringquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:49 schreef Etcetera het volgende:
Als ik het nog aanschaf, zal ik aan je denkenGeen idee hoe het verder werkt, geloof dat ik het dan kan/moet downloaden ofzo
Ben niet zo bekend met Surfspot aangezien ik alle programma's download
Ik heb, nadat ik via een website besteld had, gewoon het pakket thuis gestuurd gekregen op schijf (zal wel een DVD zijn). Heb toen ook de Office-versie voor de Mac aangeschaft, er waren geen limieten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:49 schreef Etcetera het volgende:
Als ik het nog aanschaf, zal ik aan je denkenGeen idee hoe het verder werkt, geloof dat ik het dan kan/moet downloaden ofzo
Ben niet zo bekend met Surfspot aangezien ik alle programma's download
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:57 schreef Etcetera het volgende:Goed, vergelijk:
Adobe CS4 Master Collectie voor studenten via Surfspot.nl: ¤ 564, 75
Adobe CS4 Master Collectie via Adobe.com: ¤ 3,568.81![]()
![]()
En dan lopen die bedrijven te janken dat men zo veel aan het downloaden is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:59 schreef Etcetera het volgende:
[url=Adobe link]https://store2.adobe.com/cfusion/store/html/index.cfm?store=OLS-NL&event=displayProduct&categoryPath=/Applications/CSMasterCollection&distributionMethod=FULL[/url] Jawel
Verschil is te verwaarlozen...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:57 schreef Etcetera het volgende:Goed, vergelijk:
![]()
En dat heb je braaf beloofd natuurlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb, nadat ik via een website besteld had, gewoon het pakket thuis gestuurd gekregen op schijf (zal wel een DVD zijn). Heb toen ook de Office-versie voor de Mac aangeschaft, er waren geen limieten.
Je moest alleen beloven dat het voor persoonlijk gebruik was en dat je geen kopieėn zou maken...
Nou zit er natuurlijk een hoop ontwikkeling in zo'n collectie van programma's (want je hebt įlles he, van After Effects tot en met Photoshop en alles wat Adobe nog meer maakt) maar ik vind het echt asociaal duurquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan lopen die bedrijven te janken dat men zo veel aan het downloaden is.
Ontwikkelkosten ok, maar zo veel geld er voor vragen? Da's krankzinnig!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:02 schreef Etcetera het volgende:
Nou zit er natuurlijk een hoop ontwikkeling in zo'n collectie van programma's (want je hebt įlles he, van After Effects tot en met Photoshop en alles wat Adobe nog meer maakt) maar ik vind het echt asociaal duurIk vind die 564 euro al een smak geld
Ze vragen er ook om, met prijsafspraken en kartelvorming.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan lopen die bedrijven te janken dat men zo veel aan het downloaden is.
Truequote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ontwikkelkosten ok, maar zo veel geld er voor vragen? Da's krankzinnig!
Dus de nacht doorhalen en bezopen in de kapperstoel zitten?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:16 schreef TradeMarkie het volgende:
morgenavond heb ik een bruiloft en zaterdag moet ik om 8.15 uur bij de kapper zitten
en daarna oud papier ophalen voor de voetbalvereniging, dan maar weer een paar uur slapen, want zaterdagavond alweer een feestjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus de nacht doorhalen en bezopen in de kapperstoel zitten?
Ha! Ik heb een werkende versie van Creative Suite, wel nr 3 maar oké, en ik ben nog lang niet zo rijk dat ik 500+ euro aan een nieuwere versie uit ga gevenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:57 schreef Etcetera het volgende:
Goed, vergelijk:
![]()
Oh maar ik werk ook met CS3quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ha! Ik heb een werkende versie van Creative Suite, wel nr 3 maar oké, en ik ben nog lang niet zo rijk dat ik 500+ euro aan een nieuwere versie uit ga geven![]()
Lijkt me welquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:42 schreef Etcetera het volgende:Of het heeft er wel mee te maken
* Etcetera zoekt verder naar een oplossing
Het was wel echt een stelletjes Lowlandsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa precies, dat bedoelde ik, goeie vuurdoop dusEn samen concertjes kijken is inderdaad romantisch... en samen in een tentje natuurlijk ook
Ga je de 6 weken vieren?alles is een reden voor feest toch, of een lekker candle-lit dinner for two
Dat is een mooi vooruitzichtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is een goede start, zo hebben Peaceman en ik dat ook gedaan... na ong. 8 weken samen naar Rock Werchter, 4 dagen in een tentje en samen festivalvieren, ging ook goed. Je ziet wat ervan gekomen is.
Hmm schijn het gefikst te hebben, maar die encoding die ik aanklikte stond ook al aanquote:
Nope, moet om half 8quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, inderdaad
Ben je terug van de bloedbank?
beter vééél te vroeg dan 5 minuten te laat hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, moet om half 8ben weer eens veel te vroeg dus zit nu de tijd te doden
Ik kan me anders best herinneren dat je de bus mist en daardoor te laat bentquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, moet om half 8ben weer eens veel te vroeg dus zit nu de tijd te doden
En ik ben hier komen posten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:29 schreef Cobra4 het volgende:
Hoi MM
Heel kort; PS is vandaag vertrokken naar de US en MaJo heeft een vriendje.
Laatkomen, altijd een doodzonde.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
beter vééél te vroeg dan 5 minuten te laat hoor
Eet smakelijk.Ik weet nog wel een leuke site met leuke babyfoto'squote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ben maar even een boterham met kaas aan het eten, dan voel ik me misschien wat beter
en topics in OUD aan het scannen op babyplaatjes
Precies, en anders doen de babyplaatjes vast wel goed.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ben maar even een boterham met kaas aan het eten, dan voel ik me misschien wat beter
en topics in OUD aan het scannen op babyplaatjes
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eet smakelijk.Ik weet nog wel een leuke site met leuke babyfoto's![]()
![]()
Leuke babyfoto's
Ja dat gebeurd ook wel eensquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan me anders best herinneren dat je de bus mist en daardoor te laat bent
Het is hier zo dat als ik bloed heb gegeven, moet ik erna even gaan zitten en een beschuitje eten en wat drinken. En dat is maar goed ook. De laatste keer werd ik een beetje licht in mn hoofd toen ik thuiskwam na het bloedgeven.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:08 schreef MaJo het volgende:
En weer terugging allemaal prima, mijn HB is 8 en bloeddruk 70 over 120. Die mensen zijn vet schattig trouwens
ze hadden een paar buisjes bloed afgenomen en vroegen wat ik wilde drinken. Ik zei dat dat niet nodig was, ik moet zo vaak bloed laten prikken en ga dan ook meteen naar huis. Maar die mevrouw stond erop dat ik een pakje drinken meenam
echt schattig
volgende week hoor ik de uitslag en dan mag ik pas in mei bloed gaan geven als alles goed is
Ik heb net zelf januari weer even bekeken.. . waar is mn kleine mopje gebleven.quote:
Voorbeeldigquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:08 schreef MaJo het volgende:
En weer terugging allemaal prima, mijn HB is 8 en bloeddruk 70 over 120. Die mensen zijn vet schattig trouwens
ze hadden een paar buisjes bloed afgenomen en vroegen wat ik wilde drinken. Ik zei dat dat niet nodig was, ik moet zo vaak bloed laten prikken en ga dan ook meteen naar huis. Maar die mevrouw stond erop dat ik een pakje drinken meenam
echt schattig
volgende week hoor ik de uitslag en dan mag ik pas in mei bloed gaan geven als alles goed is
Ik zie GRIP 1.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:28 schreef Etcetera het volgende:
Grote brand in loods stoomtrein STAR Da's hier dusHoop dat ze niet te veel schade hebben, STAR is wel tof
Nuhuh, niet als er iemand met negatief tussen zit. Die verdragen positief niet, andersom wel. Overigens heb i k ook 0+quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kreeg het te horen op mijn 17de tijdens mijn dienstplichtkeuring. O pos.
Ik mag dus aan iedereen van jullie bloed geven mocht dat nodig zijn.
Gisteren al.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:50 schreef Nesle het volgende:
Mensen
Ik had deze week Intro week van mn opleiding, was echt superchill! Erg leuke mensen ontmoet en heb een leuke klasErg blij mee. En Fok! is ondertussen ff gehacked heb ik gemerkt
Is PS al weg trouwens?
Ach, je bent toch maar in een (slaap)kamer tegelijk, wat moet je met drie?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:15 schreef Soempie het volgende:
OMGOMGOMG
En, wat vond je van Noa?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:50 schreef Nesle het volgende:
Mensen
Ik had deze week Intro week van mn opleiding, was echt superchill! Erg leuke mensen ontmoet en heb een leuke klasErg blij mee. En Fok! is ondertussen ff gehacked heb ik gemerkt
Is PS al weg trouwens?
1 x slapenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, je bent toch maar in een (slaap)kamer tegelijk, wat moet je met drie?
Zeer chillquote:
Volgens mij wel dan, beterschap Nem, en niet vlak na mij posten he nuquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:26 schreef Soempie het volgende:
Nem heeft Mexicaanse griep. Dat is dan de eerste sc-er toch?
Geloof het welquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:26 schreef Soempie het volgende:
Nem heeft Mexicaanse griep. Dat is dan de eerste sc-er toch?
Dat zijn andere virussen Markquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volgens mij wel dan, beterschap Nem, en niet vlak na mij posten he nu
Zeker niet als je met je tong uit je mond zit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volgens mij wel dan, beterschap Nem, en niet vlak na mij posten he nu
dan zul je zien dat Nem het in het rond gaat zwaaienquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker niet als je met je tong uit je mond zit.
Ik snap em nietquote:
Mayo is een soort saus, Johma maakt salades. Ander voedselproduct, maar ook bijna te maken uit je usernamequote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap em niet
trouwens als nem de mexicaanse griep heeft dan loop ik ook aardig risico
Hey Nemquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
*kuch* *pruttel*
Ik wilde net gaan posten, is mijn griep al zijn reputatie vooruit gesneld
De afgelopen 3 dagen heel veel op bed gelegen, flinke koorts, spierpijn, hoofdpijn, keelpijn, hoesten.
7 mensen van onze groep van 15 zijn geveld. Bij mij is het bijna over dus ik denk dat ik over 2 dagen weer helemaal de oude ben.
Het gaat ook al een stuk beter(anders zat ik niet nu op Fokquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
http://store.saddlebackleather.com Omg omg omg kwijlMaar die prijzen
![]()
![]()
![]()
[..]
Hey NemHoop dat je je snel beter voelt
Ga je ook voor een FP-bericht zorgen over dat je met de tacohoest op Lowlands was?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
*kuch* *pruttel*
Ik wilde net gaan posten, is mijn griep al zijn reputatie vooruit gesneld
De afgelopen 3 dagen heel veel op bed gelegen, flinke koorts, spierpijn, hoofdpijn, keelpijn, hoesten.
7 mensen van onze groep van 15 zijn geveld. Bij mij is het bijna over dus ik denk dat ik over 2 dagen weer helemaal de oude ben.
`quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ga je ook voor een FP-bericht zorgen over dat je met de tacohoest op Lowlands was?
Kan ik me ook wel weer voorstellen van die doktersquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
`
Nee?
Ik ben erna pas ziek geworden en de rest ook
Overigens is het doktersadvies op dit moment:
"Niet meer bellen. Heb je griep? Dat is het waarschijnlijk Mexicaanse maar die is nu zo normaal, ga maar lekker op bed liggen en uitzoeken. Toedels"
Nou, ik heb al heel snel geroepen, en ik verval nu echt in herhalingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel weer voorstellen van die dokters
Schrik die jongen nou niet afquote:
3422,- Koop ik hem voor in op mn werk. Laten we in het midden gaan zitten, krijg je van mij 73,40 euro korting op de adobe prijsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:57 schreef Etcetera het volgende:Goed, vergelijk:
![]()
Als je er zo'n vertrouwen in hebt...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik heb al heel snel geroepen, en ik verval nu echt in herhaling, dat het een griep is en dat echt niet iedereen spontaan dood neervalt. Maar zo werd het wel gebracht in de media.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen vrienden, Pattaya, Thaise vriendin. Dit zaakje stinkt naar mosselen.quote:Blut en brodeloos in Bangkok
Machiel Scholten dacht na zijn 65ste rustig te kunnen gaan leven in Thailand van zijn AOW. Maar plots neemt de deurwaarder zijn hele uitkering in beslag.
In een sloppenwijk in Bangkok zit oud-fietsenhandelaar Machiel Scholten gedesillusioneerd onder een stuk spaanplaat dat als dak fungeert. Volledig platzak. Een faillissement en een mislukt huwelijk deden Scholten in juni dit jaar naar Thailand vertrekken, het land dat hij kende van eerdere zakelijke reizen. Hij zou in Pattaya gaan wonen, een feestelijke kustplaats onder Bangkok. Samen met zijn Thaise vriendin, die hij al een paar jaar kent.
Maar het liep anders. Na een maand bekeek Scholten zijn afschriften en zag tot zijn schrik dat er over juni niks was binnengekomen. Zijn AOW-uitkering, ruim 870 euro, was in beslag genomen ter afbetaling van z’n schulden. Normaal geldt een beslagvrije voet, zodat iemand een minimumbedrag overhoudt voor het eerste levensonderhoud. Die geldt echter niet voor wie zich uitschrijft uit Nederland.
,,Gelukkig had ik nog kennissen, bij wie ik op de grond kan slapen,’’ zegt Scholten door de telefoon. ,,Het is een krot vlak bij het spoor, maar ik heb in elk geval een dak boven mijn hoofd.’’ Scholten kan geregeld mee-eten en heeft ook een paar honderd Thaise baht geleend, ongeveer een tientje. Meer geld heeft hij niet.
Afbetalen schuld makkelijk in Thailand
De reden is een oude schuld van ongeveer 10.000 euro, een restant van het persoonlijk faillissement van Scholten in 2005. ,,Ik had een eenmanszaak en handelde in fietsen.’’ Een strop van twee ton deed Scholten de das om. De perikelen zetten zijn huwelijk onder druk. Hij scheidde en moest weer bij zijn moeder gaan wonen.
Toen Scholtens moeder, korte tijd voor hij zelf 65 werd, overleed werd het allemaal te duur. „Neem 900 euro AOW. Daar gaat 100 euro verzekering af, 500 euro huur, gas water licht, dan blijft er niet veel over.’’ Van de woningbouwvereniging mocht hij bovendien niet langer blijven wonen in het huis van zijn moeder. Het waren allemaal redenen om de AOW mee te nemen naar Thailand. ,,Het dagelijks levensonderhoud is er 2 euro. Dan kan ik nog eens wat afbetalen, in Nederland lukt dat niet.’’
Geen goede vrienden
Om weer geld te krijgen, moet Scholten zich dus opnieuw inschrijven op een Nederlands adres. ,,Ik had nog wel kennissen waar dat kon.’’ Zoiets moet echter aan de balie bij de gemeente gebeuren en Scholten had geen geld voor een terugvlucht. Hij was immers op een enkeltje gereisd.
Zonder inkomen zit hij nu vast in Thailand. ,,De ambassade kan niet helpen, de inschrijving moet in Nederland worden geregeld. En ik kon ook geen geld lenen. Nee, ook niet bij Nederlandse vrienden, niemand wil geld voor een ticket lenen. Dus zulke goede vrienden zijn het ook niet.’’
Backpacken
Scholten baalt ervan dat niemand hem vertelde dat deze consequentie verbonden is aan het uitschrijven uit de burgerlijke stand. ,,Terwijl ik wel bij de gemeente en de sociale verzekeringsbank ben langsgeweest voor informatie.’’ Achteraf had hij zich beter niet kunnen uitschrijven. ,,Er zijn genoeg mensen die een jaar gaan backpacken en ingeschreven blijven staan in Nederland. Dat controleert niemand.’’
Hoe lang de situatie nog duurt is onduidelijk. Een beroep op politici, de ambassade en kennissen helpen niet. ..De mensen hier beschouwen me inmiddels als een soort familie. Maar ik moet nu van straatarme mensen verlangen dat ze me onderhouden,’’ zegt Scholten. ,,Dat kan niet eeuwig duren!’’
http://www.geldenrecht.nl(...)ok.html?pageNumber=3
[ Bericht 6% gewijzigd door Whiteguy op 28-08-2009 01:29:50 ]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Aangekomen in hotel. Moe. Afscheid op Schiphol was heel verdrietig. Weet niet of ik het nog wel wil voor zo'n lange tijd.
naar mijn idee die gedachte snel proberen van je af te zetten. Je zit qua ervaringen nu op een dieptepunt. Alleen negatief en nog niets positiefs. En hotels zijn niet leuk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Aangekomen in hotel. Moe. Afscheid op Schiphol was heel verdrietig. Weet niet of ik het nog wel wil voor zo'n lange tijd.
Zwaar he? Maar dat gaat helemaal goed komen hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat filmpje was het eerste dat door mijn hoofd schootquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Schrik die jongen nou niet af
Maar doet me wel altijd aan jochem denken dit
Kop op meisie, het begin is altijd moeilijk. Je bent nu moe, emotioneel, maar dat gaat echt wel goedkomenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |